LOLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Ah oké, vandaar. Dan heb je idd recht van sprekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Eska, ha, ik was al benieuwd hoe je het vond! Ik ben in januari weer begonnen, maar ik heb 't eerder ook al een jaar gedaan, dus ik vond mezelf al best ervarenValt het je mee, hoe lenig je bent?
we hebben zonder Evy gelopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.
ik ga deze les (19) donderdag lopen. eerst weer een beetje opfrissen. Is het te doen.
ik had zondag deze les ook willen doen maar had per ongeluk les 20 op mp3 speler gezet, en
die is 4 x 8 minuten. die was wel pittig.
Dank je!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
t is echt heel leuk PF!
en ik vind je wokmaaltijd er goed uitzien. 530 kcal is niet teveel voor een avondmaaltijd...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK
Sport jij veel?
Ja, best wel... Het beperkt je behoorlijk in je dagelijks functioneren. Je bent je door de pijn altijd 'bewust' van je lijf en dat is wel eens irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, X_M. Heb je er veel last van in het dagelijks leven?
Jaaaaaquote:Ik heb nu wel zin in een Griekse salade.. Wel in Griekenland te nuttigen dan natuurlijk.
.
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh dames. Ik heb zomaar vrij, en alsnog zit mijn dag vol
.
@XM: welk type heb jij? Zag op wikipedia een hele lijst met soorten?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.
Maar, ik heb het gelukkig niet zo erg dat als ik een bal gooi, m'n arm er achteraan gaat
Ik hoef niet naar revalidatie vandaagquote:
Moet je het daarna zonder hulp gaan doen? Lijkt me nog best lastig!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar revalidatie vandaag(alleen op maandag en dinsdag en volgende week is al de laatste keer
).
Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier bij het gala vanavond!Je ziet er vast fabulous uit
.
Met mn armen en handen enzo wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Viking84 het volgende:
En Jezus XcUZ, wat heftig... Ben je dan ook een soort van slangenmens?
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met mn armen en handen enzo wel ja
Ben vrij opvouwbaar zeg maar
@Phaidra: lang wandelen gaat helaas niet nee...
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjesquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Wat voor sporten zou je dan wel kunnen doen? Of valt vrijwel alles af?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik denk ook dat loveli trots op me is, ik ben vandaag zeker 5 uren in de buitenlucht geweest..
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Oh wat vervelend lijkt me dat. Dat moet ook lastig zijn met afvallen dan..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Home- / crosstrainen op de sportschool, gewichten en andere enge apparaten heeeeeeel voorzichtig en met mate. Zwemmen alleen in warm water (tussen de oude omaatjes) en ook met mate. Alles met mate...
En in de zomer dus stukjes wandelen en fietsen.
Maar contactsporten met onverwachtse bewegingen zoals bijv. tennis, zijn echt uit den boze helaas.
Pilates wordt hier dus helaas niet aangeboden. Yoga heb ik anderhalf jaar met veel plezier gedaan, maar bleek toch te belastendquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En (ik gooi hem er wel in hoor) pilates of yoga? Of is dat te belastend?
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:02 schreef ColdFeet het volgende:
Muismijn lijstjes zijn ruim dubbel zo lang als de jouwe (en ik ben veel dikker
)
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Muis006 het volgende:
Lijst van gisteren:
O: 2 meergranen boterhammen hazelnootpasta
L: goulashsoep, 2 meergranen boterhammen paté
D: pasta met rode saus (tomaat, ui, groene en rode paprika, gehakt),, als toetje Ben & Jerry's
S: anderhalf uur sportschool, cardio/kracht
gisteren vooral onderrug/benen getraind, dus ik kan amper lopen vandaag
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw lijstje is bijna alleen maar carbs.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel.
High quality zuivel gespot!quote:
Ik kom net van 3 maanden ontbijten met yoghurt/kwark af, dus ik heb er even genoeg vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best een goed lijstje, alleen mis ik fruit en zuivel. Of neem je nooit yoghurt of kwark? (ik weet ook niet hoe noodzakelijk dat is, hoor)
Mijn lijstje voor vandaag:
O: drie crackers; één met jam, twee met kaas (op elkaar)
T: twee microwave appels + glas melk
L: twee bammetjes met pindakaas, denk ik
T: één of twee glaasjes verse jus
T: bakje yoghurt met banaan?
D: drie of vier zelfgemaakte meergranenpannenkoeken
Yep. En in de jam en in de banaan en in de jus' d'orange en en en.....Kan best zijn dat je er op afvalt, op 2 marsen per dag val je ook af.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, gaan we nu elkaars lijstjes afzeiken?. Ik val wel af met dit soort lijstjes
.
Waar zitten de carbs in dan? Crackers, brood, pannenkoeken?
O, in alles dusquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Yep. En in de jam en in de banaan en in de jus' d'orange en en en.....Kan best zijn dat je er op afvalt, op 2 marsen per dag val je ook af.
Bananen zijn niet het beste fruit om te nemen. Als je genoeg hebt van eeuwige sinaasappels/mandarijnen en je wilt toch vitamine C binnen krijgen, kan je ook een rode paprika etenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Maar de jam is Delight jam zonder toegevoegde suikersen jus d'orange bevat vitamientjes en de banaan is mijn fruit
. Ik heb maanden lang hetzelfde lijstje gehad en nu wil ik even een keer wat variëren.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Maar de jam is Delight jam zonder toegevoegde suikersen jus d'orange bevat vitamientjes en de banaan is mijn fruit
. Ik heb maanden lang hetzelfde lijstje gehad en nu wil ik even een keer wat variëren.
Ja zou ik miss idd moeten doen, maar ik stem m'n eten nooit zo op elkaar af, eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, maar op dit soort dagen zou ik het avondeten dan uit eiwitten (vlees/vis) met groenten laten bestaan.
Fruit en zuivel zijn niet iedere dag essentieel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet? Twee ons groente en twee stuks fruit toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:11 schreef Muis006 het volgende:
loveli, GMTA
Trouwens, fruit heb je toch niet iedere dag nodig?
Je hebt een bepaalde hoeveelheid suiker nodig om de gelei van jam te maken, heel delightful dat ze er misschien meer fruit in mikken om de jam toch goed te krijgen. Als je de kcals vergelijkt met gewone jam, scheelt het dan veel? Etikettering is de manier om consumenten te foppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Ja, dus? Allemaal suikerquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, in alles dus.
Jammer! Ik ga eens naar de stadquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef conleche het volgende:
Die broeken zijn helemaal niet zo als op het plaatje. En te groot bovendien. Grmbl.
Hemdje en tee zijn wel leuk though. Ik ga maar eens ontbijten...
Als je wat meer groente eet, kun je toe met minder fruitquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet? Twee ons groente en twee stuks fruit toch?
Sorry, foutje, ik bedoelde hier dat ze geen kunstmatige zoetstoffen hebben toegevoegd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt een bepaalde hoeveelheid suiker nodig om de gelei van jam te maken, heel delightful dat ze er misschien meer fruit in mikken om de jam toch goed te krijgen. Als je de kcals vergelijkt met gewone jam, scheelt het dan veel? Etikettering is de manier om consumenten te foppen.
Aangezien we vanavond sperziebonen eten, zal ik er minstens 300 gram inproppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je wat meer groente eet, kun je toe met minder fruit
Volgens mij werkt dat niet zo, hoor. Mijn moeder zei ook altijd: "Je eet weinig groente, dus eet dan maar wat meer fruit, dat compenseert het gebrek aan groente wel."quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij eten vanavond ook sperziebonen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aangezien we vanavond sperziebonen eten, zal ik er minstens 300 gram inproppen.
Sperziebonen
Da's waar ja, vitamine C zit in elk geval in allebei en groente heeft ws minder suiker, of niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, heel vaak.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Hebben jullie het ook weleens dat je de hele tijd hetzelfde liedje zit te zingen?
Welke dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, heel vaak.
Nu heb ik steeds hetzelfde stukje in m'n hoofd maar ik zit op de uni dus ik ga maar niet zingen.
Mini, jij bent echt obsessed met vitamine Cquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's waar ja, vitamine C zit in elk geval in allebei en groente heeft ws minder suiker, of niet?
In Vik's lijstje zie ik dan wel weer fruit maar geen groente. En een banaan is nou ook niet de vitaminebom onder de fruitsoorten, zeg maar...
-edit- Oh wacht, vergeten dat microwave-appel ook fruit is.
Uhuh. Herman van Veen liedjequote:Op woensdag 18 maart 2009 10:23 schreef Muis006 het volgende:
Hebben jullie het ook weleens dat je de hele tijd hetzelfde liedje zit te zingen?
Vind je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mini, jij bent echt obsessed met vitamine C![]()
Zowel appels als bananen bevatten geen noemenswaardige hoeveelheid VitC. Maar wel andere leuke dingen, hoor. Mineralen, bijvoorbeeld
Bij mij was het daarstraks eerst een uur I think about you van Bryan Adamsquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je?Misschien komt het doordat ik vreselijke aften krijg als ik te weinig vitamine C eet.
Muis: Happy Up Here van Royksopp... Vriendje vindt dat geweldig en hij heeft het me vanmorgen laten horen maar nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd...
Ach joh... olijven, knoflook en noten zijn in elk geval gezond.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef Syrena het volgende:
Oh mijn D was gisteren dramaAlleen thuis, dus voor mezelf koken, nou
![]()
Vier olijven met knoflookteentje erin naar binnen gewerkt, 5 gehaktballetjes met mayo en curry, drie van die rotwafeltjes, half reepje chocolade met nootjes, handje walnoten, handje studentenhaver incl. krenten.
En het uiteindelijk D was vis in folie met viskruiden, wedges van de Lidl en een blikje erwten en wortelen van de Lidl
Whehe, die moet je ook niet al te hard in het openbaar gaan zingen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij was het daarstraks eerst een uur I think about you van Bryan Adams
En nu Chocolate Salty Balls van Chef
Nee kloptquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, die moet je ook niet al te hard in het openbaar gaan zingen.
Nee hoor. Maar het valt me op dat jij als het over groente/fruit eten gaat, altijd begint over VitC. Terwijl dat natuurlijk niet het enige nuttige bestanddeel isquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vind je?Misschien komt het doordat ik vreselijke aften krijg als ik te weinig vitamine C eet.
Muis: Happy Up Here van Royksopp... Vriendje vindt dat geweldig en hij heeft het me vanmorgen laten horen maar nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd...
Hm, daar heb je wel gelijk in ja...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar het valt me op dat jij als het over groente/fruit eten gaat, altijd begint over VitC. Terwijl dat natuurlijk niet het enige nuttige bestanddeel is
JA.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
Muis, vanavond ga ik GA kijken, de nieuwste.
Is het de moeite? Ja he? Ja he?
Zoiets had ik vorige week! Ik kwam thuis uit mijn werk en ik had best wel trek (het was tegen zevenen denk ik). Ik denk: even een handje chips voor ik ga koken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:32 schreef Syrena het volgende:
Oh mijn D was gisteren dramaAlleen thuis, dus voor mezelf koken, nou
![]()
Vier olijven met knoflookteentje erin naar binnen gewerkt, 5 gehaktballetjes met mayo en curry, drie van die rotwafeltjes, half reepje chocolade met nootjes, handje walnoten, handje studentenhaver incl. krenten.
En het uiteindelijk D was vis in folie met viskruiden, wedges van de Lidl en een blikje erwten en wortelen van de Lidl
Ik geloof daar wel in eigenlijk. Al denk ik ook dat veel mensen het contact met hun eigen lichaam verloren hebben en kiezen voor "makkelijk" eten in plaats van voedsel waar ze eigenlijk echt behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hm, daar heb je wel gelijk in ja...
Dat zal dan wel mijn persoonlijke behoefte zijn ofzo, dat ik daar zo op gebrand ben.
Zou het eigenlijk zo zijn dat je dingen lekkerder vindt die je lichaam nodig heeft? Ik was bijvoorbeeld als kind al gek op vlees, en nu ik minder vlees eet moet ik echt oppassen dat mijn ijzer niet te laag wordt, alsof ik dat vlees ook gewoon nodig heb. Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
Ik kom vast uit een geslacht van vleeseters.
Behoefte aan chocolade vind ik dan weer dubieusquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik geloof daar wel in eigenlijk. Al denk ik ook dat veel mensen het contact met hun eigen lichaam verloren hebben en kiezen voor "makkelijk" eten in plaats van voedsel waar ze eigenlijk echt behoefte aan hebben.
Ik heb thuis een boek in de kast staan: "Waarom vrouwen chocolade nodig hebben" . Is eigenlijk een dieetboek, maar handelt volledig over dit thema.
Ik kan me niks voorstellen bij een salade met knolselderijquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar daarna heb ik aleen nog een warme salade gegeten met knolselderij en kastanjechampignons met een lichte dressing.
Werk je in het museum? Wat tof!quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:03 schreef neen het volgende:
Hoi, vanaf m'n werker is hier internet
Martena Franeker
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werk je in het museum? Wat tof!
Ik crave koolhydratenquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit ergens cravings naar heb.. Of zou ik gewoon niet goed naar m'n lichaam luisteren?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |