Oe die ene tepelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:23 schreef qonmann het volgende:
Sabrina & Samanta Fox, hoewel dat al wat later was
Die was lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 02:37 schreef twiFight het volgende:
Artiesten boeiden me niet zo, maar Fabienne de Vries lulde het allemaal aan elkaar elke dag om 5 uur![]()
ja zo oud ben ik nog niet
soms nog bij "Het gesprek" te bezichtigenquote:
Jerney was wel heel lekker toenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:47 schreef robber57 het volgende:
Ik schaam me er bijna voor maar echt waar: Jerney Knaagtand, Patricia Paay en natuurlijk Vanessa!
Mind you: die dames waren toen nog wel erg strak
whehe, daar was nog een hele rel over geweest.Moet toegeven dat dat idd wel toen de tijd een mooie vrouw wasquote:
Wij gebruikten vroeger onze fantasie terwijl voor jullie tegenwoordig alles visueel moet zijn anders bak je d'r niets van.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:47 schreef synthesix het volgende:
Omg ik heb wel zo medelijden met jullie mensen die voor het internettijdperk puber werden![]()
Uiteraard, maar ik heb het over de vrouwen ín die tijdschriften die blegh zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
John Travolta
[ afbeelding ]
Rutger Hauer
@synthesix, foto's en posters uit tijdschriften scheuren/knippen is toch veel leuker dan naar een monitor staren?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Sandra Reemer.
Heb ooit geschanst met een Dolly dot. Ik was te verlegen en te verbouwereerd om er op in te gaan.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Mexxa het volgende:
Niemand van de mannen die vroeger op één van de Dolly Dots geilde??
De broer van een vriendin van mij had destijds nog verkering met Patty.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ooit geschanst met een Dolly dot. Ik was te verlegen en te verbouwereerd om er op in te gaan.
so truequote:
Sjeel natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef Mexxa het volgende:
Niemand van de mannen die vroeger op één van de Dolly Dots geilde??
terwijl alle meisjes op David Cassady vielenquote:
Sabrinaquote:Op woensdag 15 april 2009 02:23 schreef qonmann het volgende:
Sabrina & Samanta Fox, hoewel dat al wat later was
Britney Spears toen ze nog 'maagd' wasquote:
1 van die meiden heeft bij mijn oom in de klas gezeten.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
De broer van een vriendin van mij had destijds nog verkering met Patty.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
vanessa paradis.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had vroeger op Lois Lane moeten fappen. Ik merk dat ik dit tweetal straal vergeten ben.
Nog steeds een heel mooie vrouw.quote:
quote:
Ze is nu ook nog heel goed te doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 02:54 schreef kingmob het volgende:
Jennifer Connely in Labyrinth (toen ik die op latere leeftijd zag, niet op m'n 5e!)
[ afbeelding ]
En eigenlijk nog steeds
Posters was ik niet zo van, had wel m'n agenda vol met laetitia casta plaatjes
[ afbeelding ]
Oef wat een vrouw
Hoezo? Het begrip artiest is ruim !! Maar kennelijk word er gedoeld op mensen uit de muziek-industrie?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef D. het volgende:
Mensen nemen het begrip 'artiest' nogal ruim zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |