quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
Ik zie dit nu maar dit moet natuurlijk thuiswonend zijn.quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
Oeh dat waren dus die sirenes die ik hoorde toen ik met de hond liep....dacht dat die nog bij de top hoorde. Gatsie, maar dat is ook weer zo'n fijn stukje weg waar gelukkig voor de rest noooooit ongelukken gebeuren. Zei het vorige week nog tegen mn collega, als het niet raak is op de Scheveningseweg dan wel op de Nieuwe Parklaan.quote:Motorrijder verongelukt
Den Haag – Na een aanrijding op de Nieuwe Parklaan is maandagavond 30 maart een 56-jarige motorrijder uit Zoetermeer overleden. De Zoetermeerder kwam omstreeks 19.05 uur door nog onbekende oorzaak in botsing met een personenauto. Met ernstige verwondingen werd hij overgebracht naar een ziekenhuis waar hij korte tijd later overleed. De technische ongevallendienst van politie Haaglanden onderzoekt de exacte toedracht.
Voor haar wat?quote:Op maandag 30 maart 2009 22:24 schreef zeemonster het volgende:
thanks melanie , een dikke knuffel voor jouw !
Donequote:Op maandag 30 maart 2009 22:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
AA kan je klauw uit de PMlijst halen?
Liefde voor iedereen1
quote:Bij een ongeval op de kruising van de Nieuwe Parklaan en de Stevinstraat in Scheveningen is maandagavond een 56-jarige politieagent uit Zoetermeer overleden.
Het slachtoffer was op weg naar Bureau Scheveningen. Op het moment van het ongeval was hij nog niet aan het werk en reed hij op zijn eigen motor.
De man is naar het ziekenhuis gebracht, waar hij aan zijn verwondingen overleed.
De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk. Mogelijk is de motorrijder in botsing gekomen met een automobilist.
Zien liggen!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Oeh dat waren dus die sirenes die ik hoorde toen ik met de hond liep....dacht dat die nog bij de top hoorde. Gatsie, maar dat is ook weer zo'n fijn stukje weg waar gelukkig voor de rest noooooit ongelukken gebeuren. Zei het vorige week nog tegen mn collega, als het niet raak is op de Scheveningseweg dan wel op de Nieuwe Parklaan.
@A_A: als je dan toch bezig bent, ...ondergetekende is op 6 april jarig en zou dit ook graag toegevoegd zienquote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef kipptje het volgende:
teeeeveeeeepeeeee!!!!
AA, kan je mijn verjaardag toevoegen: 10 april
jaja mensjes... dan word ik alweer een jaartje ouder.....
ik zal nog een stukje verzinnen over mezelf... ook iets over import oid
Zie PMquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
*****DIENST MEDEDELING*****
Ik krijg van veel mensen de vraag of ik dingen kan aanpassen in de OP en dat is geen enkel probleem alleen kan ik niet steeds in de topics bijlezen. Het volgende topic wordt waarschijnlijk met een veranderde OP dus dan ga ik van alles aanpassen. Als er mensen zijn die nog iets aangepast willen hebben mij een PM willen sturen met als onderwerp "Den Haag OP" .... graag
Ook heb ik van redelijk wat mensen de vraag gekregen om hun te verwijderen uit de plattegrond, maar gezien ik dit niet zomaar kan doen moet ik dus een nieuwe plattegrond maken en heb ik zodoende jullie adressen/postcode/gps locatie/what ever nodig.
***** EINDE DIENSTMEDEDELING ****
Hoigoeiemorgen
We wachten op onze verslaggeefster Jill. Die weet er vast meer over!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef kipptje het volgende:
heeft iemand enig idee waarom de la rey weg is afgesloten? ligt volgens mij toch niet echt in de buurt van het world forum of ligt het aan mij? 10 man politie staan er
Daar bij de vorige aannemelijk kon worden gemaakt dat de fout bij de fietser lag denk ik in dit geval het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah dat dus:
http://district8.net/fietster-onder-vrachtwagen-de-la-reyweg.html
Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Trouwens, morgen mag jij niet boven parkeren (de rest ook niet overigens...) , er is brandoefening.
!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah dat dus:
http://district8.net/fietster-onder-vrachtwagen-de-la-reyweg.html
Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
Ik denk dat Jan het wat laat heeft doorgegeven, afijn, nu weet je hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh shit , serieus? geen mail gezien ..
Ik werk donderdag ook trouwens.
In ruil daarvoor ben ik 14 april vrij wat zo ongeveer inhoudt dat ik min 1 dag werken op de 15e lekker anderhalve week vrij ben
Die is ook chauffeur?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef kipptje het volgende:
[..]
!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...
Nope, dat zit er niet in. Financiële crisis enzo hahahahaquote:
Laat je dat nou niet zelf in de hand hebben bij een surprisepartyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Morgen weer NL11tal dus ik steek nog een Afghaanse top opquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:15 schreef Atreidez het volgende:
Was Obvious geen captain?
Is er nou morgen ook nog overlast van die afghanies?
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
geil,....ik wel wel een surpriseparty.........ik doe net of ik nergens van weet ok?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:28 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik was al druk op zoek naar mijn bunny pakje
die ging vandaag op de fiets naar zn stagequote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan het wat laat heeft doorgegeven, afijn, nu weet je het.
Lekker zolang vrij, ik heb die vrijdag ook vrij genomen. Maandag ben ik jarig en wou ik ook eigenlijk vrij nemen maar dan gaan mijn dagen wel weer heel erg hard dus dat doe ik dan maar niet.
[..]
Die is ook chauffeur?
\quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
geil,....ik wel wel een surpriseparty.........ik doe net of ik nergens van weet ok?
Yep, that's mequote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
\
Is goed , je zit daar waar het rode licht uit de woonkamer schijnt toch?
Als je niet te ver van mij huis verstopt wel....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:50 schreef zeemonster het volgende:
Ik verdwaal vast kom je mij dan zoeken met Pasen?
...........................quote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:05 schreef Jill-RMC het volgende:
een bijeenkomst tegen het overmatige geluid wat zangvogels voortbrengen.
Pst, 1 april enzo!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:30 schreef Koploperkopper het volgende:
...........................Sommige mensen kunnen ook niets hebben he.
Ja dat is dan weer kut...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:40 schreef zeemonster het volgende:
Oeh morgen 1 april... ik ben bang dat ik met mijn grote smoel de pineut ben .. En nu we het over die datum hebben ... denk ik Ronnie zijn grapje ook door te hebben.
quote:Hond van Hillary Clinton niet teruggevonden
DEN HAAG - Omroep West is sinds dinsdagavond platgebeld door mensen die reageerden op de vermissing van de hond Lady van Hillary Clinton. Het gaat hier echter om een geslaagde 1-aprilgrap.
In de nieuwsuitzendingen op radio en televisie werd dinsdag het verhaal gebracht dat de hond van Hillary was weggelopen op de Boulevard. Kijkers en luisteraars werden opgeroepen om woensdagochtend mee te helpen zoeken. Die oproep heeft niets opgeleverd. Wel kreeg de redactie tientallen tips over de hond binnen.
De redactie heeft enkele tips gekregen van mensen die zeiden de hond bij zich thuis te hebben, ook belde een luisteraar die wist te melden dat premier Jan Peter Balkenende het dier aan het uitlaten was op het Binnenhof.
Het bericht over de vermissing is overgenomen door verschillende nieuwssites op internet en ook door RTL Boulevard die het nieuws dinsdagavond bracht als 'breaking news'. (in de uitzending op 40:10
Dit is/was de melding op P2000:quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer kut...
Afijn, in het kader "vrachtwagen rijdt fietser omver": Zojuist op de Erasmusweg (aan het einde richting spoorwijk) is een vrachtwagen rechtsafgeslagen, neemt de bocht te kort en daar zijn fietsers bij verongelukt. Het stoplicht is door de vrachtwagen uit de grond gereden en lag bovenop een (of twee) fiets(en). Ik had niet echt veel tijd om goed te kijken daar de situatie wat chaotisch was.
Dat zag er een stuk ernstiger uit. Echt mzzl gehad.quote:Engeltjes bestaan
Den Haag – Op dinsdag 31 maart omstreeks 12.45 raakte op de kruising De La Reyweg/Kempstraat een 45-jarige Haagse vrouw met haar fiets bekneld onder de wielen van een 5-assige kiepwagen. Nadat zij door de brandweer uit haar benarde positie was bevrijd, zag het er in eerste instantie naar uit dat zij haar benen op meerdere plaatsen had gebroken. In het ziekenhuis bleek dat het slachtoffer enigszins geluk had gehad. Zij hield aan de aanrijding een aantal gebroken middenvoetsbeentjes en een diepe vleeswond over. De uit Hellevoetsluis afkomstige 46-jarige vrachtwagenchauffeur is voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeluk.
Postenquote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb echt een TE leuke foto gemaakt net van zeemonster.....
De manier waarop je het zegt doet mij vermoeden dat zij het er niet mee eens is. Bij voorbaat al postwaardig dus!quote:Op woensdag 1 april 2009 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb echt een TE leuke foto gemaakt net van zeemonster.....
Inderdaadquote:Op woensdag 1 april 2009 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De manier waarop je het zegt doet mij vermoeden dat zij het er niet mee eens is. Bij voorbaat al postwaardig dus!
Kwam even kijken of er hier wat over bekend was.quote:Op woensdag 1 april 2009 09:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer kut...
Afijn, in het kader "vrachtwagen rijdt fietser omver": Zojuist op de Erasmusweg (aan het einde richting spoorwijk) is een vrachtwagen rechtsafgeslagen, neemt de bocht te kort en daar zijn fietsers bij verongelukt. Het stoplicht is door de vrachtwagen uit de grond gereden en lag bovenop een (of twee) fiets(en). Ik had niet echt veel tijd om goed te kijken daar de situatie wat chaotisch was.
Dan heb je zeker geluk gehad, gelukkig maar overigens.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kwam even kijken of er hier wat over bekend was.
Ik reed rond de tijd dat jij postte hier voorbij met de fiets. Kwam er recht op af rijden en zag in eerste instantie een vrachtwagen die een verkeerslicht omver had gereden. Ik grabbelde al naar mobiel om een foto voor mijn husb, ook chauffeur, te maken, toen ik zag dat er ook een fiets bij lag.
Ben érg blij dat ik op woensdag altijd later terug kom van school, anders was ik er langs gekomen als het nét gebeurd was. Had niet graag iets meegekregen van het slachtoffer. Ik heb op nieuwssites nog niets gezien over evt dodelijke afloop, dus ik hoop dat dat meevalt.
Ik vind het toch zo'n kutkruispunt! Met name voor fietsers is het er erg onhandig en ik fiets er iedere dag rond 8.15 uur met mijn bloedjes. Het heeft in principe nu niets met het gebeurde te maken, maar al met het al is het dan geen ongeluk waar ik me over verbaas op dit punt (al is het een redelijk bizar ongeluk natuurlijk).
Overigens, de palen van het stoplicht staan weer: paal van stoplicht en paal van waar je op het knopje drukt, met tape en houtjes gestut
Je bent lerares?quote:Op woensdag 1 april 2009 15:45 schreef Lovechild het volgende:
Ben érg blij dat ik op woensdag altijd later terug kom van school, anders was ik er langs gekomen als het nét gebeurd was.
Kruising met Troelstrakade.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bent lerares?Ik heb nog steeds niet helemaal door welk kruispunt t nu is trouwens..
Volgens mij was het hier geen geval rood licht maar een geval van de bocht te kort nemen. Die vrachtwagen stond gedeeltelijk (voor zover ik kon zien) over het fietspad. In ieder geval had hij de bocht zo kort genomen dat hij het verkeerslicht eruit reed (die nu professorisch met hout weer is gemaakt zag ik).quote:Op woensdag 1 april 2009 17:17 schreef CaLeX het volgende:
Dat is een TE duidelijk kruispunt :S
Vraag me af welke er door rood is gereden.....
Na overleg met zeemonster zal ik hem niet in dit topic zetten....MAAR.....hij komt vanavond en morgen wel in mijn fotoboek, kunnen jullie heel even genietenquote:Op woensdag 1 april 2009 20:12 schreef zeemonster het volgende:
Die foto!!! ik was met mijn sleutelbos aan het spelen maar die liet ik in de prullenbak vallen.
Aan de foto te zien , kan ik dat bunnypakje beter in de kast laten hangen
hebben jullie geen kantinequote:
Dan kan je inderdaad best eens kijken wat een ander allemaal weggooitquote:Op woensdag 1 april 2009 20:58 schreef zeemonster het volgende:
Nee geen suzuki alto.
Ja Nectarientje maar de kantine was zo ver lopen
Is prima!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef zeemonster het volgende:
Hahaha is goed , het lijkt me leuk een keer bij je te komen eten . Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk . tot na Pasen is het echter een beetje volgepland hier , dus daarna een keer?
ik reserveer er 1 bij dezequote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef nectarientje het volgende:
In dat geval: bij mijIk heb 6 stoelen
stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.quote:
Jij moet koken en bedienen...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nectarientje het volgende:
stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.
Als jij dat nou doet, mag je ook komenquote:
Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef nectarientje het volgende:
Als jij dat nou doet, mag je ook komen
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.
En dan bij elkaar op schoot zitten?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delen
Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delen
RB, graag of niet hoor
Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mij
Yup! Kun je in de keuken wel wat eten RB en dan schuif je bij de koffie gewoon lekker aanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef AirwiN het volgende:
Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafelquote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik bedienen hahaha, heb je veel servies ? En nog belangrijker, heb je voldoende geld om daarna nog meer te kopen? [ afbeelding ]
Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
Ik ga nu iig weer even voetbal kijken. Laten we het zo afspreken, als het NL11tal vanavond verliest, serveer ik de hele avond én doe ik de afwasquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
neequote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef AirwiN het volgende:
Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?
a_a heeft ook officieel een stoel gereserveerd, is dat bezwaarlijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef zeemonster het volgende:
Stuur maar een pm'tje wanneer het jouw uitkomt , of we kijken na Pasen even. leuk
Die kan ie over een tijdje pas aanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
Nee hoor leuk juist, A_A ken ik al , ik heb op kraamvisite zijn zoontje een iets te groot pakje gegeven omdat ik niet meer gewend was aan die kleine maatjes.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje ... dan duurt het wel heel heel langwelke maat heb ik gekocht 68?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef zeemonster het volgende:
Dalijk is het te warm. Ahh
Hij heeft echt veel van je vriendin weg op de laatste foto die ik heb gezien
Dat denk ik want ik heb het echt al sinds december niet meer ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus jij bent die persoon die ik mis sinds een tijd uit mijn lijst
Ik ben heel duidelijk te herkennen want er hangt een oranje fietskar aan mijn fietsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga voortaan opletten of ik je zie dus als je getoeter hoort altijd zwaaien(overigens geen flauw idee hoe je eruit ziet dus ik ga gewoon naar iedereen toeteren.
Nee joh...leraressen komen toch niet zo vroeg weer van school terug? Ik heb gewoon 2 leerplichtige kinderenquote:
Goeiemoggelquote:Op donderdag 2 april 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen.. Een dag lang en hard werken vandaag, bijna weekend!
Ah ik foei mezelfquote:Op donderdag 2 april 2009 11:24 schreef Charisma het volgende:
jullie zijn me vergeten...![]()
ik had een heerlijke verjaardag en nee geen grapje ;;en vandaag schijnt weer de zon !!!! lekker in de tuin zitten vandaag en genieten
bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffersquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft?Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
reed er gister ff langs, maar zoveel was er niet te zien...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij was het hier geen geval rood licht maar een geval van de bocht te kort nemen. Die vrachtwagen stond gedeeltelijk (voor zover ik kon zien) over het fietspad. In ieder geval had hij de bocht zo kort genomen dat hij het verkeerslicht eruit reed (die nu professorisch met hout weer is gemaakt zag ik).
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffers
Hoe goed ben je met een stempel?
He verdorie.. gewoon eten dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sorrie mensen, NL heeft gewonnen dus ik ga niet serveren
qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?quote:
Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft?Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!
Lief van jou!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef zeemonster het volgende:
Lovechild, ik heb je gemist in het den haag topic trouwens !!! Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
Ik heb inderdaad iets binnen! Ik ga 'em even lezen.quote:
Doe maar het algemeenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?
Welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Zal me eerst effe voorstellen, wel zo beleefd.
In dat geval, neuh.. niets gemistquote:
Zelfs om kwart voor twaalf was het nog afgeladen. Heerlijk om weer tot laat buiten te kunnen zitten!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Charisma het volgende:
goede morgen allemaal. ja lekker vrij en zo naar wassenaar plantjes kopen
Ik heb best groene vingers maar in een tuincentrum kom ik nou echt nooit, best vaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
jep, en het was er druk, ministerraad kwam uit, dus nog even gezwaaid naar Rouvoet, Balkie en meer.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Per maandag al na een solli procedure van 5 maanden en diverse testen
't Wordt de hele zomer nog mooi weer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat t veel te mooi weer is om te Wii-en
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Precies. Als het nou een Xbox360 of PS3 was...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat t veel te mooi weer is om te Wii-en
Welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen
Edit:
Zal me eerst effe voorstellen, wel zo beleefd.
Ik ben dus "Hork", man 33 jr. Woon niet in Den Haag, maar ik ben sinds 1999 werkzaam in Den Haag. Ook kom ik regelmatig bij de plaatselijke FC en in het topic raad de straat editie Den Haag
Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.
Niet toevallig langs pier32 he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
Vijf kilometer wezen hardlopen langs de zee. Daar kan ik best aan wennen met dit weer!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval, neuh.. niets gemist
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Was jij degene die de hele tijd zo aan het lachen was buiten ... het zit namelijk onder mijn huis (met een verdieping ertussen en stiekem het huizenblok ernaastquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef becky27 het volgende:
meurning! bijna weekend, gister geborreld bij 't Hoefje aan de laan van noi, hilarische kroeg. Woensdag heb ik gegeten bij TAO aan noordeinde, als je van aziatisch houdt echt een aanrader!
werkze!
Congrats!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Alleen nu het terras weer voller is en van muziek op vrijdag en zaterdag avond, maar dan ben ik er zelf toch vrijwel nooit: dus neequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:38 schreef becky27 het volgende:
zou best kunnen! neej ik denk het niet, er was nog een groep ambtenaren die al de stoelen hadden ingepikt. Denk dat het een van die types was.
nooit last van?
Als ze me s'ochtends wakker schreeuwen als ik uit kan slapen én mn zelfgegroeide appels opeten dan zijn het monsters. Zijn ze net zoals deze twee:quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)
Hier een foto van mijn heldquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)
Ze moeten een dynamo aan jou bevestigen, zou een heel bejaardetehuis stroom van kunnen trekkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef MissMSX het volgende:
A_A gefeli
Zo, weer bijna 13 km gewandeld. Het hyancinthenbos is nog niet in bloei helaas. Volgende week weer een kijkje nemen
Die oudjes hebben toch geen stroom nodig> Stammen nog uit de tijd van kaarsen en haardvuren enzoquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Atreidez het volgende:
Jill, zitten die halsbandparkieten ook in Scheveningen dan? Heb er nog nooit eentje gezien hierVolgens mij vinden meeuwen ze ook wel lekker..
[..]
Ze moeten een dynamo aan jou bevestigen, zou een heel bejaardetehuis stroom van kunnen trekken
Meestal loop ik ergens tussen de 5 en 6 km per uur (zonder bepakking dan hequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:45 schreef Atreidez het volgende:
Hoelang doe je daar nou over, 13 km? Ik heb in Montreal toen zo'n 16km gelopen in 4 uurOf moet je dat kuieren noemen?
ik fietste langs het plein rond half twee, DRUK!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:59 schreef ook_gek het volgende:
Hey A_A gefeliciteerd!!!
* ook_gek heeft vanmiddag lekker op het terras gezeten op de grote markt.
Heerlijk weer, en wat was het druk ook. Moeten al die mensen niet werken of zo![]()
Heerlijk rond gereden ook met dakje op. Op en top genieten van het geweldige weer
Ik was rond 14uur op de grote markt. En het was echt zo druk dat er geen 1 tafeltje vrij was. Wat een drama wat een dramaquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik fietste langs het plein rond half twee, DRUK!
ik pleit voor meer terrassen in Den Haag!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik was rond 14uur op de grote markt. En het was echt zo druk dat er geen 1 tafeltje vrij was. Wat een drama wat een drama![]()
Maar heb uit eindelijk wel lekker kunnen genieten van een kopje thee in de volle zon
JHA want ik wil maar 1 ding de hele dag, en dat is op een terras zitten in de zonquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik pleit voor meer terrassen in Den Haag!!
(niet lid van een politieke partij en ga straks DH weer verlaten maar goed, meer terrassen!!)
niet aan me wennen, want ik heb heel weinig tijd dus ben hier niet vaakquote:
Aawww, das zielug.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Atreidez het volgende:
Jill, zitten die halsbandparkieten ook in Scheveningen dan? Heb er nog nooit eentje gezien hierVolgens mij vinden meeuwen ze ook wel lekker..
We hebben hooguit een kwartiertje gezetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef MissMSX het volgende:
En vanmiddag hebben we ook nog eens lekker op een terrasje gezeten tussendoor. Da's slecht voor je gemiddelde snelheid
En waar hoorde je dat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:41 schreef nectarientje het volgende:
Heeft iemand gistermiddag rond een uurtje of 2/half 3 ook een paar harde knallen gehoord? Vlak daarna hoorden we het eea aan hulpdiensten rijden maar we zijn er nog niet achter wat het nou geweest is.
Het had eigenlijk vandaag moeten zijn. Saluutschoten ter ere van jouw verjaardag. Van harte ouwe!quote:
Gratzquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd!
Ik heb daarnet gezeild....oftwel in het midden van de boot gezeten en de mantra "ik ben niet misselijk, ik ga niet spugen" herhaald. En omdat ik daar zo druk mee bezig was, heb ik eigenlijk geen doodangsten uitgestaan...best goed van mezelf
Activiteitenbegeleider van jongeren/gehandicapte/senioren?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als iemand nog een ontiegelijk leuke baan weet voor een activiteitenbegeleider houd ik mij aanbevolen!
Het liefst lichamelijk gehandicapten, het allerliefst mensen met niet aangeboren hersenletsel (NAH).quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Activiteitenbegeleider van jongeren/gehandicapte/senioren?
ah, het is je een keer gelukt!quote:
Om 2 uur erin en om 11:00 uur eruitquote:
Nee, kredietcrisis, dus men geeft veel minder uit...quote:Op maandag 6 april 2009 07:35 schreef Elegy het volgende:
Gisteren naar de nieuwe Fast & Furious geweest, was weer leukLekker rustig ook in de bios, om kwart over twaalf
Toen ik er heen liep zag ik allemaal mensen die stonden te wachten totdat de winkels open gingen, is het uitverkoop ofzo?
Owh, megafoons hebben we gelukkig niet gezienquote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Qrious het volgende:
Duinenmars? Vond t maar irritant, al mn hardlooproutes bezet door trage, padbreedte-lopende mafketels met megafoons
Nou scheelt dat een aantal figuurlijk uit zichzelf al van het pad af waren...quote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef MissMSX het volgende:
Owh, megafoons hebben we gelukkig niet gezienEn wij duwen gewoon iedereen van 't pad af (letterlijk dan he
)
En heb je nu zo'n mooie medaille?quote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef AirwiN het volgende:
Nou scheelt dat een aantal figuurlijk uit zichzelf al van het pad af waren...
quote:
Mja waren grappenmakers die scoutings aan het begeleiden waren.. Verder ga ik tot de rand van t pad maar geen millimeter verder, ik hou rekening met hun, mogen ze dat ook met mij doenquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, megafoons hebben we gelukkig niet gezienEn wij duwen gewoon iedereen van 't pad af (letterlijk dan he
)
quote:
Dan rij jij blijkbaar over de juiste wegen ... ik heb overal "slecht wegdek" wegen en daar liggen echt heel veel steentjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:00 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
Loopt er iemand van carglass bij jullie in de buurt met een hamer en priem ofzoHeb echt nog nooit een put, barst of "sterretje" in me ruit gehad van me auto
Ik gelukkig wel, allrisk. Nieuwe ruit kostte me 75 euro eigen risicoquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Charisma het volgende:
goede morgen
ik heb ook twee leuke sterretjes in mijn vooruit, maar ik heb geen carclass verzekering , dus ik laat het nog even zitten...
Pas maar op, ik heb het sterretje / inslag niet opgemerkt en toen zat er gisteren opeens een scheur door mijn ruit. Putje hadden ze kunnen vullen, nu mogen ze mijn hele voorruit vervangen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Charisma het volgende:
goede morgen
ik heb ook twee leuke sterretjes in mijn vooruit, maar ik heb geen carclass verzekering , dus ik laat het nog even zitten...
Gewoon een beetje gestroomlijnde auto aanschaffen.. Maarja, als je een multipla hebtquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef RATMEN het volgende:
Dan rij jij blijkbaar over de juiste wegen ... ik heb overal "slecht wegdek" wegen en daar liggen echt heel veel steentjes.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gewoon een beetje gestroomlijnde auto aanschaffen.. Maarja, als je een multipla hebtHoge bomen vangen veel wind he..
Wij hebben er eenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef RATMEN het volgende:
[..]
. Een multipla
.
Als ik daarin zou moeten rijden, nam ik per direct ontslag!
Ehm, je hebt em bewust gekozen? Je wist wat voor auto het was? Je had em gezien voordat je besloot?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
Je bent blind... dat kan niet andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
thnxquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen
DH > http://www.haagsuitburo.nl/
Dank je Zeemonster, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef zeemonster het volgende:
Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets.
http://www.woonnet-haaglanden.nl/quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef denB het volgende:
Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.
Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
Zag het ook.. Niet helemaal handig als je t mij vraagt. Het is nu net of je daar niet rechtsaf magquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
Thanks!quote:
Uhm... Juni is nog iets te snel denk ik...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Elegy het volgende:
Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
Nietus, mijn Multiplarijder is pas 31 en chauffeur van beroepquote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....
Och ja, ieder zijn smaak, vind zo een Soul ook wel lachen. Maar zo een Chevrolet cruiser weer niets.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....kan even niet op de naam komen, maar dat zijn iig allemaal auto's waar ik niet dood in gevonden wil worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |