Moet je het daarna zonder hulp gaan doen? Lijkt me nog best lastig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar revalidatie vandaag(alleen op maandag en dinsdag en volgende week is al de laatste keer
).
Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier bij het gala vanavond!Je ziet er vast fabulous uit
.
Met mn armen en handen enzo wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Viking84 het volgende:
En Jezus XcUZ, wat heftig... Ben je dan ook een soort van slangenmens?
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met mn armen en handen enzo wel ja
Ben vrij opvouwbaar zeg maar
@Phaidra: lang wandelen gaat helaas niet nee...
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest..
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Oh wat vervelend lijkt me dat. Dat moet ook lastig zijn met afvallen dan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Pilates wordt hier dus helaas niet aangeboden. Yoga heb ik anderhalf jaar met veel plezier gedaan, maar bleek toch te belastendquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Muismijn lijstjes zijn ruim dubbel zo lang als de jouwe (en ik ben veel dikker
)
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Lijst van gisteren:
O: 2 meergranen boterhammen hazelnootpasta
L: goulashsoep, 2 meergranen boterhammen paté
D: pasta met rode saus (tomaat, ui, groene en rode paprika, gehakt),, als toetje Ben & Jerry's
S: anderhalf uur sportschool, cardio/kracht
gisteren vooral onderrug/benen getraind, dus ik kan amper lopen vandaag
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel.
High quality zuivel gespot!quote:
Ik kom net van 3 maanden ontbijten met yoghurt/kwark af, dus ik heb er even genoeg vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
Yep. En in de jam en in de banaan en in de jus' d'orange en en en.....Kan best zijn dat je er op afvalt, op 2 marsen per dag val je ook af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?. Ik val wel af met dit soort lijstjes
.
Waar zitten de carbs in dan? Crackers, brood, pannenkoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |