Heb je Sophie dan niet zien vingeren. Nederlandse films! (Y)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef hoerezooi het volgende:
het is tegenwoordig een groot "ik heb een boek en ik wil er een reclame praatje over houden" programma geworden. Ook helemaal gek van "nederlandse" films![]()
![]()
waarom kom ik jouw in elk topic tegen wat ik deze vroege ochtend open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Gelukkig heb ik niet zo'n "verdomd mieters jasje".
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
Wat een frustratie hier, zeg.
DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.
Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
Wat voor TV heb jij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om te kijken. Er zijn een hoop slechtere programma's op de buis.
eentje waar sbs helaas ook binnen komtquote:
Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.
Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
En dat scheve mondje van GeenStijl.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.
Inderdaad. Wat een belachelijk accent heeft Dijkshoorn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En dat scheve mondje van GeenStijl.
Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Matthijs: "Haha, nog één Nico!"![]()
Andere gasten:![]()
Nico is goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En dat scheve mondje van GeenStijl.
Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Matthijs: "Haha, nog één Nico!"![]()
Andere gasten:![]()
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
Ja? Waarom lacht dan niemand in de studio?quote:
Eh, dat spreekt natuurlijk voor zich.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |