Oe die ene tepelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:23 schreef qonmann het volgende:
Sabrina & Samanta Fox, hoewel dat al wat later was
Die was lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 02:37 schreef twiFight het volgende:
Artiesten boeiden me niet zo, maar Fabienne de Vries lulde het allemaal aan elkaar elke dag om 5 uur![]()
ja zo oud ben ik nog niet
soms nog bij "Het gesprek" te bezichtigenquote:
Jerney was wel heel lekker toenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:47 schreef robber57 het volgende:
Ik schaam me er bijna voor maar echt waar: Jerney Knaagtand, Patricia Paay en natuurlijk Vanessa!
Mind you: die dames waren toen nog wel erg strak
whehe, daar was nog een hele rel over geweest.Moet toegeven dat dat idd wel toen de tijd een mooie vrouw wasquote:
Wij gebruikten vroeger onze fantasie terwijl voor jullie tegenwoordig alles visueel moet zijn anders bak je d'r niets van.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:47 schreef synthesix het volgende:
Omg ik heb wel zo medelijden met jullie mensen die voor het internettijdperk puber werden![]()
Uiteraard, maar ik heb het over de vrouwen ín die tijdschriften die blegh zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
John Travolta
[ afbeelding ]
Rutger Hauer
@synthesix, foto's en posters uit tijdschriften scheuren/knippen is toch veel leuker dan naar een monitor staren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |