Oke nou als je wat kan laten zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:44 schreef IJzercookie het volgende:
Op mijn hyves staat een snapshot van tijdens de dag maar ik heb de officiele foto's nog niet binnen helaas.
Als ik die heb zal ik wat posten.
Volgens mij is een hoepel niet inbegrepen, maar ik had sowieso geen hoepel, maar ze reageren supersnel op emails dus je zou ze het kunnen vragen.
Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de stof, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb. Ik vond het wel opmerkelijk dat de meneer van de stomerij vertelde dat hij de stof erg goed vond omdat het goed te reinigen was. Klopte ook want de jurk is weer perfect schoon. Zo was ie niet toen ik hem daar naar toe bracht (regenachtig weer en geen bruidsmeisjes)
Wij doen de bbq in een kasteeltuin en we trouwen midzomer, dus ik hoop op mooi weer, goed gezelschap en lekker etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:31 schreef Lishe het volgende:
Wat voor iets is het geworden Aurum?
Best lastig zo´n ´na´ kaart. Ik vind het idee van zoeperzazke wel netjes alleen niet van die felicitatiekaartjes erbij.
En mijn inner-Bridezilla lijkt onbedwingbaar. Ik heb een kickass uitnodiging gefabriceerd die nog tot in den treure uitgewerkt kan worden.
Ennn (En dit vind ik echt genant) ik heb bedacht om behalve de Ja in het gemeentehuis ook nog iets tijdens het proosten te willen. Want met al het eten, foto´s ed vergeet ik bijna waar het gewoon echt om draait. Lief en ik en dat we voor altijdaltijdaltijd bij elkaar hopen te zijn. En dan wil ik geen kitscherige weddingvowes, maar gewoon dingen waarom wij elkaar de leukste vinden.
Aan al het bovenstaande kunnen geen rechten ontleend worden, inhoud kan nog 1001000 keer wijzigen.
Oh dit klinkt wel leuk inderdaad. Past veel meer bij wat we in gedachten hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Belsoten kring klint zo begrafenisachtig..... Ik hou niet zo van cliché-teksten, ik zou er iets van maken als:
[..]
Zoiets zou ik er van maken denk ik....
Ik moet wel zeggen (persoonlijk hè! Ik ben gerust raar hierin hoor), dat als mijn vriend het best een goed idee zou vinden dat wij gedurende onze trouwdag in bijzijn van de genodigden op gezette momenten de aandacht zouden vragen om vervolgens van briefjes 'lieve dingen' tegen elkaar op te lezen... ik acuut níet meer op die man zou vallen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef Chell het volgende:
@Lishe: op een bruiloft waar ik verleden jaar fotografeerde, hadden het paar een lijstje met daarop allemaal redenen waarom ze oud met elkaar wilden worden. Om de beurten zeiden ze er eentje op. Dat was echt heel lief, want het waren hele persoonlijke dingen. Ook gewoon hele simpele of grappige. Misschien kun je zoiets doen.
Dank je!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:28 schreef Renesite het volgende:
Dude! Jammer dat je niet een jaar geleden trouwde, grote kans dan dat ik jouw trouwen mocht inboeken!
Leuk joh. Best burgerlijk wel, wel leukGefeliciteerd!
Jep. Ik liep bij de balies aan de kreupelstraat stage. Ik deed klussen voor de gemeentelijke belastingen en de burgelijke standquote:Op zondag 10 mei 2009 19:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En vorig jaar... tja, ik vind het al rijkelijk vroeg om na vijf jaar verkering in het huwelijk te treden.Je moet elkaar wel even leren kennen eerst, door dik ende dun
![]()
Liep je stage bij de gemeente?
Vast een 'moetje'.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep. Ik liep bij de balies aan de kreupelstraat stage. Ik deed klussen voor de gemeentelijke belastingen en de burgelijke stand! 5 hele lange maanden
!
Maar 5 jaar? Het werd wel tijd dan! Nee serieus, ik hoor tegenwoordig (TE) vaak dat het na een half jaar al gebeurd, eergisteren is een collega van 18/19 jaar getrouwd
!
Zo op zondag durf ik het niet in de mond te nemen, maar het was geloof ik een gevalletje van niet voor het huwelijk zoals god het wil. Alhans, zoals het in het grote boek staat.quote:
Ah, ze wilden neuken!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo op zondag durf ik het niet in de mond te nemen, maar het was geloof ik een gevalletje van niet voor het huwelijk zoals god het wil. Alhans, zoals het in het grote boek staat.
Neuken zonder voorbehoed he, dus over 3 maanden komt ze met het nieuws dat ze is bezwangerdquote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, ze wilden neuken!
Ja, dat is hier eerlijk gezegd ook de reden.
Neuken is heel on topic hier hoor!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuken zonder voorbehoed he, dus over 3 maanden komt ze met het nieuws dat ze is bezwangerd![]()
Daarover gesproken
Fuck, ik ga offtopic
[/offtopic]
Alvast succes new weds!
Ik snap je vraag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Mirjam het volgende:
we hadden het eerder vanavond hier even over, en jullie kunnen hier vast wel licht op schijnen
wát is het nu van verloven
Was al bang dat je van je principes af gingquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neuken is heel on topic hier hoor!
Waarom zou je je anders in zo'n witte jurk hijsen en die hele heisa doorstaan?[ afbeelding ]
O en nee renesite, daarover gesproken: hier geen baby pangang over drie maanden. Wij vinden kinderen krijgen echt super stom!Bovendien vind ik dat je elkaar daarvoor minstens 20 jaar moet kennen, en dan ben ik 106.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |