En nu snap ik er nog minder van.quote:ge·ven gaf, h gegeven 1 aanreiken 2 iem iets toekennen, toeschrijven: iem de schuld ~ 3 verlenen als een gunst of weldaad; schenken: iem een cadeau ~; weten te ~ en te nemen meegaand zijn 4 laten horen of zien: een schreeuw ~; de lamp geeft weinig licht || dat geeft nietsahelpt niets; b) hindert niet; ik geef niets om kou kou hindert me niet
ze is eng en nepquote:
zou d'r billen eraf gevenquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja dies toch spang ...
[ afbeelding ]
Zo ja, hoe hard?
een snoepstring van de EXPOquote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zou d'r billen eraf geven![]()
[ afbeelding ]
zou je dr geven?
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigenquote:
Dan kan ze lekker voor me kokenquote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef pisnicht het volgende:
[..]
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigen
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:Pquote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een tissue geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:P
En wat zouden jullie deze babe geven....als je goed kijkt heeft ze al wat achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou haar een tissue geven.
[ afbeelding ]
wat geef je haar?
van 4chanquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
trap tegen der smoelquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou je geven?
Je bent niet origineel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:14 schreef Pielemoos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie? Ze geeft zelfs nog een charmant kushandje, hoe liev!
die zou ik in alle gaten geven gvd!quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Die oma niet, die vorige op de laatste pagina wel opzich.
[ afbeelding ]
ik zou dr een BigMac geven...quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
7 euroquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:01 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie haar geven?
Ken vrij veel mensen die de term "geven" gebruiken, zijn inderdaad vaak "nieuwe Nederlanders"quote:Trouwens, een (ook allochtoonse) vriend van me zei ook altijd Ik geef haar ik zal haar geven etc.
Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders hoor dan van hem. haha
Terwijl zij over het algemeen alleen maar nemen. Is hun zaad dan de geste aan het Nederlandse volk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef -Techno- het volgende:
Ken vrij veel mensen die de term "geven" gebruiken, zijn inderdaad vaak "nieuwe Nederlanders"
Okee, plaats dan een nieuw plaatjequote:
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja
Zou je haar geven?
[ afbeelding ]
eensch eenschquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!
[...]
Britney hebk altijd al een lekkerding gevondenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef McTasty het volgende:
whinehouse en spear zou ik allebei eigenlijk nie geve psycho bitches
Ja ik geef haar, een bitchslap.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!
[ afbeelding ]
5000 euro per uurquote:Op woensdag 22 april 2009 00:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja ik geef haar, een bitchslap.
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven? (ook al weet je dat ze 5000 euro per uur kost, zou je het ervoor over hebben, of zou je gewoon fe naar een breezerfeest gaan en een precies zelfde chick pakken voor 2 drankjes?)
Zou haar wel geven ja. Alleen niet voor 5000 euroquote:Op woensdag 22 april 2009 00:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja ik geef haar, een bitchslap.
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven? (ook al weet je dat ze 5000 euro per uur kost, zou je het ervoor over hebben, of zou je gewoon fe naar een breezerfeest gaan en een precies zelfde chick pakken voor 2 drankjes?)
Die zou ik ook wel gevenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
5000 euro per uurNee niet echt... 5000 euro
![]()
[ afbeelding ]
Geven? Of.....
neequote:Op woensdag 22 april 2009 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel geven![]()
Maar zouden jullie haar geven? (en dan heb ik het niet over Xander)
[ afbeelding ]
Zeikerdquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Kneusquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Die woont vlakbij.. Ach, voor een keertje moet het ok zijn..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kneus
Speciaal voor taalnazi
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Alleen als die 1000 euro mijn enige mogelijkheid zijn om te overleven op dat kuteilandquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou iedereen doen. geen uitzondering.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.
De belangrijkste vraag: Doet je rechterhand/arm het nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Zolang ze haar mond alleen opendoet om te kreunen of orale activiteiten uit te oefenen zou ik haar best gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Zouden jullie haar geven?
[ afbeelding ]
Niet in dit levenquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 23 april 2009 02:13 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Denk je dat het nog erger zou kunnen? Het moet wel een uitdaging blijven natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
Zolang ze niet gaat zingen zou ik haar geven iddquote:
Ja en nee. Ze is niet lelijk maar ik vind haar ook weer niet zo geweldig. En daarbij komt ook nog dat ze vooral zichzelf heel erg geweldig vindt. En ze heeft gewoon een kutkarakter en achtergrond.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:19 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
edit: oh shit, te laat
uiteraard,quote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
De volgende zou ik wél geven:
[ afbeelding ]
Wat jullie?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
uiteraard,
zouden jullie haar geven?
Ja, geilquote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
Tieten zijn gedrukt door een te kleine BH. Ik ben bang voor teleurstelling indien de BH af gaat en het feit dat het een shemale kan zijn. Dus nee zou haar niet.........
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
beetje flauw inderdaad..
[ afbeelding ]
wat een fantasiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ja zeggen, alleen ik ben wel bang dat het misschien een shemale is.
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Oh je vind mij heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Zéker welquote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee.
En Aziaten vertrouw ik niet meer sinds ik weet wat zich in landen als Thailand allemaal afspeelt, dus die zou ik sowieso al niet doen
Volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik de vraag stel moet ik er wel even op wijzen dat ze die boom vasthoudt omdat ze anders omvalt
Dus.. durf jij haar te geven?
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen makenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zéker welAltijd al eens een vrouw met zo'n dikke tieten willen geven
![]()
Zouden jullie háár geven :
[ afbeelding ]
Neuh laat maar, gaat me iets te verquote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen maken
Volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou haar durven geven in standje Amazone?![]()
zou haar zeker doenquote:
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
Heb soms echt natte dromen van Aniko van Santen![]()
![]()
![]()
Jij swetst altijd zoveel, ik zou Aniko geven ÉN doenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?![]()
Van jouw foto's zou ik de bovenste niet geven, de onderste wel
Serieus?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Serieus?Ik vond haar vroeger ook wel erg..
![]()
Kandidaatje voor Op welke ariesten geilde je toen je jong was ?
Als je artiest een beetje ruim neemt
Wie niet?quote:
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.
Ze kijkt altijd zo beetje schuins en dat mondje zo van ik wil je pik helemaal leegzuigen godverdomme.
ja ze is onwijs hot, enige waar ik vroeger op geilde was Misty van Pokemon dus denk niet dat dat topic iets word
Ohja? Welke dat danquote:Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
[..]
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..
allebeiquote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat weet ik niet, van die zwangerschap enzo. Nu je Opsporing verzocht zegt heb ik een "oh ja"-erlebnis, verder geen idee. Ze presenteerde iig een WNF Kids-programma ofzo, en ik denk dat ze begonnen is bij Telekids.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ohja? Welke dat danEven zien dan haha, ken haar alleen van Opsporing verzocht.
Ze is tijdje eruit geweest viel me op, bevalling? Tevoren had ze dikke buik.
Van wie is ze zwanger en waar woont ze, wil zeker keer praatje met haar maken
Daar gaan veel reacties op komen met een bepaalde beer in de hoofdrol denk ik zo....quote:
Typisch een plork, en lijkt me een beetje jong en heeft het een jongensgezicht. Heb verder geen idee wie het is dus neequote:
Hmm, ik kon me daar nog een animated gifje van herinnerenquote:
Ik zou haar net een zak over de kop alle hoeken van mijn kamer laten zien x 100quote:
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kentquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Heb verder geen idee wie het is dus nee![]()
die neukt alleen z'n moederquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
Leuk he.. selectief quotenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
Ah mijn zintuigen hebben me dus niet in de steek gelatenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens onderaan in de foto![]()
![]()
![]()
you have been punk'd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sry was luiquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Gadverdamme. Nee.
[Edit] oh wacht het is Jessica Alba. Kon je geen betere foto posten?.
Wow is dat Sylvie vd Vaart? Ziet er echt wel lekker uit op deze foto! Zeker wel gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:39 schreef Houdnini het volgende:
Ja, Jessica zou ik wel doen geven
[ afbeelding ]
Zou je haar met jouw ballen laten spelen?
Hebben we al gehad meneer de TSquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Wow is dat Sylvie vd Vaart? Ziet er echt wel lekker uit op deze foto! Zeker wel geven![]()
Deze ff om wat meer afwisseling het topic in te schoppen.
Zou je haar geven(is Kim Holland voor onwetenden)
[ afbeelding ]
Ok, deze tranny al gehad?quote:
beantwoord de vraag aubquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat hoofd moeten ze teruggeven aan het donorpaard waarvan ze hem geeft.
Ja, die stond dus op dezelfde pagina (van dit topic) als Kimquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ok, deze tranny al gehad?
[ afbeelding ]
Zo nee, zou je haar tegen vergoeding wel geven? En hoe hoog moet die vergoeding zijn?
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:50 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja, die stond dus op dezelfde pagina (van dit topic) als Kim
Nee, ik zou haar niet geven, ook niet tegen vergoeding, en heb medelijden met de mensen die het wel durven
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
waarom heb jij altijd vaage topics en vragen..Waarom wil je weten Of wij een Omgebouwd wijf gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou geven
dat vind jij vaag dat komt omdat jij vaag bent en je bent vaag als je een omgebouwd wijf geeft en ik wil weten of je vaag bent wat je me nu duidelijk maakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
waarom heb jij altijd vaage topics en vragen..Waarom wil je weten Of wij een Omgebouwd wijf geven
Een echte vent geeft alles met zulke mooie billenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef muay-toy het volgende:
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou geven
Komt goed uit, ik die andere.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:50 schreef stamppot het volgende:
Aubert.
zaadquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
aubert
[ afbeelding ]
wat zou jij hun willen geven?
een doodschopquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef muay-toy het volgende:
[..]
zaad
[ afbeelding ]
zou je haar geven?
een contractquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef muay-toy het volgende:
[..]
zaad
[ afbeelding ]
zou je haar geven?
een zonnebank?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef compier het volgende:
2 kwartjes
wat zou je [ afbeelding ] geven?
*bworkquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.
[ afbeelding ]
Wie zou haar wat geven?
jawel, niet heul mijn typ maar geefbaar.quote:
Nee doe maar niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jawel, niet heul mijn typ maar geefbaar.
[ afbeelding ]
de sjawel of de niet?
Nee, ik denk niet dat ik hem omhoog krijg met zo'n grijns onder me.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Zou jij haar geven?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:48 schreef Houdnini het volgende:
Nee. Ik doe niet aan heroinehoertjes, ook niet als ze beroemd zijn.
[ afbeelding ]
Zou je voor haar het zeepje oppakken, haar rug lekker inzepen en haar daarna geven?
Jazeker. En waarom geef je stifflers mom niets?quote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik hem omhoog krijg met zo'n grijns onder me.
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Ja, die met de tattoo's was toch wel een klein beetje beter he?quote:
Omdat ze me met die lach aan Patty Brard doet denken. Serieusquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Trommeldaris het volgende:
Jazeker. En waarom geef je stifflers mom niets?![]()
Nee. De benen en schouders zijn niet vrouwelijkquote:En zou je [ afbeelding ] haar geven?
Gelukkig voor je kan je het herkennenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Houdnini het volgende:
Nee. De benen en schouders zijn niet vrouwelijk
godverquote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig voor je kan je het herkennen
Url van het plaatje: http://www.pinke.biz/uplo(...)ndernewyorkwoman.jpg
(h) ??quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef powerlite het volgende:
geil (h)
[ afbeelding ]
lijkt me logisch
wie is dat!quote:
de rest valt tegenquote:
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 27 april 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik niet in ieder geval.
Vond het omdat op Hyves gehoste afbeeldingen de user-id bevatten.
Is dat niet die ene Keyra? Die zou ik wel geven jaquote:Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
zou je haar geven?
[ afbeelding ]
Denk niet dat ik haar wat geef.quote:Op maandag 27 april 2009 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet die ene Keyra? Die zou ik wel geven ja.
Ovet dat hyves: 374593098_6_4nkN.jpeg is de url van het plaatje.
Ik klik dan altijd op een random "featured photo" op de index. Dan krijg je een url als http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/555748152/0/2P5E/
Dan doe je gewoon ipv de _ in de fotonaam een / en plak je dat achter photos/ en je komt op http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/374593098/6/4nkN en dan het profiel rechts
Oja en:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven?
ik zou dan zo afgeleid worden tijdens het neukenquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.
[ afbeelding ]
Wie zou haar wat geven?
Het is een soort van vakantie ex van mequote:Op maandag 27 april 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik niet in ieder geval.
Vond het omdat op Hyves gehoste afbeeldingen de user-id bevatten.
WIE IS DIT:P?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
een doodschop
[ afbeelding ]
wat wil je haar geven?
Ze komt hier vandaan:quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Ik heb haar van 4chanquote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Wellicht als je met een wat betere foto komt. Op het eerste gezicht wel maar graag wat meer detailquote:Op maandag 27 april 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ze ziet er ook uit als 15. Maar ik zou haar ook wel geven ja.
[ afbeelding ]
Zouden jullie deze Poolse schone geven?
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja, die met de tattoo's was toch wel een klein beetje beter he?
[..]
Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.![]()
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komtquote:Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?![]()
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensenquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Dat is waarik denk dat het lichtknopje veel gebruikt zou worden met haar in bed! (zonde..)
[..]
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komt(ben de link kwijt, kijk op de bijbehorende site en ge zal vinden).
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
ja aan de katquote:
Waarom niet dan, er is toch weinig mis mee?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef tommosz het volgende:
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensen
Woah, Mel is een mazzelpik. Ik zou haar zeker geven, maar dan wel zonder Melquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zou haar een werkende link geven
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
Understatement!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zou haar een kruiwagen geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zou haar wel geven![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
is dat die ene? met die vele topics?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
quote:
No . fucking . way.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
Ik zou Beatrix vandaag een speciale behandeling geven ja:Dquote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
Heren, dit is Beatrix. Zou jij haar geven?
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
Je neukt toch geen karakterquote:Op donderdag 23 april 2009 02:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze is niet lelijk maar ik vind haar ook weer niet zo geweldig. En daarbij komt ook nog dat ze vooral zichzelf heel erg geweldig vindt. En ze heeft gewoon een kutkarakter en achtergrond.
quote:
de reden waarom ik ga studerenquote:
quote:
neit meerquote:
Nee, ik zou PlanetClimax niet gevenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar een wc geven, anders is die hele stoel de klos!
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
lekker manquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Ja manquote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
zker welquote:
Valsspeler. Nu klikt iedereen daarop zodat jij kan genieten van de unlocked foto's.quote:
is dat tegen de regels dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Valsspeler. Nu klikt iedereen daarop zodat jij kan genieten van de unlocked foto's.
Ik was zelf ook nieuwsgierig naar de andere pics.quote:
het filmpje die je als laatste krijgt leek me ook wel interessantquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was zelf ook nieuwsgierig naar de andere pics.
Dit staat er:quote:
Haha sissyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef S1nn3rz het volgende:
de gemiddelde kerel die hier post heeft irl nog nooit een chick van dichtbij gezien, laat staan sex mee gehad.
en dan hier stoer komen praten over bazen, hosselen en ik zou haar wel even doen.
heel vermakelijk.
een nieuwe camera. Dat zou ik haar gevenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
jatoch.?![]()
Nu op RTL5 overigens.
Fucking rednecks, preventief ruimen dat volk!quote:
rednecks rock!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking rednecks, preventief ruimen dat volk!
ik vind haar neit mooi!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef henkde_j het volgende:
Rechter: Vader moet Katja teruggeven
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Kom over 10 jaar maar eens terug...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef henkde_j het volgende:
Rechter: Vader moet Katja teruggeven
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Misschien zit ze dan vol met krakers uit haar pubertijd van de acné.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:17 schreef Jan_De_Nul het volgende:
[..]
Kom over 10 jaar maar eens terug...
Ja, een schop voor d'r neusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee toch?
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Neen, het zou een travestiet kunnen zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ja, een schop voor d'r neus![]()
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
ze heeft wel wat van een man ja,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
neeh man, wat een graftak. Dat gaat echt niet lukken hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
zij is toch een man geweest?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
neeh man, wat een graftak. Dat gaat echt niet lukken hoor.
nee, wqie is het eigenlijkquote:
Vrouwen met grote kin gaan vaker vreemdquote:
Zullen we het laatste gaatje samen vullen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:45 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dit langzamerhand een beetje een kut topic worden
nu pas?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:45 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dit langzamerhand een beetje een kut topic worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |