abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67800636
Nououou...ik heb er wel een stem in gehad hoor.
Don't you love her madly?
pi_67800916
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Ehm, je hebt em bewust gekozen? Je wist wat voor auto het was? Je had em gezien voordat je besloot?

....
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:50:02 #278
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67801112
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:35 schreef Lovechild het volgende:
Je bent blind... dat kan niet anders

Of is 't er zoeen:
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_67801202
_!
pi_67801884
M'n vriendin heeft ook 2 of 3 sterretjes gehad in 1 maand tijd, helemaal over de zeik over haar grote trots..
Maar zou je op zulke wegen dan niet ff wat meer afstand nemen ofzo? Die steentjes komen toch echt door de kar voor je, die keus ligt bij je zelf

Zijn er trouwens nog (boeiende) activiteiten in DH a.s. weekend?
Just being curious.. ofzo
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:34:58 #281
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67802606
Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen

DH > http://www.haagsuitburo.nl/
50.000 O+
pi_67804875
Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
pi_67805837
Nou goed, ik zal het uitleggen:
als je niet al teveel te besteden hebt, dus een tweedehands auto moet, en je moet 4 kinderen vervoeren en je wilt ook nog wat bergruimte, dan is je keuze beperkt. Manlief wilde een bus, dat wilde ik pertinent niet. Toen kwam hij uiteindelijk uit bij een Multipla. Een auto die ontzettend lekker rijdt. Oké, het is geen schoonheid maar gelukkig ben ik gezegend met een man die vindt dat een auto voornamelijk een vervoersmiddel is om van A naar B te komen.

De vorm, die zie ik alláng niet meer. Wat me nog wel steeds een doorn in het oog is, is de deuk in de motorkap. Aan het eind van de zomer stond manlief voor het stoplicht áchter de meneer van De Vrijheid. Die meneer dacht: "Gunst, ik sta wel érg ver naar voren, laat ik een stukje achteruit gaan" en parkeerde vervolgens zijn reservewiel (want dat is toch wat er aan zo'n Jeep hangt?) in onze motorkap
pi_67806470
Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets . Ik ken mensen die hebben slechts de bus als vervoermiddel .
Ik rijd in een piepklein ford fiesta , een veredelde dwangbuis, maar het rijdt lekker wel .
pi_67806719
Jullie allemaal met jullie auto's, ik heb alleen een fiets

Waarmee ik heerlijk naar Zoetermeer ben gefietst in echt perfect weer! Straks weer terug in het donker, dat is dan wel weer minder.
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:31:38 #286
17979 MissMSX
Knightmare
pi_67811097
Oew, ik zou voor het busje gegaan zijn
Nah ja, ieder z'n keuze he

Ik heb een auto, maar manlief moest daar zonodig mee weg en toen moest ik op de fiets naar Voorburg
50.000 O+
pi_67812201
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Maar hoeveel afstand moet je dan houden? Als een auto met 50km/uur een kiezel wegkijlt kan die wel eens een flinke afstand afleggen

DH > http://www.haagsuitburo.nl/
thnx

Verder mag ik blij zijn dat een auto bij mn functie hoort, moet er niet aan denken om rond 5:45 op de fiets te moeten stappen om van Kijkduin naar Leiden te gaan 'T grootste probleem met mn auto ben ik zelf.. Ik ben eigenlijk te kritisch en weet altijd precies wat ik wil.. But hey, ik word betaald om kritisch te zijn dus daar vragen ze dan zelf om
Just being curious.. ofzo
pi_67812441
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef zeemonster het volgende:
Ach lovechild , je hoeft niks uit te leggen , want het rijdt en je vervoert je kinderen er nog altijd sneller mee als op de fiets .
Dank je Zeemonster, je hebt helemaal gelijk Dat altijd willen uitleggen is een vaak onnodig trekje van me.
Daarom leg ik nu ook niet uit waarom ik persé geen busje wilde
pi_67816955
goeiemorgen , ff me bak koffie naar binnen gieten en dan naar me werk
pi_67822678
een multipla is vet

Moguh btw
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_67823340
morgen - ken net he ?

straks met vriendin prikje halen voor haar pols, minder leuk voor haar...

vraagje , ik heb een letterkast gekocht en lades moeten schoongemaakt worden , kent iemand een goedkope meubelbedrijf die ik misschien kan benaderen ?
pi_67823578
Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....kan even niet op de naam komen, maar dat zijn iig allemaal auto's waar ik niet dood in gevonden wil worden

Wil d'r toevallig iemand voor mij naar mn werk vandaag? Geen zin en hoofdpijn....kga liever weer mn bed in
pi_67824765
Jill: Toyota Yaris Verso

Het regent, het regent ... ik vind het eindelijk eens een keer niet erg! In de lente is zoiets toch beter te verdragen

Zodirect maar eens lekker saoto eten en weer hard aan 't werk.
pi_67828183
Brrr, echt zodra het hoekig is probeer ik er zo snel mogelijk voorbij te gaan, als ik er achter blijf zitten ga ik me toch alleen maar ergeren

Ben trouwens alweer thuis van mn werk, werd daar nog misselijker en hoofd begon nog meer pijn te doen dat ik maar naar huis ben gegaan. De regen valt iid best mee, heb nog even snel de hond uitgelaten en hoewel ik lichtelijk doorweekt ben is het niet zo koud. Nu lekker mn bedje in.
pi_67830478
Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.

Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
  woensdag 8 april 2009 @ 15:26:57 #296
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_67830881
Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_67831704
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef denB het volgende:
Weet iemand websites waar ik me kan in schrijven om in een later stadium een huis te huren?
Ik wil namelijk dit jaar op me zelf gaan wonen in Den haag, maar ben totaal nieuw in de stad en weet dus niet zo goed hoe en wat, en voornamelijk waar je zou moeten aanmelden.

Nu ben ik ook nieuw in het huren van een huis dus
http://www.woonnet-haaglanden.nl/
pi_67832552
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Je zou toch bijna gaan denken dat het plaatselijke suffertje gelezen wordt in het ijspaleis...reed daarnet langs de Duinstraat. Heel mooi nieuw fietspad geverft op de weg, extra breed uitlopen zodat de fietsers meer ruimte hebben en schuin voor de auto's staan inplaats van dr naast in de dooie hoek
Zag het ook.. Niet helemaal handig als je t mij vraagt. Het is nu net of je daar niet rechtsaf mag Maargoed, de fietsers hebben iig weer een baan tot aan t stoplicht. Als ze gewoon die hele zooi platgooien en er een mooie rotonde maken zonder rare oplossingen, zijn ze ook van t gezeik af..
Where facts are few, experts are many.
pi_67832616
quote:
Thanks!
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Elegy het volgende:
Het appartement tegenover mij staat te huur nu. En ergens in juni komt het appartement onder mij ook vrij omdat mijn onderbuurvrouw gaat samenwonen met haar vriend.
Uhm... Juni is nog iets te snel denk ik...
pi_67832675
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Sorry een Multipla valt voor mij in het rijtje: Opel Agila, bijna alle modellen van Daihatsu, Kia Soul, en d'r is nog zo'n blokje waar ik me aan erger...daar zitten echt altijd bejaarden in die niet kunnen rijden....

Nietus, mijn Multiplarijder is pas 31 en chauffeur van beroep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')