Aangepastquote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef Chell het volgende:
De OP klopt niet meer helemaal, eerste bruiloft 13-03 is best al wel even geweest
lezenquote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
want een ketting/tattoo/weetikveelwat krijg je hem verder ook niet aan denk ik.. misschien elkaars naam in de motorblokken gegraveerd ofzo
quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
bijna 2000 euro?
voor twee stuks neem ik aan dan? Maargoed, da's echt way too much voor ons
zit er zelfs nog aan te denken om een alternatief voor ringen te bedenken, want we zijn beide niet van die ring-mensen
tja.. in ieder geval tot je doodquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
Inderdaad... en als hier nou een grafstemming zou heersen, allez... maar da's ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
rondkijken is zéker de moeite waard. Wij hebben met rondkijken 1/3 van de winkelprijs bespaard!quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
afgelopen zaterdag gingen we ff de stad in.. en toen dachten ach joh laten we als eens de juwelier binnen lopen om eens te kijken wat we mooi vinden. (hadden ook zoiets van doen we wel een keer gewoon op het laatste moment). en ja hoor zulke mooie ringen gezien alleen het was niet het geen wat we allebei in gedachten hadden maar totaal het tegenover gestelde en aan de dure kant.. schrok nog al van de prijs Euro 1987-, vond ik toch wel erg veel... maar ik had hem om mijn vinger en mijn verloofde zag mijn oogjes schitteren en wist dat ik verkocht was.. nu we weten wat we mooi vinden gaan we kijken of we ze goedkoper kunnen vinden
roep eens een adres?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Was het topic kwijt, hier ben ik weer. Onze ringen zijn al gegraveerd met de oude datum, het is wel raar dat we ze weer opnieuw moeten laten graveren met een andere datum.... Maar dat doen we nu pas op het laatste moment als we 100% zeker zijn dat het nu wél doorgaat. Overigens was de eerste 'offerte' voor onze ringen ook 800 euro, door goed te zoeken zijn we er nu bijna 400 euro aan kwijt én zitten er dan ook nog eens 3 diamantjes in in plaats van 1.
Oveirgens ben ik er tijdens het zoeken achtergekomen dat er in Nederland vrijwel geen fatsoenlijke webshops zijn die trouwringen verkopen.... ik denk dat er toch steeds meer mensen (nadat ze in de winkel hun ideale paar ringen hebben gezien) ook kijken of ze op internet goedkoper te vinden zijn. Eens uitzoeken of we daar verandering in kunnen brengen.....
Deze verzendt ook naar NL en is maakt mooie spullen voor een betaalbare prijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het er gisteren nog 's over gehad, en het worden wrsch tóch ringen..
ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen strakswe nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons
Ik vind van die titaniumringen wel wat voor jullie. Beetje stoer/strak, en is ook nog betaalbaar. En: het gevoel van een ring dragen, dat went.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het er gisteren nog 's over gehad, en het worden wrsch tóch ringen..
ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen strakswe nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze hebben wij. Titanium met zwart rubber.
Hou er wel rekening mee dat rubber niet erg slijtvast is; het gaat niet een heel leven mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat rubber is wel heel tof trouwens (ivm de motoren).
heb je er een linkje van?
Wij gaan in het klein trouwen, dat wil zeggen wij 2 en dan de beste vriend met zijn vriendin van mijn vriend,ehm..., verloofde en mijn beste vriendin met haar aanstaande. Reden hiervoor is dat we in het buitenland trouwen en familie er niet bij kan of wil zijn. maar wij zijn daar niet geheel rouwig om hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die "klein" getrouwd zijn, of klein gaan trouwen ? We hebben nu 19 mensen op de lijst staan die uitgenodigd worden, maar we komen nu wel in zo'n grijs gebied. Ik vond het qua aantal wel goed zo. Maar dr borrelen wel steeds wat namen naar boven die ik er ook wel bij zou willen hebben.
-knip-
Wat een fijn nieuws! Wat moet dat een opluchting zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen
maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
wat een goed nieuws zeg....quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen
maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
Wat ik me afvraag, hoe kritisch zijn jullie met het uitnodigen van mensen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
19 mensen?
Wij hebben al 130 mensen op de lijst staanmaar we moeten nog schrappen..
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
we hebben al vrij kritisch gekekenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoe kritisch zijn jullie met het uitnodigen van mensen?
Wij proberen een schifting te maken tussen vrienden/ familie en kennissen. Kennissen nodigen wij niet uit. Daarmee komen we op een man of 70.
@ZZ: Fijn om te horen dat je schoonvader weer wakker is.
Gewoon niet doen, niemand kan jou verplichten die mensen uit te nodigen. Wat je al zegt, het is JULLIE dag en de kosten zijn al hoog genoeg, waarom zou je vijftien mensen uitnodigen en ervoor gaan betalen terwijl je je de hele dag ergert aan hun aanwezigheid?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie ze nooit, ik mag ze niet, maar mn ouders zullen weer moeilijk gaan doen,en 't is toch ONZE dag en
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, mijn moeders kant wil ik wel helemaal uitnodigende andere kant het liefst helemaal NIET
maargoed.. ja.. hè...
mn vader en zulks
quote:Eerst volgende bruiloft is van:
08-05-2009: CalamityJane
Data in 2009/2010
08-05-2009: CalamityJane
05-06-2009: Allan24
11-06-2009: Bigbird
23-06-2009: Rijstebuiltje
26-06-2009: Nelisb
26-06-2009: dippy
04-07-2009: Maneki.Neko
10-09-2009: Take_A_Picture
24-07-2009: Swiffer
07-08-2009: Jolene
20-09-2009: Mickeys
16-10-2009: UsurPia
09-12-2009: kaatjejannie
20-03-2010: Innepin
12-04-2010: MinderMutsig
14-05-2010: teamlead & Droomvrouwtje
04-06-2010: Lishe
20-10-2010: Conflict & Biancavia
Datum nog niet zeker of bekend, maar hebben wel trouwplannen
??-??-2009: IkkeVeronica
17-??-2008/2009: Qwea & MikeyMo
??-??-2010: MoBlo/Faithy en Wolve000
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij hoort droomvrouwtje bij teamlead.
hihihi en als hij niet wilt dan heeft hij pech.. kan nu niet meer terugquote:
Welke vorderingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk om te zien dat iedereen zo'n andere smaak heeft.
O, is het al 2010?
Maneki, kom 's vertellen over je vorderingen?
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoorquote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik schreef Cinderella terwijl ik Assepoester bedoelde![]()
Kutprinsessen ook
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
net naar de gemeente gebeld, en 9 december was nog vrij.
13.30 gaan we trouwen...
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkelquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoor![]()
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
ik snap niks van je TRquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
Nog 8 maanden.. is nog wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
De aangepaste data uit deze post moeten in de OP en daar hebben we jouw hulp voor nodig.
Ik ben op een zaterdag naar Assepoester geweest. Als je eenmaal aan de beurt bent, word je daar wel goed geholpen hoor. Maar het is er wel druk. Op de site staan goedkope jurken maar die heb ik daar niet gezien (of ik heb de verkeerde jurken gepastquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkel
Assepoester in Arnhem gaat het worden, komende donderdag en als er niemand mee kan, ga ik lekker alleen![]()
Hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?
het is ook een directe link, alleen ik kom steeds maar niet verder dan de OPquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HeIk dacht dat ik de directe link naar mijn post had gegeven. Sorry.
![]()
En bedankt voor het aanpassen!
-edit- Als ik op die link klik kom ik wel bij mijn post uit?![]()
Dat dacht ik ook toen ik ging kijken voor mijne, maar na 4 stuks was ik er echt al uit. Heb nog een 5e aangehad op aanraden van de verkoopster om een verschil duidelijk te maken maar meer tijd was helaas echt niet nodigquote:Op woensdag 15 april 2009 22:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Veel plezier morgen Rijstebuil
Ik ga morgen trouwjurken passen tot ik er kotsbeu van ben![]()
gefeliciteerd.. zodra dat is gebeurd dan gaat het snel, dan kun je gaan aftellenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Klinkt leuk Drooomvrouwtje..
Wij zouden ook voor een een andere gaan, maar na deze gezien te hebben..
Wij gaan morgen om 9:45 in ondertrouw!!
Dat is beter als bij ons. Wij worden ongeveer 3 - 6 dagen voor de bruiloft gebeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk van jullie moeders.![]()
Hier maken ze van de ondertrouw en heel dingetje in een speciaal kamertje, heel officieel allemaal. En je kan dan ook gelijk een aantal dingen bespreken voor het daadwerkelijke huwelijk zoals welke ambtenaar je wilt e.d.
Wij hebben ook nog geen kaarten hoor en we trouwen in augustus. We versturen ze 2 maanden van te voren. Bovendien, veel familie / vrienden weten al dat we dan gaan trouwen, dus dan kunnen ze eventueel rekening houden met vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Er zijn speciale trouwzegels en je kunt ook een stapel ongefrankeerde enveloppen afgeven bij het postkantoor zodat zij ze kunnen stempelen. Scheelt je weer wat (lik)werk. Die trouwzegels passen wel mooi op een trouwkaart als ik de verhalen moet geloven maar ik weet niet of je daar extra voor moet betalen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Verder staat de catering nu vast, en we hebben de tent ook besproken, en de verhuurservice
Nu alleen nog wachten op de ringen, en de outfits voor de kinderen compleet krijgen
Binnenkort eens alle adressen gaan verzamelen en postzegels kopen enzo
Wij hebben alles gewoon gefrankeerd met onze frankeermachine. Lekker goedkoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden gewone postzegels erop gedaan. Ik wist niet eens dat er trouwzegels bestonden![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Dude gaat ook voor het bijltje.
Gelukkig gewoon samen, zonder nare bombarie. Hij en ik en een fles bubbels onder de arm, op een onmogelijk vroeg tijdstip op een vreselijke doordeweekse dag in juli. Zin in!
Hey leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig gewoon samen, zonder nare bombarie. Hij en ik en een fles bubbels onder de arm, op een onmogelijk vroeg tijdstip op een vreselijke doordeweekse dag in juli. Zin in!
iedereen doet het op de manier zoals hij/zij wil! Dus geniet enorm van deze dag met zijn tweetjes!! Gefeliciteerd alvast!quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Nou, dag... We gaan enorm genieten van de vijf minuten, denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:43 schreef nelisb het volgende:
[..]
iedereen doet het op de manier zoals hij/zij wil! Dus geniet enorm van deze dag met zijn tweetjes!! Gefeliciteerd alvast!
zullen toch nog wel lekker gaan eten ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dag... We gaan enorm genieten van de vijf minuten, denk ik
heel veel sterkte......quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden gewone postzegels erop gedaan. Ik wist niet eens dat er trouwzegels bestonden![]()
Donderdag weer eens een keer slecht nieuws gekregen: mijn verloofde kreeg een telefoontje van zijn mama dat ze in het ziekenhuis bij een soort scan ivm aanhoudende buikpijn allelei dingen op dr lever hebben gevonden. Nu is er een kans dat dit "gewoon" verklevingen zijn van aders, die dan operatief verwijderd moeten worden, maar er is ook een redelijk grote kans dat het kanker is. Maandag leverpunctie en daarna nog allerlei scans en tests om te kijken wat het precies is en of het te behandelen is. Uitslag komt pas 8 mei. Als het kanker is starten ze dan meteen met de behandeling en zou de volgende behandeling precies 2 of 3 dagen voor onze trouwdatum zijn. Daarbij is het dan ook nog de vraag hoe lang ze dan nog zou hebben. Niet echt iets waar je op zit te wachten als je nog geen week geleden een van je beste vriendinnen hebt begraven![]()
Morgen detailbespreking bij de locatie. Nu even alle documenten bij elkaar harken die we nodig hebben.
He verdorie en ik wilde zo graag onherkenbaar blijven.quote:
Dat doen we elke dag!quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef nelisb het volgende:
[..]
zullen toch nog wel lekker gaan eten ofzo?
Oh sorry!quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He verdorie en ik wilde zo graag onherkenbaar blijven.![]()
Moblo!![]()
Dag lieverd, hoe is het?
quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jij prikt ook overal doorheen hè?quote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Zal ik mijn post editten zodat je weer anoniem door het leven kunt gaan? Het was een erg onopvallende kloon hoor!
Dank u, dank u!quote:
Weet je wát komisch zou zijn? Elkaars achternaam nemen! Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Die namen, dat vind ik ook zo'n gedoe. Ergens lijkt het me wel leuk om dezelfde achternaam te hebben maar ik heb deze naam al mijn hele leven. Waarom zou ik hem dan nu opgeven? Dit ben ik.
We zouden natuurlijk ook allebei beide namen kunnen nemen maar dat voelt ook raar.
Stom gedoe hoor.
Zou een leuke stunt zijn jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Ik vind het enorm tof!![]()
Vooral dat ik dan opeens weer officieel deel uitmaak van een familie (die zijn bij mij allemaal het hoekie om en dergelijke).Ik had nooit gedacht dat dit aspect zo belangrijk zou zijn voor me, grappig!
Nu nog bedenken of ik Arty's achternaam erbij neem. Ik zou het wel een stunt vinden.Juist omdat het zo nergens op slaat. Arty zegt dat hij van me scheidt als ik dat doe. Het lijkt mij daarom wel een vermakelijke poets. En dan ook heel consequent zo de telefoon opnemen, als hij erbij is: Met mevrouw Rinnetje-Shock.
Dude! Feliquote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Daar gaan we wel voor!quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dude! Feli
dat het maar 5 geweldige minuten mogen zijn
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Mirjam het volgende:
leuke manier om te trouwen D., zo willen wij het ook doen, als het er óóít van komt, guess not
O helemaal mijn figuurtje ook.quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Duderella, ik heb je trouwjurk gevonden
[ afbeelding ]
Zo pfoe, dat is wel lang!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:39 schreef Haaibaaike het volgende:
GefeliciteerdDude
en hopen dat jullie een mooie dag hebben
En net zo lang volhoudt als wij wordt 29 jaar in december
![]()
je meent hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.Rare bonen, in die koffie.
Herkenbaar, het begon bij ons met een gesprek over waarom we niet wilden trouwen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.Rare bonen, in die koffie.
[..]
Zal aan jullie denken dan morgen, hopelijk is de uitslag positief!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef nelisb het volgende:
Sterkte bb! Weet precies wat je bedoelt!
Wij morgen alle info of ze weer chemo krijgt.
Wij helemaal over de top dan haha !
60 dag - 150 avond
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Cyclinggirl!
Pfff, ik krijg een punthoofd van het hele fenomeen trouwlocaties, eigenaren en communicate
Reactietijd is 99 van de 100 keer drama. Je belt, vraagt info en vervolgens moet ik na een week/anderhalve week er achteraan bellen omdat je niks hoort :/
Krijg je te horen op een uber ongeinteresseerde toon dat ze 't zooooo druk hebben. En dan krijg je eindelijk je offerte dan heb je bekant hartaanval![]()
En als het er nou 1 was, ik heb 't al een paar keer meegemaakt.
Wat 'n goed nieuws!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!![]()
![]()
![]()
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft![]()
![]()
Dus BigBird ook voor jullie kan het goedkomen! Duimen voor jullie!
Zit bijna met tranen in mijn ogen van blijdschap en ik ken je eigenlijk niet eensquote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!![]()
![]()
![]()
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft![]()
![]()
wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trouwen op mijn verjaardag!!! dat moet wel goed gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen![]()
Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).
En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao![]()
Heb er helemaal zin in
Gefeliciteerd zeg. dat is goed nieuws voor jullie allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Woei! Gefeliciteerd en heel veel plezier!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen![]()
Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).
En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao![]()
Heb er helemaal zin in
Nog meer goed nieuws!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Da's helemaal geen klein feestje, dat is groot feest!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank je wel nelisb! Dat kunnen we wel gebruiken. We wachten 8 mei maar rustig af..quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef nelisb het volgende:
Onwijs bedankt voor jullie lieve berichten!!
Dit doet ons heel goed!
Nu met zijn allen duimen voor BigBird!
Mja, ach, je moet ook wel eens om 9 uur op je werk of bij de tandarts zijn toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Herkenbaar, het begon bij ons met een gesprek over waarom we niet wilden trouwen.
We wilden eerst net zo simpel als jullie, maar we vonden dat we het niet konden maken om onze ouders echt zo vroeg op te laten draven. Het werd ietsje later dus. En met (zelfgenaaide) jurk dan toch, moest ineens ook nog.
Oh, en tof uiteraard, maar dat had ik al gezegd!
Mijn moeder wil ook heel graag met me mee, Maar ik ga helemaal niet in een bruidsjurk. Toen ze dat hoorde had ze bedacht dat zij dan mijn kleren ging maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder en tante komen vrijdag langs, en ze begon meteen over bruidsjurkendat heb ik nog maar even vooruit geschoven, daarbij zit er volgens mij niet echt iets in Nijmegen zelf
![]()
Daarbij gaat Mr. MoBlo mee de stad in vrijdag (geocachen om de stad te laten zien!) dus dat zou natuurlijk niet kunnen
Oké dan.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?![]()
@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken!Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!
![]()
![]()
![]()
Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!![]()
Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk.En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
Dit is zo herkenbaar. Nu probeert ze het nog wel eens, maar ik kan nu beter nee zeggen. Ik heb ook een aantal dingen in de kast liggen die ik bij gebrek aan ruggegraat gekocht heb toen ik met mijn moeder ging winkelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?![]()
@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken!Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!
![]()
![]()
![]()
Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!![]()
Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk.En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
En dan een mega-puberbui krijgen over ouders die niet goed bij hun hoofd zijn en dat je toch echt niet zo voor gek gaat lopen en dan je moeder helemaal verdrietig zien.En dan ook nog denken 'lekker puh
'
* MinderMutsig gaat haar moeder bellen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
^^ En zit er ook een hoepelrok bij? Of zit dat er al in?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
Mensen: Doe het niet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag wasquote:Op maandag 4 mei 2009 10:52 schreef xWUPPIEx het volgende:
Mijnen ik gaan over zo'n vier maandjes trouwen.
Wij willen het simpel en klein houden. Alleen oma, ouders, broers en zussen en dan uit eten. En een aantal mensen en vrienden gaan we koffie met gebak doen. Verder willen we niets doen. De familie weet dat we gaan trouwen en dat we het klein houden.
In de trouwkaarten hebben we nu dus een aantal verschillende teksten. De enige tekst waar ik niet helemaal uit kom is degene voor de mensen die we alleen op de hoogte stellen. En nergens voor uitnodigen.
Iemand een idee voor een tekst?
Alvast bedankt.
Iets met een wat langere jas, toch? Staat helemaal niet zo mooi bij veel mannenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Is er een verschil tussen een pak en een trouwpak?
LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewarenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:03 schreef bigbird het volgende:
[..]
Kaartje sturen naderhand is geen optie? Dan kan je ze gewoon op de hoogte brengen dat jullie dan en dan getrouwd zijn en dat het een geweldige dag was
Sjah das wel een lastige inderdaad. Persoonlijk zou ik mensen die niet uitgenodigd worden ook geen kaartje sturenquote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren). En ook wanneer.
En een aantal zijn al niet zo blij met het feit dat we het klein houden.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.
We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
Maar ik twijfel er nog wat over.
Doe zoals ikke.. stuur de kaartjes op je trouwdag zelf. Waarom een kaartje van te voren sturen als je ze toch niet uitnodigt. slaat nergens op. Het is niet jouw fout dat ze het al weten en zich gepasseerd voelen (net zoals mijn familie en schoonfamilie die eisen dat het hun cq familie feestje is (boelsjips))quote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Hebben we ook over nagedacht. Maar ze weten al dat we gaan trouwen (oma is niet zo goed in geheimen bewaren). En ook wanneer.
En ik weet ook wel dat het onze eigen keuze is. En we laten ons echt niet overhalen tot dingen die we niet willen en kunnen maar goed een kaartje is wel het minimale.
We hebben al iets gedacht in de trend van : Wij hebben ervoor gekozen dit in besloten kring te vieren.
ja.... 300 euro ongeveerquote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Is er een verschil tussen een pak en een trouwpak?
Klinkt super!quote:Op maandag 4 mei 2009 13:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
LOL gaan wij ook doen. We trouwen op 20 september in Italië en willen op die dag daar ter plekke alle kaartjes op de bus doen met de tekst: wij zijn zojuist getrouwd in San Gimignano en willen jullie hiervan graag op de hoogte brengen.
etc etc.
Kaartje zelf hebben we ook al gezien alleen zal de tekst voorop vertaald moeten worden naar het Italiaans, nu nog een drukker vinden die dat wil verzorgen omdat je altijd uit standaard kaartjes kunt kiezen
b.t.w. we hebben 2 getuigen geregeld die ook de hele week bij ons zullen zijn ter plekke.. dit gaat echt een geweldige trouwerij worden. lekker groots in het klein (6 personen incl ons)
Tnx dearquote:
Dat zal het gaan worden inderdaad.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doe zoals ikke.. stuur de kaartjes op je trouwdag zelf. Waarom een kaartje van te voren sturen als je ze toch niet uitnodigt. slaat nergens op. Het is niet jouw fout dat ze het al weten en zich gepasseerd voelen (net zoals mijn familie en schoonfamilie die eisen dat het hun cq familie feestje is (boelsjips))
Belsoten kring klint zo begrafenisachtig..... Ik hou niet zo van cliché-teksten, ik zou er iets van maken als:quote:Op maandag 4 mei 2009 13:24 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Zoiets zou ik er van maken denk ik....quote:Beste vrienden en familie,
*naam* en *naam* gaan trouwen! We vinden het heel jammer, maar omdat we het graag klein en bescheiden willen houden, kunnen we niet iedereen uitnodigen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we jullie vergeten zijn! Daarom laten we bij deze weten dat het huwelijk op op *datum* in *plaats* plaats zal vinden.
Hoewel we jullie op de grote dag niet zullen zien, is een felicitatiekaartje altijd leuk om te ontvangen!
Lieve groetjes,
*namen*
Oke nou als je wat kan laten zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef IJzercookie het volgende:
Op mijn hyves staat een snapshot van tijdens de dag maar ik heb de officiele foto's nog niet binnen helaas.
Als ik die heb zal ik wat posten.
Volgens mij is een hoepel niet inbegrepen, maar ik had sowieso geen hoepel, maar ze reageren supersnel op emails dus je zou ze het kunnen vragen.
Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de stof, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik vond het wel opmerkelijk dat de meneer van de stomerij vertelde dat hij de stof erg goed vond omdat het goed te reinigen was. Klopte ook want de jurk is weer perfect schoon. Zo was ie niet toen ik hem daar naar toe bracht (regenachtig weer en geen bruidsmeisjes)
Wij doen de bbq in een kasteeltuin en we trouwen midzomer, dus ik hoop op mooi weer, goed gezelschap en lekker etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef Lishe het volgende:
Wat voor iets is het geworden Aurum?
Best lastig zo´n ´na´ kaart. Ik vind het idee van zoeperzazke wel netjes alleen niet van die felicitatiekaartjes erbij.
En mijn inner-Bridezilla lijkt onbedwingbaar. Ik heb een kickass uitnodiging gefabriceerd die nog tot in den treure uitgewerkt kan worden.
Ennn (En dit vind ik echt genant) ik heb bedacht om behalve de Ja in het gemeentehuis ook nog iets tijdens het proosten te willen. Want met al het eten, foto´s ed vergeet ik bijna waar het gewoon echt om draait. Lief en ik en dat we voor altijdaltijdaltijd bij elkaar hopen te zijn. En dan wil ik geen kitscherige weddingvowes, maar gewoon dingen waarom wij elkaar de leukste vinden.
Aan al het bovenstaande kunnen geen rechten ontleend worden, inhoud kan nog 1001000 keer wijzigen.
Oh dit klinkt wel leuk inderdaad. Past veel meer bij wat we in gedachten hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Belsoten kring klint zo begrafenisachtig..... Ik hou niet zo van cliché-teksten, ik zou er iets van maken als:
[..]
Zoiets zou ik er van maken denk ik....
Ik moet wel zeggen (persoonlijk hè! Ik ben gerust raar hierin hoor), dat als mijn vriend het best een goed idee zou vinden dat wij gedurende onze trouwdag in bijzijn van de genodigden op gezette momenten de aandacht zouden vragen om vervolgens van briefjes 'lieve dingen' tegen elkaar op te lezen... ik acuut níet meer op die man zou vallen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Chell het volgende:
@Lishe: op een bruiloft waar ik verleden jaar fotografeerde, hadden het paar een lijstje met daarop allemaal redenen waarom ze oud met elkaar wilden worden. Om de beurten zeiden ze er eentje op. Dat was echt heel lief, want het waren hele persoonlijke dingen. Ook gewoon hele simpele of grappige. Misschien kun je zoiets doen.
Dank je!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Renesite het volgende:
Dude! Jammer dat je niet een jaar geleden trouwde, grote kans dan dat ik jouw trouwen mocht inboeken!
Leuk joh. Best burgerlijk wel, wel leukGefeliciteerd!
Jep. Ik liep bij de balies aan de kreupelstraat stage. Ik deed klussen voor de gemeentelijke belastingen en de burgelijke standquote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En vorig jaar... tja, ik vind het al rijkelijk vroeg om na vijf jaar verkering in het huwelijk te treden.Je moet elkaar wel even leren kennen eerst, door dik ende dun
![]()
Liep je stage bij de gemeente?
Vast een 'moetje'.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Ik liep bij de balies aan de kreupelstraat stage. Ik deed klussen voor de gemeentelijke belastingen en de burgelijke stand! 5 hele lange maanden
!
Maar 5 jaar? Het werd wel tijd dan! Nee serieus, ik hoor tegenwoordig (TE) vaak dat het na een half jaar al gebeurd, eergisteren is een collega van 18/19 jaar getrouwd
!
Zo op zondag durf ik het niet in de mond te nemen, maar het was geloof ik een gevalletje van niet voor het huwelijk zoals god het wil. Alhans, zoals het in het grote boek staat.quote:
Ah, ze wilden neuken!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo op zondag durf ik het niet in de mond te nemen, maar het was geloof ik een gevalletje van niet voor het huwelijk zoals god het wil. Alhans, zoals het in het grote boek staat.
Neuken zonder voorbehoed he, dus over 3 maanden komt ze met het nieuws dat ze is bezwangerdquote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, ze wilden neuken!
Ja, dat is hier eerlijk gezegd ook de reden.
Neuken is heel on topic hier hoor!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuken zonder voorbehoed he, dus over 3 maanden komt ze met het nieuws dat ze is bezwangerd![]()
Daarover gesproken
Fuck, ik ga offtopic
[/offtopic]
Alvast succes new weds!
Ik snap je vraag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
we hadden het eerder vanavond hier even over, en jullie kunnen hier vast wel licht op schijnen
wát is het nu van verloven
Was al bang dat je van je principes af gingquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neuken is heel on topic hier hoor!
Waarom zou je je anders in zo'n witte jurk hijsen en die hele heisa doorstaan?[ afbeelding ]
O en nee renesite, daarover gesproken: hier geen baby pangang over drie maanden. Wij vinden kinderen krijgen echt super stom!Bovendien vind ik dat je elkaar daarvoor minstens 20 jaar moet kennen, en dan ben ik 106.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |