Hm, dat schiet op...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik moet nog beginnen
ik had misgerekend: dacht dat ik alleen wat zou hoeven lezen voor moprgen, maar nu ineens moet ik ook een thema/concept introduceren, omdat er maar 2 presenaties zijn, in plaats van 3 of 4. k hoef dus gelukkig niet zoals vorige keer 2 volle uren vol te praten.
Ik doe het liever op blote voeten, dan ben je net wat stabieler.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst Pilates(s)en.. Ben heel benieuwd, want ik ben nog minder lenig dan de bank waar ik nu op zit.
Kan toch gewoon op sokken, trouwens?.
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OKquote:
Oh op blote voeten zelfs, ook goed! Schoenen kon ik me in ieder geval niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe het liever op blote voeten, dan ben je net wat stabieler.
En ja, had jij verwacht dat het een luchtig toetje was, dan?300 g chocolade, 150 g boter en zes eieren doesn't say licht verteerbaar
Heel herkenbaar... Ik ben niet heel dol op sporten maar ik ben wel bereid om het te blijven doen als ik me dan met eten meer kan veroorloven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK
Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:15 schreef motorbloempje het volgende:
het hardlopen ging echt lekker
hebben 4, 6, 7 en 8 minuten gerend met een minuutje pauze tussendoor.
500 gram rijst ?? Dat is echt heel veel hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
O: -
T: -
L: -
T: 4 boterhammen kaas + ananas + 500 ml vruchtensap
D: 500? g rijst, groente, garnalen, sojasaus
T: 200 ml fernandes, 200 ml cola light
Voel mij een beetje ziekjes, heb helemaal geen eetlust ook..
En dat heb je alleen opgegeten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Een bak bij de wok to walk... 500 gram bereidde rijst denk ik dan..
das echt veel minder hoor!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:44 schreef P.F het volgende:
Een bak bij de wok to walk... 500 gram bereidde rijst denk ik dan..
dat is netjes, en die 4 km gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:35 schreef kwakveense het volgende:
ik was heel trots dat ik gisteren al 20 minuten achter elkaar kon. ik ga nu proberen om deze week nog een keer 3 km te lopen, en dan in t weekend 4 km....
Ja, zoveel heb ik niet gegeten vandaag.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En dat heb je alleen opgegeten?
Je hebt een menu samengesteld met:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
das echt veel minder hoor!!
op deze site kun je calorieën van wokmaaltijden zien. http://www.eazie.nl/ is vergelijkbaar met de wo2walk (wok2walk is alleen 1000x fiessser)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |