Welke vorderingen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk om te zien dat iedereen zo'n andere smaak heeft.
O, is het al 2010?
Maneki, kom 's vertellen over je vorderingen?
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoorquote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik schreef Cinderella terwijl ik Assepoester bedoelde![]()
Kutprinsessen ook
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
net naar de gemeente gebeld, en 9 december was nog vrij.
13.30 gaan we trouwen...
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkelquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm... het zijn beide dezelfde persoon hoor![]()
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
tof!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:28 schreef kaatjejannie het volgende:
13.30 gaan we trouwen...
ik snap niks van je TRquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
Nog 8 maanden.. is nog wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo dan, dat is snel! Gefeliciteerd!
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
De aangepaste data uit deze post moeten in de OP en daar hebben we jouw hulp voor nodig.
Ik ben op een zaterdag naar Assepoester geweest. Als je eenmaal aan de beurt bent, word je daar wel goed geholpen hoor. Maar het is er wel druk. Op de site staan goedkope jurken maar die heb ik daar niet gezien (of ik heb de verkeerde jurken gepastquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
dezelfde persoon ja, maar niet dezelfde winkel
Assepoester in Arnhem gaat het worden, komende donderdag en als er niemand mee kan, ga ik lekker alleen![]()
Hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar, ik word steeds doorgelinkt naar de OP zelf, ik moet toch niet de OP vervangen voor de OP?
het is ook een directe link, alleen ik kom steeds maar niet verder dan de OPquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
HeIk dacht dat ik de directe link naar mijn post had gegeven. Sorry.
![]()
En bedankt voor het aanpassen!
-edit- Als ik op die link klik kom ik wel bij mijn post uit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |