En welke droomreis wil jíj nog maken?quote:
Er schijnen in Utrecht kroegen te zijn in gewelven onder de weg langs de grachten. Misschien iets voor tijdens je wandeling morgen.quote:
Nou, vooruit. Een miljoen is ook goed. Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Hè, vervelend nou. Ik had nog een miljoen liggen. Die reis kan ik helaas niet betalen.
Jammer![]()
Met de trein naar Siberie en dan met de boot naar Canada en door Canada en Amerika reizenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En welke droomreis wil jíj nog maken?
Dat vertelde me iemand gisteren inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er schijnen in Utrecht kroegen te zijn in gewelven onder de weg langs de grachten. Misschien iets voor tijdens je wandeling morgen.
Dat zijn dus al 4 SC'ers die meegaan met de Transsib!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de trein naar Siberie en dan met de boot naar Canada en door Canada en Amerika reizen
Cobra, het eerste gedeelte van de reis hoeven we niet alleen te zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de trein naar Siberie en dan met de boot naar Canada en door Canada en Amerika reizen
Ik las twee weken geleden in een reisblad een stukje waarin reisjournalisten ergens in Noord-Canada een bevroren meer/zee/dinges opgingen, naar het noordelijkste stukje waar nog mensen te vinden waren. Dat was niet prettig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
Even zoeken op zilveren cameraquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las twee weken geleden in een reisblad een stukje waarin reisjournalisten ergens in Noord-Canada een bevroren meer/zee/dinges opgingen, naar het noordelijkste stukje waar nog mensen te vinden waren. Dat was niet prettig.
Maar ik moest aan jou denken, want in dat blad stonden ook foto's van die vriendin van je. Ilvy met die moeilijke naam. Ik heb het nog proberen te onthouden, helaas. Mooie foto's uit Mozambique. Of daar ergens.
Count me inquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn dus al 4 SC'ers die meegaan met de Transsib!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Cobra, het eerste gedeelte van de reis hoeven we niet alleen te zitten
quote:Verder staat bij mij nog op het programma:
- noorderlicht / sledehonden Done
- piramides Done
- piramides in zuid-amerika
- antarctica-cruise
- een hikingvakantie ergens op een hele mooie plek Done (Schotland en Canada, rocky mountains)
- een safari Done
Neem je wel zonnecreme mee? Want anders overleef je dat nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vertelde me iemand gisteren inderdaadDenk dat we het morgen bij parkhangen gaan houden
De safari heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Verder staat bij mij nog op het programma:
- noorderlicht / sledehonden (dat ging bijna door vorig jaar en staat nog steeds bovenaan, dus dat komt snel)
- piramides (afgezaagd? Ik wil ze gewoon zien)
- antarctica-cruise
- een hikingvakantie ergens op een hele mooie plek
- een safari
quote:
Say what? Heb je dat nu al geplanned?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:15 schreef wyccie het volgende:
De piramides in Zuid-Amerika, daar heb ik goede hoop in. Dat komt hopelijk over een jaar of drie, als ik voor de studie ergens aan die kant van de wereld ben.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cobra, het eerste gedeelte van de reis hoeven we niet alleen te zitten
Dat is inderdaad wel een vette reis trouwens.
Verder staat bij mij nog op het programma:
- noorderlicht / sledehonden (dat ging bijna door vorig jaar en staat nog steeds bovenaan, dus dat komt snel)
- piramides (afgezaagd? Ik wil ze gewoon zien)
- antarctica-cruise
- een hikingvakantie ergens op een hele mooie plek
- een safari
-edit- alaska.
Lijkt me allemaal doenlijk
En zwaar teleurstellend door alle beperkingen en vele toeristen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou zijn de gewone piramides natuurlijk eigenlijk heel simpel te bezoeken..maarja.
Niokiktjienquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik las twee weken geleden in een reisblad een stukje waarin reisjournalisten ergens in Noord-Canada een bevroren meer/zee/dinges opgingen, naar het noordelijkste stukje waar nog mensen te vinden waren. Dat was niet prettig.
Maar ik moest aan jou denken, want in dat blad stonden ook foto's van die vriendin van je. Ilvy met die moeilijke naam. Ik heb het nog proberen te onthouden, helaas. Mooie foto's uit Mozambique. Of daar ergens.
Goed puntquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Neem je wel zonnecreme mee? Want anders overleef je dat niet
C en L (ken je ze nog?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik zou sowieso nog door Zuid-Amerika, Afrika en Azie willen reizen. Of een wereldreisEn Oost-Europa nog verder naar het oosten + Rusland
Dat geloof ik ook, maar het staat wel gewoon op mijn todo-lijstjequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En zwaar teleurstellend door alle beperkingen en vele toeristen.
Neuh, zo hoog staat die treinreis niet op het lijstje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
Maar die treinreis is jouw droomreis? Of wat anders?
Áls je nou naar Israel gaat, dan zit je er toch in de buurtquote:
Tuurlijk ken ik ze nogquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C en L (ken je ze nog?) hebben een wereldreis al geplant voor volgend jaar. Daar ben ik wel jaloers op
Eigenlijk zou ik een baan moeten hebben waarbij ik betaald krijg om zulke reizen te maken
www.werkenbijdeluchtmacht.nlquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Eigenlijk zou ik een baan moeten hebben waarbij ik betaald krijg om zulke reizen te maken
Heb ik ooit gekeken maar ik ben al te oud voor de leuke functiesquote:
Nieuw Zeeland is echt schitterend. Ik heb er negen maanden gewoond.quote:
Ja heel tof. Ik zal morgen eens achterhalen wat hun route ongeveer gaat worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik ze nogDat lijkt me wel supertof
Ben ook wel jaloers op Ilvy, die krijgt gewoon betaald voor zulke vette reizen
Say what? Écht gewoon of met je werk er gewoond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland is echt schitterend. Ik heb er negen maanden gewoond.
Het tropische Noorder eiland en het ruige Zuider eiland.
Echt gewoond. Met mijn pa en ma mee toen ze gingen emigreren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Say what? Écht gewoon of met je werk er gewoond?
Haha dat is waarquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Áls je nou naar Israel gaat, dan zit je er toch in de buurt
Ik heb anders nog wel een kogelwerendvest voor je te leen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarMaar ben bang dat Israel er toch niet in zit dit jaar
Wow je hebt wel bereisde vriendenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja heel tof. Ik zal morgen eens achterhalen wat hun route ongeveer gaat worden.
2 andere vrienden zijn net terug van 5 maande Afrika en Zuid-Amerika.
En dat laatste..ja, dat lijkt me dus wel wat
Alleen nog in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
Say what? Heb je dat nu al geplanned?
Is eerder een geldkwestiequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel een kogelwerendvest voor je te leen.
quote:Goede Vrijdag wordt gelijkgesteld met een feestdag. Voor het gebruik van de OV-kaart op Goede Vrijdag gelden dus dezelfde regels als op feestdagen. Houders van een weekendkaart mogen vrij reizen vanaf donderdag 9 april, 12.00 uur. Houders van een weekkaart reizen op Goede Vrijdag met korting.
Ja toch bijzonder vetquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt gewoond. Met mijn pa en ma mee toen ze gingen emigreren.
Was maar voor negen maanden, maar toch....
Ik had het er gisteren nog over met m'n pa, dat het toch weer tijd wordt er weer eens naar toe te gaan.quote:
Ik zou je veiligheid toch niet uit het oog verliezen.quote:
Ik pas net niet in je handbagage, maar als je een ruime trolley hebt, wil ik wel mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had het er gisteren nog over met m'n pa, dat het toch weer tijd wordt er weer eens naar toe te gaan.
Uhuhquote:
Liften naar Iran?quote:Een vriend van mij is nu bezig met een wereldreis. En mijn neefje is gelift naar Iran
Als jij beweert een burger mee te krijgen, dan wil ik best meequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zou je veiligheid toch niet uit het oog verliezen.
Oh, das jammerquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha dat is waarMaar ben bang dat Israel er toch niet in zit dit jaar
AKQ-Team to the rescue hequote:Op vrijdag 10 april 2009 00:26 schreef wyccie het volgende:
Thanks voor de reminder. Ik hoorde het ze twee dagen geleden al omroepen. Erg attent.
Even een keer passen dan maar.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik pas net niet in je handbagage, maar als je een ruime trolley hebt, wil ik wel mee.
Ik krijg een mental image van een trolley ergens voor één of andere moskee in een slechte buurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even een keer passen dan maar.
Als je tenminste 24 uur in leven blijft in die trolley.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |