Ik was nog in de veronderstelling dat het over Israel gingquote:
Ik heb dan vast wel ergens een infuus in een zijvak zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Je zult me na die 24 uur waarschijnlijk héél voorzichtig uit moeten vouwen. Even water geven, laten acclimatiseren. En dan ben ik weer zo fris als een hoentje.
Of zo dood als een pier.
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was trouwens van plan het niet al te laat te maken omdat de komende 2 dagen nogal laat gaan worden. Maar helaas, er worden reisplannen gemaakt, dan kan ik niet slapen
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe stoer zou het trouwens zijn, met 4/5 SC-ers daadwerkelijk op die treinen?
Naar Moskou vlieg je meestal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ubergaafquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Zonder tussenstop. De meeste mensen stappen voor een paar dagen uit bij het Bajkal meer en in Mongolië.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar Moskou vlieg je meestal.
En 8 dagen maar? Dat vind ik kort
Wie de meeste kilometers maakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wie de meeste kilometers maakt?
Je stak per ongeluk je duim op?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens onbedoeld een lift aangeboden gekregen. Vanaf de Ikea terug naar huis.
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.
Nee, ik moest zoveel sjouwen dat ik geen duim meer over had om op te steken. We liepen langs de weg en een vrachtwagenchauffeur stopte gewoon voor ons.quote:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?
Dan kom je het land niet uit denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.
Truste!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook bang voor
Maar dat maakt natuurlijk niet écht uit.
Ik ga mijn muziek opzetten, mijn boek lezen en plat, anders ben ik morgen veels te laat wakker en ik wil toch écht van de zon genieten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ubergaaf
Heeft Tim of LB dat niet gedaan vorig jaar?
Die vraag kunnen we ook aan jou stellenquote:
Ben nog niet lang uit bed en ik wacht op een pakketje.quote:
Ik moest even wachten op Wiebel. Hij moest naar het postkantoor. Maar we gaan zo vertrekken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we ook aan jou stellen
Ik ga zo douchen en naar buiten hoor
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfsquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Stuudjes, houden jullie hier rekening mee?
[..]
Dat is goed balenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfs![]()
En dat met dit weer.
Wat hebbie gedaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfs![]()
En dat met dit weer.
Niet? Hier is zelfs geen wolkmolecuul(quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef Nesle het volgende:
Waar is die zon dan? Hier is ie er nog niet hoor
quote:
Beetje lullig om zo over Etc te pratenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Etc te praten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Etc te praten
Ik voelde me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit ja, Etcie is blond.
![]()
Sorry Etcie, deze combo was niet mijn bedoeling!![]()
Pfff, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik voelde me niet aangesprokenHet scheelt dan ook dat ik geen Kathleen heet
Jawel, geef nou maar toequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit ja, Etcie is blond.
![]()
Sorry Etcie, deze combo was niet mijn bedoeling!![]()
Morgen wordt het ook weer 20quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:wat een weer
net even in het zonnetje gezeten. Nu ontbijten buiten, dan douchen en even een wandeling maken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:wat een weer
net even in het zonnetje gezeten. Nu ontbijten buiten, dan douchen en even een wandeling maken
Yepquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook weer 20
Ga je nu vaker wandelen?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yephet is een goede manier om mijn hoofd even leeg te maken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
En nu bent ik echt pleituh.
Je bent flink aan het bijlezen op Hi5 zo te zienquote:
Even een paar dagen inhalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent flink aan het bijlezen op Hi5 zo te zien
Nou, ik was eigenlijk gewoon een uurtje lopen maargoedquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijkzon schijnt, vrije dag, relaxte vrienden, vanavond een leuke stapavond. Niets te klagen dus
quote:
Nou, je kan er donder op zeggen dat ik iets dergelijks koud ga maken vanavondquote:
Dat nummer had ik ook in mijn hoofdquote:
Heb je dan zo iets gekocht? Want er zit een flink stukkie water tussen Nederland en Willemstad?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Oh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:32 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willemstad_(Noord-Brabant)
Oeh daar ben ik ooit een dagje met mijn vader geweest, echt een leuk stadjequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik lees net op een autoforum over onze auto:
rofl, gewoon een gezellige meet in Fijnaart en dan collectief commentaar leveren op de 205. Met handen in de zakken en alles aanwijzen met je voeten.
Ik dacht, ik log ff in om te kijken hoe het met die roze 205 is afgelopen. Damn, istie nog niet terug. Dat belooft wat...
ik denk dat ie halverwege de terugweg uitgevallen is.. dit duurt té lang.
![]()
Een serie over een stel dievenquote:
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Leverage gezienDie neger is grappig
Met z'n 'I know what this is... it's a racial thing' en dan zeggen dattie joods is. En op z'n naamplaatje stond White
![]()
Die container switch had ik door trouwensZe hadden nooit genoeg tijd om het geld na de explosie in de container te krijgen
Ik lees tegenwoordig niet meer zoveel, dus voor mij is het ook helemaal niet handig op het moment. Maar er is een tijd geweest dat ik boven een boek had liggen, beneden een boek had liggen en in de bus een derde boek hadquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Mja, als ik tijd heb om te lezen heb ik een boek in een dag of 2 dagen uit. Dan lees ik geen meerdere boeken tegelijk dus. En als ik geen tijd heb, dan doe ik met 1 boek makkelijk een maand. Als ik er dan drie ga lezen ben ik na 3 maanden pas klaar met 1 boek.
Niet handig voor mij dus.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.
Mooi, goed om te horen!quote:
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En volgens mij rijd je ook niet even naar curaçao heen en terug
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Het is toch maar 8 uur vliegen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal niet
Ik slik nog maar even een paar paracetamolletjes. Denk dat ik de griep begin te krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een discodutje doen voordat ik ga stappen![]()
Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben er nog nooit heen geweest dus geen idee hoelang het duurt
in topgear kwamen ze net het kanaal over in 1 dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, met een amfibie wagen haal je het niet in een dag.
Welk seizoen?quote:
Ik heb net Chuck gekekenquote:
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En misschien nog iets leuks van NCIS
Hier (nog) niksquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woahhh wat een onweer hier
Hé, wat!? Onweer!? Wauw. hoop dat ik het hier ook krijg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heftige flitsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je binnen zit is het wel spannend om te kijken.
tijd om het fototoestel tevoorschijn te toveren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heftige flitsen!
Ja stiekem vind ik dat eng ja
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !quote:
Goed om te horen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mama gaat wel goedZe komt de deur uit af en toe en doet voorzichtig wat werk thuis. Sporten en fietsen is nog geen optie maar verder gaat t allemaal beter
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier ook, heb net gewoon een paar minuutjes voor het raam gezeten om er naar te kijken. En dat terwijl er voetbal op tv is !
Overigens ben ik nu officieel een brekebeentje daar ik nu op deze dingen rondloop:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?quote:Borsten steeds groter
Wat nou SpitsNieuws doet niet aan wetenschap? Borsten worden steeds groter, zo blijkt uit cijfers van Amerikaanse bedrijven.
Cup DD is de nieuwe C, zo schijnt. Momenteel is 36D de meest populaire maat bij Wacoal America, een van de grootste behafabrikanten van de Verenigde Staten. Dit lijkt echter 36DD te worden. Drie jaar geleden moesten die arme Amerikanen het nog doen met een schamele 36C.
Er zijn verschillende oorzaken aan te wijzen voor de explosie in beha-formaten. Allereerst is daar obesitas, wat nog altijd verder oprukt, zeker in Amerika. Ook borstvergrotingen zijn echter nog altijd populair. En veel vrouwen droegen vroeger gewoon te kleine beha's, maar kopen nu de juiste maten.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Corset?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoordquote:
Weet niet hoe lang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen dan kies ik toch echt voor onweer.![]()
En de krukken. 4 weken?
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik ben ook weer thuis. Net als gisteren een dienst van 17 tot 22 uur, dus geen avondeten gehad. Nu kan ik een relatief gezonde maaltijd maken, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in. Misschien kies ik er dus voor om te kijken of ik het met twee stukken tonijn red tot ik ga slapen
Tube mayo doet wonderen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tonijn smaakt goed bij tonijn heb ik gehoord. En missschien heb ik nog wat komkommer... dan zou ik het gezond genoeg vinden
Ja ook, maar dit is tonijnsteak, grote stukken dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang.
[..]
Heb je niet nog een pak crackers in huis waar je die tonijn mee kan combineren?
Ben jij gekquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alle seizoenen? Dan ben je nog wel even bezig!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de US of A maar een grote beha op de markt ga brengen met 3 cups. Twee voor de tetters , en eentje om de gore dikke vette pens in bedwang te houden. Of bestaat zoiets al?
Misschien.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Aflevering Requiem van NCIS heeft trouwens een gewéldige opening
Tofquote:
Naar mijn idee de bestequote:
Dank.quote:
Persoonlijk zie ik liever Ziva, maar ja da's mijn voorkeur.quote:Naar mijn idee de besteMaar ja, Tony in action vind ik nooit verkeerd om te zien
quote:
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Gibbs is en blijft super.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
Abby is tofMaar beste rol vind ik (verrassing
) Tony
En Gibbs
Tony is zo complex, heerlijk. En een grapjas, en daar hou ik ook wel van.
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Ziva is sexyHeb je de een na laatste aflevering al kunnen zien? Dead Reckoning. Mooie Ziva in action
Ducky met z'n verhalenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gibbs is en blijft super.De droogkloot.
Ik vind de "ondergeschikte" rollen van o.a. Abby en Ducky beter dan die van tony. Veel zwarte humor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Pak dan surfthechannelquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga die afleverign maar even via youtube bekijken.
En dan Ziva met haar "to the point" opmerkingen. Slimme McGee. Ach, elke personage is eigenlijk perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ducky met z'n verhalenEn Abby is niet uit te leggen
Een happy Goth
Ik vind vooral de veranderingen in de personages mooi om te zien
Internet is de redding. En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Kut, dan kan ik niet kijken. Vandaar dat ik er nooit meer langszap.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En natuurlijk Etcie met alle last-minute info.
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een lekker bed, grote tv. Dan ga ik toch niet zielig aan mijn bureau op mijn beeldscherm een serie kijken. Dat weiger ik.
Ik wacht wel tot mijn cursus is afgelopen.
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.quote:
In dit geval klopt het aardigquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat SBS6 bedoelt met nieuwe afleveringen. Ze weten de kijker als geen ander te naaien.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Het is goed te downloadenOf, als je dat niet wilt, online te kijken
[..]![]()
Ik kan het niet helpen
Dit is wel een mooie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
What's the biggest difference between men and women?
What they mean, when they say: "I got through a whole box of tissues watching that film."
Het kan heel vervelend zijn hoorquote:
Ziva verstopt wapens op haar lichaam op plaatsen waar niemand aan zou denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het kan heel vervelend zijn hoorIk kan praktisch alles aan NCIS linken
Zoals vanmiddag met Chuck: Sarah wordt in haar eigen badkamer aangevallen door iemand. Ze is slim genoeg om een wapen te maken met een stuk zeep, maar ze moet naar haar tasje rennen voor haar pistool. Ziva zou zelfs in de badkamer een wapen hebben liggen
Nee hoor. Ik zit bij het kijken naar andere series ook wel eens te gniffelen "Hihi, Gibbs had dit al lang opgelost" of "Ducky weet wel beter".quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Etcetera het volgende:
TrueMaar dat ik daar aan denk terwijl ik een compleet andere serie kijk is belachelijk
slaapse dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. Ik ga eens proberen het beginnende griepje er uit te slapen.
Moet haast wel komen door de regen in de Kalverstraat 2 dagen geleden.
quote:Christenunie stopt stripshow
De Christenunie burgemeester van Oud-Beijerland heeft een stripshow van de The London Knights door de politie laten afbreken. De mannen stonden net op het punt te gaan optreden.
150 vrouwen die zich al weken hadden verheugd op het uitje, zijn woedend op burgemeester Tigelaar van de zwaar Christelijke gemeente.
Goede zeden
Agenten vielen club Mozaiq binnen en dreigde te tent te ontruimen als er niet direct werd gestopt met de show. "De act zou in strijd zijn met de goede zeden", zo meldt het AD.
Eigenaar Bill Yildrim van Mozaiq is verbijsterd, omdat hij juist met de strippers had afgesproken dat zij hun strakke broekjes zouden aanhouden. ,,Oud-Beijerland is een christelijke gemeente. Vandaar dat ik de heren van te voren had gevraagd: houd het ingetogen.
Alle vrouwen kregen hun geld terug, maar de eigenaar wil de schade verhalen op de gemeente.
Slaapsequote:Op zaterdag 11 april 2009 04:40 schreef MaJo het volgende:topavond achter de rug in Tivoli
2 many dj's draaide dus dat is altijd feest
nu keihardwant moet over 6 uur alweer op om te werken
Hmmm das minderquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Hier is het niet zulks prachtig weerals de zon schijnt is het heerlijk, maar er is ook bewolking.
Deze baas heeft net liggen uitbrakken. Was om kwart voor 5 thuis dus niet al te veel slaap gehad maar wel superfitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef MaJo het volgende:
Is iedereen aan het uitbrakken of van het zonnetje aan het genieten? Ik hoop het laatste want het is echt prachtig weer!
Wat heeft hij gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Mijn vader is een schat van een man hoor, echt waar, maar soms he.... soms
De zon is hier en toe te zien dus ik ga zo wel even lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:37 schreef Soempie het volgende:
Ik ben aan het studeren en de zon is hier niet te zien.
Willemstad is echt heel leukquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Wanneerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:51 schreef Soempie het volgende:
Ja, echt superleuk.
En ik ben helemaal weg van de auto. Rood, klein en zit heel lekker. En het voelt echt als zo'n autotje waar je mee naar Parijs rijdt als arme student.![]()
Dat gaan we dus ook doen.
Onweer? Hier in Rotterdam was het vrijwel onbewolkt en WARM, 's nachtsquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanquote:
Ja, lekker de dingen doenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Soempie het volgende:
Ik heb met Wiebel afgesproken dat we meer de deur uit zullen gaan. Straks even boodschappen doen en vanmiddag/ vanavond door naar Antwerpen.![]()
Ging echt even niet goed met me. Alleen maar studeren word ik kribbig van.![]()
Staat wel op de planningquote:Vanmorgen gesport en eindelijk de ramen gepoetst.![]()
![]()
Maarre ga je vanavond ook nog naar Nina?
Oke, herkenbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Hij gaf me huiswerkquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke, herkenbaar.![]()
Ik knik sinds kort: 'oja, mooi' en leg het dan naast me neer.
Nou, allereerst moet Wiebel nog wat sleutelen aan de auto, maar dat is niet zoveel werk meer. En daarna moeten we even kijken wanneer ik tijd heb. Maar als het goed is voor de zomer en in de zomervakantie met de auto naar Duitsland.quote:
Je moet een briefje tikken?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij gaf me huiswerkIk moet een briefje tikken
De kans dat ik word aangenomen is 0. De kans dat ik het een leuke baan vind is 0.
Nou ja hij zei hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je moet een briefje tikken?
Ik lees nu net een stuk over interne en externe motivatie.
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:45 schreef Nembrionic het volgende:
Staat wel op de planning
Maar even kijken wat C doet, die wilde graag een andere band zien. Misschien dat ik dan in mijn ééntje ga maar dat is wel minder gezellig
Handigquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:51 schreef Soempie het volgende:
We hebben Sirda gevraagd of hij zin heeft om mee te gaan naar Antwerpen en ik bedenk me net hoe klein de auto is.
Ik zie wel hoe het looptquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt Nina ook al eens gezien natuurlijk. Dan is het wel zo leuk om samen met C naar een band te gaan.
Probeer hem over te halen.
Aangezien ik slechts een gepeupelbandje heb denk ik dat ik niet in de gelegenheid zal zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier vanavond nemdoe de Dewaele broertjes maar de groeten van mij
had een backstage bandje dus even met ze gechilled
Wark zequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:27 schreef Nembrionic het volgende:
Was het dus tóch dit weekend de bedoeling en 9 mei wilde hij zijn verjaardagsfeest geven
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofdquote:
Oh, mooi.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu gaan we een maandag misschien wat anders doen, of niet. Maar 9 mei staat in ieder geval, het was niet zo'n probleem. De datum voor het feest stond alleen vast in zijn hoofd
Dus die vernikkelen van de kou.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
Krijg net een SMS-je van A, die is met C onderweg naar Costa Rica en nu doen ze eerst een paar dagen New York. Hebben ze regen en het is koud
Nu is het zo dat ze een aantal binnenlandse vluchten gaan maken en dan mag je maar 14KG bagage meenemen en aangezien het in Costa Rico gewoon heet is, neem je geen winterkleren mee, die zijn zwaar
quote:
Ja ik ben echt benieuwd naar de fotos eigenlijk. Costa Rica heeft echt een enorme diversiteit aan dieren en ik heb al begrepen dat je daar een groot deel gewoon van ziet. Ik heb een dierenboek door zitten bladeren dat ze gekocht hebben, echt coole beesten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus die vernikkelen van de kou.Wel een toffe reis.
Ja mij ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
Jammer. Lijkt me tof om die dieren in het echt te zien.![]()
Welke?quote:Vanavond lekker naar de film.
a) Herkenbaar, check!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, laat ik dat voorop stellen, maar ik heb er geen ene jota aanHij komt steeds met vacatures aanzetten die op een of andere manier met communicatie of met computers te maken hebben. Ik ben a) nog niet klaar en wil b) dat soort dingen graag zelf doen en c) het is verdomd moeilijk omdat tot 'm te laten doordringen
Ja, gezienquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:50 schreef Soempie het volgende:
Watchmen. Heb je hem gezien?
quote:
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Cobra4 het volgende:
Maak me maar lekker!
Dankequote:Op zaterdag 11 april 2009 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel buiten gezeten, maar na een paar uur begon het te regenen.![]()
Nu dus maar binnen verder studeren. Eet smakelijk Nem en veel plezier vanavond!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik net een bak zoete aardbeien heb gespot.
Ooops!
quote:
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaketquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:lekker gewerkt vandaag
ben wel dood nu
maar wel vrolijk want in mijn bakje lag een enorm paaspakket met heel veel lekkere vanilleproductendat was dus wel een mooie verrassing
zit echt superveel ineen enorme bruisbal, parfum, body powder, gezichtsscrub, massagebar en nog dingen onderop die ik nog niet gezien heb.
Lush
Ja absurdquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef MaJo het volgende:
massagebar
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen niet eens ene kerstpakket maar jij krijgt een paaspaket
Ik vind het origineel toch beterquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
Maar de zangeres is een lekker ding en ze heeft zeker een mooie stem
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die staan toch onder een andere naam in de Wehkamp gids?![]()
Maar leuk dat je zo veel krijgt voor pasen. Lieve paashaas.![]()
Ah, de Heavanilli !?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de Heavanilli !?
Dat klinkt al aannemelijker.
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel hequote:Op zaterdag 11 april 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
Als je nou de winkel bestudeerd had in plaats van mij van mijn werk te houden dan had je dat geweten cobra
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruiktquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
een massagebar is een vaste bodylotion, een blok van cacaoboter met daarin verschillende stoffen. Je kunt er dus iemand mee masseren maar ook als bodylotion gebruiken na het douchen
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij het interessantste wat er aanwezig was in die winkel he
Had jij een massagebar danquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens en ik hem 'm wel zo gebruikt
Op de Engelse site staan trouwens allemaal filmpjes over het gebruik van produkten. Is dat op de NL versie ook?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Al ging ik natuurlijk wel speciaal voor Majo naar de Lush.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen als je in bad zit?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:36 schreef MaJo het volgende:
Ik had bedacht lekker meteen in bad te gaan als ik thuis ben maar moet eerst nog mijn recensie tikken
Met macreel in bad?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je dat niet doen als je in bad zit?
Ah, niet waterdicht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met macreel in bad?dat lijkt me niet zo'n succes
I knowquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
Wauw!! Da's een berg!
Hé da's de Heavanilli !!!!
Nee geen deo poeder, lichaamspoederquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
En links is toch dat deo poeder waar je het over had?
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee geen deo poeder, lichaamspoederWe hebben inderdaad ook deopoeders
Goed zoquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
oh, toch niet goed onthouden wat je allemaal hebt laten zien dan.
quote:
Ik las het verkeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik nog meer belangrijks dan niet gezien en/of onthouden.
Ah, op die manier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Ze hebben trouwens in de AKQ een special "vrouwen" vraag gesteld.
Ga lekker in bad.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik las het verkeerdDacht dat je zei dat je toch nog wat had onthouden van wat ik had laten zien
Ben gaar
Kan nooit hard genoeg zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat anders worden vanaf deel 1501. Misschien ga ik dan zeer hard aan de boom schudden.
Ga ik zo doenquote:
Eet smakelijk.quote:
Toch maar in bad gaan liggen?quote:en internetten per mobiel zuigt, gaat veel te traag
Nee wacht nog steeds tot het eten klaar isquote:
Ah, ik zou lekker een Taco nemen als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee wacht nog steeds tot het eten klaar is
Is met mijn gewone tv ook gelukt. SVHS kabel en een SCART-adapterquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je een lcd tv hebt kun je die normaal gesproken met een heel simpel kabeltje op je pc of laptop aansluiten...
Hoi wyccie!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook problemen met MSN?
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie ook problemen met MSN?
22 inch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh wat wen je toch snel aan een groot scherm... ben nu weer bij mijn moeder, en ik kan me nog herinneren dat ik dit scherm echt idioot groot vond
Het typenummer suggereert 19 inch 16:10. In Leeuwarden heb ik een 22 inch 16:9quote:
De storm zal heus wel blijven liggen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een veranderingen in de AKQ zeg. Niet meer wachten op antwoorden, Veel vragen door elkaar heen stellen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet raar dat ik er al zo lang niet meer langs ben geweest.
Ik hou daar maar op tegen de schenen aan te schoppen.
Ik hoop het. Zo is er geen lol meer te beleven in de AKQ.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De storm zal heus wel blijven liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |