abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66011489
het is tegenwoordig een groot "ik heb een boek en ik wil er een reclame praatje over houden" programma geworden. Ook helemaal gek van "nederlandse" films
pi_66011503
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef hoerezooi het volgende:
het is tegenwoordig een groot "ik heb een boek en ik wil er een reclame praatje over houden" programma geworden. Ook helemaal gek van "nederlandse" films
Heb je Sophie dan niet zien vingeren. Nederlandse films! (Y)
pi_66011744

Met z'n walgelijke "charisma" en die vadsige dooie marmot op ze kop
0023
pi_66011763
Gelukkig heb ik niet zo'n "verdomd mieters jasje".
Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef kogelbiefstuk het volgende:
  vrijdag 13 februari 2009 @ 09:54:47 #30
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_66011785
mag je dat wel kijken van god
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_66011787
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef kogelbiefstuk het volgende:
waarom kom ik jouw in elk topic tegen wat ik deze vroege ochtend open?
pi_66011886
DWDD

Hij laat zijn gasten ook nooit uitspreken, omdat hij zich elf te interessant vind

En hij vind inderdaad echt alles goeie muziek of mooie kunst
  Spellchecker vrijdag 13 februari 2009 @ 10:07:08 #33
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_66012107
Ze willen gewoon studentikoos zijn.
Tevens -purist.
pi_66012665
Wat een frustratie hier, zeg.

DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.

Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
pi_66013813
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:

DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.

Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
Ik sluit me hierbij aan.
><(({°>
pi_66013995
Ik vind het soms wel grappig om te kijken. Er zijn een hoop slechtere programma's op de buis.
Cool story, Hansel.
pi_66014620
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om te kijken. Er zijn een hoop slechtere programma's op de buis.
Wat voor TV heb jij?
pi_66015070
"Nog één, Nico!"
pi_66015099
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Wat voor TV heb jij?
Jij ziet alleen maar pareltjes op de tv?
pi_66015547
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 11:22 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Wat voor TV heb jij?
eentje waar sbs helaas ook binnen komt
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_66015990
quote:

Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66016009
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.
En dat scheve mondje van GeenStijl.

Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Matthijs: "Haha, nog één Nico!"
Andere gasten:
pi_66016136
Mietersss topic:D
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66017092
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Andere gasten:
Inderdaad. Wat een belachelijk accent heeft Dijkshoorn.

Waar spreekt men dat? Is het een accent uit een bepaalde streek in Noord-Holland? Amsterdams is het niet, toch? Met z'n 'tegon', 'regon', etc.
pi_66017290
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Andere gasten:
Nico is goed.
pi_66017323
Terechte klacht.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:47:17 #47
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66017446
quote:

True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
pi_66017539
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nico is goed.
Ja? Waarom lacht dan niemand in de studio?

Normaal kunnen bekende Nederlanders in TV-shows wel een beetje schaapachtig lachen om slechte grappen, maar bij Nico zijn ze zo slecht dat je geeneens weet of de grap al afgelopen is.
pi_66017641
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
Eh, dat spreekt natuurlijk voor zich.

Maar gelukkig zijn er voor dat ras zenders als RTL4, SBS6 en TMF/MTV.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 12:57:30 #50
111843 Cassius
Something's fucky
pi_66017728
In dezelfde categorie:

"DWDD is er nu ook als vodcast!"
"VODCAJST? WAT IS DAJT?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')