Haar eigen wake-up call.quote:Op zondag 12 april 2009 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een service voor MaJo, die TT!
Majo en PS zouden gaan overlegen. Nog niets over gelezen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, die meet... hoe laat gaan we beginnen? In de middag of in de avond?
We hebben nog een maand, het komt vast goed.quote:
Het is dan ook een verrassings meet. Alleen de organisatie weet wat er gaat gebeuren.quote:
Precies! Zelfs de plaats is nog niet bekend!quote:Op zondag 12 april 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dan ook een verrassings meet. Alleen de organisatie weet wat er gaat gebeuren.
Laatste wat ik hoorde was dat we ons op Schiphol moeten melden. Bestemming onbekend.quote:Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies! Zelfs de plaats is nog niet bekend!
Is het nog steeds zo dat we Diergaarde Blijdorp moeten bellen wanneer we wat later komen?quote:Op maandag 13 april 2009 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was dat we ons op Schiphol moeten melden. Bestemming onbekend.
Ja. Het code bericht is nog steeds: "The Eagle has not yet landed". Dan krijgen we van de telefoniste een vervolg bericht.quote:Op maandag 13 april 2009 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat we Diergaarde Blijdorp moeten bellen wanneer we wat later komen?
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doe je als psycholoog? Je kijkt of je een kind een fobie kan geven voor witte zachte dingen
Deel drie vind ik ook minder leuk dan de eerste tweequote:Op maandag 13 april 2009 11:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben volgens mij één van de weinigen die totaal niet kan lachen om Charlie the Unicorn
Du hast recht!quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef MaJo het volgende:
Kom op jongens, wakker wordenhet is weer een mooie dag
Leuke projectquote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-thuisbrouwerij.html
Gelul. Het is vrij lastig(vanwege de temperatuur) maar het is zeker wel te doen.quote:Het is voor een amateurbrouwer technisch niet mogelijk om pils te brouwen.
Nogmaals gelul. Van bier KUN je niet ziek wordenquote:Met het gemiddelde hygiėne niveau van studenten voorzie ik een hoop vergiftigingen onder studenten.
...en het gekookt werd omdat het bier anders niet te drinken was. Ik denk dat als je van ongekookt cholerawater bier maakt, je er wel degelijk ziek van kan worden. Maar dat soort water komt niet hier uit de kraan.quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke project
Even wat quotejes:
[..]
Gelul. Het is vrij lastig(vanwege de temperatuur) maar het is zeker wel te doen.
[..]
Nogmaals gelul. Van bier KUN je niet ziek worden
Sterker nog, dé reden dat het hier zo enorm populair geworden is, is omdat ze in de middeleeuwen wel móesten brouwen omdat gewoon water hardstikke smerig/ziek was.
Nou, dat koken is (voor mij) zo vanzelfsprekend dat ik dat niet eens gezegd hebquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
...en het gekookt werd omdat het bier anders niet te drinken was. Ik denk dat als je van ongekookt cholerawater bier maakt, je er wel degelijk ziek van kan worden. Maar dat soort water komt niet hier uit de kraan.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight.quote:
Ik loldequote:
quote:Op maandag 13 april 2009 11:19 schreef MaJo het volgende:
Kom op jongens, wakker wordenhet is weer een mooie dag
quote:Op maandag 13 april 2009 03:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iedereen slaapt zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |