En nu snap ik er nog minder van.quote:ge·ven gaf, h gegeven 1 aanreiken 2 iem iets toekennen, toeschrijven: iem de schuld ~ 3 verlenen als een gunst of weldaad; schenken: iem een cadeau ~; weten te ~ en te nemen meegaand zijn 4 laten horen of zien: een schreeuw ~; de lamp geeft weinig licht || dat geeft nietsahelpt niets; b) hindert niet; ik geef niets om kou kou hindert me niet
ze is eng en nepquote:
zou d'r billen eraf gevenquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja dies toch spang ...
[ afbeelding ]
Zo ja, hoe hard?
een snoepstring van de EXPOquote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zou d'r billen eraf geven![]()
[ afbeelding ]
zou je dr geven?
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigenquote:
Dan kan ze lekker voor me kokenquote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef pisnicht het volgende:
[..]
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigen
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:Pquote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een tissue geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:P
En wat zouden jullie deze babe geven....als je goed kijkt heeft ze al wat achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou haar een tissue geven.
[ afbeelding ]
wat geef je haar?
van 4chanquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
trap tegen der smoelquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou je geven?
Je bent niet origineel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:14 schreef Pielemoos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie? Ze geeft zelfs nog een charmant kushandje, hoe liev!
die zou ik in alle gaten geven gvd!quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Die oma niet, die vorige op de laatste pagina wel opzich.
[ afbeelding ]
ik zou dr een BigMac geven...quote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
7 euroquote:Op maandag 20 april 2009 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet...quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:01 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
zouden jullie haar geven?
Ken vrij veel mensen die de term "geven" gebruiken, zijn inderdaad vaak "nieuwe Nederlanders"quote:Trouwens, een (ook allochtoonse) vriend van me zei ook altijd Ik geef haar ik zal haar geven etc.
Dit is de eerste keer dat ik het ergens anders hoor dan van hem. haha
Terwijl zij over het algemeen alleen maar nemen. Is hun zaad dan de geste aan het Nederlandse volk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:07 schreef -Techno- het volgende:
Ken vrij veel mensen die de term "geven" gebruiken, zijn inderdaad vaak "nieuwe Nederlanders"
Okee, plaats dan een nieuw plaatjequote:
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja
Zou je haar geven?
[ afbeelding ]
eensch eenschquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!
[...]
Britney hebk altijd al een lekkerding gevondenquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:21 schreef McTasty het volgende:
whinehouse en spear zou ik allebei eigenlijk nie geve psycho bitches
Ja ik geef haar, een bitchslap.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:37 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Bah nee, al zou ik er geld voor krijgen, nooit!
[ afbeelding ]
5000 euro per uurquote:Op woensdag 22 april 2009 00:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja ik geef haar, een bitchslap.
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven? (ook al weet je dat ze 5000 euro per uur kost, zou je het ervoor over hebben, of zou je gewoon fe naar een breezerfeest gaan en een precies zelfde chick pakken voor 2 drankjes?)
Zou haar wel geven ja. Alleen niet voor 5000 euroquote:Op woensdag 22 april 2009 00:07 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Ja ik geef haar, een bitchslap.
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven? (ook al weet je dat ze 5000 euro per uur kost, zou je het ervoor over hebben, of zou je gewoon fe naar een breezerfeest gaan en een precies zelfde chick pakken voor 2 drankjes?)
Die zou ik ook wel gevenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:45 schreef -Techno- het volgende:
[..]
5000 euro per uurNee niet echt... 5000 euro
![]()
[ afbeelding ]
Geven? Of.....
neequote:Op woensdag 22 april 2009 01:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel geven![]()
Maar zouden jullie haar geven? (en dan heb ik het niet over Xander)
[ afbeelding ]
Zeikerdquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Kneusquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Die woont vlakbij.. Ach, voor een keertje moet het ok zijn..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kneus
Speciaal voor taalnazi
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Alleen als die 1000 euro mijn enige mogelijkheid zijn om te overleven op dat kuteilandquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou iedereen doen. geen uitzondering.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.
De belangrijkste vraag: Doet je rechterhand/arm het nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Zolang ze haar mond alleen opendoet om te kreunen of orale activiteiten uit te oefenen zou ik haar best gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Zouden jullie haar geven?
[ afbeelding ]
Niet in dit levenquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 23 april 2009 02:13 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Denk je dat het nog erger zou kunnen? Het moet wel een uitdaging blijven natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
Zolang ze niet gaat zingen zou ik haar geven iddquote:
Ja en nee. Ze is niet lelijk maar ik vind haar ook weer niet zo geweldig. En daarbij komt ook nog dat ze vooral zichzelf heel erg geweldig vindt. En ze heeft gewoon een kutkarakter en achtergrond.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:19 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
edit: oh shit, te laat
uiteraard,quote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
De volgende zou ik wél geven:
[ afbeelding ]
Wat jullie?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
uiteraard,
zouden jullie haar geven?
Ja, geilquote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
Tieten zijn gedrukt door een te kleine BH. Ik ben bang voor teleurstelling indien de BH af gaat en het feit dat het een shemale kan zijn. Dus nee zou haar niet.........
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
beetje flauw inderdaad..
[ afbeelding ]
wat een fantasiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ja zeggen, alleen ik ben wel bang dat het misschien een shemale is.
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Oh je vind mij heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Zéker welquote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee.
En Aziaten vertrouw ik niet meer sinds ik weet wat zich in landen als Thailand allemaal afspeelt, dus die zou ik sowieso al niet doen
Volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik de vraag stel moet ik er wel even op wijzen dat ze die boom vasthoudt omdat ze anders omvalt
Dus.. durf jij haar te geven?
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen makenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zéker welAltijd al eens een vrouw met zo'n dikke tieten willen geven
![]()
Zouden jullie háár geven :
[ afbeelding ]
Neuh laat maar, gaat me iets te verquote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen maken
Volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou haar durven geven in standje Amazone?![]()
zou haar zeker doenquote:
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
Heb soms echt natte dromen van Aniko van Santen![]()
![]()
![]()
Jij swetst altijd zoveel, ik zou Aniko geven ÉN doenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?![]()
Van jouw foto's zou ik de bovenste niet geven, de onderste wel
Serieus?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Serieus?Ik vond haar vroeger ook wel erg..
![]()
Kandidaatje voor Op welke ariesten geilde je toen je jong was ?
Als je artiest een beetje ruim neemt
Wie niet?quote:
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.
Ze kijkt altijd zo beetje schuins en dat mondje zo van ik wil je pik helemaal leegzuigen godverdomme.
ja ze is onwijs hot, enige waar ik vroeger op geilde was Misty van Pokemon dus denk niet dat dat topic iets word
Ohja? Welke dat danquote:Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
[..]
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..
allebeiquote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat weet ik niet, van die zwangerschap enzo. Nu je Opsporing verzocht zegt heb ik een "oh ja"-erlebnis, verder geen idee. Ze presenteerde iig een WNF Kids-programma ofzo, en ik denk dat ze begonnen is bij Telekids.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ohja? Welke dat danEven zien dan haha, ken haar alleen van Opsporing verzocht.
Ze is tijdje eruit geweest viel me op, bevalling? Tevoren had ze dikke buik.
Van wie is ze zwanger en waar woont ze, wil zeker keer praatje met haar maken
Daar gaan veel reacties op komen met een bepaalde beer in de hoofdrol denk ik zo....quote:
Typisch een plork, en lijkt me een beetje jong en heeft het een jongensgezicht. Heb verder geen idee wie het is dus neequote:
Hmm, ik kon me daar nog een animated gifje van herinnerenquote:
Ik zou haar net een zak over de kop alle hoeken van mijn kamer laten zien x 100quote:
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kentquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Heb verder geen idee wie het is dus nee![]()
die neukt alleen z'n moederquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
Leuk he.. selectief quotenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |