Wat 'n goed nieuws!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!![]()
![]()
![]()
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft![]()
![]()
Dus BigBird ook voor jullie kan het goedkomen! Duimen voor jullie!
Zit bijna met tranen in mijn ogen van blijdschap en ik ken je eigenlijk niet eensquote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
Hier een klein feestje! De gevonden kanker was een restant van de vorige keer! Nu is alles weg en hoeft ze geen chemo's!!![]()
![]()
![]()
M'n moeder belde huilend op van blijdschap en ze was heeeel blij dat ze geen pruik op hoeft op onze bruiloft![]()
![]()
wat een fijn nieuws!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trouwen op mijn verjaardag!!! dat moet wel goed gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen![]()
Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).
En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao![]()
Heb er helemaal zin in
Gefeliciteerd zeg. dat is goed nieuws voor jullie allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Woei! Gefeliciteerd en heel veel plezier!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef loowie het volgende:
Wij gaan morgen trouwen![]()
Om half elf mag ik mijn vriendin ophalen in een oude witte kever cabriolet.
Om vervolgens foto's te maken.
Dan trouwen we om 14.00 uur in een kerkje in Drimmelen voor de wet.
Daarna naar de feestlocatie voor een kinder-receptie (vriendin is juf).
Vervolgens snijden we de bruidstaart en 1,5 uur later gaan we met 23 daggasten dineren.
Om 20.00 uur begint het feest met 163 genodigden (tot nu toe maar 4 afmeldingen).
En dan volgende week donderdag (30 april) lekker naar Curacao![]()
Heb er helemaal zin in
Nog meer goed nieuws!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Da's helemaal geen klein feestje, dat is groot feest!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:08 schreef nelisb het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank je wel nelisb! Dat kunnen we wel gebruiken. We wachten 8 mei maar rustig af..quote:Op donderdag 23 april 2009 18:33 schreef nelisb het volgende:
Onwijs bedankt voor jullie lieve berichten!!
Dit doet ons heel goed!
Nu met zijn allen duimen voor BigBird!
Mja, ach, je moet ook wel eens om 9 uur op je werk of bij de tandarts zijn toch?quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Herkenbaar, het begon bij ons met een gesprek over waarom we niet wilden trouwen.
We wilden eerst net zo simpel als jullie, maar we vonden dat we het niet konden maken om onze ouders echt zo vroeg op te laten draven. Het werd ietsje later dus. En met (zelfgenaaide) jurk dan toch, moest ineens ook nog.
Oh, en tof uiteraard, maar dat had ik al gezegd!
Mijn moeder wil ook heel graag met me mee, Maar ik ga helemaal niet in een bruidsjurk. Toen ze dat hoorde had ze bedacht dat zij dan mijn kleren ging maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn moeder en tante komen vrijdag langs, en ze begon meteen over bruidsjurkendat heb ik nog maar even vooruit geschoven, daarbij zit er volgens mij niet echt iets in Nijmegen zelf
![]()
Daarbij gaat Mr. MoBlo mee de stad in vrijdag (geocachen om de stad te laten zien!) dus dat zou natuurlijk niet kunnen
Oké dan.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?![]()
@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken!Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!
![]()
![]()
![]()
Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!![]()
Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk.En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
Dit is zo herkenbaar. Nu probeert ze het nog wel eens, maar ik kan nu beter nee zeggen. Ik heb ook een aantal dingen in de kast liggen die ik bij gebrek aan ruggegraat gekocht heb toen ik met mijn moeder ging winkelen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen denken dat ze iets te zeggen/vinden hebben van je trouwkleding. Ze bemoeien zich toch ook niet met wat je op je verjaardag aantrekt? Of wel?![]()
@ kaatjejannie: wel echt iets 'moederigs' om het dan zelf te willen maken!Wel lief! Ik moet dan wel onmiddellijk terugdenken aan mijn pré-puberteit. Ben je twaalf en wil je een Levis-spijkerbroek. Veel te duur natuurlijk. Maar mijn verjaardag naderde! En mijn moeder deed geheimzinnig!
![]()
![]()
![]()
Kreeg ik een heuse zelfgemaakte 'Levis'-spijkerbroek. Van nep-jeans-stof van de markt, véél te donkerblauw, waarvan ze dan ook maar meteen 'stoere' nieuwe gordijnen voor mijn slaapkamer had gemaakt. Levis-gordijnen, woei!![]()
Maar nu, achteraf, vind ik dat allemaal reuze schattig natuurlijk.En daar moest ik bij jouw verhaal even aan denken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
En dan een mega-puberbui krijgen over ouders die niet goed bij hun hoofd zijn en dat je toch echt niet zo voor gek gaat lopen en dan je moeder helemaal verdrietig zien.En dan ook nog denken 'lekker puh
'
* MinderMutsig gaat haar moeder bellen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef IJzercookie het volgende:
Heb ik weer, wij zijn 9 april getrouwd en nu kom ik dit topic pas tegen![]()
Maar ik heb nog wel een leuke tip! Ik heb mijn jurk online in China besteld via www.9lover.com
Ik wilde eigenlijk gaan voor een feestelijke jurk, avondjurkachtig, maar helaas waren deze jurken vaak te kort. Enige optie was om iets te laten maken, maar dat werd me veel te duur.
Na wat gegoogle kwam ik op bovengenoemde site. Hier heb ik mijn jurk besteld. Binnen vier weken was hij binnen. Helaas was een deel niet helemaal goed, maar na een uitgebreide mail is mij een vervangend exemplaar opgestuurd. Deze was binnen 2 weken binnen! Super goede service!
Het vereist wat stalen zenuwen, mailtjes in het engels, nauwkeurig opmeten en omrekenen naar inches en als het dan uiteindelijk aankomt moet het nog gestreken worden, maar het was een besparing van ongeveer 1800 euro!!!!
En nee, ik heb er nog steeds geen aandelen.
^^ En zit er ook een hoepelrok bij? Of zit dat er al in?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:05 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Hoi hoi Ik vind het ook gedurfd hoor omdat zo via internet te doen maar ik heb wel interesse. Zou je ee foto van je willen posten met de jurk aan? En hoe is de kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef sjimz het volgende:
Mensen: Doe het niet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |