SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh: FiPo![]()
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben me wel aangestoken, ik ben ook al dagen aan het bakken!
Ach, ik was vanochtend toch weer 2 ons lichter dan gisteren dus het heeft in elk geval niet zoveel kwaad gedaan. Had de rest van de dag toch nog weinig op. Vanavond nog 1 muffin en dan zijn ze op, dan stop ik ook weer even met bakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...
Daarvoor doe ik de oefeningen op de wii-fit (voorbeelden ervan kun je zien op de site van wii-fit, dan kun je ze ook thuis doen eventueel).. en verder veel hardlopen, dat werkt voor mij erg goed. Ik heb altijd flinke benen gehad, maar nu zijn de vetdelen spieren aan het worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef Laureline het volgende:
Is er ook ergens een site met de beste oefeningen voor billen/bovenbenen? Of wat doen jullie daaraan?
Pas op hoor, anders laat ik 'm aanpassenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
.
Valt me mee dat de TT niet over logopedistes gaat. Pfiew
.
Broodje kroketquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef AKnynke het volgende:
nog 25 minuten, dan is het lunchpauze. Honger!
Even bedenken wat, heb zin in wat warms...
nee, en ik heb zo'n zin in kroketten! wil ze binnenkort zelf een keer gaan maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
ha-haquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Vik, jij wandelende frituurpan!
Tevens tvp
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
Heb ik een keer gelezen en het wordt hier ook steeds geroepen. Weet niet precies hoe dat verder, maar juist omdat het onlogisch klinkt is het blijven hangenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
OMG dit soort dingen moet ik helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Een flinke plak Goudse kaas van 30 gram bevat zo'n 120 kcal, een kroket (na bakken in frituurvet) 250-300... Pas bij 2 boterhammen met kaas begin je dus een beetje in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Ik had wel wat dingen gevonden maar daar hadden ze het over broodjes kaas die je in de horeca zou krijgen, da's ook een stuk meer dan een gewone boterham.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
het was iets met ijzergehalte!
google maar op kroket beter dan kaas
Yes! Dat is precies goed voor mij. Maar moet je daar uiteindelijk ook tot 200 per dag van doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef mspoez het volgende:
Geen student, volgend jaar weer. Net lunchpauze gehad met worstjes en okra.
Billen en benen; en .
Ik 242. Ik krijg echt alleen maar goed nieuws vandaag. Gelukkig ben ik wel, voor het eerst in 3 maanden afgevallen ipv aangekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
Chico!
Adres Willem Beukelsstraat 55
Reacties 278
Positie 223
Succesquote:
Ken je de versie van Nina Simone? die isquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ken je de versie van Nina Simone? die is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Jottem. Wat een feest is dat toch, een uitstrijkje laten maken![]()
![]()
Maar als het goed is ben ik er nu voor vijf jaar vanaf geloof ik?
Over drie weken bellen voor de uitslag. Drie weken!
Om te vieren dat ik er vanaf ben voorlopig heb ik mezelf getrakteerd op een witte Magnum met aardbeienmeuk er in. Mjam! Ik zou er bijna ook nog een patatje van gaan nemen, maar dat doe ik dan maar weer niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Is dat lekker?? (die magnum, niet het uitstrijkje!)
Whehehehe!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou, ik had ze nog nooit gegeten en holde de supermarkt in op zoek naar comfort food
De doos () zag er lekker en gezellig uit dus heb ik het geprobeerd en het is lekker! Ik eet eens per jaar een Magnum ofzo - dát is nog eens 'zelden', Vik!
- maar nu was ik er gewoon aan toe!
Why is everybody always pickin' on me?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou, ik had ze nog nooit gegeten en holde de supermarkt in op zoek naar comfort food
De doos () zag er lekker en gezellig uit dus heb ik het geprobeerd en het is lekker! Ik eet eens per jaar een Magnum ofzo - dát is nog eens 'zelden', Vik!
- maar nu was ik er gewoon aan toe!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:en ik heb wel taart gehad
bountytaart
![]()
![]()
![]()
want:
ik heb vandaag mijn opleiding afgerond!!!!!!!!
en mag in juni mijn diploma komen halen![]()
Jaahaa, maahaar, die oude mevrouw is wel oud en kan dus minder lang genieten van haar spraakverstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why is everybody always pickin' on me?.
On the bright side: ik heb naar Bon Jovi geluisterd op mijn iPod! Met CI! En 'Always' klonk nog niet eens zo heel afschuwelijk. Heb nu ook een leuk spelletje ontdekt: Mark kiest een liedje en ik moet zeggen welke het is. Ik weet het best snel. Woeiiiiiiiiii
.
Ik zat echt een beetje in een dipje na vandaag. Het ging echt bagger en - serieus - dat kwam niet door de logopediste. De oefeningen waren gewoon een stuk pittiger (minder context, langere zinnen etc). Maar volgens haar lig ik wel op schema, dus ik moet me geen zorgen maken. Minder leuk om te horen is dat de bejaarde vrouw die samen met mij revalideert nog maar één keer hoeft terug te komen, omdat zij al op het niveau van spraakverstaan zit. Ik hoor van alle kanten dat ik mezelf niet moet gaan zitten vergelijken met andere mensen, maar toch is het niet leuk...
. Maar nu heb ik dus de muziek ontdekt en ben ik weer een beetje happy
.
En o ja: goed zo, Greys!Ik ben trots op je dat je toch doorgezet hebt! Nu ben je er voorlopig weer van af
.
True.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaahaa, maahaar, die oude mevrouw is wel oud en kan dus minder lang genieten van haar spraakverstaan![]()
Maar ik begrijp helemaal dat je het niet leuk vindt
Is ze tegelijkertijd met jou aangesloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar je verwacht dat zo'n oud brein zich minder goed kan aanpassen dan een jong, fris en fruitig brein.
Nee wacht, ik heb gewoon een koppig brein. That makes sense![]()
.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar je verwacht dat zo'n oud brein zich minder goed kan aanpassen dan een jong, fris en fruitig brein.
Nee wacht, ik heb gewoon een koppig brein. That makes sense![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is ze tegelijkertijd met jou aangesloten?
Je hebt ook (zonder account) www.caloriechecker.nl en als je een lijst met kcal waardes per product wil: www.voedingswaardetabel.nlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:07 schreef stroke het volgende:
Heey, heeft iemand hier een goede online calorie telller? ^^"
ben sinds de laatste keer hier te zijn geweest 1 kilo afgevallen! het gaat sloom maar het gaat eraf!
Is het niet alleen teveel maar ook een beetje ongezond?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef stroke het volgende:
ja ik heb vandaag iets teveel gegeten! 4 broodjes met paturain. 2 tosti's, zo nog avond eten en danvanavond nog wat fruit.
Ik had les tot half 5. Zonder al dat eten wat ik echt ingedut! maar ik probeer minder calorieen binnen te krijgen.
1318kcal zonder avondeten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef stroke het volgende:
ja ik had vanochtend haast dus ff van alles bij elkaar gegooid.
Kcal: 1318
best veel zie ik nu.
Mensen een eet patroon waar ik 2 stuks fruit binnen krijg en niet boven de 1500~ kcal uitkom?
At je normaliter veel? Ik eet 4/6 broodjes per dag, drink koffie, tussendoortjes fruit of een stukje ontbijtkoek (dat laatste ook niet meer dan 1x per dag), gewoon goed avondeten en 's avonds drink ik wel eens een glas rivella of bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
wat is mager beleg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee af
Maar dan ook wel echt mager beleg, want 4x iets zoals paturain telt meteen heel zwaar
Bijvoorbeeld rookvlees, kipfilet en filet americainquote:
Mooi kapselquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de duidelijkste onduidelijke foto van mijn nieuwe kapsel![]()
korte pony, even wennen, maar uiteindelijk wel blij mee
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooi kapsel
Wij 2 posten wel de meeste foto's in dit topic he, zou dat samenhangen met het vele afvallen
Hell yeahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.
ik heb bevestiging nodig, en ik kom er voor uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.
Leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de duidelijkste onduidelijke foto van mijn nieuwe kapsel![]()
korte pony, even wennen, maar uiteindelijk wel blij mee
Broccolimousse, heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, m'n baked choceuh, broccoli staat in de oven!.
Daarmee kom je ook niet snel boven de 1500kcal als je gezond eet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:41 schreef kwakveense het volgende:
staat je leuk mo! en wat heb je een smal bekkie zeg!!
@miss s: jongens van 18 moeten écht meer dan 1500 kcal eten hoor!!ik zou je aanraden, (sure? eet je naam niet meer) om de lijst te volgen van t voedingscentrum voor mannen vanaf 18 jaar, caloriebeperkt: das 5-7 boterhammen (volkoren) per dag, 150-200 gram aardappelen of 75-100 gram pasta of rijst (ongekookt), 100-150 gram vlees of vis (volgens mij), 200 gram groente minimaal. neem mager beleg, snoep niet extra, eet frui of iets gezonds als tussendoortje... dan val je echt zeker wel af.
maar ga niet hongeren, je bent nog niet eens uitgegroeid.
Grappig feitje: mijn zusje kan een ipod-oordopje aan haar CI houden, dan hoort ze de muziek beter ! (ziet er wel raar uit, oordopje op haar hoofd geplaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why is everybody always pickin' on me?.
On the bright side: ik heb naar Bon Jovi geluisterd op mijn iPod! Met CI! En 'Always' klonk nog niet eens zo heel afschuwelijk. Heb nu ook een leuk spelletje ontdekt: Mark kiest een liedje en ik moet zeggen welke het is. Ik weet het best snel. Woeiiiiiiiiii
.
Ik zat echt een beetje in een dipje na vandaag. Het ging echt bagger en - serieus - dat kwam niet door de logopediste. De oefeningen waren gewoon een stuk pittiger (minder context, langere zinnen etc). Maar volgens haar lig ik wel op schema, dus ik moet me geen zorgen maken. Minder leuk om te horen is dat de bejaarde vrouw die samen met mij revalideert nog maar één keer hoeft terug te komen, omdat zij al op het niveau van spraakverstaan zit. Ik hoor van alle kanten dat ik mezelf niet moet gaan zitten vergelijken met andere mensen, maar toch is het niet leuk...
. Maar nu heb ik dus de muziek ontdekt en ben ik weer een beetje happy
.
En o ja: goed zo, Greys!Ik ben trots op je dat je toch doorgezet hebt! Nu ben je er voorlopig weer van af
.
Wat is iedereen lekker aan het rennenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Broccolimousse, heeeeeerlijk!
Ik ga even een rondje rennen. En: hoera, het rapport ligt uitgeprint op m'n bureauVanavond vroeg naar bed.
dan heb ik de hoeveelheden denk ik niet goed (en hier zit nog geen bereidingsvet en boter op brood bij enzo he...). 2000 is waar volwasen kerels die willen afvallen op moeten mikken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarmee kom je ook niet snel boven de 1500kcal als je gezond eet.
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het rennenzou het door het weer komen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel hij eerst binnen kreeg, standaarden zijn leuk en aardig (en ook goed dat je er op wijst) maar soms werkt het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dan heb ik de hoeveelheden denk ik niet goed (en hier zit nog geen bereidingsvet en boter op brood bij enzo he...). 2000 is waar volwasen kerels die willen afvallen op moeten mikken...
sure is niet zo heel groot, dus 1800 kan nog, maar 1500 is te weinig...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest..
Ik heb nog nooit buiten gewandeltquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goeden was vandaag ook echt zo'n lekker weer
Ik ben wezen shoppen (2 care bear shirtjes gekocht) dus ook lekker buiten gewandelt
Good for youquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Just call me PPPquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Mèn, ik ben moe en ik heb hoofdpijn![]()
Haha, grappig van je zusje, Poison-nog-watIk heb ff geprobeerd of die van mij ook blijft plakken en idd
Maar ik ga straks, als ik meer muziek ga luisteren, een speciaal kabeltje gebruiken, denk ik
.
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns isquote:
Maar ik heb het al eerder aan je gevraagd (meerder keren volgens mij)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns is.
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beursquote:
Dat is toch zeker wel iets meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
Jaaaaaaaaa!! Dankie dankie dankie!quote:
Ik denk dat zoiets ook mijn streven wordt. Als mijn knie het niet voortijdig begeeftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik loop tussen de 11,5 en 11,9 km per uur. M'n doel is 12 km per uur op de 5 km.
Ja, dat was 'ie bij mij ook dus ik had maar besloten dat dat goed was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beurs![]()
En dat wiebelt zo rot
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
DaD, ik doe 'm altijd precies zo lang als in het recept en dan is 'ie nog licht moistIs 't gelukt?
Die ontbijtkoek is toch helemaal niet zo verkeerd? Dat vult een beetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat sport iedereen hier goed![]()
BJ: gefeliciteerd!
Lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met halvejam
T: 1 plak ontbijtkoek (jaja i know)
L: 250 ml Optimel yoghurt + 1 appel
T: 2 mandarijntjes + 1 appel
D: kipfilet, bietjes en aardappeltjes
T: 1 mandarijn
Bij de Griek hebben ze altijd vrij veel koude voorgerechten, daar is vaak wel iets acceptabels uit te halen. Ook veel vis meestal, dus probeer anders iets daarvan te kiezen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zuip me helemaal klem aan grote glazen thee. Dat scheelt wel. Eerste twee weken zijn het ergst.
Iemand nog tips, ik heb donderdag een cursusdag van mn werk en die wordt afgesloten met een rijsttafel en vrijdag met vrienden al eeuwen een afspraak staan om bij de Griek te gaan eten. Suggesties voor acceptabel gerecht? Met die rijsttafel zat ik te denken aan wat rijst (joh) met wat groentes en Grieks aan gegrilde kip en dan vragen of ze de saus apart willen serveren...
Nou, ik ken mezelf... Als ik iets extra's neem, ga ik gelijk helemaal los. Need the disciplinequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
XM, je hoeft echt geen honger te lijden om af te vallen hoor... Kun je niet gewoon een extra tussendoortje nemen of iets vervangen door iets met evenveel kcal dat meer vult?
Dat ken ik, maar kun je niet gewoon een paar wortels ofzo inbouwen in je planning? Dan is het niet meer extra, en het is ook niet echt iets dat smaakt naar meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik ken mezelf... Als ik iets extra's neem, ga ik gelijk helemaal los. Need the discipline.
Thnx!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Bij de Griek hebben ze altijd vrij veel koude voorgerechten, daar is vaak wel iets acceptabels uit te halen. Ook veel vis meestal, dus probeer anders iets daarvan te kiezen.
Ook kunnen jullie misschien kiezen voor mezze, dan krijg je een grote tafel met allerlei kleine hapjes (soort tapas, maar dan dus Grieks) - zodat je goed kunt kiezen welke dingen wat gezonder zijn en dan alleen die eten.
Pila-tessen, vond ik dat op lijken. Maar beide zijn goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beurs![]()
En dat wiebelt zo rot
)
DaD, ik doe 'm altijd precies zo lang als in het recept en dan is 'ie nog licht moistIs 't gelukt?
Blegh...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
het is weer dinsdagavond te laat, en k zit weer een collee voor te bereiden. gatverdegatver.
Ik red het nog wel zo, maar wel een goeie om te onthoudenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar kun je niet gewoon een paar wortels ofzo inbouwen in je planning? Dan is het niet meer extra, en het is ook niet echt iets dat smaakt naar meer.
ik moet nog beginnenquote:
er zitten vrij veel suikers in wat je nu eet (ontbijtkoek=suiker, fruit=suiker), daar krijg ik altijd honger van... misschien dat je van iets meer mager eiwit in je tussendoortjes ook minde rhonger krijgt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik red het nog wel zo, maar wel een goeie om te onthouden.
Ik ben ook omquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pila-tessen, vond ik dat op lijken. Maar beide zijn goed![]()
Ik loop nog langzamerMerk wel dat ik het prima uithou dus misschien tempo opvoeren? Of eerst gewoon de minuten?
Ik ben net terug van Pilates: officialy hooked!
Oh, jij hebt een juf+!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook omPilates met een juf is zo tof
En helemaal met een Vlaamse juf; die zegt 'benen naar buiten draaien, alsof je dijen elkaar kusjes geven'
De thee helpt nu nog goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
er zitten vrij veel suikers in wat je nu eet (ontbijtkoek=suiker, fruit=suiker), daar krijg ik altijd honger van... misschien dat je van iets meer mager eiwit in je tussendoortjes ook minde rhonger krijgt?
Gewoon een keer een proefles doen, dan weet je meteen of het iets voor je is!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De thee helpt nu nog goed. Als ik het écht niet meer red, dan neem ik ook wel iets hoor
.
Pilates, is dat ook te doen voor mensen met een krakkemikkig lijf, of is het met heel veel stretchen en rekken enzo?
Bummer!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, daar waar ik een sportschoolabonnement heb () geven ze geen Pilates... Jammer
Hm, dat schiet op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen
ik had misgerekend: dacht dat ik alleen wat zou hoeven lezen voor moprgen, maar nu ineens moet ik ook een thema/concept introduceren, omdat er maar 2 presenaties zijn, in plaats van 3 of 4. k hoef dus gelukkig niet zoals vorige keer 2 volle uren vol te praten.
Ik doe het liever op blote voeten, dan ben je net wat stabieler.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst Pilates(s)en.. Ben heel benieuwd, want ik ben nog minder lenig dan de bank waar ik nu op zit.
Kan toch gewoon op sokken, trouwens?.
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OKquote:
Oh op blote voeten zelfs, ook goed! Schoenen kon ik me in ieder geval niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe het liever op blote voeten, dan ben je net wat stabieler.
En ja, had jij verwacht dat het een luchtig toetje was, dan?300 g chocolade, 150 g boter en zes eieren doesn't say licht verteerbaar
Heel herkenbaar... Ik ben niet heel dol op sporten maar ik ben wel bereid om het te blijven doen als ik me dan met eten meer kan veroorloven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK
Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
het hardlopen ging echt lekker
hebben 4, 6, 7 en 8 minuten gerend met een minuutje pauze tussendoor.
500 gram rijst ?? Dat is echt heel veel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
O: -
T: -
L: -
T: 4 boterhammen kaas + ananas + 500 ml vruchtensap
D: 500? g rijst, groente, garnalen, sojasaus
T: 200 ml fernandes, 200 ml cola light
Voel mij een beetje ziekjes, heb helemaal geen eetlust ook..
En dat heb je alleen opgegeten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Een bak bij de wok to walk... 500 gram bereidde rijst denk ik dan..
das echt veel minder hoor!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Een bak bij de wok to walk... 500 gram bereidde rijst denk ik dan..
dat is netjes, en die 4 km gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef kwakveense het volgende:
ik was heel trots dat ik gisteren al 20 minuten achter elkaar kon. ik ga nu proberen om deze week nog een keer 3 km te lopen, en dan in t weekend 4 km....
Ja, zoveel heb ik niet gegeten vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En dat heb je alleen opgegeten?
Je hebt een menu samengesteld met:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
das echt veel minder hoor!!
op deze site kun je calorieën van wokmaaltijden zien. http://www.eazie.nl/ is vergelijkbaar met de wo2walk (wok2walk is alleen 1000x fiessser)
LOLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Ah oké, vandaar. Dan heb je idd recht van sprekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Eska, ha, ik was al benieuwd hoe je het vond! Ik ben in januari weer begonnen, maar ik heb 't eerder ook al een jaar gedaan, dus ik vond mezelf al best ervarenValt het je mee, hoe lenig je bent?
we hebben zonder Evy gelopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.
ik ga deze les (19) donderdag lopen. eerst weer een beetje opfrissen. Is het te doen.
ik had zondag deze les ook willen doen maar had per ongeluk les 20 op mp3 speler gezet, en
die is 4 x 8 minuten. die was wel pittig.
Dank je!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
t is echt heel leuk PF!
en ik vind je wokmaaltijd er goed uitzien. 530 kcal is niet teveel voor een avondmaaltijd...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK
Sport jij veel?
Ja, best wel... Het beperkt je behoorlijk in je dagelijks functioneren. Je bent je door de pijn altijd 'bewust' van je lijf en dat is wel eens irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, X_M. Heb je er veel last van in het dagelijks leven?
Jaaaaaquote:Ik heb nu wel zin in een Griekse salade.. Wel in Griekenland te nuttigen dan natuurlijk.
.
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh dames. Ik heb zomaar vrij, en alsnog zit mijn dag vol
.
@XM: welk type heb jij? Zag op wikipedia een hele lijst met soorten?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.
Maar, ik heb het gelukkig niet zo erg dat als ik een bal gooi, m'n arm er achteraan gaat
Ik hoef niet naar revalidatie vandaagquote:
Moet je het daarna zonder hulp gaan doen? Lijkt me nog best lastig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar revalidatie vandaag(alleen op maandag en dinsdag en volgende week is al de laatste keer
).
Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier bij het gala vanavond!Je ziet er vast fabulous uit
.
Met mn armen en handen enzo wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Viking84 het volgende:
En Jezus XcUZ, wat heftig... Ben je dan ook een soort van slangenmens?
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met mn armen en handen enzo wel ja
Ben vrij opvouwbaar zeg maar
@Phaidra: lang wandelen gaat helaas niet nee...
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest..
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Oh wat vervelend lijkt me dat. Dat moet ook lastig zijn met afvallen dan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Pilates wordt hier dus helaas niet aangeboden. Yoga heb ik anderhalf jaar met veel plezier gedaan, maar bleek toch te belastendquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Muismijn lijstjes zijn ruim dubbel zo lang als de jouwe (en ik ben veel dikker
)
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Lijst van gisteren:
O: 2 meergranen boterhammen hazelnootpasta
L: goulashsoep, 2 meergranen boterhammen paté
D: pasta met rode saus (tomaat, ui, groene en rode paprika, gehakt),, als toetje Ben & Jerry's
S: anderhalf uur sportschool, cardio/kracht
gisteren vooral onderrug/benen getraind, dus ik kan amper lopen vandaag
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel.
High quality zuivel gespot!quote:
Ik kom net van 3 maanden ontbijten met yoghurt/kwark af, dus ik heb er even genoeg vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
Yep. En in de jam en in de banaan en in de jus' d'orange en en en.....Kan best zijn dat je er op afvalt, op 2 marsen per dag val je ook af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?. Ik val wel af met dit soort lijstjes
.
Waar zitten de carbs in dan? Crackers, brood, pannenkoeken?
O, in alles dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep. En in de jam en in de banaan en in de jus' d'orange en en en.....Kan best zijn dat je er op afvalt, op 2 marsen per dag val je ook af.
Bananen zijn niet het beste fruit om te nemen. Als je genoeg hebt van eeuwige sinaasappels/mandarijnen en je wilt toch vitamine C binnen krijgen, kan je ook een rode paprika etenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Maar de jam is Delight jam zonder toegevoegde suikersen jus d'orange bevat vitamientjes en de banaan is mijn fruit
. Ik heb maanden lang hetzelfde lijstje gehad en nu wil ik even een keer wat variëren.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Maar de jam is Delight jam zonder toegevoegde suikersen jus d'orange bevat vitamientjes en de banaan is mijn fruit
. Ik heb maanden lang hetzelfde lijstje gehad en nu wil ik even een keer wat variëren.
Ja zou ik miss idd moeten doen, maar ik stem m'n eten nooit zo op elkaar af, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar op dit soort dagen zou ik het avondeten dan uit eiwitten (vlees/vis) met groenten laten bestaan.
Fruit en zuivel zijn niet iedere dag essentieel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet? Twee ons groente en twee stuks fruit toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:11 schreef Muis006 het volgende:
loveli, GMTA
Trouwens, fruit heb je toch niet iedere dag nodig?
Je hebt een bepaalde hoeveelheid suiker nodig om de gelei van jam te maken, heel delightful dat ze er misschien meer fruit in mikken om de jam toch goed te krijgen. Als je de kcals vergelijkt met gewone jam, scheelt het dan veel? Etikettering is de manier om consumenten te foppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Ja, dus? Allemaal suikerquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Jammer! Ik ga eens naar de stadquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
Die broeken zijn helemaal niet zo als op het plaatje. En te groot bovendien. Grmbl.
Hemdje en tee zijn wel leuk though. Ik ga maar eens ontbijten...
Als je wat meer groente eet, kun je toe met minder fruitquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet? Twee ons groente en twee stuks fruit toch?
Sorry, foutje, ik bedoelde hier dat ze geen kunstmatige zoetstoffen hebben toegevoegd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde hoeveelheid suiker nodig om de gelei van jam te maken, heel delightful dat ze er misschien meer fruit in mikken om de jam toch goed te krijgen. Als je de kcals vergelijkt met gewone jam, scheelt het dan veel? Etikettering is de manier om consumenten te foppen.
Aangezien we vanavond sperziebonen eten, zal ik er minstens 300 gram inproppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je wat meer groente eet, kun je toe met minder fruit
Volgens mij werkt dat niet zo, hoor. Mijn moeder zei ook altijd: "Je eet weinig groente, dus eet dan maar wat meer fruit, dat compenseert het gebrek aan groente wel."quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij eten vanavond ook sperziebonen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aangezien we vanavond sperziebonen eten, zal ik er minstens 300 gram inproppen.
Sperziebonen
Da's waar ja, vitamine C zit in elk geval in allebei en groente heeft ws minder suiker, of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, heel vaak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Hebben jullie het ook weleens dat je de hele tijd hetzelfde liedje zit te zingen?
Welke dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, heel vaak.
Nu heb ik steeds hetzelfde stukje in m'n hoofd maar ik zit op de uni dus ik ga maar niet zingen.
Mini, jij bent echt obsessed met vitamine Cquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar ja, vitamine C zit in elk geval in allebei en groente heeft ws minder suiker, of niet?
In Vik's lijstje zie ik dan wel weer fruit maar geen groente. En een banaan is nou ook niet de vitaminebom onder de fruitsoorten, zeg maar...
-edit- Oh wacht, vergeten dat microwave-appel ook fruit is.
Uhuh. Herman van Veen liedjequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Hebben jullie het ook weleens dat je de hele tijd hetzelfde liedje zit te zingen?
Vind je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, jij bent echt obsessed met vitamine C![]()
Zowel appels als bananen bevatten geen noemenswaardige hoeveelheid VitC. Maar wel andere leuke dingen, hoor. Mineralen, bijvoorbeeld
Bij mij was het daarstraks eerst een uur I think about you van Bryan Adamsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je?Misschien komt het doordat ik vreselijke aften krijg als ik te weinig vitamine C eet.
Muis: Happy Up Here van Royksopp... Vriendje vindt dat geweldig en hij heeft het me vanmorgen laten horen maar nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd...
Ach joh... olijven, knoflook en noten zijn in elk geval gezond.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef Syrena het volgende:
Oh mijn D was gisteren dramaAlleen thuis, dus voor mezelf koken, nou
![]()
Vier olijven met knoflookteentje erin naar binnen gewerkt, 5 gehaktballetjes met mayo en curry, drie van die rotwafeltjes, half reepje chocolade met nootjes, handje walnoten, handje studentenhaver incl. krenten.
En het uiteindelijk D was vis in folie met viskruiden, wedges van de Lidl en een blikje erwten en wortelen van de Lidl
Whehe, die moet je ook niet al te hard in het openbaar gaan zingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij was het daarstraks eerst een uur I think about you van Bryan Adams
En nu Chocolate Salty Balls van Chef
Nee kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, die moet je ook niet al te hard in het openbaar gaan zingen.
Nee hoor. Maar het valt me op dat jij als het over groente/fruit eten gaat, altijd begint over VitC. Terwijl dat natuurlijk niet het enige nuttige bestanddeel isquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je?Misschien komt het doordat ik vreselijke aften krijg als ik te weinig vitamine C eet.
Muis: Happy Up Here van Royksopp... Vriendje vindt dat geweldig en hij heeft het me vanmorgen laten horen maar nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd...
Hm, daar heb je wel gelijk in ja...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het valt me op dat jij als het over groente/fruit eten gaat, altijd begint over VitC. Terwijl dat natuurlijk niet het enige nuttige bestanddeel is
JA.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Muis, vanavond ga ik GA kijken, de nieuwste.
Is het de moeite? Ja he? Ja he?
Zoiets had ik vorige week! Ik kwam thuis uit mijn werk en ik had best wel trek (het was tegen zevenen denk ik). Ik denk: even een handje chips voor ik ga koken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef Syrena het volgende:
Oh mijn D was gisteren dramaAlleen thuis, dus voor mezelf koken, nou
![]()
Vier olijven met knoflookteentje erin naar binnen gewerkt, 5 gehaktballetjes met mayo en curry, drie van die rotwafeltjes, half reepje chocolade met nootjes, handje walnoten, handje studentenhaver incl. krenten.
En het uiteindelijk D was vis in folie met viskruiden, wedges van de Lidl en een blikje erwten en wortelen van de Lidl
Ik geloof daar wel in eigenlijk. Al denk ik ook dat veel mensen het contact met hun eigen lichaam verloren hebben en kiezen voor "makkelijk" eten in plaats van voedsel waar ze eigenlijk echt behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, daar heb je wel gelijk in ja...
Dat zal dan wel mijn persoonlijke behoefte zijn ofzo, dat ik daar zo op gebrand ben.
Zou het eigenlijk zo zijn dat je dingen lekkerder vindt die je lichaam nodig heeft? Ik was bijvoorbeeld als kind al gek op vlees, en nu ik minder vlees eet moet ik echt oppassen dat mijn ijzer niet te laag wordt, alsof ik dat vlees ook gewoon nodig heb. Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
Ik kom vast uit een geslacht van vleeseters.
Behoefte aan chocolade vind ik dan weer dubieusquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof daar wel in eigenlijk. Al denk ik ook dat veel mensen het contact met hun eigen lichaam verloren hebben en kiezen voor "makkelijk" eten in plaats van voedsel waar ze eigenlijk echt behoefte aan hebben.
Ik heb thuis een boek in de kast staan: "Waarom vrouwen chocolade nodig hebben" . Is eigenlijk een dieetboek, maar handelt volledig over dit thema.
Ik kan me niks voorstellen bij een salade met knolselderijquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar daarna heb ik aleen nog een warme salade gegeten met knolselderij en kastanjechampignons met een lichte dressing.
Werk je in het museum? Wat tof!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef neen het volgende:
Hoi, vanaf m'n werker is hier internet
Martena Franeker
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werk je in het museum? Wat tof!
Ik crave koolhydratenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit ergens cravings naar heb.. Of zou ik gewoon niet goed naar m'n lichaam luisteren?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |