Zeikerdquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Kneusquote:Op woensdag 22 april 2009 11:14 schreef Bootje84 het volgende:
Mag ik TS aan de leeuwen geven? Die lompe limbokneus.. "Geven"
Die woont vlakbij.. Ach, voor een keertje moet het ok zijn..quote:Op woensdag 22 april 2009 11:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Kneus
Speciaal voor taalnazi
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Alleen als die 1000 euro mijn enige mogelijkheid zijn om te overleven op dat kuteilandquote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik zou iedereen doen. geen uitzondering.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gezien je fotoboek heb je ook niet veel keus.
De belangrijkste vraag: Doet je rechterhand/arm het nog?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:42 schreef muay-toy het volgende:
Stel je zit met haar op een onbewoond eiland, staat al een tijd droog, hebt verder tot niemand verplichtingen en kreeg 1000¤ toe(die je dan zogenaamd wel weer kan uitgeven ook al is het eiland onbewoond) Met al het voorgaande gesteld, zou je haar dan geven?
[ afbeelding ]
Zolang ze haar mond alleen opendoet om te kreunen of orale activiteiten uit te oefenen zou ik haar best gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef leolinedance het volgende:
Zouden jullie haar geven?
[ afbeelding ]
Niet in dit levenquote:
Gadverdammequote:Op donderdag 23 april 2009 02:13 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Denk je dat het nog erger zou kunnen? Het moet wel een uitdaging blijven natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 02:17 schreef leolinedance het volgende:
GadverdammeNog smeriger dan die vetklep hierboven.
Zolang ze niet gaat zingen zou ik haar geven iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |