Aangepastquote:Op donderdag 2 april 2009 18:49 schreef Chell het volgende:
De OP klopt niet meer helemaal, eerste bruiloft 13-03 is best al wel even geweest
lezenquote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
want een ketting/tattoo/weetikveelwat krijg je hem verder ook niet aan denk ik.. misschien elkaars naam in de motorblokken gegraveerd ofzo
quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
bijna 2000 euro?
voor twee stuks neem ik aan dan? Maargoed, da's echt way too much voor ons
zit er zelfs nog aan te denken om een alternatief voor ringen te bedenken, want we zijn beide niet van die ring-mensen
tja.. in ieder geval tot je doodquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
Inderdaad... en als hier nou een grafstemming zou heersen, allez... maar da's ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
hmm vreemde reclame ja.. ik zie hem nu ook staan maar er naast... hihihihi net of het huwelijk mijn dood wordt
rondkijken is zéker de moeite waard. Wij hebben met rondkijken 1/3 van de winkelprijs bespaard!quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef droomvrouwtje het volgende:
afgelopen zaterdag gingen we ff de stad in.. en toen dachten ach joh laten we als eens de juwelier binnen lopen om eens te kijken wat we mooi vinden. (hadden ook zoiets van doen we wel een keer gewoon op het laatste moment). en ja hoor zulke mooie ringen gezien alleen het was niet het geen wat we allebei in gedachten hadden maar totaal het tegenover gestelde en aan de dure kant.. schrok nog al van de prijs Euro 1987-, vond ik toch wel erg veel... maar ik had hem om mijn vinger en mijn verloofde zag mijn oogjes schitteren en wist dat ik verkocht was.. nu we weten wat we mooi vinden gaan we kijken of we ze goedkoper kunnen vinden
roep eens een adres?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Was het topic kwijt, hier ben ik weer. Onze ringen zijn al gegraveerd met de oude datum, het is wel raar dat we ze weer opnieuw moeten laten graveren met een andere datum.... Maar dat doen we nu pas op het laatste moment als we 100% zeker zijn dat het nu wél doorgaat. Overigens was de eerste 'offerte' voor onze ringen ook 800 euro, door goed te zoeken zijn we er nu bijna 400 euro aan kwijt én zitten er dan ook nog eens 3 diamantjes in in plaats van 1.
Oveirgens ben ik er tijdens het zoeken achtergekomen dat er in Nederland vrijwel geen fatsoenlijke webshops zijn die trouwringen verkopen.... ik denk dat er toch steeds meer mensen (nadat ze in de winkel hun ideale paar ringen hebben gezien) ook kijken of ze op internet goedkoper te vinden zijn. Eens uitzoeken of we daar verandering in kunnen brengen.....
Deze verzendt ook naar NL en is maakt mooie spullen voor een betaalbare prijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het er gisteren nog 's over gehad, en het worden wrsch tóch ringen..
ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen strakswe nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons
Ik vind van die titaniumringen wel wat voor jullie. Beetje stoer/strak, en is ook nog betaalbaar. En: het gevoel van een ring dragen, dat went.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het er gisteren nog 's over gehad, en het worden wrsch tóch ringen..
ondanks dat ik 't niet geweldig vind zitten, vind ik het toch wel het leukst en zal met trots hem dragen strakswe nemen wel heul simpele ringen, geen poespas, want dat past ook heul niet bij ons
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze hebben wij. Titanium met zwart rubber.
Hou er wel rekening mee dat rubber niet erg slijtvast is; het gaat niet een heel leven mee.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat rubber is wel heel tof trouwens (ivm de motoren).
heb je er een linkje van?
Wij gaan in het klein trouwen, dat wil zeggen wij 2 en dan de beste vriend met zijn vriendin van mijn vriend,ehm..., verloofde en mijn beste vriendin met haar aanstaande. Reden hiervoor is dat we in het buitenland trouwen en familie er niet bij kan of wil zijn. maar wij zijn daar niet geheel rouwig om hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Zijn er eigenlijk meer mensen die "klein" getrouwd zijn, of klein gaan trouwen ? We hebben nu 19 mensen op de lijst staan die uitgenodigd worden, maar we komen nu wel in zo'n grijs gebied. Ik vond het qua aantal wel goed zo. Maar dr borrelen wel steeds wat namen naar boven die ik er ook wel bij zou willen hebben.
-knip-
Wat een fijn nieuws! Wat moet dat een opluchting zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen
maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
wat een goed nieuws zeg....quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn schoonvader is eindelijk weer wakker na 4,5e week in slaap gehouden te zijn op deintensive care. We hebben hem dus verteld dat we het trouwen hebben verzet en hij was wel heel erg blij dat hij er dan bij kon zijn maar voelde zich tegelijkertijd natuurlijk wel schuldig, hij wilde gelijk zeggend at hij de kosten op zich nam van de nieuwe kaarten en het versturen ervan enzo, haha! Alsof we daar wakker om liggen
maar het is wel fijn dat hij nu echt weer goed wakker is, zo durven we toch met goede moed naar de toekomst te kijken en weer opgelucht plannen te maken voor de bruiloft!
Wat ik me afvraag, hoe kritisch zijn jullie met het uitnodigen van mensen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
19 mensen?
Wij hebben al 130 mensen op de lijst staanmaar we moeten nog schrappen..
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:48 schreef zoeperzazke het volgende:
we hebben al vrij kritisch gekekenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, hoe kritisch zijn jullie met het uitnodigen van mensen?
Wij proberen een schifting te maken tussen vrienden/ familie en kennissen. Kennissen nodigen wij niet uit. Daarmee komen we op een man of 70.
@ZZ: Fijn om te horen dat je schoonvader weer wakker is.
Gewoon niet doen, niemand kan jou verplichten die mensen uit te nodigen. Wat je al zegt, het is JULLIE dag en de kosten zijn al hoog genoeg, waarom zou je vijftien mensen uitnodigen en ervoor gaan betalen terwijl je je de hele dag ergert aan hun aanwezigheid?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik zie ze nooit, ik mag ze niet, maar mn ouders zullen weer moeilijk gaan doen,en 't is toch ONZE dag en
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:37 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, mijn moeders kant wil ik wel helemaal uitnodigende andere kant het liefst helemaal NIET
maargoed.. ja.. hè...
mn vader en zulks
quote:Eerst volgende bruiloft is van:
08-05-2009: CalamityJane
Data in 2009/2010
08-05-2009: CalamityJane
05-06-2009: Allan24
11-06-2009: Bigbird
23-06-2009: Rijstebuiltje
26-06-2009: Nelisb
26-06-2009: dippy
04-07-2009: Maneki.Neko
10-09-2009: Take_A_Picture
24-07-2009: Swiffer
07-08-2009: Jolene
20-09-2009: Mickeys
16-10-2009: UsurPia
09-12-2009: kaatjejannie
20-03-2010: Innepin
12-04-2010: MinderMutsig
14-05-2010: teamlead & Droomvrouwtje
04-06-2010: Lishe
20-10-2010: Conflict & Biancavia
Datum nog niet zeker of bekend, maar hebben wel trouwplannen
??-??-2009: IkkeVeronica
17-??-2008/2009: Qwea & MikeyMo
??-??-2010: MoBlo/Faithy en Wolve000
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij hoort droomvrouwtje bij teamlead.
hihihi en als hij niet wilt dan heeft hij pech.. kan nu niet meer terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |