Ehm, je hebt em bewust gekozen? Je wist wat voor auto het was? Je had em gezien voordat je besloot?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
Je bent blind... dat kan niet andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
thnxquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen
DH > http://www.haagsuitburo.nl/
Dank je Zeemonster, je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef zeemonster het volgende:
Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets.
http://www.woonnet-haaglanden.nl/quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef denB het volgende:
Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.
Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
Zag het ook.. Niet helemaal handig als je t mij vraagt. Het is nu net of je daar niet rechtsaf magquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
Thanks!quote:
Uhm... Juni is nog iets te snel denk ik...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Elegy het volgende:
Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
Nietus, mijn Multiplarijder is pas 31 en chauffeur van beroepquote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |