Welke vorderingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk om te zien dat iedereen zo'n andere smaak heeft.
O, is het al 2010?
Maneki, kom 's vertellen over je vorderingen?
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoorquote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik schreef Cinderella terwijl ik Assepoester bedoelde![]()
Kutprinsessen ook
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
net naar de gemeente gebeld, en 9 december was nog vrij.
13.30 gaan we trouwen...
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkelquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoor![]()
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
ik snap niks van je TRquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
Nog 8 maanden.. is nog wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
De aangepaste data uit deze post moeten in de OP en daar hebben we jouw hulp voor nodig.
Ik ben op een zaterdag naar Assepoester geweest. Als je eenmaal aan de beurt bent, word je daar wel goed geholpen hoor. Maar het is er wel druk. Op de site staan goedkope jurken maar die heb ik daar niet gezien (of ik heb de verkeerde jurken gepastquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkel
Assepoester in Arnhem gaat het worden, komende donderdag en als er niemand mee kan, ga ik lekker alleen![]()
Hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?
het is ook een directe link, alleen ik kom steeds maar niet verder dan de OPquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HeIk dacht dat ik de directe link naar mijn post had gegeven. Sorry.
![]()
En bedankt voor het aanpassen!
-edit- Als ik op die link klik kom ik wel bij mijn post uit?![]()
Dat dacht ik ook toen ik ging kijken voor mijne, maar na 4 stuks was ik er echt al uit. Heb nog een 5e aangehad op aanraden van de verkoopster om een verschil duidelijk te maken maar meer tijd was helaas echt niet nodigquote:Op woensdag 15 april 2009 22:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Veel plezier morgen Rijstebuil
Ik ga morgen trouwjurken passen tot ik er kotsbeu van ben![]()
gefeliciteerd.. zodra dat is gebeurd dan gaat het snel, dan kun je gaan aftellenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Klinkt leuk Drooomvrouwtje..
Wij zouden ook voor een een andere gaan, maar na deze gezien te hebben..
Wij gaan morgen om 9:45 in ondertrouw!!
Dat is beter als bij ons. Wij worden ongeveer 3 - 6 dagen voor de bruiloft gebeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat leuk van jullie moeders.![]()
Hier maken ze van de ondertrouw en heel dingetje in een speciaal kamertje, heel officieel allemaal. En je kan dan ook gelijk een aantal dingen bespreken voor het daadwerkelijke huwelijk zoals welke ambtenaar je wilt e.d.
Wij hebben ook nog geen kaarten hoor en we trouwen in augustus. We versturen ze 2 maanden van te voren. Bovendien, veel familie / vrienden weten al dat we dan gaan trouwen, dus dan kunnen ze eventueel rekening houden met vakantie.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Er zijn speciale trouwzegels en je kunt ook een stapel ongefrankeerde enveloppen afgeven bij het postkantoor zodat zij ze kunnen stempelen. Scheelt je weer wat (lik)werk. Die trouwzegels passen wel mooi op een trouwkaart als ik de verhalen moet geloven maar ik weet niet of je daar extra voor moet betalen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:28 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij hebben nog niet eens kaarten![]()
Maar ik heb wel een jurkEn nu een echte
Verder staat de catering nu vast, en we hebben de tent ook besproken, en de verhuurservice
Nu alleen nog wachten op de ringen, en de outfits voor de kinderen compleet krijgen
Binnenkort eens alle adressen gaan verzamelen en postzegels kopen enzo
Wij hebben alles gewoon gefrankeerd met onze frankeermachine. Lekker goedkoopquote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden gewone postzegels erop gedaan. Ik wist niet eens dat er trouwzegels bestonden![]()
quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Dude gaat ook voor het bijltje.
Gelukkig gewoon samen, zonder nare bombarie. Hij en ik en een fles bubbels onder de arm, op een onmogelijk vroeg tijdstip op een vreselijke doordeweekse dag in juli. Zin in!
Hey leuk!quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig gewoon samen, zonder nare bombarie. Hij en ik en een fles bubbels onder de arm, op een onmogelijk vroeg tijdstip op een vreselijke doordeweekse dag in juli. Zin in!
iedereen doet het op de manier zoals hij/zij wil! Dus geniet enorm van deze dag met zijn tweetjes!! Gefeliciteerd alvast!quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Nou, dag... We gaan enorm genieten van de vijf minuten, denk ikquote:Op zondag 19 april 2009 13:43 schreef nelisb het volgende:
[..]
iedereen doet het op de manier zoals hij/zij wil! Dus geniet enorm van deze dag met zijn tweetjes!! Gefeliciteerd alvast!
zullen toch nog wel lekker gaan eten ofzo?quote:Op zondag 19 april 2009 15:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dag... We gaan enorm genieten van de vijf minuten, denk ik
heel veel sterkte......quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:49 schreef bigbird het volgende:
Wij hadden gewone postzegels erop gedaan. Ik wist niet eens dat er trouwzegels bestonden![]()
Donderdag weer eens een keer slecht nieuws gekregen: mijn verloofde kreeg een telefoontje van zijn mama dat ze in het ziekenhuis bij een soort scan ivm aanhoudende buikpijn allelei dingen op dr lever hebben gevonden. Nu is er een kans dat dit "gewoon" verklevingen zijn van aders, die dan operatief verwijderd moeten worden, maar er is ook een redelijk grote kans dat het kanker is. Maandag leverpunctie en daarna nog allerlei scans en tests om te kijken wat het precies is en of het te behandelen is. Uitslag komt pas 8 mei. Als het kanker is starten ze dan meteen met de behandeling en zou de volgende behandeling precies 2 of 3 dagen voor onze trouwdatum zijn. Daarbij is het dan ook nog de vraag hoe lang ze dan nog zou hebben. Niet echt iets waar je op zit te wachten als je nog geen week geleden een van je beste vriendinnen hebt begraven![]()
Morgen detailbespreking bij de locatie. Nu even alle documenten bij elkaar harken die we nodig hebben.
He verdorie en ik wilde zo graag onherkenbaar blijven.quote:
Dat doen we elke dag!quote:Op zondag 19 april 2009 16:14 schreef nelisb het volgende:
[..]
zullen toch nog wel lekker gaan eten ofzo?
Oh sorry!quote:Op zondag 19 april 2009 23:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He verdorie en ik wilde zo graag onherkenbaar blijven.![]()
Moblo!![]()
Dag lieverd, hoe is het?
quote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Jij prikt ook overal doorheen hč?quote:Op maandag 20 april 2009 00:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh sorry!![]()
Zal ik mijn post editten zodat je weer anoniem door het leven kunt gaan? Het was een erg onopvallende kloon hoor!
Dank u, dank u!quote:
Weet je wįt komisch zou zijn? Elkaars achternaam nemen! Gewoon, omdat het kan!quote:Op maandag 20 april 2009 00:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Die namen, dat vind ik ook zo'n gedoe. Ergens lijkt het me wel leuk om dezelfde achternaam te hebben maar ik heb deze naam al mijn hele leven. Waarom zou ik hem dan nu opgeven? Dit ben ik.
We zouden natuurlijk ook allebei beide namen kunnen nemen maar dat voelt ook raar.
Stom gedoe hoor.
Zou een leuke stunt zijn jaquote:Op maandag 20 april 2009 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank u, dank u!
Ik vind het enorm tof!![]()
Vooral dat ik dan opeens weer officieel deel uitmaak van een familie (die zijn bij mij allemaal het hoekie om en dergelijke).Ik had nooit gedacht dat dit aspect zo belangrijk zou zijn voor me, grappig!
Nu nog bedenken of ik Arty's achternaam erbij neem. Ik zou het wel een stunt vinden.Juist omdat het zo nergens op slaat. Arty zegt dat hij van me scheidt als ik dat doe. Het lijkt mij daarom wel een vermakelijke poets. En dan ook heel consequent zo de telefoon opnemen, als hij erbij is: Met mevrouw Rinnetje-Shock.
Dude! Feliquote:Op zondag 19 april 2009 00:31 schreef Duderella het volgende:
Daar gaan we wel voor!quote:Op maandag 20 april 2009 22:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dude! Feli
dat het maar 5 geweldige minuten mogen zijn
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:55 schreef Mirjam het volgende:
leuke manier om te trouwen D., zo willen wij het ook doen, als het er óóķt van komt, guess not
O helemaal mijn figuurtje ook.quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Duderella, ik heb je trouwjurk gevonden
[ afbeelding ]
Zo pfoe, dat is wel lang!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:39 schreef Haaibaaike het volgende:
GefeliciteerdDude
en hopen dat jullie een mooie dag hebben
En net zo lang volhoudt als wij wordt 29 jaar in december
![]()
je meent hetquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.Rare bonen, in die koffie.
Herkenbaar, het begon bij ons met een gesprek over waarom we niet wilden trouwen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik zag het er ook niet van komen hoor, maar we dronken een kopje koffie en toen was het ineens besloten.Rare bonen, in die koffie.
[..]
Zal aan jullie denken dan morgen, hopelijk is de uitslag positief!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:01 schreef nelisb het volgende:
Sterkte bb! Weet precies wat je bedoelt!
Wij morgen alle info of ze weer chemo krijgt.
Wij helemaal over de top dan haha !
60 dag - 150 avond
quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:03 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Cyclinggirl!
Pfff, ik krijg een punthoofd van het hele fenomeen trouwlocaties, eigenaren en communicate
Reactietijd is 99 van de 100 keer drama. Je belt, vraagt info en vervolgens moet ik na een week/anderhalve week er achteraan bellen omdat je niks hoort :/
Krijg je te horen op een uber ongeinteresseerde toon dat ze 't zooooo druk hebben. En dan krijg je eindelijk je offerte dan heb je bekant hartaanval![]()
En als het er nou 1 was, ik heb 't al een paar keer meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |