Ik was nog in de veronderstelling dat het over Israel gingquote:
Ik heb dan vast wel ergens een infuus in een zijvak zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:37 schreef wyccie het volgende:
Je zult me na die 24 uur waarschijnlijk héél voorzichtig uit moeten vouwen. Even water geven, laten acclimatiseren. En dan ben ik weer zo fris als een hoentje.
Of zo dood als een pier.
Dat gevoel ken ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was trouwens van plan het niet al te laat te maken omdat de komende 2 dagen nogal laat gaan worden. Maar helaas, er worden reisplannen gemaakt, dan kan ik niet slapen
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe stoer zou het trouwens zijn, met 4/5 SC-ers daadwerkelijk op die treinen?
Naar Moskou vlieg je meestal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen tot aan Beijing al 8 dagen in de trein. En dan voorafgaande natuurlijk nog de reis naar Moskou.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me ubergaafquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Zonder tussenstop. De meeste mensen stappen voor een paar dagen uit bij het Bajkal meer en in Mongolië.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Naar Moskou vlieg je meestal.
En 8 dagen maar? Dat vind ik kort
Wie de meeste kilometers maakt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef wyccie het volgende:
Van onze studievereniging uit wordt een liftwedstrijd georganiseerd.
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef Cobra4 het volgende:
Wie de meeste kilometers maakt?
Je stak per ongeluk je duim op?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens onbedoeld een lift aangeboden gekregen. Vanaf de Ikea terug naar huis.
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie het eerst aankomt op de bestemming en de opdrachten goed heeft uitgevoerd.
Nee, ik moest zoveel sjouwen dat ik geen duim meer over had om op te steken. We liepen langs de weg en een vrachtwagenchauffeur stopte gewoon voor ons.quote:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
Aan welke bestemming en opdrachten moet ik dan denken?
Dan kom je het land niet uit denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
Geen idee, het is nog geheim. Maar het kan nooit zo ver zijn, het is maar 1 dagje. En de treinkosten voor de terugreis zijn al meeberekend in de begroting van 35 euro.
Truste!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben er ook bang voor
Maar dat maakt natuurlijk niet écht uit.
Ik ga mijn muziek opzetten, mijn boek lezen en plat, anders ben ik morgen veels te laat wakker en ik wil toch écht van de zon genieten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me ubergaaf
Heeft Tim of LB dat niet gedaan vorig jaar?
Die vraag kunnen we ook aan jou stellenquote:
Ben nog niet lang uit bed en ik wacht op een pakketje.quote:
Ik moest even wachten op Wiebel. Hij moest naar het postkantoor. Maar we gaan zo vertrekken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die vraag kunnen we ook aan jou stellen
Ik ga zo douchen en naar buiten hoor
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfsquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Stuudjes, houden jullie hier rekening mee?
[..]
Dat is goed balenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfs![]()
En dat met dit weer.
Wat hebbie gedaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga mn kamer waarschijnlijk niet uit komen vandaag. Kan gewoon nauwelijks lopen zelfs![]()
En dat met dit weer.
Niet? Hier is zelfs geen wolkmolecuul(quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef Nesle het volgende:
Waar is die zon dan? Hier is ie er nog niet hoor
quote:
Beetje lullig om zo over Etc te pratenquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Etc te praten
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beetje lullig om zo over Etc te praten
Ik voelde me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit ja, Etcie is blond.
![]()
Sorry Etcie, deze combo was niet mijn bedoeling!![]()
Pfff, gelukkig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik voelde me niet aangesprokenHet scheelt dan ook dat ik geen Kathleen heet
Jawel, geef nou maar toequote:Op vrijdag 10 april 2009 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh shit ja, Etcie is blond.
![]()
Sorry Etcie, deze combo was niet mijn bedoeling!![]()
Morgen wordt het ook weer 20quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:wat een weer
net even in het zonnetje gezeten. Nu ontbijten buiten, dan douchen en even een wandeling maken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:wat een weer
net even in het zonnetje gezeten. Nu ontbijten buiten, dan douchen en even een wandeling maken
Yepquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen wordt het ook weer 20
Ga je nu vaker wandelen?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yephet is een goede manier om mijn hoofd even leeg te maken
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
En nu bent ik echt pleituh.
Je bent flink aan het bijlezen op Hi5 zo te zienquote:
Even een paar dagen inhalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bent flink aan het bijlezen op Hi5 zo te zien
Nou, ik was eigenlijk gewoon een uurtje lopen maargoedquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijkzon schijnt, vrije dag, relaxte vrienden, vanavond een leuke stapavond. Niets te klagen dus
quote:
Nou, je kan er donder op zeggen dat ik iets dergelijks koud ga maken vanavondquote:
Dat nummer had ik ook in mijn hoofdquote:
Heb je dan zo iets gekocht? Want er zit een flink stukkie water tussen Nederland en Willemstad?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
Oh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:32 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willemstad_(Noord-Brabant)
Oeh daar ben ik ooit een dagje met mijn vader geweest, echt een leuk stadjequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:![]()
Auto gekocht en naar Willemstad gereden. Lekker gewandeld en op een terrasje gezeten.Vanavond ook lekker rustig aan.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:58 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik lees net op een autoforum over onze auto:
rofl, gewoon een gezellige meet in Fijnaart en dan collectief commentaar leveren op de 205. Met handen in de zakken en alles aanwijzen met je voeten.
Ik dacht, ik log ff in om te kijken hoe het met die roze 205 is afgelopen. Damn, istie nog niet terug. Dat belooft wat...
ik denk dat ie halverwege de terugweg uitgevallen is.. dit duurt té lang.
![]()
Een serie over een stel dievenquote:
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Leverage gezienDie neger is grappig
Met z'n 'I know what this is... it's a racial thing' en dan zeggen dattie joods is. En op z'n naamplaatje stond White
![]()
Die container switch had ik door trouwensZe hadden nooit genoeg tijd om het geld na de explosie in de container te krijgen
Ik lees tegenwoordig niet meer zoveel, dus voor mij is het ook helemaal niet handig op het moment. Maar er is een tijd geweest dat ik boven een boek had liggen, beneden een boek had liggen en in de bus een derde boek hadquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:14 schreef Soempie het volgende:
Mja, als ik tijd heb om te lezen heb ik een boek in een dag of 2 dagen uit. Dan lees ik geen meerdere boeken tegelijk dus. En als ik geen tijd heb, dan doe ik met 1 boek makkelijk een maand. Als ik er dan drie ga lezen ben ik na 3 maanden pas klaar met 1 boek.
Niet handig voor mij dus.
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Grappid personage idd. eens kijken hoe hij zich blijft ontwikkelen.
Mooi, goed om te horen!quote:
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En volgens mij rijd je ook niet even naar curaçao heen en terug
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel PK er onder de motorkap van een amfibie voertuig ligt. Dus daar kan ik geen antwoord op geven.
Het is toch maar 8 uur vliegen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het je met een vliegtuig al niet lukt dan red je het met de auto helemaal niet
Ik slik nog maar even een paar paracetamolletjes. Denk dat ik de griep begin te krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga nog even een discodutje doen voordat ik ga stappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |