LOLquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Ah oké, vandaar. Dan heb je idd recht van sprekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Eska, ha, ik was al benieuwd hoe je het vond! Ik ben in januari weer begonnen, maar ik heb 't eerder ook al een jaar gedaan, dus ik vond mezelf al best ervarenValt het je mee, hoe lenig je bent?
we hebben zonder Evy gelopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.
ik ga deze les (19) donderdag lopen. eerst weer een beetje opfrissen. Is het te doen.
ik had zondag deze les ook willen doen maar had per ongeluk les 20 op mp3 speler gezet, en
die is 4 x 8 minuten. die was wel pittig.
Dank je!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
t is echt heel leuk PF!
en ik vind je wokmaaltijd er goed uitzien. 530 kcal is niet teveel voor een avondmaaltijd...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren
Goedemorgen allemaalquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK
Sport jij veel?
Ja, best wel... Het beperkt je behoorlijk in je dagelijks functioneren. Je bent je door de pijn altijd 'bewust' van je lijf en dat is wel eens irritantquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, X_M. Heb je er veel last van in het dagelijks leven?
Jaaaaaquote:Ik heb nu wel zin in een Griekse salade.. Wel in Griekenland te nuttigen dan natuurlijk.
.
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh dames. Ik heb zomaar vrij, en alsnog zit mijn dag vol
.
@XM: welk type heb jij? Zag op wikipedia een hele lijst met soorten?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.
Maar, ik heb het gelukkig niet zo erg dat als ik een bal gooi, m'n arm er achteraan gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |