@A_A: als je dan toch bezig bent, ...ondergetekende is op 6 april jarig en zou dit ook graag toegevoegd zienquote:Op maandag 30 maart 2009 22:41 schreef kipptje het volgende:
teeeeveeeeepeeeee!!!!
AA, kan je mijn verjaardag toevoegen: 10 april
jaja mensjes... dan word ik alweer een jaartje ouder.....
ik zal nog een stukje verzinnen over mezelf... ook iets over import oid
Zie PMquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
*****DIENST MEDEDELING*****
Ik krijg van veel mensen de vraag of ik dingen kan aanpassen in de OP en dat is geen enkel probleem alleen kan ik niet steeds in de topics bijlezen. Het volgende topic wordt waarschijnlijk met een veranderde OP dus dan ga ik van alles aanpassen. Als er mensen zijn die nog iets aangepast willen hebben mij een PM willen sturen met als onderwerp "Den Haag OP" .... graag
Ook heb ik van redelijk wat mensen de vraag gekregen om hun te verwijderen uit de plattegrond, maar gezien ik dit niet zomaar kan doen moet ik dus een nieuwe plattegrond maken en heb ik zodoende jullie adressen/postcode/gps locatie/what ever nodig.
***** EINDE DIENSTMEDEDELING ****
Hoigoeiemorgen
We wachten op onze verslaggeefster Jill. Die weet er vast meer over!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:40 schreef kipptje het volgende:
heeft iemand enig idee waarom de la rey weg is afgesloten? ligt volgens mij toch niet echt in de buurt van het world forum of ligt het aan mij? 10 man politie staan er
Daar bij de vorige aannemelijk kon worden gemaakt dat de fout bij de fietser lag denk ik in dit geval het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah dat dus:
http://district8.net/fietster-onder-vrachtwagen-de-la-reyweg.html
Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Trouwens, morgen mag jij niet boven parkeren (de rest ook niet overigens...) , er is brandoefening.
!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef Jill-RMC het volgende:
Ah dat dus:
http://district8.net/fietster-onder-vrachtwagen-de-la-reyweg.html
Gaat weer lekker met die vrachtwagens vs fietsers. Denk wel dat deze een stuk ernstigere is dan die van vorige week.
Ik denk dat Jan het wat laat heeft doorgegeven, afijn, nu weet je hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh shit , serieus? geen mail gezien ..
Ik werk donderdag ook trouwens.
In ruil daarvoor ben ik 14 april vrij wat zo ongeveer inhoudt dat ik min 1 dag werken op de 15e lekker anderhalve week vrij ben
Die is ook chauffeur?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:45 schreef kipptje het volgende:
[..]
!!!!!! wow! dat was echt 30 meter van ons huis vandaan!!!!! maar goed dat ik het nu pas lees, ik was anders doodsongerust dat het misschien mijn vriend kon zijn...
Nope, dat zit er niet in. Financiële crisis enzo hahahahaquote:
Laat je dat nou niet zelf in de hand hebben bij een surprisepartyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 20:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Als je maar weet dat ik GEEN zin heb in een surpriseparty [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |