abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67560882

• De mooiste stad achter de duinen den haag topic
  • Den Haag #2
  • 's-Gravenhage #3
  • 's-Gravenhage #4
  • Den Haag Deel V
  • Den Haag #6 Oooh oooh Den Haag, mooie stad ......
  • Den Haag #7 Krêg tog allemââl de kânkah
  • Den Haag #8: Donder & Bliksem
  • Den Haag #9 Waar iedere morgen de vogeltjes fluiten
  • Den Haag #10, waar de Hofvijver maar niet wil bevriezen
  • Den Haag #11: Wâh uhn kankâhstas is et tog auk
  • Den Haag #12: Waah vinex nog steids nie geaksepteâhd wogt
  • Den Haag #13 en uhm sorry tekst kwijt....
  • Den Haag #14: Den Haag/Scheveningen stroomt vol....
  • Den Haag #15: Het strandseizoen is geopend!
  • Den Haag #16: Waar de pier het strand opkruipt...
  • Den Haag #17: Met bier!
  • Den Haag #18: Met een lekkere storm
  • Den Haag #19: Statenkwartier is GEEN Scheveningen!
  • Den Haag #20: Waar zanger van Kane woont
  • Den Haag #21: Waar het altijd waait ... of stormt!
  • Den Haag #22: Waar Lovechild kreeft komt eten!
  • Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.
  • Den Haag #24 Compleet met topicnewbie
  • Den Haag #25 Waar de Laan van Noi voorlopig nog dicht is :(
  • Den Haag #26 waah auk gek nog is lief schènt te zèn
  • Den Haag #27 Waah niets zegge een trent is geworduh
  • Den Haag #28 Nu echt deel 28
  • Den Haag #29 wâh duh burgeâhrvadeâh niet op ut vein komt
  • Den Haag #30 Op kraamvisite bij Lovechild
  • Den Haag #31 Waar het maar niet van een Den Haag meet komt
  • Den Haag #32 Waar de smurfen de stad hebben overgenomen
  • Den Haag #33 Komt er dan eindelijk een meeting in zicht?
  • Den Haag #34 "Hij die niet genoemd mag worden"
  • Den Haag #35 "Scapino roept vragen op onder ons"
  • Den Haag #36 "3 dagen lullen en weer een topic vullen"
  • Den Haag #37 Waar A_A ook een jaartje ouder gaat worden
  • Den Haag #38 Waar onze vaste topic-opener zeer gemist wordt
  • Den Haag #39 Waar we een witte Pasen hebben meegemaakt
  • Den Haag #40, waar de vaste topicopener verstek laat gaan
  • Den Haag #41 Lentekriebels
  • Den Haag #42 Waar de plannen voor een meet concreter worden!
  • Den Haag #43 Waar een brakke o_g verzaakt!
  • Den Haag #44 Waar McKillem n00b is.
  • Den Haag #45: Waar sommigen vrij zijn!
  • Den Haag # 46: met zon, zee, zand en tieten!
  • Den Haag #47: Waar blijft het strandweer!?
  • Den Haag #48 Let the sun shine
  • Den Haag #49 wâh duh Haag spontaan in duh fik vliegt
  • Den Haag #50 Waar we willen weten hoe iedereen eruit ziet!
  • Den Haag #51 Waar het vorige topic eigk een jubileum was :o!
  • Den Haag #52 Waar mietjes en heilige boontjes samenkomen
  • Den Haag #53 Waar de orginele TT opraken
  • Den Haag #54 Waar de OP trein vertraging heeft
  • Den Haag #55 - Ado aan kop van de eredivisie 8-)
  • Den Haag #56: Parkeren kan je leren!
  • Den Haag #57, waar de herfst mooi is
  • Den Haag #58 Waar de meet nog steeds niet geregeld is
  • Den Haag #60 Waar doorrijden met schade heel gewoon is.
  • Den Haag #61 - o_g en mtm O+
  • Den Haag #62 Met de feestdagen in aantocht
  • Den Haag #63 Broâdje è met uìt en un bal gehakt
  • Den Haag #64 Waar het wel mag sneeuwen
  • Den Haag #65 Vraulijk kegstfeis iederein in De Haag!
  • Den Haag #66 Met vreugdenvuren!
  • Den Haag #67 Waar ook_gek het heen en weer kan krijgen

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • De Slag om Den Haag
  • Het Strijkijzer, nieuwe kamers in Den Haag.
  • 3voor12denhaag voor Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies ui de Haagse regio
  • Haagse Wikipedia

• Toeristische tips voor bezienswaardigheden en cafe's/restaurants/bar's en discotheken

• Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Bezoek ook eens Madurodam
  • Lekker relaxen bij Vitalizée
  • Madurodam
  • Het Paard van Troje poppodium
  • De Haagse Markt
  • Nieuwe Pathe bioscoop aan het Spui

• Wie zijn de Fokkers! die hier rondhangen
    quote:
    Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
    quote:
    Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
    quote:
    jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
    quote:
    Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
    quote:
    AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
    quote:
    Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
    quote:
    Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
    quote:
    CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
    quote:
    RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
    quote:
    Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
    quote:
    Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
    quote:
    m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
    quote:
    Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
    quote:
    4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
    quote:
    Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
    quote:
    2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
    quote:
    Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
    quote:
    Walter-Ego, 27-jarige man(netje ), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
    quote:
    tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
    quote:
    Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
    quote:
    MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles ) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind . Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
    quote:
    Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
    zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
    quote:
    HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittens in de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
    quote:
    nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
    quote:
    El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
    quote:
    Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
    quote:
    Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
    quote:
    melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
    quote:
    denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
    quote:
    Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
    quote:
    Chiquitina 6 januari
    Conekiller 8 januari
    Becky27 16 januari
    Airwin 10 februari
    CaleX 27 februari
    Admiraal_Anaal 13 maart
    Charisma 1april
    Atreidez 4 april
    Peter 27 april
    m@x 12 mei
    Addict89 21 mei
    Yoni 25 juni
    XL 22 juli
    jna 2 Augustus
    Jill-RMC 6 augustus
    2Mini 08 september
    melanie_the_miss04 oktober
    RATMEN 3 november
    nectarientje 29 december
    Elegy 31 december

• Tips en weetjes zijn welkom, sluit je het topic dan OPEN je ook een nieuwe inclusief update
  • De tekst voor de OP vind je hier
  • Veranderingen of aanpassingen voor de OP kan je PM'en naar Admiraal_Anaal

• Voices tell me I'm the shit.
    pi_67560934
    Hoera! Mijn verjaardag staat goed in de lijst!
    Ga je mee buiten spelen?
    Soms verdwaal ik in een draak
    101 doelen omdat het kan
    en iets met een loodgieter..
      maandag 30 maart 2009 @ 22:06:12 #3
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67560939
    ... en ik te lui ben om het te doen.

Melanie!
    I will work to elevate you. Just enough to bring you down
    Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
    pi_67560992
    PM.
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
    pi_67561005
    AA kan je klauw uit de PMlijst halen?
    Liefde voor iedereen1
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_67561071
    quote:
    denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
    Ik zie dit nu maar dit moet natuurlijk thuiswonend zijn.
      maandag 30 maart 2009 @ 22:09:32 #7
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67561074
    jeej1
    pi_67561170
    Hoi

Ben ik aan 't koken, zie ik dat het al tien uur is geweest Snel maar een boterham dan en het eten in een bakje voor morgen ...
      maandag 30 maart 2009 @ 22:14:55 #9
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_67561245
    C_/
    Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
    en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
    pi_67561327
    quote:
    Motorrijder verongelukt
    Den Haag – Na een aanrijding op de Nieuwe Parklaan is maandagavond 30 maart een 56-jarige motorrijder uit Zoetermeer overleden. De Zoetermeerder kwam omstreeks 19.05 uur door nog onbekende oorzaak in botsing met een personenauto. Met ernstige verwondingen werd hij overgebracht naar een ziekenhuis waar hij korte tijd later overleed. De technische ongevallendienst van politie Haaglanden onderzoekt de exacte toedracht.
    Oeh dat waren dus die sirenes die ik hoorde toen ik met de hond liep....dacht dat die nog bij de top hoorde. Gatsie, maar dat is ook weer zo'n fijn stukje weg waar gelukkig voor de rest noooooit ongelukken gebeuren. Zei het vorige week nog tegen mn collega, als het niet raak is op de Scheveningseweg dan wel op de Nieuwe Parklaan.
    pi_67561394
    Waar?
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_67561551
    thanks melanie , een dikke knuffel voor jouw !
      maandag 30 maart 2009 @ 22:25:04 #13
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67561570
    Schaamteloze tvp.
    Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
    50.000 O+
    pi_67561599
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 22:24 schreef zeemonster het volgende:
    thanks melanie , een dikke knuffel voor jouw !
    Voor haar wat? .
    je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
    pi_67561697
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
    AA kan je klauw uit de PMlijst halen?
    Liefde voor iedereen1
    Done kreeg je een huilie PM van haar?
    pi_67561840
    quote:
    Bij een ongeval op de kruising van de Nieuwe Parklaan en de Stevinstraat in Scheveningen is maandagavond een 56-jarige politieagent uit Zoetermeer overleden.

Het slachtoffer was op weg naar Bureau Scheveningen. Op het moment van het ongeval was hij nog niet aan het werk en reed hij op zijn eigen motor.

De man is naar het ziekenhuis gebracht, waar hij aan zijn verwondingen overleed.

De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk. Mogelijk is de motorrijder in botsing gekomen met een automobilist.
    pi_67562249
    teeeeveeeeepeeeee!!!!
    AA, kan je mijn verjaardag toevoegen: 10 april
    jaja mensjes... dan word ik alweer een jaartje ouder.....
    ik zal nog een stukje verzinnen over mezelf... ook iets over import oid
    I never think of the future - it comes soon enough. - Albert Einstein
    pi_67562289
    triest niet het verjaardaagfeestje hoor maar de vrouw die si overleden, daar reageerde ik op

tvp ook al mloet ik nog 100 paginas doorlezen wat jullie allemaal uitspoken

nu bezig met heel veel prive zaken waaronder plannen een verjaardagsfesstje en die is erder dan 10april
    pi_67562643
    gewoon 1 groot feest houden in de stad ofzo. iedereen op dit topic is uitgenodigd hebben we meteen alle verjaardagen gehad en kunnen we weer een jaartje overslaan
    pi_67564134
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Oeh dat waren dus die sirenes die ik hoorde toen ik met de hond liep....dacht dat die nog bij de top hoorde. Gatsie, maar dat is ook weer zo'n fijn stukje weg waar gelukkig voor de rest noooooit ongelukken gebeuren. Zei het vorige week nog tegen mn collega, als het niet raak is op de Scheveningseweg dan wel op de Nieuwe Parklaan.
    Zien liggen!
    Lag 40-50 meter van zijn motor af midden op de weg pal tegen zo'n paaltje op een vluchtheuvel.
    Toen ik langsging hield een politiebiker de helm vast en kwam de eerste ambulancemotor net aanrijden. Man lag er al niet prettig bij...
    dag
    pi_67565514
    Ik vind het stiekem best tof dat Den Haag morgen het centrum van de wereld is Zag vanmiddag ook al de NL-, AF- en VN-vlaggen hangen bij de hofvijver. Mooi Liep net over de Teldersweg, daar werden alle vlagen gevlogen van de landen die delegaties hebben gestuurd. Karzai is er al, Ban Ki-moon, Hilary Clinton ... cool
    pi_67567530
    ik hoop alleen dat het verkeer toch een beetje meezit, ben een beetje laat opgestaan deze morgen. Morgen alweer weekend voor mij , gaat hard!
    pi_67567684
    Ik vind nieuwe parklaan wel een van de mooiste wegen om Scheveningen heen.. Maarja, als je de bochtjes niet kent en dan te hard wil, dan kom je nog weleens op de verkeerde weghelft uit Paar jaar terug een bekende ook, ook met de motor daar verongelukt. Die was alleen de helft jonger nog..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_67567779
    Niet zo maar een politieagent, de plaatsvervangende chef van bureau Scheveningen. Ontzettend aardige man. Vraag me echt af wat er gebeurd is.

Ow trouwens, fietser bij de Duinstraat heeft dus echt ontzettend veel geluk gehad. Was wél een dooie hoek ongeval. Ze stond naast de vrachtwagen en wilde rechtdoor, vrachtwagen zag dr niet en heeft er een stukje de hoek omgeduwd.
    pi_67569813
    TVP

Vond de drukte nog wel mee vallen.
    Mijn broertje was wel vrij vandaag. Dit zit op school in de buurt waar de Afg-top plaats vind
    pi_67570035
    net mijn posje naar de dierenarts gebracht
    Hopen dat hij snel beter word
    pi_67570259
    quote:
    Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef kipptje het volgende:
    teeeeveeeeepeeeee!!!!
    AA, kan je mijn verjaardag toevoegen: 10 april
    jaja mensjes... dan word ik alweer een jaartje ouder.....
    ik zal nog een stukje verzinnen over mezelf... ook iets over import oid
    @A_A: als je dan toch bezig bent, ...ondergetekende is op 6 april jarig en zou dit ook graag toegevoegd zien .

Nog mensen last gehad van die grote top Afghaan?
    pi_67570382
    *****DIENST MEDEDELING*****

Ik krijg van veel mensen de vraag of ik dingen kan aanpassen in de OP en dat is geen enkel probleem alleen kan ik niet steeds in de topics bijlezen. Het volgende topic wordt waarschijnlijk met een veranderde OP dus dan ga ik van alles aanpassen. Als er mensen zijn die nog iets aangepast willen hebben mij een PM willen sturen met als onderwerp "Den Haag OP" .... graag

Ook heb ik van redelijk wat mensen de vraag gekregen om hun te verwijderen uit de plattegrond, maar gezien ik dit niet zomaar kan doen moet ik dus een nieuwe plattegrond maken en heb ik zodoende jullie adressen/postcode/gps locatie/what ever nodig.

***** EINDE DIENSTMEDEDELING ****

Hoi goeiemorgen
    pi_67572146
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
    *****DIENST MEDEDELING*****

Ik krijg van veel mensen de vraag of ik dingen kan aanpassen in de OP en dat is geen enkel probleem alleen kan ik niet steeds in de topics bijlezen. Het volgende topic wordt waarschijnlijk met een veranderde OP dus dan ga ik van alles aanpassen. Als er mensen zijn die nog iets aangepast willen hebben mij een PM willen sturen met als onderwerp "Den Haag OP" .... graag

Ook heb ik van redelijk wat mensen de vraag gekregen om hun te verwijderen uit de plattegrond, maar gezien ik dit niet zomaar kan doen moet ik dus een nieuwe plattegrond maken en heb ik zodoende jullie adressen/postcode/gps locatie/what ever nodig.

***** EINDE DIENSTMEDEDELING ****

Hoi goeiemorgen
    Zie PM :)
    pi_67572473
    goede morgen

eindelijk geen vliegtuig boven ons , hebben we heli's die continu rondvliegen

gaat zo de stad in met de fiets
    pi_67573155
    Ben vanmorgen over de Alkemadelaan gegaan, met een grote boog om die Afghaantop heen.. Niets van gemerkt dus, behalve de 6 politiebusjes die ik onderweg tegenkwam
    pi_67578723
    tvp
    Trek eens aan mijn vinger?
    Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
    pi_67578866
    heeft iemand enig idee waarom de la rey weg is afgesloten? ligt volgens mij toch niet echt in de buurt van het world forum of ligt het aan mij? 10 man politie staan er
    pi_67584662
    Was niet druk vanmorgen, ik blij dat de afsluiting van de landscheidingsweg/N14 vanmorgen om 6 uur nog op de radio was.. Hebben ze het in alle kranten over scheveningen zelf, maar niet de weg er naartoe
    Maar erg handig dat dan de Elandstraat weer was afgesloten, die beunhazen leren het ook nooit

A44/N44 was extreem rustig vanmiddag verder
    Just being curious.. ofzo
      dinsdag 31 maart 2009 @ 18:41:08 #35
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67586562
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef kipptje het volgende:
    heeft iemand enig idee waarom de la rey weg is afgesloten? ligt volgens mij toch niet echt in de buurt van het world forum of ligt het aan mij? 10 man politie staan er
    We wachten op onze verslaggeefster Jill. Die weet er vast meer over!
    pi_67587067
    Hier uw razende reporter live vanuit haar slaapkamer. Ik sta hier niet op de de la reyweg, maar kan u wel vertellen dat er een ongeluk is gebeurd, waarschijnlijk met een vrachtwagen op de kruising met de Kempstraat. Brandweer is er ook bij geroepen in verband met een beknelling. Mocht er meer informatie beschikbaar zijn zullen we uiteraard de reguliere uitzending onderbreken.

pi_67587144
    Ah dat dus:

http://district8.net/fietster-onder-vrachtwagen-de-la-reyweg.html

Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
    pi_67587606
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ah dat dus:

Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
    Daar bij de vorige aannemelijk kon worden gemaakt dat de fout bij de fietser lag denk ik in dit geval het tegenovergestelde.
    pi_67588127
    De hond van Hillary is spoorloos

Tenminste dat hoorde ik net zeggen.
    pi_67588215
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:30 schreef zeemonster het volgende:
    De hond van Hillary is spoorloos

Trouwens, morgen mag jij niet boven parkeren (de rest ook niet overigens...) , er is brandoefening.
    pi_67588534
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Trouwens, morgen mag jij niet boven parkeren (de rest ook niet overigens...) , er is brandoefening.

Oh shit , serieus? geen mail gezien ..
    Ik werk donderdag ook trouwens .
    In ruil daarvoor ben ik 14 april vrij wat zo ongeveer inhoudt dat ik min 1 dag werken op de 15e lekker anderhalve week vrij ben
    pi_67588643
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
    Ah dat dus:

!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...
    pi_67588708
    MTM beterschap voor je huisdier .
    pi_67588711
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Oh shit , serieus? geen mail gezien ..
    Ik werk donderdag ook trouwens .
    In ruil daarvoor ben ik 14 april vrij wat zo ongeveer inhoudt dat ik min 1 dag werken op de 15e lekker anderhalve week vrij ben
    Ik denk dat Jan het wat laat heeft doorgegeven, afijn, nu weet je het .

Lekker zolang vrij, ik heb die vrijdag ook vrij genomen. Maandag ben ik jarig en wou ik ook eigenlijk vrij nemen maar dan gaan mijn dagen wel weer heel erg hard dus dat doe ik dan maar niet.
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef kipptje het volgende:

[..]

!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...
    Die is ook chauffeur?
    pi_67589019
    Ga je je verjaardag nog vieren
    pi_67589131
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:55 schreef zeemonster het volgende:
    Ga je je verjaardag nog vieren
    Nope, dat zit er niet in. Financiële crisis enzo hahahaha

Ik moest dat gewoon een keer zeggen, iedereen gebruikt het als argument .
    Ik geef nooit een feestje met mijn verjaardag, ja toen we dertig werden met mijn vrienden. Toen hebben we een strandtent afgehuurd, dat was wel grappig.
    Verder moet je W maar eens vragen naar de laatste keer daarvoor dat ik mijn verjaardag vierde....dat is al 15 jaar terug maar de hele buurt weet het nog precies......
    pi_67589159
    Ik had gehoopt op een feestje..
    pi_67589248
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:59 schreef zeemonster het volgende:
    Ik had gehoopt op een feestje..
    Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty
    pi_67589314
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
    Laat je dat nou niet zelf in de hand hebben bij een surpriseparty
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67589337
    D'r is morgen om 12.00 uur trouwens ook een bijeenkomst tegen het overmatige geluid wat zangvogels voortbrengen.

En de geruchten gaan dat wethouder van Verkeer morgen om 14.00 uur gaat aankondigen dat ie aftreedt vanwege het mislukken van het parkeerbeleid.

Owja en FC Utrecht gaat geen gebruik meer maken van de mechanische grasmaaier, ze zetten vanaf morgen schapen in om het gras kort te houden.

Kreeg vandaag de leukste persberichten binnen
    pi_67589427
    Leuke grappen zijn leuk. Flauwe grappen zijn flauw.

* Mr. Obvious
    pi_67589700
    Was Obvious geen captain?

Is er nou morgen ook nog overlast van die afghanies?
    pi_67589760
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Atreidez het volgende:
    Was Obvious geen captain?

Is er nou morgen ook nog overlast van die afghanies?
    Morgen weer NL11tal dus ik steek nog een Afghaanse top op
    pi_67590197
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik was al druk op zoek naar mijn bunny pakje
    pi_67590388
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:28 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Ik was al druk op zoek naar mijn bunny pakje
    geil,....ik wel wel een surpriseparty.........ik doe net of ik nergens van weet ok?
    pi_67590900
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik denk dat Jan het wat laat heeft doorgegeven, afijn, nu weet je het .

Lekker zolang vrij, ik heb die vrijdag ook vrij genomen. Maandag ben ik jarig en wou ik ook eigenlijk vrij nemen maar dan gaan mijn dagen wel weer heel erg hard dus dat doe ik dan maar niet.
    [..]

Die is ook chauffeur?
    die ging vandaag op de fiets naar zn stage
    pi_67591515
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

geil,....ik wel wel een surpriseparty.........ik doe net of ik nergens van weet ok?
    \

Is goed , je zit daar waar het rode licht uit de woonkamer schijnt toch?
    pi_67591856
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:

[..]

\

Is goed , je zit daar waar het rode licht uit de woonkamer schijnt toch?
    Yep, that's me
    pi_67593410
    Ik verdwaal vast kom je mij dan zoeken met Pasen?
    pi_67594607
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef zeemonster het volgende:
    Ik verdwaal vast kom je mij dan zoeken met Pasen?
    Als je niet te ver van mij huis verstopt wel....
    pi_67595184
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef Jill-RMC het volgende:
    een bijeenkomst tegen het overmatige geluid wat zangvogels voortbrengen.
    ........................... Sommige mensen kunnen ook niets hebben he.
      dinsdag 31 maart 2009 @ 22:34:16 #62
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67595337
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef Koploperkopper het volgende:
    ........................... Sommige mensen kunnen ook niets hebben he.
    Pst, 1 april enzo!
    pi_67595360
    Oh kut, is het al zo erg met me gesteld. Helemaal vergeten.
    pi_67595632
    Oeh morgen 1 april... ik ben bang dat ik met mijn grote smoel de pineut ben .. En nu we het over die datum hebben ... denk ik Ronnie zijn grapje ook door te hebben .
    pi_67602557
    quote:
    Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef zeemonster het volgende:
    Oeh morgen 1 april... ik ben bang dat ik met mijn grote smoel de pineut ben .. En nu we het over die datum hebben ... denk ik Ronnie zijn grapje ook door te hebben .
    Ja dat is dan weer kut...

Afijn, in het kader "vrachtwagen rijdt fietser omver": Zojuist op de Erasmusweg (aan het einde richting spoorwijk) is een vrachtwagen rechtsafgeslagen, neemt de bocht te kort en daar zijn fietsers bij verongelukt. Het stoplicht is door de vrachtwagen uit de grond gereden en lag bovenop een (of twee) fiets(en). Ik had niet echt veel tijd om goed te kijken daar de situatie wat chaotisch was.
    pi_67603775

Gaat lekker zeg.
    pi_67604217
    Beste vriendje gaat trouwen vandaag . Op naar Noordwijk in het lekkere zonnetje!
      woensdag 1 april 2009 @ 10:35:40 #68
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67604693
    oeh mooi weer daarvoor!
    pi_67605914
    http://rtvwest.nl/nieuwsitem/28683
    quote:
    Hond van Hillary Clinton niet teruggevonden

DEN HAAG - Omroep West is sinds dinsdagavond platgebeld door mensen die reageerden op de vermissing van de hond Lady van Hillary Clinton. Het gaat hier echter om een geslaagde 1-aprilgrap.

In de nieuwsuitzendingen op radio en televisie werd dinsdag het verhaal gebracht dat de hond van Hillary was weggelopen op de Boulevard. Kijkers en luisteraars werden opgeroepen om woensdagochtend mee te helpen zoeken. Die oproep heeft niets opgeleverd. Wel kreeg de redactie tientallen tips over de hond binnen.

De redactie heeft enkele tips gekregen van mensen die zeiden de hond bij zich thuis te hebben, ook belde een luisteraar die wist te melden dat premier Jan Peter Balkenende het dier aan het uitlaten was op het Binnenhof.

Het bericht over de vermissing is overgenomen door verschillende nieuwssites op internet en ook door RTL Boulevard die het nieuws dinsdagavond bracht als 'breaking news'. (in de uitzending op 40:10
    Ik ben 1 april moe.
    pi_67606391
    LOL ja die las ik gisteren op teletekst. Al ben ik de afgelopen paar dagen nogal bedacht op persberichten waarin men alleen zegt woensdag aanstaande en een tijd
    pi_67607013
    Ik heb sterk t vermoeden dat de pogingen tot grappen van gister het aantal van vandaag niet zal overstijgen Stomme dag altijd..
    pi_67607106
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Afijn, in het kader "vrachtwagen rijdt fietser omver": Zojuist op de Erasmusweg (aan het einde richting spoorwijk) is een vrachtwagen rechtsafgeslagen, neemt de bocht te kort en daar zijn fietsers bij verongelukt. Het stoplicht is door de vrachtwagen uit de grond gereden en lag bovenop een (of twee) fiets(en). Ik had niet echt veel tijd om goed te kijken daar de situatie wat chaotisch was.
    Dit is/was de melding op P2000:

1520008 08:40:54 01-04-09 A1 Erasmusweg/Troelstrakade GV 28245
    Ambulance-15-108 GGD Den Haag - Zichtenburg

A1 = Ambulance Melding Prioriteit 1; zie "PRIORITEITEN" voor verdere uitleg (Hoge Urgentie)
    pi_67607109
    Ik heb het gevoel dat het aantal originele grappen exponentieel afneemt. Ben wel een beetje klaar met 1 april.
    pi_67608690
    ja hoor! ein-de-lijk onze bevestiging binnen voor disney! wij gaan lekker in juli achtbaantjes doen!!!! (of is dit ook een 1 april grap?? )
    pi_67609078
    quote:
    Engeltjes bestaan
    Den Haag – Op dinsdag 31 maart omstreeks 12.45 raakte op de kruising De La Reyweg/Kempstraat een 45-jarige Haagse vrouw met haar fiets bekneld onder de wielen van een 5-assige kiepwagen. Nadat zij door de brandweer uit haar benarde positie was bevrijd, zag het er in eerste instantie naar uit dat zij haar benen op meerdere plaatsen had gebroken. In het ziekenhuis bleek dat het slachtoffer enigszins geluk had gehad. Zij hield aan de aanrijding een aantal gebroken middenvoetsbeentjes en een diepe vleeswond over. De uit Hellevoetsluis afkomstige 46-jarige vrachtwagenchauffeur is voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeluk.
    Dat zag er een stuk ernstiger uit. Echt mzzl gehad.
    pi_67613977
    Ik heb echt een TE leuke foto gemaakt net van zeemonster .....
    pi_67614150
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Posten
      woensdag 1 april 2009 @ 15:28:58 #78
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67614251
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    De manier waarop je het zegt doet mij vermoeden dat zij het er niet mee eens is. Bij voorbaat al postwaardig dus!
      woensdag 1 april 2009 @ 15:31:00 #79
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67614316
    Ik loop echt achter op Fok! tvp dus!
    Ik ben van pindavlees
    pi_67614721
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

De manier waarop je het zegt doet mij vermoeden dat zij het er niet mee eens is. Bij voorbaat al postwaardig dus!
    Inderdaad
    pi_67614843
    :), in het kader van de privacy moet ze zelf even aangeven of ze het ermee eens is, maar hij is idd geinig.
    pi_67614924
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kwam even kijken of er hier wat over bekend was.
    Ik reed rond de tijd dat jij postte hier voorbij met de fiets. Kwam er recht op af rijden en zag in eerste instantie een vrachtwagen die een verkeerslicht omver had gereden. Ik grabbelde al naar mobiel om een foto voor mijn husb, ook chauffeur, te maken, toen ik zag dat er ook een fiets bij lag.
    Ben érg blij dat ik op woensdag altijd later terug kom van school, anders was ik er langs gekomen als het nét gebeurd was. Had niet graag iets meegekregen van het slachtoffer. Ik heb op nieuwssites nog niets gezien over evt dodelijke afloop, dus ik hoop dat dat meevalt.

Ik vind het toch zo'n kutkruispunt! Met name voor fietsers is het er erg onhandig en ik fiets er iedere dag rond 8.15 uur met mijn bloedjes. Het heeft in principe nu niets met het gebeurde te maken, maar al met het al is het dan geen ongeluk waar ik me over verbaas op dit punt (al is het een redelijk bizar ongeluk natuurlijk).

Overigens, de palen van het stoplicht staan weer: paal van stoplicht en paal van waar je op het knopje drukt, met tape en houtjes gestut
    Don't you love her madly?
    pi_67615281
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Kwam even kijken of er hier wat over bekend was.
    Ik reed rond de tijd dat jij postte hier voorbij met de fiets. Kwam er recht op af rijden en zag in eerste instantie een vrachtwagen die een verkeerslicht omver had gereden. Ik grabbelde al naar mobiel om een foto voor mijn husb, ook chauffeur, te maken, toen ik zag dat er ook een fiets bij lag.
    Ben érg blij dat ik op woensdag altijd later terug kom van school, anders was ik er langs gekomen als het nét gebeurd was. Had niet graag iets meegekregen van het slachtoffer. Ik heb op nieuwssites nog niets gezien over evt dodelijke afloop, dus ik hoop dat dat meevalt.

Ik vind het toch zo'n kutkruispunt! Met name voor fietsers is het er erg onhandig en ik fiets er iedere dag rond 8.15 uur met mijn bloedjes. Het heeft in principe nu niets met het gebeurde te maken, maar al met het al is het dan geen ongeluk waar ik me over verbaas op dit punt (al is het een redelijk bizar ongeluk natuurlijk).

Overigens, de palen van het stoplicht staan weer: paal van stoplicht en paal van waar je op het knopje drukt, met tape en houtjes gestut
    Dan heb je zeker geluk gehad, gelukkig maar overigens.
    Ik heb op nieuwssites uberhaubt nog niets gelezen, ze mogen wel wat sneller zijn met dat nieuws van tegenwoordig.
    Ik ga voortaan opletten of ik je zie dus als je getoeter hoort altijd zwaaien (overigens geen flauw idee hoe je eruit ziet dus ik ga gewoon naar iedereen toeteren.
    pi_67616058
    Schaamteloos tvp-en..
    En goedemiddag harde werkers..
    I know, you gonna want me..
    pi_67616889
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef Lovechild het volgende:
    Ben érg blij dat ik op woensdag altijd later terug kom van school, anders was ik er langs gekomen als het nét gebeurd was.
    Je bent lerares? Ik heb nog steeds niet helemaal door welk kruispunt t nu is trouwens..
    pi_67617577
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bent lerares? Ik heb nog steeds niet helemaal door welk kruispunt t nu is trouwens..
    Kruising met Troelstrakade.

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=erasmusweg&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.101009,9.887695&ie=UTF8&ll=52.054305,4.308454&spn=0.005027,0.009656&z=17
    pi_67618376
    Dat is een TE duidelijk kruispunt :S

Vraag me af welke er door rood is gereden.....
    pi_67619288
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef CaLeX het volgende:
    Dat is een TE duidelijk kruispunt :S

Vraag me af welke er door rood is gereden.....
    Volgens mij was het hier geen geval rood licht maar een geval van de bocht te kort nemen. Die vrachtwagen stond gedeeltelijk (voor zover ik kon zien) over het fietspad. In ieder geval had hij de bocht zo kort genomen dat hij het verkeerslicht eruit reed (die nu professorisch met hout weer is gemaakt zag ik).
    pi_67624073
    Die foto!!! ik was met mijn sleutelbos aan het spelen maar die liet ik in de prullenbak vallen .

Aan de foto te zien , kan ik dat bunnypakje beter in de kast laten hangen
    pi_67624457
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef zeemonster het volgende:
    Die foto!!! ik was met mijn sleutelbos aan het spelen maar die liet ik in de prullenbak vallen .

Aan de foto te zien , kan ik dat bunnypakje beter in de kast laten hangen
    Na overleg met zeemonster zal ik hem niet in dit topic zetten....MAAR.....hij komt vanavond en morgen wel in mijn fotoboek, kunnen jullie heel even genieten .

Uiteraard zegt zeemonster dat ze haar sleutels liet vallen maar iedereen weet natuurlijk dat het haar eigenlijk om het halve broodje kaas ging wat er in lag

edit; staat er in...
    pi_67625024
    Foto opgeslagen
    pi_67625060
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Foto opgeslagen
    Voel ik hier een Feauteaufuck?
    pi_67625097
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Voel ik hier ?
    Nee zou geen leuk grapje zijn
    pi_67625144
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:42 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nee zou geen leuk grapje zijn
    Denk ook niet dat het zal gebeuren....of toch wel??
    pi_67625569
    Je weet het nooit , ik sta er toch een beetje verdekt op .. Zeemonster de afdelingzwerver
    pi_67625619
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Voel ik hier een Feauteaufuck?
    pi_67625635
    LOL goed bezig monstertje
    Jij hebt niet toevallig een donkere Suzuki Alto he?
    pi_67625659
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef zeemonster het volgende:
    Die foto!!!
    hebben jullie geen kantine
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67625715
    Nee geen suzuki alto .

Ja Nectarientje maar de kantine was zo ver lopen
    pi_67625792
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef zeemonster het volgende:
    Nee geen suzuki alto .

Ja Nectarientje maar de kantine was zo ver lopen
    Dan kan je inderdaad best eens kijken wat een ander allemaal weggooit
    Het aanbod om een keer te komen eten staat nog steeds hoor, scheelt je weer een avondje vissen in de vuilnis van de buren
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67625849
    Hahaha is goed , het lijkt me leuk een keer bij je te komen eten . Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk . tot na Pasen is het echter een beetje volgepland hier , dus daarna een keer?
    pi_67625887
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef zeemonster het volgende:
    Hahaha is goed , het lijkt me leuk een keer bij je te komen eten . Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk . tot na Pasen is het echter een beetje volgepland hier , dus daarna een keer?
    Is prima! En gezellig!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67626126
    mmmmmmmmmm eten .....
    pi_67626199
    waar is er een dinermeeting?
    pi_67626357
    In dat geval: bij mij Ik heb 6 stoelen
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67626454
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef nectarientje het volgende:
    In dat geval: bij mij Ik heb 6 stoelen
    ik reserveer er 1 bij deze
    pi_67627005
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

ik reserveer er 1 bij deze
    stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      woensdag 1 april 2009 @ 21:34:07 #108
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67627047
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nectarientje het volgende:
    stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.
    Jij moet koken en bedienen...
    pi_67627099
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
    Jij moet koken en bedienen...
    Als jij dat nou doet, mag je ook komen
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67627192
    Ik help je wel met bedienen ... koken niet , want ze noemen mij hier al gifmengster .. dat is niet goed voor jullie buikjes
    pi_67627216
    RB is echt heel verlegen ....
    pi_67627245
    Jaja...
      woensdag 1 april 2009 @ 21:39:40 #113
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67627258
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef nectarientje het volgende:
    Als jij dat nou doet, mag je ook komen
    Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.
    pi_67627305
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:

Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.
    Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delen

RB, graag of niet hoor
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      woensdag 1 april 2009 @ 21:42:56 #115
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67627377
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:
    En dan bij elkaar op schoot zitten?
    pi_67627408
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:

[..]

RB, graag of niet hoor
    Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mij
      woensdag 1 april 2009 @ 21:44:50 #117
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67627440
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mij
    Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?
    pi_67627489
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef AirwiN het volgende:

Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?
    Yup! Kun je in de keuken wel wat eten RB en dan schuif je bij de koffie gewoon lekker aan

Maar wat ongezellig joh! Ik zie eten echt als een major social event! Vind het echt heerlijk om te eten met vrienden
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67627591
    Ik bedienen hahaha, heb je veel servies ? En nog belangrijker, heb je voldoende geld om daarna nog meer te kopen?
    pi_67627667
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Ik bedienen hahaha, heb je veel servies ? En nog belangrijker, heb je voldoende geld om daarna nog meer te kopen? [ afbeelding ]
    bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      woensdag 1 april 2009 @ 21:52:33 #121
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67627780
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:
    bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
    Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?
    pi_67627798
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik ga nu iig weer even voetbal kijken. Laten we het zo afspreken, als het NL11tal vanavond verliest, serveer ik de hele avond én doe ik de afwas
    pi_67627826
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:03 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Is prima! En gezellig!
    Stuur maar een pm'tje wanneer het jouw uitkomt , of we kijken na Pasen even . leuk
    pi_67627852
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef AirwiN het volgende:

Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?
    nee

En RB, ik heb een vaatwasser dus je komt qua vaat mooi weg.. Dat bedienen ga ik je dan wel aan houden
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67627887
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef zeemonster het volgende:
    Stuur maar een pm'tje wanneer het jouw uitkomt , of we kijken na Pasen even . leuk
    a_a heeft ook officieel een stoel gereserveerd, is dat bezwaarlijk?
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67628018
    Nee hoor leuk juist, A_A ken ik al , ik heb op kraamvisite zijn zoontje een iets te groot pakje gegeven omdat ik niet meer gewend was aan die kleine maatjes .
    pi_67628059
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
    Nee hoor leuk juist, A_A ken ik al , ik heb op kraamvisite zijn zoontje een iets te groot pakje gegeven omdat ik niet meer gewend was aan die kleine maatjes .
    Die kan ie over een tijdje pas aan hij heeft nu nog 56
    pi_67628078
    Jeetje ... dan duurt het wel heel heel lang welke maat heb ik gekocht 68?
    pi_67628133
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef zeemonster het volgende:
    Jeetje ... dan duurt het wel heel heel lang welke maat heb ik gekocht 68?
    dus in de zomer kan ie je stoere kleding aan denk ik
    pi_67628363
    Dalijk is het te warm . Ahh Hij heeft echt veel van je vriendin weg op de laatste foto die ik heb gezien
    pi_67628494
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef zeemonster het volgende:
    Dalijk is het te warm . Ahh Hij heeft echt veel van je vriendin weg op de laatste foto die ik heb gezien
    vanaaf ga ik weer nieuwe foto's uploaden op hyves
    pi_67628524
    Ik heb geen hyves
    pi_67628568
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:10 schreef zeemonster het volgende:
    Ik heb geen hyves
    dus jij bent die persoon die ik mis sinds een tijd uit mijn lijst
    pi_67628622
    Ik vind dat hyves altijd net als een enge ziekte klinken.

'Ik heb hyves. '
    > 'Shit, kut voor je man, kom je er wel boven op?'

Zo'n beeld krijg ik er altijd van.
    pi_67628781
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

dus jij bent die persoon die ik mis sinds een tijd uit mijn lijst
    Dat denk ik want ik heb het echt al sinds december niet meer ofzo
    pi_67629881
    Sorrie mensen, NL heeft gewonnen dus ik ga niet serveren
    pi_67630229
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ga voortaan opletten of ik je zie dus als je getoeter hoort altijd zwaaien (overigens geen flauw idee hoe je eruit ziet dus ik ga gewoon naar iedereen toeteren.
    Ik ben heel duidelijk te herkennen want er hangt een oranje fietskar aan mijn fiets
    pi_67630334
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bent lerares?
    Nee joh...leraressen komen toch niet zo vroeg weer van school terug? Ik heb gewoon 2 leerplichtige kinderen
    pi_67630367
    Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft? Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
    pi_67630558
    Lovechild, ik heb je gemist in het den haag topic trouwens !!! Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
    pi_67631740
    Hmmm, eten.
    pi_67635347
    Goedemorgen.. Een dag lang en hard werken vandaag, bijna weekend!
    pi_67635396
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
    Goedemorgen.. Een dag lang en hard werken vandaag, bijna weekend!
    Goeiemoggel
    pi_67635636
    Moggeh.
    pi_67640141
    jullie zijn me vergeten...

ik had een heerlijke verjaardag en nee geen grapje ;;en vandaag schijnt weer de zon !!!! lekker in de tuin zitten vandaag en genieten
    pi_67640440
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 11:24 schreef Charisma het volgende:
    jullie zijn me vergeten...

ik had een heerlijke verjaardag en nee geen grapje ;;en vandaag schijnt weer de zon !!!! lekker in de tuin zitten vandaag en genieten
    Ah ik foei mezelf , nog van harte!!
    pi_67642335
    gefeliciteerd! Inderdaad vergeten! Sorrie!
    pi_67646120
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
    Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft? Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
    bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffers

Hoe goed ben je met een stempel?
    pi_67646213
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 17:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Volgens mij was het hier geen geval rood licht maar een geval van de bocht te kort nemen. Die vrachtwagen stond gedeeltelijk (voor zover ik kon zien) over het fietspad. In ieder geval had hij de bocht zo kort genomen dat hij het verkeerslicht eruit reed (die nu professorisch met hout weer is gemaakt zag ik).
    reed er gister ff langs, maar zoveel was er niet te zien...
    pi_67647421
    het is gisterochtend gebeurd. Ik kon nog net langs de vrachtwagen omdat het net gebeurd was. Toen was er wel veel paniek . Niet gekeken overigens, ik kan daar niet zo goed tegen...

Ik hoop dat de fietser of fietsers er een beetje goed vanaf zijn gekomen.

[ Bericht 13% gewijzigd door zeemonster op 02-04-2009 17:50:54 ]
    pi_67651326
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef CaLeX het volgende:

[..]

bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffers

Hoe goed ben je met een stempel?
    Niet zo goed, heb namelijk CCV-B goederenvervoer, niet personenvervoer.
    pi_67652110
    Mooie voorpagina Jill Goed geschreven stuk, vooral die fietser die zijn situatie even uitlegde was leuk.
    pi_67652411
    Dank u....het zou wel fijner zijn als ik er in de kop daadwerkelijk ScheveningsEweg had gestaan

In het stuk over de top waren we ook lekker bezig, 1x Afganhistan, Amerikaande president, Amerikaans minister. Het erge is nog dat dit dus minstens drie keer is nagelezen en niemand het is opgevallen. Maar goed liever snelheidsfoutjes dan echt domme fouten, zoals werdt
    pi_67653222
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Sorrie mensen, NL heeft gewonnen dus ik ga niet serveren
    He verdorie.. gewoon eten dan?
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67655202
    Heb ik wat gemist?
    pi_67655240
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 19:47 schreef RATMEN het volgende:
    Heb ik wat gemist?
    qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67655715
    Mijn kleine pluis zit bij de laatste 100 van de leukste hond verkiezing. De teller staat nu weer op nul, dus ik heb weer jullie hulp nodig. Zouden jullie weer even willen stemmen op het kleine opdondertje. Kosten 0,60 cent en je steunt dan meteen twee goede doelen

http://2009.deleukstehond.nl/?page=Lexi&menuID=133&pageID=1165268463&dog_ID=893
    pi_67656732
    mijn papa is zo lief . Ik heb net de tomtom go 360 van hem gehad
    pi_67657096
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
    Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!
    pi_67657118
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 20:48 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!
    !
    pi_67657151
    quote:
    Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef zeemonster het volgende:
    Lovechild, ik heb je gemist in het den haag topic trouwens !!! Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
    Lief van jou!
    Ik ben een vreselijke slechte forumganger; als ik een tijdje niks te melden heb gehad dan verdwijn ik en dan vergeet ik het betreffende forum meestal
    Het gaat goed met mij en mijn gezinnetje! De kleinste meid is in januari alweer een jaar geworden. En ik ben vanaf vandaag weer een werkende mama. Twee dagen in de week, donderdag als husb thuis is en zaterdag.
    pi_67657530
    Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen

Edit:

Zal me eerst effe voorstellen, wel zo beleefd .

Ik ben dus "Hork", man 33 jr. Woon niet in Den Haag, maar ik ben sinds 1999 werkzaam in Den Haag. Ook kom ik regelmatig bij de plaatselijke FC en in het topic raad de straat editie Den Haag

[ Bericht 27% gewijzigd door Hork op 02-04-2009 21:32:23 ]
    pi_67657766
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

!
    Gedaan (als het goed is)!
    pi_67658078
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 21:14 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Gedaan (als het goed is)!
    Ik heb inderdaad iets binnen! Ik ga 'em even lezen.
    pi_67660110
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:

[..]

qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?
    Doe maar het algemeen .
    pi_67660657
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
    Welkom Doet je nick geen eer aan..
    pi_67663662
    quote:
    Op donderdag 2 april 2009 22:26 schreef RATMEN het volgende:

Doe maar het algemeen .
    In dat geval, neuh.. niets gemist
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67663689
    quote:
    Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen
    Zelfs om kwart voor twaalf was het nog afgeladen. Heerlijk om weer tot laat buiten te kunnen zitten!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
      vrijdag 3 april 2009 @ 09:01:38 #169
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67666867
    meurning! bijna weekend, gister geborreld bij 't Hoefje aan de laan van noi, hilarische kroeg. Woensdag heb ik gegeten bij TAO aan noordeinde, als je van aziatisch houdt echt een aanrader!
    werkze!
    pi_67668127
    Nu is Lovechild terug, maar waar is m@x toch?

Mogge trouwens
      vrijdag 3 april 2009 @ 09:58:40 #171
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67668168
    smorgens allemaal............ik hoop voor jullie dat jullie gewoon lekker vrij zijn vandaag
    Ik ben van pindavlees
    pi_67668266
    goede morgen allemaal. ja lekker vrij en zo naar wassenaar plantjes kopen

Becky, is het hoefje niet aan de hoek naast Carmel? daarboven woont onze RATMEN. leuke kroeg ja !
    pi_67669455
    ik ben elke vrijdag vrij
    pi_67670204
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 10:43 schreef zeemonster het volgende:
    ik ben elke vrijdag vrij
    En dat is NIET eerlijk,.....;)
    Wat een lekker weer vandaag, en ik zit weer op het werk....
      vrijdag 3 april 2009 @ 11:26:41 #175
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67670857
    Hoi

Moe
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_67671524
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Charisma het volgende:
    goede morgen allemaal. ja lekker vrij en zo naar wassenaar plantjes kopen
    Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
    pi_67671933
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
    Ik heb best groene vingers maar in een tuincentrum kom ik nou echt nooit, best vaag.
    pi_67672423
    Ik ga maar eens richting 't strand
      vrijdag 3 april 2009 @ 12:55:56 #179
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67673893
    Jeeeeeeee, de zomer is in aantocht
    Zo wat bammetjes knagen en dan de deur uit
    50.000 O+
      vrijdag 3 april 2009 @ 12:56:31 #180
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67673916
    vanmiddag naar het binnenhof voor een meeting en dan mijn balkon schilderen, nou ik ben benieuwd hoe dat er uit ziet dan! Wel weer een stapje dichter bij een verkoopable huis.
    pi_67674195
    Meeting?
    pi_67678217
    Ik houd van mijn stad

Lekker gechilld op het strand ... nu lekker hardlopen. Nouja, lekker. Die stomme onderrug van me besloot vandaag opeens om pijn te gaan doen
      vrijdag 3 april 2009 @ 15:19:41 #183
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67678308
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 13:05 schreef Atreidez het volgende:
    Meeting?
    jep, en het was er druk, ministerraad kwam uit, dus nog even gezwaaid naar Rouvoet, Balkie en meer.
    pi_67679370
    Ik heb m'n Wii.
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:03:15 #185
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67679694
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef Koploperkopper het volgende:
    Ik heb m'n Wii.
    Jammer dat t veel te mooi weer is om te Wii-en
    Ik ben van pindavlees
    pi_67679720
    Ik heb een baan
    Per maandag al na een solli procedure van 5 maanden en diverse testen
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:06:16 #187
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67679770
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
    Ik heb een baan
    Feli!

Wat ga je doen?
    Ik ben van pindavlees
    pi_67680060
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

't Wordt de hele zomer nog mooi weer.
    pi_67680068
    quote:
    Ik heb een baan
    !
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:17:50 #190
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67680111
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Precies. Als het nou een Xbox360 of PS3 was...
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_67680468
    quote:

Edit:

Ik ben dus "Hork", man 33 jr. Woon niet in Den Haag, maar ik ben sinds 1999 werkzaam in Den Haag. Ook kom ik regelmatig bij de plaatselijke FC en in het topic raad de straat editie Den Haag
    Welkom

& ik liep er rond een uur of half 2 langs en zag het, alleen moest ik terug naar mijn werk
      vrijdag 3 april 2009 @ 16:45:35 #192
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67680912
    Vijf kilometer wezen hardlopen langs de zee. Daar kan ik best aan wennen met dit weer!
    pi_67681027
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.
    pi_67681130
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.
    Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)
    pi_67682089
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
    Vijf kilometer wezen hardlopen langs de zee. Daar kan ik best aan wennen met dit weer!
    Niet toevallig langs pier32 he? Dan heb ik je miss nog zien lopen, was er de honden aan t uitlaten met mn vriendin
    Morgenochtend ook door de duinen/over t strand met hardlopen, hopelijk kan de vriend die meedoet de afstand een beetje aan
    pi_67682247
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 00:21 schreef nectarientje het volgende:

[..]

In dat geval, neuh.. niets gemist
    . Mooi.
      vrijdag 3 april 2009 @ 17:37:10 #197
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67682270
    quote:
    Ik heb een baan
    gefeliciteerd!!!
    pi_67682274
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef becky27 het volgende:
    meurning! bijna weekend, gister geborreld bij 't Hoefje aan de laan van noi, hilarische kroeg. Woensdag heb ik gegeten bij TAO aan noordeinde, als je van aziatisch houdt echt een aanrader!
    werkze!
    Was jij degene die de hele tijd zo aan het lachen was buiten ... het zit namelijk onder mijn huis (met een verdieping ertussen en stiekem het huizenblok ernaast )
    pi_67682285
    quote:
    Ik heb een baan
    Congrats!

.
      vrijdag 3 april 2009 @ 17:38:55 #200
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67682311
    zou best kunnen! neej ik denk het niet, er was nog een groep ambtenaren die al de stoelen hadden ingepikt. Denk dat het een van die types was.

nooit last van?
    pi_67682410
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef becky27 het volgende:
    zou best kunnen! neej ik denk het niet, er was nog een groep ambtenaren die al de stoelen hadden ingepikt. Denk dat het een van die types was.

nooit last van?
    Alleen nu het terras weer voller is en van muziek op vrijdag en zaterdag avond, maar dan ben ik er zelf toch vrijwel nooit: dus nee .
    pi_67683506
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)
    Als ze me s'ochtends wakker schreeuwen als ik uit kan slapen én mn zelfgegroeide appels opeten dan zijn het monsters. Zijn ze net zoals deze twee:

in het bos heel schattig een nestje aan het bouwen dan zijn ze lief. Deze luisteren ook naar me als ik zeg dat ze voor de foto wat dichter bij elkaar moeten zitten Zal strax even kijken of ik die foto van mn foon krijg.
    pi_67683521
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hier een foto van mijn held , inmiddels alweer zo'n tien jaar oud.

Edit: ook een coole foto Jill, maar dit is in het bos neem ik aan?

[ Bericht 5% gewijzigd door Ronnie_bravo op 03-04-2009 18:37:20 ]
    pi_67683549
    het bier en de wijn zijn daar wrel betaalbaar RATMEN en altijd happy hour met frituur !! echt lekker !!!

ik ws sook wezen hardlopen net, zat de hele dag bijna in de zon iin mijn tuintje, gisteren was het lekkerder , veel warmer, de wind komt nu uit het westen en dat is vrisser !
    heb weer heel veel plantenbakken volgemaakt , ziet er kleurig en vrolijk uit !!

A_A gefeli met je nieuwe baan !!

Becky. ga je echt weer vandoor en zet je je huis weer te koop? je bent nog niet eens klaar met renov eren? en je topic staat ook stilsinds januar zag ik

gisteren weer sorres met de buurvouw boven , opmijn verjaardag moesten we al brullen tegen elkaar omdat de balkondeur openstond en weer harde muziek aan
    gisteren ook weer raak, toen heb ik de politie gebeld, en nu is er een aantekening gemaakt , waren ze ook boven en men is bereid te praten met de wijkagent erbij.daar wachten we op
    ik hoop zoooooooooooooooo dat we een oplossing vinden , ..men, dat gerommel boven je hoofd, een scheur in het plafont dankzij haar danspasjes . ik heb er echt genoeg van

en dat ben ik nu even lekker kwijt
    pi_67684382
    Over vogels gesproken, zat tijdens de lunch lekker in Delft in t zonnetje aan de gracht, een broodje eten met een collega.. Voor ons dobberden een eendenstelletje voorbij en alles zag er nogal vreedzaam uit. Toen kwam er een andere mannetjeseend voorbij, en die begon spontaan dat andere mannetje zijn eend te verkrachten Wat kan de natuur toch wreed zijn he..

A_A, gefeliciteerd met uw baan

Nu ga ik koffie met een sambucaatje nuttigen
      vrijdag 3 april 2009 @ 19:28:30 #206
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67685227
    A_A gefeli

Zo, weer bijna 13 km gewandeld. Het hyancinthenbos is nog niet in bloei helaas. Volgende week weer een kijkje nemen
    50.000 O+
    pi_67685360
    A_A het is wel lekker om met dit goede nieuws het mooie weekend in te gaan! Geniet ervan.
    pi_67685572
    Jill, zitten die halsbandparkieten ook in Scheveningen dan? Heb er nog nooit eentje gezien hier Volgens mij vinden meeuwen ze ook wel lekker..
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef MissMSX het volgende:
    A_A gefeli

Zo, weer bijna 13 km gewandeld. Het hyancinthenbos is nog niet in bloei helaas. Volgende week weer een kijkje nemen
    Ze moeten een dynamo aan jou bevestigen, zou een heel bejaardetehuis stroom van kunnen trekken
      vrijdag 3 april 2009 @ 19:40:54 #209
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67685652
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Atreidez het volgende:
    Jill, zitten die halsbandparkieten ook in Scheveningen dan? Heb er nog nooit eentje gezien hier Volgens mij vinden meeuwen ze ook wel lekker..
    [..]

Ze moeten een dynamo aan jou bevestigen, zou een heel bejaardetehuis stroom van kunnen trekken
    Die oudjes hebben toch geen stroom nodig> Stammen nog uit de tijd van kaarsen en haardvuren enzo
    50.000 O+
    pi_67685786
    Hier bij Waldeck, Bohemen en de Vruchtenbuurt zitten die parkieten ook zat, vooral t park bij Parnassia (voor de verbouwing van nu iig). Mooi om ze te zien maar op je balkon of in je tuin wil je ze niet hebben.. Vreten en schijten dat die beesten kunnen joh (word hier sowieso gek van alle vogels die mn auto voorzien van een ander kleurtje )

Anyway, feli A_A! Ff tijdje zo zien te houden dus
    pi_67685799
    Hoelang doe je daar nou over, 13 km? Ik heb in Montreal toen zo'n 16km gelopen in 4 uur Of moet je dat kuieren noemen?
      vrijdag 3 april 2009 @ 19:47:29 #212
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67685882
    is toch groter dan je dacht he, dat montreal (ik heb er met mijn backpack te veel kilometers gelopen, pijn had ik, pijn)
      vrijdag 3 april 2009 @ 19:59:38 #213
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_67686320
    Hey A_A gefeliciteerd!!!

* ook_gek heeft vanmiddag lekker op het terras gezeten op de grote markt.
    Heerlijk weer, en wat was het druk ook. Moeten al die mensen niet werken of zo

Heerlijk rond gereden ook met dakje op. Op en top genieten van het geweldige weer
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_67686323
    Verrassend veel hoogteverschillen En het was ook nog 30 graden, wat mijn tempo een beetje verklaard.. en als je continu eekhoorns ziet ga je ook niet echt snel lopen.
      vrijdag 3 april 2009 @ 20:15:39 #215
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67686827
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 19:45 schreef Atreidez het volgende:
    Hoelang doe je daar nou over, 13 km? Ik heb in Montreal toen zo'n 16km gelopen in 4 uur Of moet je dat kuieren noemen?
    Meestal loop ik ergens tussen de 5 en 6 km per uur (zonder bepakking dan he ). Dus 4 km per uur is helemaal niet slecht hoor

En vanmiddag hebben we ook nog eens lekker op een terrasje gezeten tussendoor. Da's slecht voor je gemiddelde snelheid
    50.000 O+
      vrijdag 3 april 2009 @ 20:18:02 #216
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67686906
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef ook_gek het volgende:
    Hey A_A gefeliciteerd!!!

* ook_gek heeft vanmiddag lekker op het terras gezeten op de grote markt.
    Heerlijk weer, en wat was het druk ook. Moeten al die mensen niet werken of zo

Heerlijk rond gereden ook met dakje op. Op en top genieten van het geweldige weer
    ik fietste langs het plein rond half twee, DRUK!
    pi_67686925
    Gefeliciteerd A_A !!!
      vrijdag 3 april 2009 @ 20:40:59 #218
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_67687695
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik fietste langs het plein rond half twee, DRUK!
    Ik was rond 14uur op de grote markt. En het was echt zo druk dat er geen 1 tafeltje vrij was. Wat een drama wat een drama

Maar heb uit eindelijk wel lekker kunnen genieten van een kopje thee in de volle zon
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_67687738
    ook_gek!
      vrijdag 3 april 2009 @ 21:00:34 #220
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67688463
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik was rond 14uur op de grote markt. En het was echt zo druk dat er geen 1 tafeltje vrij was. Wat een drama wat een drama

Maar heb uit eindelijk wel lekker kunnen genieten van een kopje thee in de volle zon
    ik pleit voor meer terrassen in Den Haag!!

(niet lid van een politieke partij en ga straks DH weer verlaten maar goed, meer terrassen!!)
      vrijdag 3 april 2009 @ 21:23:29 #221
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_67689480
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik pleit voor meer terrassen in Den Haag!!

(niet lid van een politieke partij en ga straks DH weer verlaten maar goed, meer terrassen!!)
    JHA want ik wil maar 1 ding de hele dag, en dat is op een terras zitten in de zon
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef Koploperkopper het volgende:
    ook_gek!
    niet aan me wennen, want ik heb heel weinig tijd dus ben hier niet vaak
    pi_67689651
      vrijdag 3 april 2009 @ 21:38:09 #223
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_67690015
    Sorry en ik ga je zo weer verlaten.

* ook_gek duikt de kroeg in
    pi_67691688
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Atreidez het volgende:
    Aawww, das zielug.
    Ze zitten hier vooral bij het bos daar bij de Haringkade, Belvedereweg etc. Schrok me gisteren kapot door dat beest wat uit de boom kwam. Zit echt direct aan een wandelpad en bijna op ooghoogte.
    Ow en ze zitten ook hier achter bij mn huis. Heeft een of ander figuur mega voederplek gemaakt in zn tuin en ik woon d'r schuinboven en recht tegenover de boom die dient als aanvliegroute/hangplek. Dus heb hier van alles, parkieten, koolmezen, merels, duiven, kauwen etc. Gelukkig meeuwen niet zo veel, die zitten vaker aan de voorkant van het huis in de straat.
    pi_67698560
    quote:
    Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef MissMSX het volgende:

En vanmiddag hebben we ook nog eens lekker op een terrasje gezeten tussendoor. Da's slecht voor je gemiddelde snelheid
    We hebben hooguit een kwartiertje gezeten Zo heel veel effect kan dat niet gehad hebben

Heeft iemand gistermiddag rond een uurtje of 2/half 3 ook een paar harde knallen gehoord? Vlak daarna hoorden we het eea aan hulpdiensten rijden maar we zijn er nog niet achter wat het nou geweest is.
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67698648
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef nectarientje het volgende:
    Heeft iemand gistermiddag rond een uurtje of 2/half 3 ook een paar harde knallen gehoord? Vlak daarna hoorden we het eea aan hulpdiensten rijden maar we zijn er nog niet achter wat het nou geweest is.
    En waar hoorde je dat?
      zaterdag 4 april 2009 @ 09:53:27 #227
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67698678
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 09:50 schreef Atreidez het volgende:
    En waar hoorde je dat?
    Het had eigenlijk vandaag moeten zijn. Saluutschoten ter ere van jouw verjaardag. Van harte ouwe!
    pi_67698701
    gefeliciteerd!
    pi_67698716
    . Van harte Atreidez!
    pi_67698741
    Atreidez gefeliciteerd
    pi_67699158
    A gefeliciteerd met je verjaardag!

a_a gefeliciteerd met je baan!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67699311
    Oh thnx Was t zelf helemaal vergeten
    pi_67699450
    Altradeiz van harte

hier4 zitten ook die groene parkieten en schreeuwen kunnen ze ..
    ze zitten ook in Scheveningen bij het westbroekpark, heelveul zelf !!!

Becky je gaat ons toch weer verlaten? jammernou...
      zaterdag 4 april 2009 @ 11:14:32 #234
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67699630
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 10:49 schreef Atreidez het volgende:
    Oh thnx Was t zelf helemaal vergeten
    Gratz
    pi_67703681
    Gefeliciteerd!

Ik heb daarnet gezeild....oftwel in het midden van de boot gezeten en de mantra "ik ben niet misselijk, ik ga niet spugen" herhaald. En omdat ik daar zo druk mee bezig was, heb ik eigenlijk geen doodangsten uitgestaan...best goed van mezelf
      zaterdag 4 april 2009 @ 14:57:56 #236
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67704162
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef Jill-RMC het volgende:
    Gefeliciteerd!

Ik heb daarnet gezeild....oftwel in het midden van de boot gezeten en de mantra "ik ben niet misselijk, ik ga niet spugen" herhaald. En omdat ik daar zo druk mee bezig was, heb ik eigenlijk geen doodangsten uitgestaan...best goed van mezelf

"We all live in a yellow submarine..."
    pi_67704966
    Zolang je maar zicht op de horizon houdt wordt je toch niet snel ziek? Ik ben dan wel geboren met zeebenen, maar je kan het iig voorkomen
    pi_67705610
    Inderdaad, veelgemaakte fout, bij misselijkheid naar beneden kijken ipv de horizon

Te lang niet gezeild trouwens ... moet ik maar eens doen ..
    pi_67706174
    Nouja het ging op zich best goed. Tot ze besloten hadden dat ik even bij het zeil moest gaan staan en daarna in de railing hangen....toen werd ik een btje groenig. Toen ik daarna weer in het midden ging zitten ging het wel weer. En toen we eenmaal weer gewoon plat richting de haven gingen voelde ik me eigenlijk weer opperbest. Vond het wel minder eng dan ik verwacht had, dacht echt van als dat ding schuin gaat ga ik zo van mn stokje af...maar dat was eigenlijk best leuk. Het zal geen hobby van me worden Ben meer van de rustige toertochtjes over vlak water.
    pi_67707284
    Leuk om eens op het water te zitten, wij gaan soms zeevissen, in de zomer erg leuk. Jammer dat het weer niet zo meezat, terwijl ik zit zeg komt voor het eerst het zonnetje even binnenkijken.

Heeft 'men' vanavond nog leuke plannen?
      zaterdag 4 april 2009 @ 19:56:56 #241
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67710775
    Als iemand nog een ontiegelijk leuke baan weet voor een activiteitenbegeleider houd ik mij aanbevolen!
    pi_67710806
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
    Als iemand nog een ontiegelijk leuke baan weet voor een activiteitenbegeleider houd ik mij aanbevolen!
    Activiteitenbegeleider van jongeren/gehandicapte/senioren?
      zaterdag 4 april 2009 @ 20:02:42 #243
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_67710941
    quote:
    Op zaterdag 4 april 2009 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Activiteitenbegeleider van jongeren/gehandicapte/senioren?
    Het liefst lichamelijk gehandicapten, het allerliefst mensen met niet aangeboren hersenletsel (NAH).
    Zware criteria: Niet in een verpleeghuis

Ja, ik ben veeleisend
    pi_67721794
    goede morgen,,,waar is de zon????

wilde eigenlijk naar het strand gaan , eens weer kijken ...
    pi_67722597
    Zo en weer wakker ! Bowlen is leuk , 1 strike gegooid en de rest in de goot. Je moet het maar kunnen .
    Ze hebben mijn tom tom nog even belachelijk gemaakt tijdens het steengrillen , maar mooi dat hij wel beter de weg wees dan de drie aangeschoten/dronken passagiers
    pi_67722734
    Uitslapen .
    pi_67723044
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 11:32 schreef RATMEN het volgende:
    Uitslapen .
    ah, het is je een keer gelukt!
    Ga je mee buiten spelen?
    101 doelen omdat het kan
    pi_67730210
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 11:45 schreef nectarientje het volgende:

[..]

ah, het is je een keer gelukt!
    Om 2 uur erin en om 11:00 uur eruit . Ik heb me om 8 uur gewoon nog een keer omgedraaid, met succes .
      zondag 5 april 2009 @ 16:53:44 #249
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67733010
    Duindenmars FTW
    Met nog mooi weer ook

En bowlen is tof
    50.000 O+
    pi_67742830
    Duinenmars? Vond t maar irritant, al mn hardlooproutes bezet door trage, padbreedte-lopende mafketels met megafoons
      maandag 6 april 2009 @ 07:35:59 #251
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67749185
    Gisteren naar de nieuwe Fast & Furious geweest, was weer leuk Lekker rustig ook in de bios, om kwart over twaalf

Toen ik er heen liep zag ik allemaal mensen die stonden te wachten totdat de winkels open gingen, is het uitverkoop ofzo?
      maandag 6 april 2009 @ 07:45:30 #252
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67749235
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
    Gisteren naar de nieuwe Fast & Furious geweest, was weer leuk Lekker rustig ook in de bios, om kwart over twaalf

Toen ik er heen liep zag ik allemaal mensen die stonden te wachten totdat de winkels open gingen, is het uitverkoop ofzo?
    Nee, kredietcrisis, dus men geeft veel minder uit...
      maandag 6 april 2009 @ 08:27:02 #253
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67749538
    quote:
    Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Qrious het volgende:
    Duinenmars? Vond t maar irritant, al mn hardlooproutes bezet door trage, padbreedte-lopende mafketels met megafoons
    Owh, megafoons hebben we gelukkig niet gezien En wij duwen gewoon iedereen van 't pad af (letterlijk dan he )
    50.000 O+
      maandag 6 april 2009 @ 08:27:50 #254
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67749552
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef MissMSX het volgende:
    Owh, megafoons hebben we gelukkig niet gezien En wij duwen gewoon iedereen van 't pad af (letterlijk dan he )
    Nou scheelt dat een aantal figuurlijk uit zichzelf al van het pad af waren...
    pi_67750608
    Mogge
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef AirwiN het volgende:
    Nou scheelt dat een aantal figuurlijk uit zichzelf al van het pad af waren...
    En heb je nu zo'n mooie medaille?
      maandag 6 april 2009 @ 09:27:57 #256
    13749 AirwiN
    No one is innocent
    pi_67750665
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Atreidez het volgende:
    En heb je nu zo'n mooie medaille?
    pi_67751518
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Mja waren grappenmakers die scoutings aan het begeleiden waren.. Verder ga ik tot de rand van t pad maar geen millimeter verder, ik hou rekening met hun, mogen ze dat ook met mij doen als ze dan niet opzij gaan voor me is dat hun probleem, ben toch een kop groter en zwaarder
    Hopelijk zo weer mooi weer voor een rondje
    pi_67751958
    Ik kom dus op het werk, verwachtend dat ik wordt verrast door zeemonster in bunnypakje,.....he le maal niks. Beetje jammer hoor
    pi_67759138
    pi_67766399
    Hoi .
      maandag 6 april 2009 @ 19:33:17 #261
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_67769587
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef RATMEN het volgende:
    Hoi .
    pi_67772041
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef becky27 het volgende:

[..]

!
    pi_67783151
    Dagje thuiswerken en zometeen waarschijnlijk de voorruit van mijn gloednieuwe auto laten vervangen ... ik rij iets te hard voor de opspringende steentjes geloof ik .
    pi_67783360
    Zelfs als je niet hard rijdt weten die kutsteentjes je te vinden. Ging vorig jaar mn andere auto inruilen, dus ik tuf rustig naar die garage toe.....bij het prins clausplein *pats* mega plek op mn ruit. Was ik echt ontzettend blij mee
      dinsdag 7 april 2009 @ 08:55:10 #265
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67783635
    Ja, klotesteentjes......had ik net een nieuwe voorruit, meteen na 2 dagen weer een putje
    Ik ben van pindavlees
    pi_67783656
    Tis voor mij ook de derde keer (auto is van januari 2009) dat ik naar Auto totaal glas mag. Echter nu is het echt een flinke scheur ...
    pi_67785353
    Mogge

Loopt er iemand van carglass bij jullie in de buurt met een hamer en priem ofzo Heb echt nog nooit een put, barst of "sterretje" in me ruit gehad van me auto
    pi_67786548
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 10:00 schreef Atreidez het volgende:
    Mogge

Loopt er iemand van carglass bij jullie in de buurt met een hamer en priem ofzo Heb echt nog nooit een put, barst of "sterretje" in me ruit gehad van me auto
    Dan rij jij blijkbaar over de juiste wegen ... ik heb overal "slecht wegdek" wegen en daar liggen echt heel veel steentjes.
    pi_67786761
    goede morgen

ik heb ook twee leuke sterretjes in mijn vooruit, maar ik heb geen carclass verzekering , dus ik laat het nog even zitten...
      dinsdag 7 april 2009 @ 10:50:35 #270
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_67786971
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Charisma het volgende:
    goede morgen

ik heb ook twee leuke sterretjes in mijn vooruit, maar ik heb geen carclass verzekering , dus ik laat het nog even zitten...
    Ik gelukkig wel, allrisk. Nieuwe ruit kostte me 75 euro eigen risico
    Ik ben van pindavlees
    pi_67787194
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Charisma het volgende:
    goede morgen

Pas maar op, ik heb het sterretje / inslag niet opgemerkt en toen zat er gisteren opeens een scheur door mijn ruit. Putje hadden ze kunnen vullen, nu mogen ze mijn hele voorruit vervangen.

Voor mij minder erg: lang leve de leaseauto!
    pi_67787600
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef RATMEN het volgende:
    Dan rij jij blijkbaar over de juiste wegen ... ik heb overal "slecht wegdek" wegen en daar liggen echt heel veel steentjes.
    Gewoon een beetje gestroomlijnde auto aanschaffen.. Maarja, als je een multipla hebt Hoge bomen vangen veel wind he..
    pi_67788760
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Gewoon een beetje gestroomlijnde auto aanschaffen.. Maarja, als je een multipla hebt Hoge bomen vangen veel wind he..
    . Een multipla .

Als ik daarin zou moeten rijden, nam ik per direct ontslag!
    pi_67799115
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef RATMEN het volgende:

[..]

. Een multipla .

Als ik daarin zou moeten rijden, nam ik per direct ontslag!
    Wij hebben er een
    pi_67800324
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wij hebben er een
    Kan je ook niks aan doen
    pi_67800636
    Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
    pi_67800916
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
    Ehm, je hebt em bewust gekozen? Je wist wat voor auto het was? Je had em gezien voordat je besloot?

....
      dinsdag 7 april 2009 @ 17:50:02 #278
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67801112
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
    Je bent blind... dat kan niet anders

Of is 't er zoeen:
    50.000 O+
    pi_67801202
    _!
    pi_67801884
    M'n vriendin heeft ook 2 of 3 sterretjes gehad in 1 maand tijd, helemaal over de zeik over haar grote trots..
    Maar zou je op zulke wegen dan niet ff wat meer afstand nemen ofzo? Die steentjes komen toch echt door de kar voor je, die keus ligt bij je zelf

Zijn er trouwens nog (boeiende) activiteiten in DH a.s. weekend?
      dinsdag 7 april 2009 @ 18:34:58 #281
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67802606
    Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen

DH > http://www.haagsuitburo.nl/
    50.000 O+
    pi_67804875
    Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
    pi_67805837
    Nou goed, ik zal het uitleggen:
    als je niet al teveel te besteden hebt, dus een tweedehands auto moet, en je moet 4 kinderen vervoeren en je wilt ook nog wat bergruimte, dan is je keuze beperkt. Manlief wilde een bus, dat wilde ik pertinent niet. Toen kwam hij uiteindelijk uit bij een Multipla. Een auto die ontzettend lekker rijdt. Oké, het is geen schoonheid maar gelukkig ben ik gezegend met een man die vindt dat een auto voornamelijk een vervoersmiddel is om van A naar B te komen.

De vorm, die zie ik alláng niet meer. Wat me nog wel steeds een doorn in het oog is, is de deuk in de motorkap. Aan het eind van de zomer stond manlief voor het stoplicht áchter de meneer van De Vrijheid. Die meneer dacht: "Gunst, ik sta wel érg ver naar voren, laat ik een stukje achteruit gaan" en parkeerde vervolgens zijn reservewiel (want dat is toch wat er aan zo'n Jeep hangt?) in onze motorkap
    pi_67806470
    Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets . Ik ken mensen die hebben slechts de bus als vervoermiddel .
    Ik rijd in een piepklein ford fiesta , een veredelde dwangbuis, maar het rijdt lekker wel .
    pi_67806719
    Jullie allemaal met jullie auto's, ik heb alleen een fiets

Waarmee ik heerlijk naar Zoetermeer ben gefietst in echt perfect weer! Straks weer terug in het donker, dat is dan wel weer minder.
      dinsdag 7 april 2009 @ 22:31:38 #286
    17979 MissMSX
    Knightmare
    pi_67811097
    Oew, ik zou voor het busje gegaan zijn
    Nah ja, ieder z'n keuze he

Ik heb een auto, maar manlief moest daar zonodig mee weg en toen moest ik op de fiets naar Voorburg
    50.000 O+
    pi_67812201
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
    Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen

DH > http://www.haagsuitburo.nl/
    thnx

Verder mag ik blij zijn dat een auto bij mn functie hoort, moet er niet aan denken om rond 5:45 op de fiets te moeten stappen om van Kijkduin naar Leiden te gaan 'T grootste probleem met mn auto ben ik zelf.. Ik ben eigenlijk te kritisch en weet altijd precies wat ik wil.. But hey, ik word betaald om kritisch te zijn dus daar vragen ze dan zelf om
    pi_67812441
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef zeemonster het volgende:
    Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets .
    Dank je Zeemonster, je hebt helemaal gelijk Dat altijd willen uitleggen is een vaak onnodig trekje van me.
    Daarom leg ik nu ook niet uit waarom ik persé geen busje wilde
    pi_67816955
    goeiemorgen , ff me bak koffie naar binnen gieten en dan naar me werk
    pi_67822678
    een multipla is vet

Moguh btw
    pi_67823340
    morgen - ken net he ?

straks met vriendin prikje halen voor haar pols, minder leuk voor haar...

vraagje , ik heb een letterkast gekocht en lades moeten schoongemaakt worden , kent iemand een goedkope meubelbedrijf die ik misschien kan benaderen ?
    pi_67823578
    Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....kan even niet op de naam komen, maar dat zijn iig allemaal auto's waar ik niet dood in gevonden wil worden

Wil d'r toevallig iemand voor mij naar mn werk vandaag? Geen zin en hoofdpijn....kga liever weer mn bed in
    pi_67824765
    Jill: Toyota Yaris Verso

Het regent, het regent ... ik vind het eindelijk eens een keer niet erg! In de lente is zoiets toch beter te verdragen

Zodirect maar eens lekker saoto eten en weer hard aan 't werk.
    pi_67828183
    Brrr, echt zodra het hoekig is probeer ik er zo snel mogelijk voorbij te gaan, als ik er achter blijf zitten ga ik me toch alleen maar ergeren

Ben trouwens alweer thuis van mn werk, werd daar nog misselijker en hoofd begon nog meer pijn te doen dat ik maar naar huis ben gegaan. De regen valt iid best mee, heb nog even snel de hond uitgelaten en hoewel ik lichtelijk doorweekt ben is het niet zo koud. Nu lekker mn bedje in.
    pi_67830478
    Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
    Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.

Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
      woensdag 8 april 2009 @ 15:26:57 #296
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_67830881
    Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
    pi_67831704
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef denB het volgende:
    Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
    Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.

Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
    http://www.woonnet-haaglanden.nl/
    pi_67832552
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
    Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
    Zag het ook.. Niet helemaal handig als je t mij vraagt. Het is nu net of je daar niet rechtsaf mag Maargoed, de fietsers hebben iig weer een baan tot aan t stoplicht. Als ze gewoon die hele zooi platgooien en er een mooie rotonde maken zonder rare oplossingen, zijn ze ook van t gezeik af..
    pi_67832616
    quote:
    Thanks!
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Elegy het volgende:
    Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
    Uhm... Juni is nog iets te snel denk ik...
    pi_67832675
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
    Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....

Nietus, mijn Multiplarijder is pas 31 en chauffeur van beroep
    pi_67833610
    quote:
    Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
    Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....kan even niet op de naam komen, maar dat zijn iig allemaal auto's waar ik niet dood in gevonden wil worden
    Och ja, ieder zijn smaak, vind zo een Soul ook wel lachen. Maar zo een Chevrolet cruiser weer niets.

EDIT te lui voor een PM: Den Haag #80 Waar de zon weer kwijt is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')