Bijvoorbeeld rookvlees, kipfilet en filet americainquote:
Mooi kapselquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de duidelijkste onduidelijke foto van mijn nieuwe kapsel![]()
korte pony, even wennen, maar uiteindelijk wel blij mee
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooi kapsel
Wij 2 posten wel de meeste foto's in dit topic he, zou dat samenhangen met het vele afvallen
Hell yeahquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.
ik heb bevestiging nodig, en ik kom er voor uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allebei aandachtshoeren.
Leukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de duidelijkste onduidelijke foto van mijn nieuwe kapsel![]()
korte pony, even wennen, maar uiteindelijk wel blij mee
Broccolimousse, heeeeeerlijk!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, m'n baked choceuh, broccoli staat in de oven!.
Daarmee kom je ook niet snel boven de 1500kcal als je gezond eet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:41 schreef kwakveense het volgende:
staat je leuk mo! en wat heb je een smal bekkie zeg!!
@miss s: jongens van 18 moeten écht meer dan 1500 kcal eten hoor!!ik zou je aanraden, (sure? eet je naam niet meer) om de lijst te volgen van t voedingscentrum voor mannen vanaf 18 jaar, caloriebeperkt: das 5-7 boterhammen (volkoren) per dag, 150-200 gram aardappelen of 75-100 gram pasta of rijst (ongekookt), 100-150 gram vlees of vis (volgens mij), 200 gram groente minimaal. neem mager beleg, snoep niet extra, eet frui of iets gezonds als tussendoortje... dan val je echt zeker wel af.
maar ga niet hongeren, je bent nog niet eens uitgegroeid.
Grappig feitje: mijn zusje kan een ipod-oordopje aan haar CI houden, dan hoort ze de muziek beter ! (ziet er wel raar uit, oordopje op haar hoofd geplaktquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why is everybody always pickin' on me?.
On the bright side: ik heb naar Bon Jovi geluisterd op mijn iPod! Met CI! En 'Always' klonk nog niet eens zo heel afschuwelijk. Heb nu ook een leuk spelletje ontdekt: Mark kiest een liedje en ik moet zeggen welke het is. Ik weet het best snel. Woeiiiiiiiiii
.
Ik zat echt een beetje in een dipje na vandaag. Het ging echt bagger en - serieus - dat kwam niet door de logopediste. De oefeningen waren gewoon een stuk pittiger (minder context, langere zinnen etc). Maar volgens haar lig ik wel op schema, dus ik moet me geen zorgen maken. Minder leuk om te horen is dat de bejaarde vrouw die samen met mij revalideert nog maar één keer hoeft terug te komen, omdat zij al op het niveau van spraakverstaan zit. Ik hoor van alle kanten dat ik mezelf niet moet gaan zitten vergelijken met andere mensen, maar toch is het niet leuk...
. Maar nu heb ik dus de muziek ontdekt en ben ik weer een beetje happy
.
En o ja: goed zo, Greys!Ik ben trots op je dat je toch doorgezet hebt! Nu ben je er voorlopig weer van af
.
Wat is iedereen lekker aan het rennenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Broccolimousse, heeeeeerlijk!
Ik ga even een rondje rennen. En: hoera, het rapport ligt uitgeprint op m'n bureauVanavond vroeg naar bed.
dan heb ik de hoeveelheden denk ik niet goed (en hier zit nog geen bereidingsvet en boter op brood bij enzo he...). 2000 is waar volwasen kerels die willen afvallen op moeten mikken...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Daarmee kom je ook niet snel boven de 1500kcal als je gezond eet.
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het rennenzou het door het weer komen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel hij eerst binnen kreeg, standaarden zijn leuk en aardig (en ook goed dat je er op wijst) maar soms werkt het nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dan heb ik de hoeveelheden denk ik niet goed (en hier zit nog geen bereidingsvet en boter op brood bij enzo he...). 2000 is waar volwasen kerels die willen afvallen op moeten mikken...
sure is niet zo heel groot, dus 1800 kan nog, maar 1500 is te weinig...
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest..
Ik heb nog nooit buiten gewandeltquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goeden was vandaag ook echt zo'n lekker weer
Ik ben wezen shoppen (2 care bear shirtjes gekocht) dus ook lekker buiten gewandelt
Good for youquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Just call me PPPquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit buiten gewandelt.
Mčn, ik ben moe en ik heb hoofdpijn![]()
Haha, grappig van je zusje, Poison-nog-watIk heb ff geprobeerd of die van mij ook blijft plakken en idd
Maar ik ga straks, als ik meer muziek ga luisteren, een speciaal kabeltje gebruiken, denk ik
.
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns isquote:
Maar ik heb het al eerder aan je gevraagd (meerder keren volgens mij)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Uit jouw post kan ik tenminste opmaken dat het iets fijns is.
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beursquote:
Dat is toch zeker wel iets meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
Jaaaaaaaaa!! Dankie dankie dankie!quote:
Ik denk dat zoiets ook mijn streven wordt. Als mijn knie het niet voortijdig begeeftquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef conleche het volgende:
Ik loop tussen de 11,5 en 11,9 km per uur. M'n doel is 12 km per uur op de 5 km.
Ja, dat was 'ie bij mij ook dus ik had maar besloten dat dat goed was.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beurs![]()
En dat wiebelt zo rot
Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u(of is dat normaal
)
DaD, ik doe 'm altijd precies zo lang als in het recept en dan is 'ie nog licht moistIs 't gelukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |