Is prima!quote:Op woensdag 1 april 2009 21:01 schreef zeemonster het volgende:
Hahaha is goed , het lijkt me leuk een keer bij je te komen eten . Nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk . tot na Pasen is het echter een beetje volgepland hier , dus daarna een keer?
ik reserveer er 1 bij dezequote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef nectarientje het volgende:
In dat geval: bij mijIk heb 6 stoelen
stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.quote:
Jij moet koken en bedienen...quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef nectarientje het volgende:
stoel voor zeemonster, stoel voor a_a, dus nog 3 te gaan want ik wil zelf ook wel zitten.
Als jij dat nou doet, mag je ook komenquote:
Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:35 schreef nectarientje het volgende:
Als jij dat nou doet, mag je ook komen
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al zo gewend aan dat jij die bediening verzorgt als ik bij jou eet, dat ik het daar graag bij hou.
En dan bij elkaar op schoot zitten?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delen
Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mijquote:Op woensdag 1 april 2009 21:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeemonster wil wel helpen bedienen dus wellicht kunnen jullie een stoel delen
RB, graag of niet hoor
Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik vind het aanbod echt heel aardig en ik ga zeker op een meet verschijnen maar ik ga toch afslaan. Zelfs bij mijn vrienden eet ik nauwelijks, een of andere vage afwijking van mij
Yup! Kun je in de keuken wel wat eten RB en dan schuif je bij de koffie gewoon lekker aanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:44 schreef AirwiN het volgende:
Zie ik hier een geschikte kandidaat voor de bediening?
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafelquote:Op woensdag 1 april 2009 21:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik bedienen hahaha, heb je veel servies ? En nog belangrijker, heb je voldoende geld om daarna nog meer te kopen? [ afbeelding ]
Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
Ik ga nu iig weer even voetbal kijken. Laten we het zo afspreken, als het NL11tal vanavond verliest, serveer ik de hele avond én doe ik de afwasquote:Op woensdag 1 april 2009 21:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
bordje voor bordje, de glazen laten we op tafel staan en het is niet zo ver van mijn keuken naar mijn eettafel
neequote:Op woensdag 1 april 2009 21:52 schreef AirwiN het volgende:
Meld je dan ook nog even de aanwezigheid van die twee ongeleide projectielen die continu voor je voeten lopen?
a_a heeft ook officieel een stoel gereserveerd, is dat bezwaarlijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 21:53 schreef zeemonster het volgende:
Stuur maar een pm'tje wanneer het jouw uitkomt , of we kijken na Pasen even. leuk
Die kan ie over een tijdje pas aanquote:Op woensdag 1 april 2009 21:58 schreef zeemonster het volgende:
Nee hoor leuk juist, A_A ken ik al , ik heb op kraamvisite zijn zoontje een iets te groot pakje gegeven omdat ik niet meer gewend was aan die kleine maatjes.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:00 schreef zeemonster het volgende:
Jeetje ... dan duurt het wel heel heel langwelke maat heb ik gekocht 68?
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:07 schreef zeemonster het volgende:
Dalijk is het te warm. Ahh
Hij heeft echt veel van je vriendin weg op de laatste foto die ik heb gezien
Dat denk ik want ik heb het echt al sinds december niet meer ofzoquote:Op woensdag 1 april 2009 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dus jij bent die persoon die ik mis sinds een tijd uit mijn lijst
Ik ben heel duidelijk te herkennen want er hangt een oranje fietskar aan mijn fietsquote:Op woensdag 1 april 2009 15:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ga voortaan opletten of ik je zie dus als je getoeter hoort altijd zwaaien(overigens geen flauw idee hoe je eruit ziet dus ik ga gewoon naar iedereen toeteren.
Nee joh...leraressen komen toch niet zo vroeg weer van school terug? Ik heb gewoon 2 leerplichtige kinderenquote:
Goeiemoggelquote:Op donderdag 2 april 2009 08:15 schreef zeemonster het volgende:
Goedemorgen.. Een dag lang en hard werken vandaag, bijna weekend!
Ah ik foei mezelfquote:Op donderdag 2 april 2009 11:24 schreef Charisma het volgende:
jullie zijn me vergeten...![]()
ik had een heerlijke verjaardag en nee geen grapje ;;en vandaag schijnt weer de zon !!!! lekker in de tuin zitten vandaag en genieten
bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffersquote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft?Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
reed er gister ff langs, maar zoveel was er niet te zien...quote:Op woensdag 1 april 2009 17:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Volgens mij was het hier geen geval rood licht maar een geval van de bocht te kort nemen. Die vrachtwagen stond gedeeltelijk (voor zover ik kon zien) over het fietspad. In ieder geval had hij de bocht zo kort genomen dat hij het verkeerslicht eruit reed (die nu professorisch met hout weer is gemaakt zag ik).
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
bij het bedrijf waar ik ben zoeken ze nog fulltime chauffers
Hoe goed ben je met een stempel?
He verdorie.. gewoon eten dan?quote:Op woensdag 1 april 2009 22:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Sorrie mensen, NL heeft gewonnen dus ik ga niet serveren
qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?quote:
Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Lovechild, mag ik even brutaal zijn, weet je toevallig of het bedrijf waar je man werkt nog een tijdelijke part-time chauffeur nodig heeft?Kan zelf geen werk meer vinden in de buurtuberhaupt.
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik zal het hem zo even vragen, hij zit ff ergens waar je niet zo lekker communiceert ;-), en dan pm ik je!
Lief van jou!quote:Op woensdag 1 april 2009 22:59 schreef zeemonster het volgende:
Lovechild, ik heb je gemist in het den haag topic trouwens !!! Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?
Ik heb inderdaad iets binnen! Ik ga 'em even lezen.quote:
Doe maar het algemeenquote:Op donderdag 2 april 2009 19:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
qua eten of qua ongelukken of meer in het algemeen?
Welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Zal me eerst effe voorstellen, wel zo beleefd.
In dat geval, neuh.. niets gemistquote:
Zelfs om kwart voor twaalf was het nog afgeladen. Heerlijk om weer tot laat buiten te kunnen zitten!quote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef Charisma het volgende:
goede morgen allemaal. ja lekker vrij en zo naar wassenaar plantjes kopen
Ik heb best groene vingers maar in een tuincentrum kom ik nou echt nooit, best vaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
jep, en het was er druk, ministerraad kwam uit, dus nog even gezwaaid naar Rouvoet, Balkie en meer.quote:
Feli!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Per maandag al na een solli procedure van 5 maanden en diverse testen
't Wordt de hele zomer nog mooi weer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat t veel te mooi weer is om te Wii-en
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Precies. Als het nou een Xbox360 of PS3 was...quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat t veel te mooi weer is om te Wii-en
Welkomquote:Op donderdag 2 april 2009 21:06 schreef Hork het volgende:
Vandaag heerlijk een paar uurtjes op de Grote Markt gezeten; was behoorlijk drukbevolkt moet ik zeggen
Edit:
Zal me eerst effe voorstellen, wel zo beleefd.
Ik ben dus "Hork", man 33 jr. Woon niet in Den Haag, maar ik ben sinds 1999 werkzaam in Den Haag. Ook kom ik regelmatig bij de plaatselijke FC en in het topic raad de straat editie Den Haag
Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dat zit m echt in t weer! Ik reed gister ook ineens spontaan naar een tuincentrum toe. Eind van t jaar hopelijk eigen kiwi's en frambozen
Noem halsbandparkieten nou geen groene monsters......vind ik niet lief. Ik heb zelf een tamme gele.....:)quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:49 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat die vliegende groene monsters geen bezoek aan je tuin brengen. Ik had, met nadruk op had, 12 appels vorig jaar aan mn appeltakje hangen. Na twee weken waren ze helemaal d'r afgevreten door die uit de klauwen gegroeide parkieten.
Niet toevallig langs pier32 he?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:45 schreef AirwiN het volgende:
Vijf kilometer wezen hardlopen langs de zee. Daar kan ik best aan wennen met dit weer!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval, neuh.. niets gemist
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
Was jij degene die de hele tijd zo aan het lachen was buiten ... het zit namelijk onder mijn huis (met een verdieping ertussen en stiekem het huizenblok ernaastquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:01 schreef becky27 het volgende:
meurning! bijna weekend, gister geborreld bij 't Hoefje aan de laan van noi, hilarische kroeg. Woensdag heb ik gegeten bij TAO aan noordeinde, als je van aziatisch houdt echt een aanrader!
werkze!
Congrats!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb een baan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |