Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar je verwacht dat zo'n oud brein zich minder goed kan aanpassen dan een jong, fris en fruitig brein.
Nee wacht, ik heb gewoon een koppig brein. That makes sense![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is ze tegelijkertijd met jou aangesloten?
Je hebt ook (zonder account) www.caloriechecker.nl en als je een lijst met kcal waardes per product wil: www.voedingswaardetabel.nlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:07 schreef stroke het volgende:
Heey, heeft iemand hier een goede online calorie telller? ^^"
ben sinds de laatste keer hier te zijn geweest 1 kilo afgevallen! het gaat sloom maar het gaat eraf!
Is het niet alleen teveel maar ook een beetje ongezond?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef stroke het volgende:
ja ik heb vandaag iets teveel gegeten! 4 broodjes met paturain. 2 tosti's, zo nog avond eten en danvanavond nog wat fruit.
Ik had les tot half 5. Zonder al dat eten wat ik echt ingedut! maar ik probeer minder calorieen binnen te krijgen.
1318kcal zonder avondeten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef stroke het volgende:
ja ik had vanochtend haast dus ff van alles bij elkaar gegooid.
Kcal: 1318
best veel zie ik nu.
Mensen een eet patroon waar ik 2 stuks fruit binnen krijg en niet boven de 1500~ kcal uitkom?
At je normaliter veel? Ik eet 4/6 broodjes per dag, drink koffie, tussendoortjes fruit of een stukje ontbijtkoek (dat laatste ook niet meer dan 1x per dag), gewoon goed avondeten en 's avonds drink ik wel eens een glas rivella of bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
wat is mager beleg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee af
Maar dan ook wel echt mager beleg, want 4x iets zoals paturain telt meteen heel zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |