Neuh laat maar, gaat me iets te verquote:Op donderdag 23 april 2009 19:34 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nou, als achterbuurman zou ik daar best een uitzondering voor willen maken
Volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou haar durven geven in standje Amazone?![]()
zou haar zeker doenquote:
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
Heb soms echt natte dromen van Aniko van Santen![]()
![]()
![]()
Jij swetst altijd zoveel, ik zou Aniko geven ÉN doenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou haar doen, maar zou je haar ook geven?![]()
Van jouw foto's zou ik de bovenste niet geven, de onderste wel
Serieus?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Serieus?Ik vond haar vroeger ook wel erg..
![]()
Kandidaatje voor Op welke ariesten geilde je toen je jong was ?
Als je artiest een beetje ruim neemt
Wie niet?quote:
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..quote:Op donderdag 23 april 2009 23:01 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Dat van natte droom was overdreven, maar moet zeggen dat ik haar een enorm lekker wijf vind.
Ze kijkt altijd zo beetje schuins en dat mondje zo van ik wil je pik helemaal leegzuigen godverdomme.
ja ze is onwijs hot, enige waar ik vroeger op geilde was Misty van Pokemon dus denk niet dat dat topic iets word
Ohja? Welke dat danquote:Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie niet?![]()
[..]
En ondertussen maar kinderprogrammaatjes presenteren met die pseudo-onschuldige blik van d'r..
allebeiquote:Op donderdag 23 april 2009 22:41 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
zou haar zeker doen![]()
maar vond haar eerst wel beetje eng in Zoo.,
ze deed altijd zo geheimzinnig en klom snachts in boomhutten etc.![]()
zou jij haar doen:
[ afbeelding ]
BONUS: Zou jij haar doen? :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat weet ik niet, van die zwangerschap enzo. Nu je Opsporing verzocht zegt heb ik een "oh ja"-erlebnis, verder geen idee. Ze presenteerde iig een WNF Kids-programma ofzo, en ik denk dat ze begonnen is bij Telekids.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ohja? Welke dat danEven zien dan haha, ken haar alleen van Opsporing verzocht.
Ze is tijdje eruit geweest viel me op, bevalling? Tevoren had ze dikke buik.
Van wie is ze zwanger en waar woont ze, wil zeker keer praatje met haar maken
Daar gaan veel reacties op komen met een bepaalde beer in de hoofdrol denk ik zo....quote:
Typisch een plork, en lijkt me een beetje jong en heeft het een jongensgezicht. Heb verder geen idee wie het is dus neequote:
Hmm, ik kon me daar nog een animated gifje van herinnerenquote:
Ik zou haar net een zak over de kop alle hoeken van mijn kamer laten zien x 100quote:
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kentquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:23 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Heb verder geen idee wie het is dus nee![]()
die neukt alleen z'n moederquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
Leuk he.. selectief quotenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij geeft alleen vrouwen die je kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |