Ah mijn zintuigen hebben me dus niet in de steek gelatenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:52 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk eens onderaan in de foto![]()
![]()
![]()
you have been punk'd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sry was luiquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
Gadverdamme. Nee.
[Edit] oh wacht het is Jessica Alba. Kon je geen betere foto posten?.
Wow is dat Sylvie vd Vaart? Ziet er echt wel lekker uit op deze foto! Zeker wel gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:39 schreef Houdnini het volgende:
Ja, Jessica zou ik wel doen geven
[ afbeelding ]
Zou je haar met jouw ballen laten spelen?
Hebben we al gehad meneer de TSquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:21 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Wow is dat Sylvie vd Vaart? Ziet er echt wel lekker uit op deze foto! Zeker wel geven![]()
Deze ff om wat meer afwisseling het topic in te schoppen.
Zou je haar geven(is Kim Holland voor onwetenden)
[ afbeelding ]
Ok, deze tranny al gehad?quote:
beantwoord de vraag aubquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat hoofd moeten ze teruggeven aan het donorpaard waarvan ze hem geeft.
Ja, die stond dus op dezelfde pagina (van dit topic) als Kimquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:56 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Ok, deze tranny al gehad?
[ afbeelding ]
Zo nee, zou je haar tegen vergoeding wel geven? En hoe hoog moet die vergoeding zijn?
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:50 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja, die stond dus op dezelfde pagina (van dit topic) als Kim
Nee, ik zou haar niet geven, ook niet tegen vergoeding, en heb medelijden met de mensen die het wel durven
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
waarom heb jij altijd vaage topics en vragen..Waarom wil je weten Of wij een Omgebouwd wijf gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou geven
dat vind jij vaag dat komt omdat jij vaag bent en je bent vaag als je een omgebouwd wijf geeft en ik wil weten of je vaag bent wat je me nu duidelijk maakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef tommosz het volgende:
[..]
waarom heb jij altijd vaage topics en vragen..Waarom wil je weten Of wij een Omgebouwd wijf geven
Een echte vent geeft alles met zulke mooie billenquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:01 schreef muay-toy het volgende:
Dat is alleen maar een kont hoe moet ik nou weten of ik haar zou geven
Komt goed uit, ik die andere.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:50 schreef stamppot het volgende:
Aubert.
zaadquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
aubert
[ afbeelding ]
wat zou jij hun willen geven?
een doodschopquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef muay-toy het volgende:
[..]
zaad
[ afbeelding ]
zou je haar geven?
een contractquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:23 schreef muay-toy het volgende:
[..]
zaad
[ afbeelding ]
zou je haar geven?
een zonnebank?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef compier het volgende:
2 kwartjes
wat zou je [ afbeelding ] geven?
*bworkquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.
[ afbeelding ]
Wie zou haar wat geven?
jawel, niet heul mijn typ maar geefbaar.quote:
Nee doe maar niet.quote:Op zondag 26 april 2009 21:32 schreef muay-toy het volgende:
[..]
jawel, niet heul mijn typ maar geefbaar.
[ afbeelding ]
de sjawel of de niet?
Nee, ik denk niet dat ik hem omhoog krijg met zo'n grijns onder me.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nee doe maar niet.
Zou jij haar geven?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 00:48 schreef Houdnini het volgende:
Nee. Ik doe niet aan heroinehoertjes, ook niet als ze beroemd zijn.
[ afbeelding ]
Zou je voor haar het zeepje oppakken, haar rug lekker inzepen en haar daarna geven?
Jazeker. En waarom geef je stifflers mom niets?quote:Op zondag 26 april 2009 21:39 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik hem omhoog krijg met zo'n grijns onder me.
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Ja, die met de tattoo's was toch wel een klein beetje beter he?quote:
Omdat ze me met die lach aan Patty Brard doet denken. Serieusquote:Op zondag 26 april 2009 21:47 schreef Trommeldaris het volgende:
Jazeker. En waarom geef je stifflers mom niets?![]()
Nee. De benen en schouders zijn niet vrouwelijkquote:En zou je [ afbeelding ] haar geven?
Gelukkig voor je kan je het herkennenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Houdnini het volgende:
Nee. De benen en schouders zijn niet vrouwelijk
godverquote:Op maandag 27 april 2009 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig voor je kan je het herkennen
Url van het plaatje: http://www.pinke.biz/uplo(...)ndernewyorkwoman.jpg
(h) ??quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef powerlite het volgende:
geil (h)
[ afbeelding ]
lijkt me logisch
wie is dat!quote:
de rest valt tegenquote:
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 27 april 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik niet in ieder geval.
Vond het omdat op Hyves gehoste afbeeldingen de user-id bevatten.
Is dat niet die ene Keyra? Die zou ik wel geven jaquote:Op maandag 27 april 2009 01:57 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat?
zou je haar geven?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |