kreeg ook kriebels van dat kindquote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zullen wel m'n Nederlandse roots zijn, maar ik vind het maar een irritant kutkind
geloofde ook geen woord van wat ie zei. walgelijk en nep.quote:Op maandag 6 april 2009 19:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Het zullen wel m'n Nederlandse roots zijn, maar ik vind het maar een irritant kutkind
Bij mij doet ie het niet echtquote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Wat een kankerprogramma, dat met Jim enzo.
Even die petitie voor meneer Aart tekenen.
Onbegrijpelijk dat Jim nog bestaat!quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Bach draait zich om in zijn graf als ie Jim hoort zingen
Sowieso moet je denk ik meer dan zo'n klein stukje horen om te oordelen. Wel goed dat zo de Passion een wat gevarieerder publiek trekt misschien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Wat een gezeur weer over Jim. Iedereen daar aan tafel was nogal onder de indruk, maar het is moeilijk te geloven natuurlijk dat kleine jongetjes groot worden. Ik vond het mooi klinken wat ik hoorde. Carola Smit ook trouwens.
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef marky het volgende:
Er zaten 7 mensen aan tafel en toch hebben mensen hier moeite om zich ergens anders op te focussen dan op die ene persoon daar aan tafel. Tja het is lastig als je last hebt van piknijd.
En hij kan ook al geen Duits.quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat, het klonk toch gewoon voor geen meter wat je hem hoorde zingen? Waarom is dat nou weer piknijd?
Jim en Hind vind ik al erg genoeg. De rest heb ik niets tegen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Suko het volgende:
ik zeg alleen maar: blijf van de Matthäus Passion af, opzouten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |