Denk niet dat ik haar wat geef.quote:Op maandag 27 april 2009 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet die ene Keyra? Die zou ik wel geven ja.
Ovet dat hyves: 374593098_6_4nkN.jpeg is de url van het plaatje.
Ik klik dan altijd op een random "featured photo" op de index. Dan krijg je een url als http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/555748152/0/2P5E/
Dan doe je gewoon ipv de _ in de fotonaam een / en plak je dat achter photos/ en je komt op http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/374593098/6/4nkN en dan het profiel rechts
Oja en:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven?
ik zou dan zo afgeleid worden tijdens het neukenquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.
[ afbeelding ]
Wie zou haar wat geven?
Het is een soort van vakantie ex van mequote:Op maandag 27 april 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik niet in ieder geval.
Vond het omdat op Hyves gehoste afbeeldingen de user-id bevatten.
WIE IS DIT:P?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
een doodschop
[ afbeelding ]
wat wil je haar geven?
Ze komt hier vandaan:quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Ik heb haar van 4chanquote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Wellicht als je met een wat betere foto komt. Op het eerste gezicht wel maar graag wat meer detailquote:Op maandag 27 april 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ze ziet er ook uit als 15. Maar ik zou haar ook wel geven ja.
[ afbeelding ]
Zouden jullie deze Poolse schone geven?
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja, die met de tattoo's was toch wel een klein beetje beter he?
[..]
Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.![]()
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komtquote:Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?![]()
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensenquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Dat is waarik denk dat het lichtknopje veel gebruikt zou worden met haar in bed! (zonde..)
[..]
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komt(ben de link kwijt, kijk op de bijbehorende site en ge zal vinden).
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
ja aan de katquote:
Waarom niet dan, er is toch weinig mis mee?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef tommosz het volgende:
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensen
Woah, Mel is een mazzelpik. Ik zou haar zeker geven, maar dan wel zonder Melquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zou haar een werkende link geven
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
Understatement!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zou haar een kruiwagen geven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zou haar wel geven![]()
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
is dat die ene? met die vele topics?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
quote:
No . fucking . way.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:29 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
Ik zou Beatrix vandaag een speciale behandeling geven ja:Dquote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
Heren, dit is Beatrix. Zou jij haar geven?
quote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
Je neukt toch geen karakterquote:Op donderdag 23 april 2009 02:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze is niet lelijk maar ik vind haar ook weer niet zo geweldig. En daarbij komt ook nog dat ze vooral zichzelf heel erg geweldig vindt. En ze heeft gewoon een kutkarakter en achtergrond.
quote:
de reden waarom ik ga studerenquote:
quote:
neit meerquote:
Nee, ik zou PlanetClimax niet gevenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zou haar een wc geven, anders is die hele stoel de klos!
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
lekker manquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je haar geven?
Ja manquote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef Houdnini het volgende:
[..]
No . fucking . way.
Volgende:
[ afbeelding ]
zker welquote:
Valsspeler. Nu klikt iedereen daarop zodat jij kan genieten van de unlocked foto's.quote:
is dat tegen de regels dan?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Valsspeler. Nu klikt iedereen daarop zodat jij kan genieten van de unlocked foto's.
Ik was zelf ook nieuwsgierig naar de andere pics.quote:
het filmpje die je als laatste krijgt leek me ook wel interessantquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik was zelf ook nieuwsgierig naar de andere pics.
Dit staat er:quote:
Haha sissyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef S1nn3rz het volgende:
de gemiddelde kerel die hier post heeft irl nog nooit een chick van dichtbij gezien, laat staan sex mee gehad.
en dan hier stoer komen praten over bazen, hosselen en ik zou haar wel even doen.
heel vermakelijk.
een nieuwe camera. Dat zou ik haar gevenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[ afbeelding ]
jatoch.?![]()
Nu op RTL5 overigens.
Fucking rednecks, preventief ruimen dat volk!quote:
rednecks rock!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fucking rednecks, preventief ruimen dat volk!
ik vind haar neit mooi!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef henkde_j het volgende:
Rechter: Vader moet Katja teruggeven
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Kom over 10 jaar maar eens terug...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef henkde_j het volgende:
Rechter: Vader moet Katja teruggeven
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Misschien zit ze dan vol met krakers uit haar pubertijd van de acné.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:17 schreef Jan_De_Nul het volgende:
[..]
Kom over 10 jaar maar eens terug...
Ja, een schop voor d'r neusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee toch?
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
Neen, het zou een travestiet kunnen zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ja, een schop voor d'r neus![]()
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
ze heeft wel wat van een man ja,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
neeh man, wat een graftak. Dat gaat echt niet lukken hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:25 schreef leppeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou jij haar geven?
zij is toch een man geweest?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:32 schreef w00h00 het volgende:
[..]
neeh man, wat een graftak. Dat gaat echt niet lukken hoor.
nee, wqie is het eigenlijkquote:
Vrouwen met grote kin gaan vaker vreemdquote:
Zullen we het laatste gaatje samen vullen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:45 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dit langzamerhand een beetje een kut topic worden
nu pas?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:45 schreef muay-toy het volgende:
ik vind dit langzamerhand een beetje een kut topic worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |