Tsja, dat heeft Hennie van der Most ook niet, maar toch hebben ze allebei een dik gevulde bankrekening en een beroep waar ze altijd van gedroomd hebben. Ik zie je punt niet?quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Scheikunde kan hij evenmin.
Jim heeft niet eens zijn school afgemaakt.
Echt zielig, wat hebben zij je aangedaan dat je er uberhaupt iets 'tegen' hebt?? Laat iedereen toch lekker in hun waarde. Er zit geen verschil in de 5 zangers en zangeressen, behalve dan hun leeftijd, maar dat maakt dit ook zo'n interessant project. Jongeren zitten alleen maar achter hun (spel) computer. Ze zouden eens wat meer interesse moeten tonen voor klassieke muziek aangezien dat op school niet voldoende wordt bijgeleerd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Jim en Hind vind ik al erg genoeg. De rest heb ik niets tegen.
He ja, laten we er dan ook een gezellige dreun onder zetten en we waven allemaal mee, grrrr. Maar goed, laat ik het maar bij de originele versie+instrumenten houden, (bv Amsterdam Baroque Orchestra olv Ton Koopman) de rest doet maar, so be it.quote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef JHM het volgende:
[..]
Sowieso moet je denk ik meer dan zo'n klein stukje horen om te oordelen. Wel goed dat zo de Passion een wat gevarieerder publiek trekt misschien.
Ik vraag me af of dit programma überhaupt jongeren aan gaat spreken. Roll Over Beethoven (radio 4 met 3FM jocks) is denk ik veel effectiever. Maar daarnaast, klassieke muziek is en blijft gewoon iets waar sommige mensen van kunnen genieten en niet iets wat persé onderwezen moet worden (want waarom dan geen popmuziek?). Die tijd kan beter worden besteed aan Duits of scheikunde.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef happyme28 het volgende:
Jongeren zitten alleen maar achter hun (spel) computer. Ze zouden eens wat meer interesse moeten tonen voor klassieke muziek aangezien dat op school niet voldoende wordt bijgeleerd.
Ik denk dat beide programma's een goede bijdrage leveren aan de algemene ontwikkeling van de jeugd. Ze komen er anders simpelweg niet mee in aanraking en kunnen dan dus ook niet weloverwogen een keuze maken of ze zich erin willen verdiepen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit programma überhaupt jongeren aan gaat spreken. Roll Over Beethoven (radio 4 met 3FM jocks) is denk ik veel effectiever. Maar daarnaast, klassieke muziek is en blijft gewoon iets waar sommige mensen van kunnen genieten en niet iets wat persé onderwezen moet worden (want waarom dan geen popmuziek?). Die tijd kan beter worden besteed aan Duits of scheikunde.
Scheikunde heb ik ook zo snel mogelijk laten vallen, maar gezien dat er een tekort aan studenten is in de scheikundige opleidingen en een te grote groep mensen iets met muziek wil studeren, lijkt mij de verhouding in onderwijs wel logisch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat beide programma's een goede bijdrage leveren aan de algemene ontwikkeling van de jeugd. Ze komen er anders simpelweg niet mee in aanraking en kunnen dan dus ook niet weloverwogen een keuze maken of ze zich erin willen verdiepen.
Ik zie trouwens niet in wat Scheikunde heeft bijgedragen aan mijn huidige carrière ondanks dat ik er een aantal jaar onderwijs in heb genoten. Zo snel ik het kon lozen, heb ik het laten vallen aangezien ik het niet nodig had om te bereiken wat ik voor ogen had.
Duits is een ander verhaal, maar ook Jim kan best wel wat duits maar het recitatief dat Jim zingt is wel andere koek. Hij zingt niet zoals Rob de Nijs veilig heeft gekozen in het Nederlands.
Deze reaktie bewijst hetquote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?
Jan Smit o.a..quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef marky het volgende:
[..]
Deze reaktie bewijst het
Gelukkig hoef je een school niet af te maken als je zanger wil worden... Hoeveel zangers en zangeressen hebben wel hun school afgemaakt? Zijn ze daardoor beter gaan zingen?
Zingenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval niet beter door gaan zingen.
Dat was bijna letterlijk wat ik door de huiskamer riep bij het aanzien van dit tenenkrommende item.quote:Op maandag 6 april 2009 21:04 schreef DrDentz het volgende:
Misschien hadden ze de dikke zelfingenomen pad Ernst Daniël Smid uit moeten nodigen om er een oordeel over te vellen. Hij is toch de kenner?
Waarom zit hij de oorlogsheld uit te hangen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Patrick Lodiers zit de oorlogsheld uit te hangen. Heeft wel anderhalf uur "onder pantser" gezeten voor een aanval die niet kwam
Niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:06 schreef Stofje het volgende:
Wat is Joost Zwagerman een onwaarschijnlijk irritante zak hooi!!
En wat komt de tafeldame er totaal niet doorheen.
Hoort ik dat goed? Was Tong aan de druchs in the eighties?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef tong80 het volgende:
Leuk item met Zwagerman ik was in de jaren 80 een jonge adolescent en herken er veel van,.
En de XTC was toen nog echte XTC ipv die speedzooi van tegenwoordig.
als je dan toch per se Patrick Lodiers wilt bashen kom dan met iets betersquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Patrick Lodiers zit de oorlogsheld uit te hangen. Heeft wel anderhalf uur "onder pantser" gezeten voor een aanval die niet kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |