En nu snap ik er nog minder van.quote:ge·ven gaf, h gegeven 1 aanreiken 2 iem iets toekennen, toeschrijven: iem de schuld ~ 3 verlenen als een gunst of weldaad; schenken: iem een cadeau ~; weten te ~ en te nemen meegaand zijn 4 laten horen of zien: een schreeuw ~; de lamp geeft weinig licht || dat geeft nietsahelpt niets; b) hindert niet; ik geef niets om kou kou hindert me niet
ze is eng en nepquote:
zou d'r billen eraf gevenquote:Op zondag 19 april 2009 23:04 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja dies toch spang ...
[ afbeelding ]
Zo ja, hoe hard?
een snoepstring van de EXPOquote:Op zondag 19 april 2009 23:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
zou d'r billen eraf geven![]()
[ afbeelding ]
zou je dr geven?
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigenquote:
Dan kan ze lekker voor me kokenquote:Op zondag 19 april 2009 23:17 schreef pisnicht het volgende:
[..]
he, dat je niet op vrouwen valt betekent niet dat je ze dan maar moet beledigen
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:Pquote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:26 schreef Rosbief het volgende:
Wie zou haar geven, en zo ja wat?
[ afbeelding ]
Ik zou haar een tissue geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:31 schreef jennafan het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een goeie lading geven...als ze goed blowt dan:P
En wat zouden jullie deze babe geven....als je goed kijkt heeft ze al wat achter de kiezen...
[ afbeelding ]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.quote:Op zondag 19 april 2009 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou haar een tissue geven.
[ afbeelding ]
wat geef je haar?
van 4chanquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
quote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ja(van welke site hebje haar trouwens geplukt) zou haar een baan in katoenpluk business geven.
[ afbeelding ]
zou je geven?
trap tegen der smoelquote:Op zondag 19 april 2009 23:39 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou je geven?
Je bent niet origineel.quote:Op maandag 20 april 2009 09:14 schreef Pielemoos het volgende:
[ afbeelding ]
Wie o wie? Ze geeft zelfs nog een charmant kushandje, hoe liev!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |