Vind 'm wel leuk altijd eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:44 schreef Thelonious het volgende:
Sauer is altijd saai en nietszeggend.
Echt wat een huilie blijft die Smeets toch hequote:Op woensdag 8 april 2009 12:40 schreef Veerboot het volgende:
Smeets was dus inderdaad op z'n pik getrapt door een van de weinige leuke grappen van Dijkshoorn in DWDD: http://www.nrcnext.nl/blo(...)ersus-de-beschaving/
(en de reactie van Dijkshoorn: "Lees op de site van NRC Next dat Mart Smeets mij vreselijk vindt. Dat lijkt me pure winst."
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef pleeborstel het volgende:
Heeft die Spong z'n ogen laten liften ofzo?
Heb je die man ooit wel eens horen pleiten? Hij is echt de top in Nederland, mediageil ok, maar dat heeft ie wel verdiend.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef alexis_ het volgende:
Spong een topper? WTF.
Die man verschijnt bij elke scheet weer eens op tv.
Martin Koolhoven begint me ook te irriteren.
Kun je meteen een tweede hypotheek nemenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Spong mag me wel verdedigen als ik ooit voor moet komen
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je meteen een tweede hypotheek nemen
Nee de jury had er een uur voorover om te besluiten.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:32 schreef rubbereend het volgende:
OJ Simpson is in de rechtzaak terecht vrij gesproken! Wat een zooitje maakte het OM er daar van
Precies en hij was al failliet omdat ie bij de civiele zaak wel schuldig werd bevondenquote:
Bewijs wat aan alle kanten rammelde. Bloedsporen die slecht bewaard werden en daarom voor grote delen onbruikbaar waren. De domme actie met de handschoen. Bewijs verkeerd inbrengen waardoor het niet gebruikt mocht worden. Ik heb de zaak destijds intensief gevolgd en er was zoveel bewijs wat twijfelachtig geworden was.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de jury had er een uur voorover om te besluiten.
Ze zeiden dat als een recherseur Nigger zegt hij ook wel een bebloede handschoen op de gang had kunnen leggen.
Wie was hier dom ?
Zelden zoveel bewijs geleverd door het OM
Ja ik kende hem al van de sport en van de films met Leslie Nielsen. Naked gun.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:39 schreef DrDentz het volgende:
Kenden jullie OJ SImpson al voor die achtervolging in een witte Jeep?
Ben een sportliefhebber en net in die tijd hadden we veel AF voetbal op TV.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Oja, daar speelde hij natuurlijk ook in. Maar ik kan me nu geen American football-speler bedenken, behalve OJ Simpson. En hem ken ik alleen door die moordzaak.
Ken 'm idd alleen omdat ie een moord zou hebben gepleegd. Dat ie American Football speler was wist ik niet eens, dacht dat het een rapper was ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Maar kende het gemiddelde Nederlandse publiek hem ook? Het was toch vooral een Amerikaanse 'celeb'. Tot die rechtzaak dan.
In Nederland idd onbekend.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Maar kende het gemiddelde Nederlandse publiek hem ook? Het was toch vooral een Amerikaanse 'celeb'. Tot die rechtzaak dan.
Te slecht voor woorden.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:39 schreef DrDentz het volgende:
Kenden jullie OJ SImpson al voor die achtervolging in een witte Jeep?
Hij was de beste van zijn generatie.quote:
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was de beste van zijn generatie.
Maar vraag in Amerika wie Johan Cruijff is en 99 % heeft geen idee
OKquote:Op donderdag 9 april 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.
Hij reed zelf niet, hij zat op de achterbank met een gun tegen zn hoofd.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doelde op de achtervolging. Menig crimineel zou met zijn bolide 300 halen om uit de klauwen van de wouten te blijven, OJ Simpson zakt met vlag en wimpel voor de beginnerscursus.
Ja, die laten ze dan weer niet horenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef June. het volgende:
''Luilak hang je jas op''
Ik had eigenlijk verwacht dat ze die wel zouden doen inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja, die laten ze dan weer niet horen
Dr. Strangelove is veul leuker.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef rubbereend het volgende:
Mars Attackséén van de meest briljante films ooit
Nee dan Sander zelf..quote:Op donderdag 9 april 2009 20:22 schreef Radegast het volgende:
Yvon is leuk.
Die gast trouwens naast die Sander, wat een figuur...
Wat een verschrikkelijk onsamenhangend leuterverhaal was dat zeg! Zat bijna te zappen!quote:
Ik moet zeker niets van haar hebben. Ze zal altijd herinnerd worden als ADHD-presentatrice.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook een vervelende muts.
Zelden mensen zo passief aan tafel zien zitten. Misschien had dat mede te maken met dat ze kwamen praten over het programma 'Doe maar normaal' en het alleen over het onderdeel 'Mama appelsap' ging?quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:08 schreef Paul het volgende:
Sander en die andere gozer mochten wel wat enthousiaster overkomen
quote:De gasten van 10 april zijn Wilfred Genee, Titia Ketelaar en Birgit Donker. Tafelheer is Jan Mulder en muziek is er van zowel Van Dik Hout als Wilfred Genee!
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef NvM het volgende:
[..]
Zelden mensen zo passief aan tafel zien zitten. Misschien had dat mede te maken met dat ze kwamen praten over het programma 'Doe maar normaal' en het alleen over het onderdeel 'Mama appelsap' ging?
Sowieso een beetje jammer dat DWDD er gelijk al een stuk of tien doorheen jast zodat je dat onderdeel ook wel weer een hebt gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusweer lekker betrouwbaar de redactie van DWDD
Ik vond het filmpje (een aantal maanden geleden bij de Jakhalzen) leuk en origineel, en gisteren was het een beetje in de herhaling. Maar het kon nog nčt. Beetje te vergelijken met de fragmenten uit De TV Draait Door in de maandelijkse media-uitzending. Je kent ze al, maar het is toch nog wel leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:38 schreef superjojo het volgende:
[..]
Sowieso een beetje jammer dat DWDD er gelijk al een stuk of tien doorheen jast zodat je dat onderdeel ook wel weer een hebt gezien.
Waar vertelde hij dat? Is dat later terug te luisteren ergens?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, Sander vertelt het nu. Ze belden ineens 's middags dat ze wat hun favoriete Mamma Appelsap was en toen vroeg hij nog of ze het daar de hele tidj over zouden gaan hebben. Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma................................... dusweer lekker betrouwbaar de redactie van DWDD
volgens mij heeft 3FM wel een uitzending gemistquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waar vertelde hij dat? Is dat later terug te luisteren ergens?
Maar het zijn toch assertieve radiomensen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Nee vertelde het redactielid, dat maar heel even en dan weer over het programma...................................
Nou sander overwoog wel er iets van te zeggen, maar hij wilde niet zuur overkomen. En dat is opzich wel begrijpelijk .quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het toch assertieve radiomensen.
Die laten zich toch niet zomaar overrompelen.
quote:Als ze zich ingelezen hadden in DWDD, konden ze weten dat zowel Peter R de Vries als Freek de Jonge als Frits Spits weleens een relletje hadden veroorzaakt ivm het niet nakomen van de afspraken van de redactie van DWDD.
Daar hadden ze dan gewoon meteen op moeten inspelen, gisteren.
Morgen ff terugluisteren, hoewel het misschien ook wel wat media-aandacht daarbuiten zal krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef rubbereend het volgende:
Hij vertelde het natuurlijk tijdens de Coen en Sandershow
MvN moet zich gewoon eens aan de afspraken houden. Niet iedereen is even assertief, en als gast moet je gewoon ervan uit kunnen gaan dat je niet voorgelogen wordt. Het is nu wel iets te vaak gebeurd ondertussen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het zijn toch assertieve radiomensen.
Die laten zich toch niet zomaar overrompelen.
Als ze zich ingelezen hadden in DWDD, konden ze weten dat zowel Peter R de Vries als Freek de Jonge als Frits Spits weleens een relletje hadden veroorzaakt ivm het niet nakomen van de afspraken van de redactie van DWDD.
Daar hadden ze dan gewoon meteen op moeten inspelen, gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |