Denk niet dat ik haar wat geef.quote:Op maandag 27 april 2009 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet die ene Keyra? Die zou ik wel geven ja.
Ovet dat hyves: 374593098_6_4nkN.jpeg is de url van het plaatje.
Ik klik dan altijd op een random "featured photo" op de index. Dan krijg je een url als http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/555748152/0/2P5E/
Dan doe je gewoon ipv de _ in de fotonaam een / en plak je dat achter photos/ en je komt op http://www.hyves.nl/photos/featured/photos/374593098/6/4nkN en dan het profiel rechts
Oja en:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar geven?
ik zou dan zo afgeleid worden tijdens het neukenquote:Op zondag 19 april 2009 23:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ik zou haar een lekker warme jas geven.
[ afbeelding ]
Wie zou haar wat geven?
Het is een soort van vakantie ex van mequote:Op maandag 27 april 2009 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Geen idee. Ik niet in ieder geval.
Vond het omdat op Hyves gehoste afbeeldingen de user-id bevatten.
WIE IS DIT:P?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
een doodschop
[ afbeelding ]
wat wil je haar geven?
Ze komt hier vandaan:quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Ik heb haar van 4chanquote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ze komt hier vandaan:
Brr3ezaHh T0ppickk #117 : Vol lekkere slettebakjes.
Net zo als,[ afbeelding ]
zou je haat geven?
Wellicht als je met een wat betere foto komt. Op het eerste gezicht wel maar graag wat meer detailquote:Op maandag 27 april 2009 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ze ziet er ook uit als 15. Maar ik zou haar ook wel geven ja.
[ afbeelding ]
Zouden jullie deze Poolse schone geven?
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja, die met de tattoo's was toch wel een klein beetje beter he?
[..]
Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?quote:
Dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 14:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gast, alles is beter dan zo'n vormloze massa dat door moet gaan voor een vrouw. Die met die tattoo's is wel een mooie vrouw in principe en ik heb niks tegen tattoo's maar als ik daar mee in bed zou liggen zou ik niet meer het idee hebben dat ik met een vrouw in bed lig maar met een schilderij.![]()
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komtquote:Zeer zeker, nu ben ik zeker een pedofiel he?![]()
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensenquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Dat is waarik denk dat het lichtknopje veel gebruikt zou worden met haar in bed! (zonde..)
[..]
Valt nog mee als je zo de pagina bekijkt waar de foto vandaan komt(ben de link kwijt, kijk op de bijbehorende site en ge zal vinden).
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
Jaquote:Op maandag 27 april 2009 16:21 schreef Houdnini het volgende:
Volgende:
[ afbeelding ]
Zou je deze Russische schone geven?
Да?of Нет?
ja aan de katquote:
Waarom niet dan, er is toch weinig mis mee?quote:Op maandag 27 april 2009 21:13 schreef tommosz het volgende:
nee..ik val gewoon niet op dat soort mensen
Woah, Mel is een mazzelpik. Ik zou haar zeker geven, maar dan wel zonder Melquote:Op maandag 27 april 2009 22:57 schreef ThaOMG het volgende:
Ik zou haar een werkende link geven
[ afbeelding ]
Zou je haar geven ?
Understatement!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |