Niemand komt aan tong80. Hij is een cultheld.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:26 schreef MaJo het volgende:
wat is tong een ultiem triest persoonHij heeft een vraag goed in de AKQ maar wil niet meer posten omdat over 3 posts het topic vol is. Ik geef hem nog een kwartier. Voor hoeveel ronden zal ik hem daarna diskwallificeren?
Tong met z'n kuttopicsquote:Op woensdag 15 april 2009 02:26 schreef MaJo het volgende:
wat is tong een ultiem triest persoonHij heeft een vraag goed in de AKQ maar wil niet meer posten omdat over 3 posts het topic vol is. Ik geef hem nog een kwartier. Voor hoeveel ronden zal ik hem daarna diskwallificeren?
Onzin. Tong is een eikelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand komt aan tong80. Hij is een cultheld.
Wow.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:18 schreef MaJo het volgende:
Nee dat klopt niet helemaal. Ik kan lettergrepen tellen zonder dat ik het bewust door heb. Mijn hand neemt het als het ware over, mijn hoofd hoef ik er verder niet echt bij te gebruiken
Ik bedoelde dus dat de twee handelingen, het doodles tekenen en het tellen, weliswaar dezelfde functie hebben, maar heel anders tot stand komen. Het een gaat motorisch, het ander gebeurt in je hoofd.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Doodles maak je juist (onbewust) om je beter te kunnen concentreren op wat je aan het doen bent.
Zal kijken of ik er zo een linkje naar kan vinden. Was ooit in het nieuws.
Dus in dat licht is het precies hetzelfde, dunkt me
Een andere optie is Japan en WO II.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet ik onthouden voor de quiz!
Ja dat is wel een mooie, tot de reset mag hij niet meespelen.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tong met z'n kuttopics
Ik zou zeggen: 2 topics.
37. 111quote:
Een willekeurige, je weet nooit wanneer je het nodig hebtquote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een andere optie is Japan en WO II.
Welke quiz heb je het over?
Ik vind 10x11+1 mooierquote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
37. 111
3+7=10
11-1=10
(dit slaat nergens op nee![]()
Dat bedoelde ik toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wow.![]()
[..]
Ik bedoelde dus dat de twee handelingen, het doodles tekenen en het tellen, weliswaar dezelfde functie hebben, maar heel anders tot stand komen. Het een gaat motorisch, het ander gebeurt in je hoofd.
Wij moeten er heel veel over nadenken. En omdat MaJo dat dus niet hoeft, is het voor haar dezelfde simpele handeling als voor ons doodles tekenen.
Zo zal vroeg of laat Tadzjikistan een keer het goede antwoord zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een willekeurige, je weet nooit wanneer je het nodig hebt
Tja, iederen z'n kronkel hequote:
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:
Tong post dus echt niet meerwat een ontzettend kansloze sukkel is dat
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wikipedia, van Heinz Tomato Ketchup tot Hitler: vier keer klikken. Es kijken of ik een snellere route kan vinden.
Ja, dat je door iets sulligs erbij te doen niet gaat dagdromen is ook wel logisch.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Wyccie: http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1882127,00.html
Eikelquote:Op woensdag 15 april 2009 02:36 schreef MaJo het volgende:
Bij dezen is Tong80 gediskwalificeerd tot de reset wegens uitermate onsportief gedrag. Antwoorden die hij geeft zullen daarom niet meetellen in de puntentelling
Bannetje wegens onsportief gedrag?quote:Op woensdag 15 april 2009 02:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens
Ik bedenk me net: er is geen enkele manier om de regel te enforcen. Hij kan heel kinderachtig alle antwoorden gaan verklappen bijvoorbeeld, en er is niets dat je kunt doen
Ik voel een golflengteafwijkingquote:Op woensdag 15 april 2009 02:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was het even aan het nuanceren; opsplitsen naar wat anderen doen en hoe MaJo het doet.
Dit omdat hij naar eigen zeggen een dagtaak heeft aan het bijwerken van de scores.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel een mooie, tot de reset mag hij niet meespelen.
Ik zat aan 10 topics te denkenMaar hij heeft dit dan al eerder geflikt
Ben ik gek of lijkt 3 alsof 'ie het eigenlijk wel fijn vindt?quote:
Ja en dat heb ik voor de eerste 250 topics gedaan. Hij moet niet lullenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit omdat hij naar eigen zeggen een dagtaak heeft aan het bijwerken van de scores.
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Teacher - "If you had ten pounds and you asked your father for a one pound coin, how much money would you have?"
Boy - "Nothing"
Teacher - "You don't know your maths"
Boy - "You don't know my father"
Dat is écht een kutsmoesquote:Op woensdag 15 april 2009 02:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit omdat hij naar eigen zeggen een dagtaak heeft aan het bijwerken van de scores.
Misschien ben ik dan toch meer een wetenschapper dan ik dacht te zijn. Ik heb wel vaker de neiging om iets heel erg precies uit te splitsen en te benoemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:43 schreef Nembrionic het volgende:
Ik voel een golflengteafwijking
En ik ga er verder over ophouden
Maar goed, nu moet ik weer de AKQ-regels overtreden.quote:
Lijkt me een aardige eigenschap in je studietak maar soms zijn dingen gewoon zoals ze zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 02:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan toch meer een wetenschapper dan ik dacht te zijn. Ik heb wel vaker de neiging om iets heel erg precies uit te splitsen en te benoemen.![]()
Ja ik blijf ook niet lang meer.quote:Overigens blijf ik echt niet tot 5 uur. Ik was een hele tijd prima bezig, alleen vandaag ben ik weer mooi de fout ingegaan.En morgen wil ik toch echt flink werken.
quote:Op woensdag 15 april 2009 02:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1. If you're choking on an ice cube simply pour a cup of boiling water down your throat. Presto! The blockage will instantly remove itself.
2. Avoid cutting yourself when slicing vegetables by getting someone else to hold while you chop.
3. Avoid arguments with the Mrs. about lifting the toilet seat by using the sink.
4. For high blood pressure sufferers: simply cut yourself and bleed for a few minutes, thus reducing the pressure in your veins. Remember to use a timer.
5. A mouse trap, placed on top of your alarm clock, will prevent you from rolling over and going back to sleep after you hit the snooze button.
6. If you have a bad cough, take a large dose of laxatives, then you'll be afraid to cough.
7. You only need two tools in life - WD- 40 and Duct Tape. If it doesn't move and should, use the WD-40. If it shouldn't move and does, use the duct tape.
8. Remember: Everyone seems normal until you get to know them.
9. If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem.
Vooral omdat hij zelf besluit te antwoorden terwijl hij weet dat het topic bijna vol is. Ik kan daar zo boos om wordenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is écht een kutsmoes
Iedereen heeft met dat bijltje moeten hakken
Daarbij kost het niet zoveel tijd en als het ECHT te moeilijk gaat, vraag je of een ander het wil doen. Maar dit is echt onzin.
Aangezien ik de baas ben vind ik dat ik dit best mag beslissenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar goed, nu moet ik weer de AKQ-regels overtreden.
Ik heb al vorige maand op mijn lazer gekregen.
Ja en dat heeft Tong overduidelijk door. Die zit je nu namelijk op te fokkenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral omdat hij zelf besluit te antwoorden terwijl hij weet dat het topic bijna vol is. Ik kan daar zo boos om worden
weet ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 02:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en dat heeft Tong overduidelijk door. Die zit je nu namelijk op te fokken
Tong lekker de dikke vinger geven en naast je neerleggen, want nu heeft ķe precies wat 'ie wil: jou op de kast
Verdomd handig spulquote:Op woensdag 15 april 2009 02:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik moest even opzoeken wat WD-40 is.
Hey, misschien krijg je dan wel een massagequote:Op woensdag 15 april 2009 02:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dan lijkt het er op dat jij en ik over zijn Wyccie!
Dat zou wel prettig zijnquote:Op woensdag 15 april 2009 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, misschien krijg je dan wel een massage
Verandering van spijs doet eten.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ben zo blij dat ik me afgemeld heb voor het vrijwilligerswerk donderdag, ik heb mijn studiewerk weer zo enorm uitgesteld.![]()
Deze week veel te weinig gedaan. Misschien moet ik ook maar eens meer structuur aanbrengen in mijn leven. En wat meer zin maken voor stomme klusjes.![]()
Soms zou ik wel een ander willen zijn.
Dan is het misschien inderdaad maar beter van nietquote:Op woensdag 15 april 2009 03:02 schreef wyccie het volgende:
Ik geef geen massages meer.![]()
Ik kan het niet eens.
Iemand die heel gedisciplineerd is en alles netjes doet en op tijd af heeft. Zo'n ijverige geneeskundestudent die alles precies doet volgens het boekje en ook nog eens tijd heeft om in het bestuur van de jaarclub te gaan. Zoiets, maar dan zonder dat bestuursgedoe.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Wie zou je willen zijn dan? Of geen specifiek iemand maar gewoon niet jezelf?
Ze weten wel wat ze doen, en als je los bent gekraakt is dat wel lekker.quote:Op woensdag 15 april 2009 03:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een keer een massage gekregen waarbij ik plotseling visioenen kreeg van zo'n Middeleeuws werktuig waarmee je nek gebroken wordt... toen ik vroeg of ze daar direct mee op wilde houden was het eerst nog "nee want je zit helemaal vast hier"
En hoe werkt zoiets dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
Verandering van spijs doet eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |