abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68296766
Veel plezier morgen!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_68298563
Dank je!
pi_68299377
Veel plezier en geniet ervan!!!
*poef* nu is het weg
pi_68299393
Oh gaaf! En er is mooi weer voorspeld! Een hele fijne dag toegewenst!
O+ 11-06-2009 O+
pi_68301402
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft

Dus BigBird ook voor jullie kan het goedkomen! Duimen voor jullie!
pi_68301588
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft

Wat 'n goed nieuws!!!
*poef* nu is het weg
pi_68301682
quote:

Zit bijna met tranen in mijn ogen van blijdschap en ik ken je eigenlijk niet eens Wat een fantastisch nieuws zeg!! Feest!
O+ 11-06-2009 O+
pi_68301768
quote:

wat een fijn nieuws!
Ja doei.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:50:15 #209
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68302697
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen

Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).

En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao

Heb er helemaal zin in
Trouwen op mijn verjaardag!!! dat moet wel goed gaan

Heel veel plezier en geluk voor jullie tweetjes
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 23 april 2009 @ 13:51:13 #210
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_68302724
quote:
Gefeliciteerd zeg. dat is goed nieuws voor jullie allemaal
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 23 april 2009 @ 14:03:22 #211
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68303114
quote:

geweldig nieuws! gefeliciteerd
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_68303709
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen

Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).

En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao

Heb er helemaal zin in
Woei! Gefeliciteerd en heel veel plezier!
Enne, wat een práchtig weer wordt het morgen!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_68303730
quote:

Nog meer goed nieuws!
  donderdag 23 april 2009 @ 14:25:52 #214
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68303849
NelisB, wat een ontzettend goed nieuws! Geniet van dat geluk!

En Loowie, heel veel plezier morgen! Veel geluk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 23 april 2009 @ 16:40:57 #215
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_68308534
quote:

wat een fijn goed nieuws

@Loowie van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_68311574
Onwijs bedankt voor jullie lieve berichten!!
Dit doet ons heel goed!

Nu met zijn allen duimen voor BigBird!
pi_68311766
quote:

Da's helemaal geen klein feestje, dat is groot feest!
Wat fijn voor jullie en je moeder.
pi_68321887
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef nelisb het volgende:
Onwijs bedankt voor jullie lieve berichten!!
Dit doet ons heel goed!

Nu met zijn allen duimen voor BigBird!
Dank je wel nelisb! Dat kunnen we wel gebruiken. We wachten 8 mei maar rustig af..
O+ 11-06-2009 O+
pi_68452747
Kaarten verstuurd afgelopen vrijdag . Nu afwachten of er afmeldingen komen.
pi_68456992
Wij hebben 9 afmeldingen, op onze kaart stond het verzoek om even te laten weten of diegene komt of niet ivm verzoek van de locatie. De uiterste datum staat op 30 april. We hebben nog van ong. de helft van de mensen geen reactie gehad. De vraag is wat we nu doen met de andere helft. De locatie is mij iets te duur om straks voor 50 man teveel te betalen
O+ 11-06-2009 O+
pi_68457315
Hmmz das wel minder. Goede vraag wat je daarmee doet. Je moet het toch weten. Hopelijk reageren ze nog.

Wij trouwen 26 juni en hebben op de kaart 12 juni als uiterste datum gezet. We hoeven zelf pas 2 dagen voor de bruiloft het exacte aantal door te geven. Dus na 12 juni hebben we nog wat speling.
pi_68463324
Wij moeten het 2 weken van tevoren doorgeven ivm menu's en dergelijke. Dus ik heb nog wel even aangezien wij trouwen op 11 juni Maar denk dat we na de 30e toch even nog wat mensen gaan bellen
O+ 11-06-2009 O+
pi_68463687
Ja denk dat bellen inderdaad de beste optie is. Je hebt ook nog bijna een maand dan.
2 dagen is bij ons genoeg voor het eten. Verbaasde me erover maar volgens hun was het geen enkel probleem.
pi_68463705
Ook van ons zijn de kaarten verzonden! Heb al een paar reacties gehad, zó leuk!!

Sowieso weet ik van alle daggasten dat ze er gewoon bij zullen zijn. We hebben het namelijk van tevoren aan iedereen gevraagd, een soort mondelinge r.s.v.p. voor de datum
En als er 's avonds enkele gasten niet komen dan is dat geen probleem. We hebben een goede afspraak met de mensen van de feestlocatie gemaakt en zij tellen de hoofden 's avonds, dus we rekenen af per man/vrouw, achteraf.

Vandaag zijn trouwens ook onze bedankjes thuisbezorgd woei!
pi_68463791
Ja dat hebben wij ook Allan, alhoewel ik sommige familieleden al een tijdje niet meer heb gesproken.
De locatie zal inderdaad ook tellen op de avond zelf. Verder hebben we al het drinken afgekocht voor die dag, dus dat kan alleen maar meevallen, aangezien de offerte was gebaseerd op meer mensen dan we hebben uitgenodigd.

Hoe hebben jullie dat gedaan met kids? We hebben denk een stuk of 10 kids onder de 8 jaar. Beetje zonde om die als volwassen op te geven,maar ze moeten wel eten sávonds.

Wat voor bedankjes heb je Allan? die van ons zijn een week voor de bruiloft klaar.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:35:07 #226
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68469175
Dat gaan wij ook doen BB.. geen reactie, dan bellen we daar achterheen..

Allan, leuk bedankjes!
Die van ons staan al een tijdje in de kast te 'snateren'
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 29 april 2009 @ 16:31:00 #227
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68502930
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Herkenbaar, het begon bij ons met een gesprek over waarom we niet wilden trouwen.
We wilden eerst net zo simpel als jullie, maar we vonden dat we het niet konden maken om onze ouders echt zo vroeg op te laten draven. Het werd ietsje later dus. En met (zelfgenaaide) jurk dan toch, moest ineens ook nog.

Oh, en tof uiteraard, maar dat had ik al gezegd!
Mja, ach, je moet ook wel eens om 9 uur op je werk of bij de tandarts zijn toch? Ik zie dit niet veel anders eigenlijk. De getuigen hebben er ook geen enkel probleem mee, het is gewoon een vriendendienst. En dan krijgen ze nog een lekker ontbijtje toe ook, kom daar maar eens om, bij de tandarts!

Zeg voor de ondertrouw hč, dan moet je toch gewoon naar het stadskantoor-gedoe-daar-waar-je-ook-je-paspoort-haalt? Dat is toch verder niks fancy's op het stadhuis of zo?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_68503026
Ik denk dat je gewoon een afspraak kan maken bij een stadskantoor. Zo is het hier iig wel. (wij gaan volgende week maandag in ondertrouw. Gewoon voor 't werk.
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 april 2009 @ 16:51:10 #229
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68503620
Ja een afspraak heb ik al gemaakt. In mei ergens is het. Stadskantoor denk ik ook inderdaad dan!
pi_68504031
Mijn moeder en tante komen vrijdag langs, en ze begon meteen over bruidsjurken dat heb ik nog maar even vooruit geschoven, daarbij zit er volgens mij niet echt iets in Nijmegen zelf

Daarbij gaat Mr. MoBlo mee de stad in vrijdag (geocachen om de stad te laten zien!) dus dat zou natuurlijk niet kunnen
Ja doei.
pi_68504591
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder en tante komen vrijdag langs, en ze begon meteen over bruidsjurken dat heb ik nog maar even vooruit geschoven, daarbij zit er volgens mij niet echt iets in Nijmegen zelf

Daarbij gaat Mr. MoBlo mee de stad in vrijdag (geocachen om de stad te laten zien!) dus dat zou natuurlijk niet kunnen
Mijn moeder wil ook heel graag met me mee, Maar ik ga helemaal niet in een bruidsjurk. Toen ze dat hoorde had ze bedacht dat zij dan mijn kleren ging maken. Echt ze is heel lief hoor, maar ze heeft zo niet door wat ik wel en niet leuk vind. Ze is dus nu best teleurgesteld.
*poef* nu is het weg
pi_68504618
ik wil best een bruidsjurk maar het hoeft allemaal niet duur en gigantisch en weetikveelwat.. mn moeder denkt hier anders over
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:31:36 #233
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68505032
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?

@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken! Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!

Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!

Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk. En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
pi_68505346
mams betaalt de trouwjurk.

nu denk ze, dat ik alleen een goedkope trouwjurk wil om haar niet teveel te belasten, en probeert ze dat dus uit mijn hoofd te praten: 'het is je trouwdag! Het mag best wat kosten! Je trouwt maar één keer, als't goed is '

maar ik HOEF gewoon uberhaupt geen dure jurk, ik wil de jurk die ik mooi vind en die bij me past en als die jurk 20 euro is, vind ik dat ook best
Ja doei.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:52:34 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68505642
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
mams betaalt de trouwjurk.

Oké dan. Je realiseert je dat ze zich daar een forse stem in de aankoop mee verschaft hč?
Want volgens mij is dat de onderliggende deal.
pi_68505715
ik probeer overal onderuit te komen, maar het lukt niet
Ja doei.
pi_68506806
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?

@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken! Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!

Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!

Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk. En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
Herkenbaar.
En dan een mega-puberbui krijgen over ouders die niet goed bij hun hoofd zijn en dat je toch echt niet zo voor gek gaat lopen en dan je moeder helemaal verdrietig zien. En dan ook nog denken 'lekker puh '

* MinderMutsig gaat haar moeder bellen
pi_68507714
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:

Dit is zo herkenbaar. Nu probeert ze het nog wel eens, maar ik kan nu beter nee zeggen. Ik heb ook een aantal dingen in de kast liggen die ik bij gebrek aan ruggegraat gekocht heb toen ik met mijn moeder ging winkelen.
Ik ga gewoon een keer samen met mijn vriend de stad in, en dan kopen we wat leuks.
*poef* nu is het weg
  woensdag 29 april 2009 @ 19:28:54 #239
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_68508322
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Herkenbaar.
En dan een mega-puberbui krijgen over ouders die niet goed bij hun hoofd zijn en dat je toch echt niet zo voor gek gaat lopen en dan je moeder helemaal verdrietig zien. En dan ook nog denken 'lekker puh '

* MinderMutsig gaat haar moeder bellen

woensdag 29 april 2009 @ 20:56:39 #240
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_68511196
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen

Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
That's the way the cookie crumbles
pi_68547850
wij hebben een fotograaf, een goede vriend van me gaat 't doen Voor de rest hebben we alle drie locaties bekeken en gaan we volgende week knopen doorhakken.

Dan nog op zoek naar iemand voor de bruidstaart
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_68548086
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Gefeliciteerd!
Een jurk op de gok via internet kopen, je moet het maar durven.

@aurum: fijn dat dat geregeld is.
Als de taart ook budget moet zou ik eens rondkijken in het taarten en cupcakes topic in CUL of op www.deleukstetaarten.nl Daar maken ze ware kunststukjes en vaak veel goedkoper dan een bakker.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:05:45 #243
145492 CyclingGirl
CapFab fan
pi_68550186
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:

Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
Haters gonna hate.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:31:36 #244
26244 bigbird
*brrrrr*
pi_68550563
Wij moeten eigenlijk alleen nog cadeaus regelen voor de getuigen en wat kleine boodschappen doen. Dan is alles wat al geregeld kan zijn geregeld. Afspraken voor ophalen van de kleding staan al en afspraak met de ambtenaar ook.

Nu lekker genieten van de zonnebanken en het mooie weer
O+ 11-06-2009 O+
pi_68554242
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
^^ En zit er ook een hoepelrok bij? Of zit dat er al in?

@ Mimu: Ik ga neuzen, bedankt iig voor het meedenken!

Trouwens wellicht dat mensen hier nog ideeen hebben; wij willen als 'feest' gaan bbq-en. De lokatie die wij het mooist vinden heeft een tuin waar geen versterkte muziek mag worden afgespeeld.

Om nou iemand met een akoestische gitaar te laten spelen, dat vinden wij een beetje pauperig (Ik krijg er zo'n zwerver die bedelt om geld gevoel van ).

Maar ik en mijn vriend weten niet wat we voor de rest kunnen qua achtergrondmuziek.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_68554271
Mensen: Doe het niet!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:48:47 #247
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68557064
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
Mensen: Doe het niet!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68557088
Nog maar iets meer dan 2,5 jaar en dan ben ik officieel 1 jaar getrouwd
pi_68564699
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:44:14 #250
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_68603602
Op mijn hyves staat een snapshot van tijdens de dag maar ik heb de officiele foto's nog niet binnen helaas.
Als ik die heb zal ik wat posten.

Volgens mij is een hoepel niet inbegrepen, maar ik had sowieso geen hoepel, maar ze reageren supersnel op emails dus je zou ze het kunnen vragen.

Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de stof, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik vond het wel opmerkelijk dat de meneer van de stomerij vertelde dat hij de stof erg goed vond omdat het goed te reinigen was. Klopte ook want de jurk is weer perfect schoon. Zo was ie niet toen ik hem daar naar toe bracht (regenachtig weer en geen bruidsmeisjes )
That's the way the cookie crumbles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')