Leeft die man nog? Zorgwekkend klinkt niet echt geruststellendquote:Op donderdag 9 april 2009 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat ventje heeft normaal gesproken wel toegang tot een goede advocaat voor weinig...
Maar in dit geval...
Ja daar loop ik ook nog wel eens tegenaanquote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo grappig. Ik heb ooit een gesprek met wat collega's gehad, en het kwam er op neer dat we allemaal wel de Transsiberië Expres wilden doen, maar dat niemand mee wil. Of was het nou naar Antarctica? Ik weet het niet meer, maar het scheelt niet veel.
En wyccie mee. Dolle boel.quote:
En waar draait het dan meestal op uit. Niemand maakt ooit die reis.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is zo grappig. Ik heb ooit een gesprek met wat collega's gehad, en het kwam er op neer dat we allemaal wel de Transsiberië Expres wilden doen, maar dat niemand mee wil.
Dat is al 3 voor die reis.quote:
Jamaar..quote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik ga proberen om wat minder te FOK!kenLijkt me iets beter voor m'n school
Eenschquote:Op donderdag 9 april 2009 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik dat zou doen. Binnen mijn werk komt dat regelmatig voor maar om dat ook privé te doen? Ik denk het eigenlijk niet.
Juist, en dat is nou iets dat ik wil voorkomenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En waar draait het dan meestal op uit. Niemand maakt ooit die reis.
Ik zeg niet dat ik voor altijd stop tochquote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar..![]()
En al die series dan? Daar kun je er beter een van skippen.
Geef me een miljoen en ik maak die reis. De studie kan wel wachten.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
En waar draait het dan meestal op uit. Niemand maakt ooit die reis.
Ik denk dat je met ¤6000 een bijzonder ver eind komt. Daar heb je geen miljoen voor nodig.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geef me een miljoen en ik maak die reis. De studie kan wel wachten.
Truste Etcie!quote:Op donderdag 9 april 2009 23:39 schreef Etcetera het volgende:
Geef me een bed en ik slaap er naar toe![]()
trusten
Fietsen? Apartquote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eensch
Ik zou het graag met een bekende doen, omdat je dan wel een beetje weet wat je van elkaar kunt verwachten.
Het is nogal een reis
Ik heb ook nog steeds het plan met mijn broer van de zuid-oost kust van de VS naar het westen te fietsen. Maar dat is er ook nog steeds niet van gekomen
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat je met ¤6000 een bijzonder ver eind komt. Daar heb je geen miljoen voor nodig.
Typische vrouw, geeft ze één vinger
Lekker reizen met wie je wilt en naar elke bestemming die je wilt. Lijkt mij heerlijk!quote:Maar echt...één van mijn dagdromen is dat áls ik zo'n enorme prijs zou winnen, dat ik met verscheidene mensen allerlei grote trips zou maken, gewoon omdat het kan en supervet is
Ik ben nogal gebonden aan mijn studie, woning en daardoor mijn werk. Dat los je niet op met die 6000 euro.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat je met ¤6000 een bijzonder ver eind komt. Daar heb je geen miljoen voor nodig.
Typische vrouw, geeft ze één vinger
Heel apartquote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Fietsen? Apart
Ben benieuwd of je dan aan de overkant komt, totaal niet fiets vriendelijk ja.
Ik werd voor gek aan gekeken vorige zomer toen ik voor 1.5 miles de fiets wilde pakken...
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
En verder wordt je daar heel snel uitgelachen met je fiets.
Fietsen zijn voor arme lui en homos.
Ja maar je moet ook leuke souvenirs kopenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs voor minder dan de helft maakt je een leuke Transsib reis.
[..]
Uhuhquote:Lekker reizen met wie je wilt en naar elke bestemming die je wilt. Lijkt mij heerlijk!
quote:
Dat valt onder één van die categorienquote:
Ik heb ooit een film gezien over een vrouw die vééél meer doet voor een miljoen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nogal gebonden aan mijn studie, woning en daardoor mijn werk. Dat los je niet op met die 6000 euro.
Nou, waar blijft dat geld?
Je kunt het altijd proberenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg Majo... Hebben ze nog mensen nodig bij de Lush?
Dat wilde ik net vragen. Hoe wil je in hemelsnaam Death Valley overleven op de fiets!?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verder zijn er soms stukken waar he-le-maal niets te vinden is dus móet je doorfietsen en hopen dat je geen pech hebt/genoeg water etc. Dat maakt het juist zo bijzonder.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een film gezien over een vrouw die vééél meer doet voor een miljoen.
Door via Dakota te fietsenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net vragen. Hoe wil je in hemelsnaam Death Valley overleven op de fiets!?
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb ooit een film gezien over een vrouw die vééél meer doet voor een miljoen.
Dat zou betekenen dat je je identiteit op zou moeten geven, dat begrijp je wel natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben nogal gebonden aan mijn studie, woning en daardoor mijn werk. Dat los je niet op met die 6000 euro.
Nou, waar blijft dat geld?
Ja, dat zou wel veel schelen. Smelten je banden tenminste niet.quote:
Met een goede fiets(waarvan we er al één haddenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel veel schelen. Smelten je banden tenminste niet.
Daar had ik al over nagedacht, om een andere reden.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou betekenen dat je je identiteit op zou moeten geven, dat begrijp je wel natuurlijk
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar had ik al over nagedacht, om een andere reden.
Maar het blijft zo.
Waar jij er 4 dagen over doet, zouden wij er 5-6 maanden over doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
Zo'n eind fietsen lijkt me echt kut, dan kun je nog beter de Vierdaagse lopen.
Kijk "Indecent Proposal" maar eens.quote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef MaJo het volgende:
Gezellig avondje achter de rug met vriendin. Flink stuk gewandeld waardoor we op allemaal plekken kwamen die we niet kenden. Ik woon in een vet mooie buurt
en morgen gaan we lekker chillen in het park
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zelfs in Engeland al niet, en dat is 150km naast de deur
Ja maar zelfs binnen de steden zie je ze zelden. Althans, ik zie ze HEEL weinig.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar staat fietsen buiten de steden ongeveer gelijk aan een zelfmoord poging.
Pootje omhoog hequote:Op donderdag 9 april 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik strompel maar even richting mn bedje denk ik. Hopen dat ik er morgen fatsoenlijk uit kan stappen met mn manke poot.
Stap anders morgen maar voor de zekerheid met je andee been uit bed.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
Ik strompel maar even richting mn bedje denk ik. Hopen dat ik er morgen fatsoenlijk uit kan stappen met mn manke poot.
Voor die reis plus een miljoen doe ik het.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dus als iemand je zo'n reis doneert, dan wijs je dat af omdat je niet bekend wil worden?
Een half jaar lang een houten kont.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Waar jij er 4 dagen over doet, zouden wij er 5-6 maanden over doen
Lopen ook. Ik krijg al bijna een stalen kont.quote:En heel heel heel goed voor je conditie
In de steden ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar staat fietsen buiten de steden ongeveer gelijk aan een zelfmoord poging.
Het wordt ook steeds meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Voor die reis plus een miljoen doe ik het.
Ik hou mijn mond voortaan dicht.quote:(Ja, C4, echt waar. Niet alleen vette zeugen van boven de veertig die 5 kinderen hebben gebaard krijgen cellulitis.)
Hè, vervelend nou. Ik had nog een miljoen liggen. Die reis kan ik helaas niet betalen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Voor die reis plus een miljoen doe ik het.
Bij een goed zadel ben je daar na 2 weken aan gewend. Je moet natuurlijk ook goed opbouwen, net als met het lopen.quote:Een half jaar lang een houten kont.![]()
Mijn doel is niet het behalen van een stalen kontquote:Lopen ook. Ik krijg al bijna een stalen kont.Hmm, met die opmerking van me hierboven is dit ook wel vreemd. In ieder geval heb ik het gevoel dat de cellulitis minder wordt.
![]()
(Ja, C4, echt waar. Niet alleen vette zeugen van boven de veertig die 5 kinderen hebben gebaard krijgen cellulitis.)
Moeten de Serviërs nog langskomen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
Hè, vervelend nou. Ik had nog een miljoen liggen. Die reis kan ik helaas niet betalen.
Jammer![]()
Dat dacht ik nou ookquote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Het wordt 22C dus je bent wel gek als je dat niet doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |