Ja en nee. Ze is niet lelijk maar ik vind haar ook weer niet zo geweldig. En daarbij komt ook nog dat ze vooral zichzelf heel erg geweldig vindt. En ze heeft gewoon een kutkarakter en achtergrond.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:19 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
edit: oh shit, te laat
uiteraard,quote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
De volgende zou ik wél geven:
[ afbeelding ]
Wat jullie?
Ik zie niks?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
uiteraard,
zouden jullie haar geven?
Ja, geilquote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef TheClown1 het volgende:
Tieten zijn gedrukt door een te kleine BH. Ik ben bang voor teleurstelling indien de BH af gaat en het feit dat het een shemale kan zijn. Dus nee zou haar niet.........
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
beetje flauw inderdaad..
[ afbeelding ]
wat een fantasiequote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ja zeggen, alleen ik ben wel bang dat het misschien een shemale is.
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:36 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Oh je vind mij heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Zéker welquote:Op donderdag 23 april 2009 18:39 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee.
En Aziaten vertrouw ik niet meer sinds ik weet wat zich in landen als Thailand allemaal afspeelt, dus die zou ik sowieso al niet doen
Volgende:
[ afbeelding ]
Voordat ik de vraag stel moet ik er wel even op wijzen dat ze die boom vasthoudt omdat ze anders omvalt
Dus.. durf jij haar te geven?
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen makenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zéker welAltijd al eens een vrouw met zo'n dikke tieten willen geven
![]()
Zouden jullie háár geven :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |