Ik heb nog nooit buiten gewandeltquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goeden was vandaag ook echt zo'n lekker weer
Ik ben wezen shoppen (2 care bear shirtjes gekocht) dus ook lekker buiten gewandelt
Good for youquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Just call me PPPquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Mèn, ik ben moe en ik heb hoofdpijn![]()
Haha, grappig van je zusje, Poison-nog-watIk heb ff geprobeerd of die van mij ook blijft plakken en idd
Maar ik ga straks, als ik meer muziek ga luisteren, een speciaal kabeltje gebruiken, denk ik
.
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns isquote:
Maar ik heb het al eerder aan je gevraagd (meerder keren volgens mij)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns is.
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beursquote:
Dat is toch zeker wel iets meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
Jaaaaaaaaa!! Dankie dankie dankie!quote:
Ik denk dat zoiets ook mijn streven wordt. Als mijn knie het niet voortijdig begeeftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik loop tussen de 11,5 en 11,9 km per uur. M'n doel is 12 km per uur op de 5 km.
Ja, dat was 'ie bij mij ook dus ik had maar besloten dat dat goed was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beurs![]()
En dat wiebelt zo rot
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
DaD, ik doe 'm altijd precies zo lang als in het recept en dan is 'ie nog licht moistIs 't gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |