Het was ook echt over the top.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusweer lekker betrouwbaar de redactie van DWDD
mooie tvquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef koemleit het volgende:
Den-de-rend!.
haha lijkt wel een persiflage haha.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Fred en Ria, kunnen ze dat niet schrappen?
Ze zijn geniaal, man. Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Fred en Ria, kunnen ze dat niet schrappen?
Die weet het waarschijnlijk alquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Hier gaat Genee mee gebashd worden bij Derksen
Dit is koren op de molen van Johan, die zit met kromme tenen te kijken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Wat zei die hij nou precies..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Ik vind er echt geen bal aan, nu niet, nooit niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn geniaal, man. Niet altijd, maar vaak wel.
jep, en zodra hem een persoonlijke vraag wordt gesteld geeft meneer niet thuis. Hij wilde bv al bijna niet zeggen hoe ie z'n eitje atquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:23 schreef Veerboot het volgende:
Genee![]()
Die Matthijs is trouwens wel een dooie drol zeg. Laat dit soort klusjes altijd door anderen (Jan in dit geval) opknappen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:33 schreef broer het volgende:
Nou, eigenlijk ging alleen dat eerste gesprek écht ergens over en was de rest vermakelijke onzin (behalve Van Dik Hout, natuurlijk - dat was niet eens vermakelijk maar gewoon slecht).
nou nou wat was dat een goed gesprek zeg.. NOT!.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:40 schreef broer het volgende:
[..]
Dat was een reactie op degene boven mij, die zei: 'eerste gesprek ging nergens over'.
Dat niet. Maar ik vond het wel het enige gesprek dat een interessant onderwerp had. Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:43 schreef koemleit het volgende:
nou nou wat was dat een goed gesprek zeg.. NOT!.
daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:46 schreef broer het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ik vond het wel het enige gesprek dat een interessant onderwerp had. Dat bedoelde ik.
En toch hielden ze niet onaardig stand tegen Mattijs die ze een crisis aan probeerde te praten..quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
Erg leuke aflevering.
Eerst die twee NRC-mutsen met hun reclamepraatjes![]()
quote:De gasten van 13 april zijn Acda en de Munnik, Eric Arends, Robbert Dijkgraaf, Martin Jurna, Martine Veldhuizen en Appy Sluijs. Halina Reijn is tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk en muziek is er van de Soul Brothers!
Nah, vind ik niet. Maar jij mag dat natuurlijk wel vinden.quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Dit gesprek was niet bijzonder, maar hun shows en muziek zijn geweldig.
Oh dat geloof ik zeer zeker, vind ze ook best grappig, maar dit gesprek was echt slaapverwekkendquote:Op maandag 13 april 2009 20:18 schreef evert het volgende:
[..]
ik heb deze show gezien, is echt zo geweldig!
quote:De gasten van dinsdag 15 april zijn Martin Simek, Willem Baars en Reinier Saxton. Aaf Brandt Corstius is tafeldame. Vanwege het Champions League voetbal duurt de uitzending 40 minuten.
Niet gehoord dat die tafelheer wordt op woensdagen?quote:
Ook hetzelfde, maar dan vanwege het feit dat ze ook geveld is door het Uggs-virus.quote:
Met alle respect naar D66 toe, maar je zou kunnen denken dat ABC op de omgebouwde broer van Alexander Pechtold lijkt.quote:
Nu je het zegt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Met alle respect naar D66 toe, maar je zou kunnen denken dat ABC op de omgebouwde broer van Alexander Pechtold lijkt.
Wat een vreselijk mensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |