Niet van gastrollen, want dan ben je een beetje raarquote:
Beau is aangeschotenquote:
Laat mij erbuiten wil je ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:17 schreef marcodej het volgende:
Kan die Plien ook haar tong achter haar tanden houden?
Exact. Er zijn maar weinig tafelheren / dames die dat voor elkaar krijgen. Bij Jan Mulder is het veel te geforceerd (maar dat is Jan Mulder eigen), Hans Teeuwen overdrijft het weer, Hugo Borst is de laatste tijd echt aan het inkakken. Beau is prima in deze rol.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef Veerboot het volgende:
Ouderwets leuke vrijdagavonduitzending toch wel. Beau is ook leuk als tafelheer, beetje de boel ontregelen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Exact. Er zijn maar weinig tafelheren / dames die dat voor elkaar krijgen. Bij Jan Mulder is het veel te geforceerd (maar dat is Jan Mulder eigen), Hans Teeuwen overdrijft het weer, Hugo Borst is de laatste tijd echt aan het inkakken. Beau is prima in deze rol.
Elke vrijdag, in plaats van M-M.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:18 schreef marcodej het volgende:
Beau mag inderdaad vaker terugkomen. Hij was tof.
Zeker Fap Fapquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever een van de zusjes Williams.
*popcorn paktquote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef Veerboot het volgende:
Aart gaat de netmanager er even van langsgeven
Wat moet Hind in DWDD?quote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef superjojo het volgende:
De gasten van maandag 6 april zijn Felix Rottenberg, Aart Staartjes, Hind, Jim Bakkum, Carola Smit, Rob de Nijs en Peter Lusse. Sophie Hilbrand is tafeldame en Candy Dulfer treedt op!
Aart Staartjes
Eigenlijk is het al ingestort.quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een held, jammer dat Sesamstraat op instorten staat, of eigenlijk al ingestort is.
Hind kon toch wel zingen? Wat moet Jim in DWDD?quote:
kreeg ook kriebels van dat kindquote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zullen wel m'n Nederlandse roots zijn, maar ik vind het maar een irritant kutkind
geloofde ook geen woord van wat ie zei. walgelijk en nep.quote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zullen wel m'n Nederlandse roots zijn, maar ik vind het maar een irritant kutkind
Bij mij doet ie het niet echtquote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kankerprogramma, dat met Jim enzo.
Even die petitie voor meneer Aart tekenen.
Onbegrijpelijk dat Jim nog bestaat!quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Bach draait zich om in zijn graf als ie Jim hoort zingen
Sowieso moet je denk ik meer dan zo'n klein stukje horen om te oordelen. Wel goed dat zo de Passion een wat gevarieerder publiek trekt misschien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Wat een gezeur weer over Jim. Iedereen daar aan tafel was nogal onder de indruk, maar het is moeilijk te geloven natuurlijk dat kleine jongetjes groot worden. Ik vond het mooi klinken wat ik hoorde. Carola Smit ook trouwens.
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef marky het volgende:
Er zaten 7 mensen aan tafel en toch hebben mensen hier moeite om zich ergens anders op te focussen dan op die ene persoon daar aan tafel. Tja het is lastig als je last hebt van piknijd.
En hij kan ook al geen Duits.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?
Jim en Hind vind ik al erg genoeg. De rest heb ik niets tegen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Suko het volgende:
ik zeg alleen maar: blijf van de Matthäus Passion af, opzouten!
Tsja, dat heeft Hennie van der Most ook niet, maar toch hebben ze allebei een dik gevulde bankrekening en een beroep waar ze altijd van gedroomd hebben. Ik zie je punt niet?quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scheikunde kan hij evenmin.
Jim heeft niet eens zijn school afgemaakt.
Echt zielig, wat hebben zij je aangedaan dat je er uberhaupt iets 'tegen' hebt?? Laat iedereen toch lekker in hun waarde. Er zit geen verschil in de 5 zangers en zangeressen, behalve dan hun leeftijd, maar dat maakt dit ook zo'n interessant project. Jongeren zitten alleen maar achter hun (spel) computer. Ze zouden eens wat meer interesse moeten tonen voor klassieke muziek aangezien dat op school niet voldoende wordt bijgeleerd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Jim en Hind vind ik al erg genoeg. De rest heb ik niets tegen.
He ja, laten we er dan ook een gezellige dreun onder zetten en we waven allemaal mee, grrrr. Maar goed, laat ik het maar bij de originele versie+instrumenten houden, (bv Amsterdam Baroque Orchestra olv Ton Koopman) de rest doet maar, so be it.quote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef JHM het volgende:
[..]
Sowieso moet je denk ik meer dan zo'n klein stukje horen om te oordelen. Wel goed dat zo de Passion een wat gevarieerder publiek trekt misschien.
Ik vraag me af of dit programma überhaupt jongeren aan gaat spreken. Roll Over Beethoven (radio 4 met 3FM jocks) is denk ik veel effectiever. Maar daarnaast, klassieke muziek is en blijft gewoon iets waar sommige mensen van kunnen genieten en niet iets wat persé onderwezen moet worden (want waarom dan geen popmuziek?). Die tijd kan beter worden besteed aan Duits of scheikunde.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Jongeren zitten alleen maar achter hun (spel) computer. Ze zouden eens wat meer interesse moeten tonen voor klassieke muziek aangezien dat op school niet voldoende wordt bijgeleerd.
Ik denk dat beide programma's een goede bijdrage leveren aan de algemene ontwikkeling van de jeugd. Ze komen er anders simpelweg niet mee in aanraking en kunnen dan dus ook niet weloverwogen een keuze maken of ze zich erin willen verdiepen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit programma überhaupt jongeren aan gaat spreken. Roll Over Beethoven (radio 4 met 3FM jocks) is denk ik veel effectiever. Maar daarnaast, klassieke muziek is en blijft gewoon iets waar sommige mensen van kunnen genieten en niet iets wat persé onderwezen moet worden (want waarom dan geen popmuziek?). Die tijd kan beter worden besteed aan Duits of scheikunde.
Scheikunde heb ik ook zo snel mogelijk laten vallen, maar gezien dat er een tekort aan studenten is in de scheikundige opleidingen en een te grote groep mensen iets met muziek wil studeren, lijkt mij de verhouding in onderwijs wel logisch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat beide programma's een goede bijdrage leveren aan de algemene ontwikkeling van de jeugd. Ze komen er anders simpelweg niet mee in aanraking en kunnen dan dus ook niet weloverwogen een keuze maken of ze zich erin willen verdiepen.
Ik zie trouwens niet in wat Scheikunde heeft bijgedragen aan mijn huidige carrière ondanks dat ik er een aantal jaar onderwijs in heb genoten. Zo snel ik het kon lozen, heb ik het laten vallen aangezien ik het niet nodig had om te bereiken wat ik voor ogen had.
Duits is een ander verhaal, maar ook Jim kan best wel wat duits maar het recitatief dat Jim zingt is wel andere koek. Hij zingt niet zoals Rob de Nijs veilig heeft gekozen in het Nederlands.
Deze reaktie bewijst hetquote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?
Jan Smit o.a..quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Deze reaktie bewijst het
Gelukkig hoef je een school niet af te maken als je zanger wil worden... Hoeveel zangers en zangeressen hebben wel hun school afgemaakt? Zijn ze daardoor beter gaan zingen?
Zingenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval niet beter door gaan zingen.
Dat was bijna letterlijk wat ik door de huiskamer riep bij het aanzien van dit tenenkrommende item.quote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Misschien hadden ze de dikke zelfingenomen pad Ernst Daniël Smid uit moeten nodigen om er een oordeel over te vellen. Hij is toch de kenner?
Waarom zit hij de oorlogsheld uit te hangen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Patrick Lodiers zit de oorlogsheld uit te hangen. Heeft wel anderhalf uur "onder pantser" gezeten voor een aanval die niet kwam
Niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Wat is Joost Zwagerman een onwaarschijnlijk irritante zak hooi!!
En wat komt de tafeldame er totaal niet doorheen.
Hoort ik dat goed? Was Tong aan de druchs in the eighties?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Leuk item met Zwagerman ik was in de jaren 80 een jonge adolescent en herken er veel van,.
En de XTC was toen nog echte XTC ipv die speedzooi van tegenwoordig.
als je dan toch per se Patrick Lodiers wilt bashen kom dan met iets betersquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Patrick Lodiers zit de oorlogsheld uit te hangen. Heeft wel anderhalf uur "onder pantser" gezeten voor een aanval die niet kwam
Vind 'm wel leuk altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:44 schreef Thelonious het volgende:
Sauer is altijd saai en nietszeggend.
Echt wat een huilie blijft die Smeets toch hequote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Veerboot het volgende:
Smeets was dus inderdaad op z'n pik getrapt door een van de weinige leuke grappen van Dijkshoorn in DWDD: http://www.nrcnext.nl/blo(...)ersus-de-beschaving/
(en de reactie van Dijkshoorn: "Lees op de site van NRC Next dat Mart Smeets mij vreselijk vindt. Dat lijkt me pure winst."
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
Heeft die Spong z'n ogen laten liften ofzo?
Heb je die man ooit wel eens horen pleiten? Hij is echt de top in Nederland, mediageil ok, maar dat heeft ie wel verdiend.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef alexis_ het volgende:
Spong een topper? WTF.
Die man verschijnt bij elke scheet weer eens op tv.
Martin Koolhoven begint me ook te irriteren.
Kun je meteen een tweede hypotheek nemenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Spong mag me wel verdedigen als ik ooit voor moet komen
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je meteen een tweede hypotheek nemen
Nee de jury had er een uur voorover om te besluiten.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:32 schreef rubbereend het volgende:
OJ Simpson is in de rechtzaak terecht vrij gesproken! Wat een zooitje maakte het OM er daar van
Precies en hij was al failliet omdat ie bij de civiele zaak wel schuldig werd bevondenquote:
Bewijs wat aan alle kanten rammelde. Bloedsporen die slecht bewaard werden en daarom voor grote delen onbruikbaar waren. De domme actie met de handschoen. Bewijs verkeerd inbrengen waardoor het niet gebruikt mocht worden. Ik heb de zaak destijds intensief gevolgd en er was zoveel bewijs wat twijfelachtig geworden was.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de jury had er een uur voorover om te besluiten.
Ze zeiden dat als een recherseur Nigger zegt hij ook wel een bebloede handschoen op de gang had kunnen leggen.
Wie was hier dom ?
Zelden zoveel bewijs geleverd door het OM
Ja ik kende hem al van de sport en van de films met Leslie Nielsen. Naked gun.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:39 schreef DrDentz het volgende:
Kenden jullie OJ SImpson al voor die achtervolging in een witte Jeep?
Ben een sportliefhebber en net in die tijd hadden we veel AF voetbal op TV.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Oja, daar speelde hij natuurlijk ook in. Maar ik kan me nu geen American football-speler bedenken, behalve OJ Simpson. En hem ken ik alleen door die moordzaak.
Ken 'm idd alleen omdat ie een moord zou hebben gepleegd. Dat ie American Football speler was wist ik niet eens, dacht dat het een rapper was ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Maar kende het gemiddelde Nederlandse publiek hem ook? Het was toch vooral een Amerikaanse 'celeb'. Tot die rechtzaak dan.
In Nederland idd onbekend.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Maar kende het gemiddelde Nederlandse publiek hem ook? Het was toch vooral een Amerikaanse 'celeb'. Tot die rechtzaak dan.
Te slecht voor woorden.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:39 schreef DrDentz het volgende:
Kenden jullie OJ SImpson al voor die achtervolging in een witte Jeep?
Hij was de beste van zijn generatie.quote:
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was de beste van zijn generatie.
Maar vraag in Amerika wie Johan Cruijff is en 99 % heeft geen idee
OKquote:Op donderdag 9 april 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.
Hij reed zelf niet, hij zat op de achterbank met een gun tegen zn hoofd.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.
Ja, die laten ze dan weer niet horenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef June. het volgende:
''Luilak hang je jas op''
Ik had eigenlijk verwacht dat ze die wel zouden doen inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, die laten ze dan weer niet horen
Dr. Strangelove is veul leuker.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Mars Attackséén van de meest briljante films ooit
Nee dan Sander zelf..quote:Op donderdag 9 april 2009 20:22 schreef Radegast het volgende:
Yvon is leuk.
Die gast trouwens naast die Sander, wat een figuur...
Wat een verschrikkelijk onsamenhangend leuterverhaal was dat zeg! Zat bijna te zappen!quote:
Ik moet zeker niets van haar hebben. Ze zal altijd herinnerd worden als ADHD-presentatrice.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een vervelende muts.
Zelden mensen zo passief aan tafel zien zitten. Misschien had dat mede te maken met dat ze kwamen praten over het programma 'Doe maar normaal' en het alleen over het onderdeel 'Mama appelsap' ging?quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:08 schreef Paul het volgende:
Sander en die andere gozer mochten wel wat enthousiaster overkomen
quote:De gasten van 10 april zijn Wilfred Genee, Titia Ketelaar en Birgit Donker. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van zowel Van Dik Hout als Wilfred Genee!
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef NvM het volgende:
[..]
Zelden mensen zo passief aan tafel zien zitten. Misschien had dat mede te maken met dat ze kwamen praten over het programma 'Doe maar normaal' en het alleen over het onderdeel 'Mama appelsap' ging?
Sowieso een beetje jammer dat DWDD er gelijk al een stuk of tien doorheen jast zodat je dat onderdeel ook wel weer een hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusweer lekker betrouwbaar de redactie van DWDD
Ik vond het filmpje (een aantal maanden geleden bij de Jakhalzen) leuk en origineel, en gisteren was het een beetje in de herhaling. Maar het kon nog nèt. Beetje te vergelijken met de fragmenten uit De TV Draait Door in de maandelijkse media-uitzending. Je kent ze al, maar het is toch nog wel leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Sowieso een beetje jammer dat DWDD er gelijk al een stuk of tien doorheen jast zodat je dat onderdeel ook wel weer een hebt gezien.
Waar vertelde hij dat? Is dat later terug te luisteren ergens?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusweer lekker betrouwbaar de redactie van DWDD
volgens mij heeft 3FM wel een uitzending gemistquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar vertelde hij dat? Is dat later terug te luisteren ergens?
Maar het zijn toch assertieve radiomensen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma...................................
Nou sander overwoog wel er iets van te zeggen, maar hij wilde niet zuur overkomen. En dat is opzich wel begrijpelijk .quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het toch assertieve radiomensen.
Die laten zich toch niet zomaar overrompelen.
quote:Als ze zich ingelezen hadden in DWDD, konden ze weten dat zowel Peter R de Vries als Freek de Jonge als Frits Spits weleens een relletje hadden veroorzaakt ivm het niet nakomen van de afspraken van de redactie van DWDD.
Daar hadden ze dan gewoon meteen op moeten inspelen, gisteren.
Morgen ff terugluisteren, hoewel het misschien ook wel wat media-aandacht daarbuiten zal krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Hij vertelde het natuurlijk tijdens de Coen en Sandershow
MvN moet zich gewoon eens aan de afspraken houden. Niet iedereen is even assertief, en als gast moet je gewoon ervan uit kunnen gaan dat je niet voorgelogen wordt. Het is nu wel iets te vaak gebeurd ondertussen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het zijn toch assertieve radiomensen.
Die laten zich toch niet zomaar overrompelen.
Als ze zich ingelezen hadden in DWDD, konden ze weten dat zowel Peter R de Vries als Freek de Jonge als Frits Spits weleens een relletje hadden veroorzaakt ivm het niet nakomen van de afspraken van de redactie van DWDD.
Daar hadden ze dan gewoon meteen op moeten inspelen, gisteren.
Het was ook echt over the top.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie tvquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef koemleit het volgende:
Den-de-rend!.
haha lijkt wel een persiflage haha.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Fred en Ria, kunnen ze dat niet schrappen?
Ze zijn geniaal, man. Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Fred en Ria, kunnen ze dat niet schrappen?
Die weet het waarschijnlijk alquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Hier gaat Genee mee gebashd worden bij Derksen
Dit is koren op de molen van Johan, die zit met kromme tenen te kijken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Wat zei die hij nou precies..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Ik vind er echt geen bal aan, nu niet, nooit niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn geniaal, man. Niet altijd, maar vaak wel.
jep, en zodra hem een persoonlijke vraag wordt gesteld geeft meneer niet thuis. Hij wilde bv al bijna niet zeggen hoe ie z'n eitje atquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:23 schreef Veerboot het volgende:
Genee![]()
Die Matthijs is trouwens wel een dooie drol zeg. Laat dit soort klusjes altijd door anderen (Jan in dit geval) opknappen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:33 schreef broer het volgende:
Nou, eigenlijk ging alleen dat eerste gesprek écht ergens over en was de rest vermakelijke onzin (behalve Van Dik Hout, natuurlijk - dat was niet eens vermakelijk maar gewoon slecht).
nou nou wat was dat een goed gesprek zeg.. NOT!.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was een reactie op degene boven mij, die zei: 'eerste gesprek ging nergens over'.
Dat niet. Maar ik vond het wel het enige gesprek dat een interessant onderwerp had. Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef koemleit het volgende:
nou nou wat was dat een goed gesprek zeg.. NOT!.
daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef broer het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik vond het wel het enige gesprek dat een interessant onderwerp had. Dat bedoelde ik.
En toch hielden ze niet onaardig stand tegen Mattijs die ze een crisis aan probeerde te praten..quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuke aflevering.
Eerst die twee NRC-mutsen met hun reclamepraatjes![]()
quote:De gasten van 13 april zijn Acda en de Munnik, Eric Arends, Robbert Dijkgraaf, Martin Jurna, Martine Veldhuizen en Appy Sluijs. Halina Reijn is tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk en muziek is er van de Soul Brothers!
Nah, vind ik niet. Maar jij mag dat natuurlijk wel vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Dit gesprek was niet bijzonder, maar hun shows en muziek zijn geweldig.
Oh dat geloof ik zeer zeker, vind ze ook best grappig, maar dit gesprek was echt slaapverwekkendquote:Op maandag 13 april 2009 20:18 schreef evert het volgende:
[..]
ik heb deze show gezien, is echt zo geweldig!
quote:De gasten van dinsdag 15 april zijn Martin Simek, Willem Baars en Reinier Saxton. Aaf Brandt Corstius is tafeldame. Vanwege het Champions League voetbal duurt de uitzending 40 minuten.
Niet gehoord dat die tafelheer wordt op woensdagen?quote:
Ook hetzelfde, maar dan vanwege het feit dat ze ook geveld is door het Uggs-virus.quote:
Met alle respect naar D66 toe, maar je zou kunnen denken dat ABC op de omgebouwde broer van Alexander Pechtold lijkt.quote:
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met alle respect naar D66 toe, maar je zou kunnen denken dat ABC op de omgebouwde broer van Alexander Pechtold lijkt.
Wat een vreselijk mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |