I know. Was ook meer bedoeld voor Yuri en zulksquote:
quote:
Duh, dat had ik er ook wel achter kunnen zetten. Dat tellen moet je dan op de meet maar even showen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:38 schreef MaJo het volgende:
En die woorden zijn juist bij uitstek goed om te tellen
arbeidsongeschiktheidspensioen 8
arbeidsongeschiktheidsregeling 9
arbeidsvoorwaardenontwikkeling 9
centraleverwarmingsinstallatie 10
elektriciteitsproductiebedrijf 10
huwelijksvruchtbaarheidscijfer 7
levensverzekeringsmaatschappij 9
Enz
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 15 april 2009 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens tukken denk ik. Maar ik heb geen zin
Kunnen we hieruit afleiden dat je naar de meet komtquote:Op woensdag 15 april 2009 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Duh, dat had ik er ook wel achter kunnen zetten. Dat tellen moet je dan op de meet maar even showen.![]()
Maar dan luister je toch niet naar wat mensen zeggen?
2 jaar geleden.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:55 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wanneer was de laatste keer dat we er drie topics doorheen jaagden?
Nee, ik ga er vanuit dat jullie MaJo's telwerk op film zetten en het hier dan laten zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
Kunnen we hieruit afleiden dat je naar de meet komt
Zie je dat MaJo? Je bent gedegradeerd tot circusaapje lab-ratquote:Op woensdag 15 april 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga er vanuit dat jullie MaJo's telwerk op film zetten en het hier dan laten zien.
Ja maar mij kost het 1 seconde om het te tellenquote:Op woensdag 15 april 2009 01:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Duh, dat had ik er ook wel achter kunnen zetten. Dat tellen moet je dan op de meet maar even showen.![]()
Maar dan luister je toch niet naar wat mensen zeggen?
Mooi nietquote:Op woensdag 15 april 2009 01:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ga er vanuit dat jullie MaJo's telwerk op film zetten en het hier dan laten zien.
Dat dusquote:Op woensdag 15 april 2009 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je dat MaJo? Je bent gedegradeerd tot circusaapje lab-rat
Ja het is echt heel ergquote:Op woensdag 15 april 2009 02:00 schreef MaJo het volgende:
01. 408 Broekpaling
02. 352 Zeroku
03. 239 Noortje.
04. 233 Ofyles2
05. 228 kraaksandaal
06. 211 Gitaarmat
07. 190 BobbyB
07. 190 wolvendagen
09. 189 Nembrionic
10. 186 kanovinnie
Nem
Damn, ik kan me niet eens voorstellen hoe dat is.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:58 schreef MaJo het volgende:
Ja maar mij kost het 1 seconde om het te tellen
Ik kan dan juist beter luisterenOmdat mijn hersenhelften niet met elkaar in verbinding staan ben ik afgeleid als ik naar iemand moet luisteren. Door te tellen of bijvoorbeeld een spelletje te doen op mijn mobiel kan ik me juist concentreren op het gesprek
Zie je welquote:Op woensdag 15 april 2009 02:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En 1 + 8 = 9, 9 + 9 = 18 en 1 + 8 = 9 !
Waarmee 189 deelbaar is door drie, want de getallen opgeteld zijn deelbaar door drie
Jawel, ik ben er weer... vanochtend zo lang blijven liggen dat het niet gaat lukken om nu in slaap te vallen
Carričre in de bankwereld aan het ambiėren Nem?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je wel
Deelbaar door 3 is goed, want 3xzichzelf(3) = 9.
En 999 gedeeld door 3 is 333, wat optgeld weer 9 is.
Ik stel het mezelf voor als met je pen doodles maken tijdens een telefoongesprek of met je muis blijven klikken en dezelfde bewegingen maken tijdens een gesprek.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, ik kan me niet eens voorstellen hoe dat is.
Toch jammer dat je geen demofilmpje wil maken.
En ook dat dwangmatige hebben veel mensen, dat was bij meer mensen hier. Jij hebt toch ook dat je telkens over iets heen moet stappen ofzo? Als je in de trein of auto zit, telkens als er een paal voorbijkomt. Iets ook met je andere hand moeten doen.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
Dus opzich is het tellen an sich niet zo gek
Dat lijkt me een heel slecht planquote:Op woensdag 15 april 2009 02:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Carričre in de bankwereld aan het ambiėren Nem?
Ik heb dat soort dingen met name als ik op de fiets zit (het is nog erger als ik gedronken heb) en ik verveel me. Anders valt het best meequote:Op woensdag 15 april 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ook dat dwangmatige hebben veel mensen, dat was bij meer mensen hier. Jij hebt toch ook dat je telkens over iets heen moet stappen ofzo? Als je in de trein of auto zit, telkens als er een paal voorbijkomt. Iets ook met je andere hand moeten doen.
Ik deed dat soort dingen vroeger best vaak, dat is nu veel minder.
Mwah, laatste tijd was het overgelaten aan de professionals en dat is ook misluktquote:Op woensdag 15 april 2009 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht plan
Uhuhquote:Op woensdag 15 april 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ook dat dwangmatige hebben veel mensen, dat was bij meer mensen hier. Jij hebt toch ook dat je telkens over iets heen moet stappen ofzo? Als je in de trein of auto zit, telkens als er een paal voorbijkomt. Iets ook met je andere hand moeten doen.
Ach voor mij is het niet boeiend, ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 15 april 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, ik kan me niet eens voorstellen hoe dat is.
Toch jammer dat je geen demofilmpje wil maken.
Ja maar de bonusregelingen zijn verslechterd, dus ik blijf lekker uit de bankwereldquote:Op woensdag 15 april 2009 02:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, laatste tijd was het overgelaten aan de professionals en dat is ook mislukt
Het is maar net wat je gewend bent. Ik verbaas me (zeker hier in Friesland) er soms over hoe weinig andere mensen weten.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach voor mij is het niet boeiend, ik ben niet anders gewendVind het eigenlijk maar raar dat anderen dit niet doen
Boekenkasten dan? Ontwerp een nieuwe Billy!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar de bonusregelingen zijn verslechterd, dus ik blijf lekker uit de bankwereld
Mwah dat had ik meer vroeger. Tegenwoordig ga ik nummerborden ontleden. Kijken hoeveelste letter van het alfabet is en en hoever de letters van elkaar in het alfabet staan. Als er 4 letters zijn met allen dezelfde afstand is dat echt tofquote:Op woensdag 15 april 2009 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, met 9 vakjes!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Boekenkasten dan? Ontwerp een nieuwe Billy!
Dat vind ik wel heel wat anders. Daar hoef je niet voor op te letten, want dat is motorisch.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stel het mezelf voor als met je pen doodles maken tijdens een telefoongesprek of met je muis blijven klikken en dezelfde bewegingen maken tijdens een gesprek.
quote:
Nee dat klopt niet helemaal. Ik kan lettergrepen tellen zonder dat ik het bewust door heb. Mijn hand neemt het als het ware over, mijn hoofd hoef ik er verder niet echt bij te gebruikenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel wat anders. Daar hoef je niet voor op te letten, want dat is motorisch.
Om de lettergrepen van een woord te tellen moet je goed luisteren naar wat iemand zegt, op twee manieren dus. Snelle sprekers plakken lettergrepen aan elkaar. Dus moet je dat woord ook nog eens in je gedachten opnieuw opschrijven/uitspreken en dan gaan tellen.
MaJo is een ultramultitasker dus.
Doodles maak je juist (onbewust) om je beter te kunnen concentreren op wat je aan het doen bent.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel wat anders. Daar hoef je niet voor op te letten, want dat is motorisch.
Dat is toch juist het hele eieren-eten? Dat ze in overdrive nadenkt?quote:Om de lettergrepen van een woord te tellen moet je goed luisteren naar wat iemand zegt, op twee manieren dus. Snelle sprekers plakken lettergrepen aan elkaar. Dus moet je dat woord ook nog eens in je gedachten opnieuw opschrijven/uitspreken en dan gaan tellen.
MaJo is een ultramultitasker dus.
Nu herinner me ook iets wat ik altijd deed met woorden.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:17 schreef MaJo het volgende:
Mwah dat had ik meer vroeger. Tegenwoordig ga ik nummerborden ontleden. Kijken hoeveelste letter van het alfabet is en en hoever de letters van elkaar in het alfabet staan. Als er 4 letters zijn met allen dezelfde afstand is dat echt tofGebeurd niet vaak maar soms wel
Via hamburger en WO I lukt het in drie keer.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wikipedia, van Heinz Tomato Ketchup tot Hitler: vier keer klikken. Es kijken of ik een snellere route kan vinden.
Dat moet ik onthouden voor de quiz!quote:Op woensdag 15 april 2009 02:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via hamburger en WO I lukt het in drie keer.
Niemand komt aan tong80. Hij is een cultheld.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:26 schreef MaJo het volgende:
wat is tong een ultiem triest persoonHij heeft een vraag goed in de AKQ maar wil niet meer posten omdat over 3 posts het topic vol is. Ik geef hem nog een kwartier. Voor hoeveel ronden zal ik hem daarna diskwallificeren?
Tong met z'n kuttopicsquote:Op woensdag 15 april 2009 02:26 schreef MaJo het volgende:
wat is tong een ultiem triest persoonHij heeft een vraag goed in de AKQ maar wil niet meer posten omdat over 3 posts het topic vol is. Ik geef hem nog een kwartier. Voor hoeveel ronden zal ik hem daarna diskwallificeren?
Onzin. Tong is een eikelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand komt aan tong80. Hij is een cultheld.
Wow.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:18 schreef MaJo het volgende:
Nee dat klopt niet helemaal. Ik kan lettergrepen tellen zonder dat ik het bewust door heb. Mijn hand neemt het als het ware over, mijn hoofd hoef ik er verder niet echt bij te gebruiken
Ik bedoelde dus dat de twee handelingen, het doodles tekenen en het tellen, weliswaar dezelfde functie hebben, maar heel anders tot stand komen. Het een gaat motorisch, het ander gebeurt in je hoofd.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Doodles maak je juist (onbewust) om je beter te kunnen concentreren op wat je aan het doen bent.
Zal kijken of ik er zo een linkje naar kan vinden. Was ooit in het nieuws.
Dus in dat licht is het precies hetzelfde, dunkt me
Een andere optie is Japan en WO II.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ik onthouden voor de quiz!
Ja dat is wel een mooie, tot de reset mag hij niet meespelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tong met z'n kuttopics
Ik zou zeggen: 2 topics.
37. 111quote:
Een willekeurige, je weet nooit wanneer je het nodig hebtquote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een andere optie is Japan en WO II.
Welke quiz heb je het over?
Ik vind 10x11+1 mooierquote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
37. 111
3+7=10
11-1=10
(dit slaat nergens op nee![]()
Dat bedoelde ik toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow.![]()
[..]
Ik bedoelde dus dat de twee handelingen, het doodles tekenen en het tellen, weliswaar dezelfde functie hebben, maar heel anders tot stand komen. Het een gaat motorisch, het ander gebeurt in je hoofd.
Wij moeten er heel veel over nadenken. En omdat MaJo dat dus niet hoeft, is het voor haar dezelfde simpele handeling als voor ons doodles tekenen.
Zo zal vroeg of laat Tadzjikistan een keer het goede antwoord zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een willekeurige, je weet nooit wanneer je het nodig hebt
Tja, iederen z'n kronkel hequote:
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Tong post dus echt niet meerwat een ontzettend kansloze sukkel is dat
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wikipedia, van Heinz Tomato Ketchup tot Hitler: vier keer klikken. Es kijken of ik een snellere route kan vinden.
Ja, dat je door iets sulligs erbij te doen niet gaat dagdromen is ook wel logisch.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Wyccie: http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1882127,00.html
Eikelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:36 schreef MaJo het volgende:
Bij dezen is Tong80 gediskwalificeerd tot de reset wegens uitermate onsportief gedrag. Antwoorden die hij geeft zullen daarom niet meetellen in de puntentelling
Bannetje wegens onsportief gedrag?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
Ik bedenk me net: er is geen enkele manier om de regel te enforcen. Hij kan heel kinderachtig alle antwoorden gaan verklappen bijvoorbeeld, en er is niets dat je kunt doen
Ik voel een golflengteafwijkingquote:Op woensdag 15 april 2009 02:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was het even aan het nuanceren; opsplitsen naar wat anderen doen en hoe MaJo het doet.
Dit omdat hij naar eigen zeggen een dagtaak heeft aan het bijwerken van de scores.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een mooie, tot de reset mag hij niet meespelen.
Ik zat aan 10 topics te denkenMaar hij heeft dit dan al eerder geflikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |