abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67154431
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren

LOL
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67154469
Whehehe, die clip is inderdaad stompzinnig
pi_67154512
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:51 schreef ColdFeet het volgende:
Eska, ha, ik was al benieuwd hoe je het vond! Ik ben in januari weer begonnen, maar ik heb 't eerder ook al een jaar gedaan, dus ik vond mezelf al best ervaren Valt het je mee, hoe lenig je bent?

Ah oké, vandaar. Dan heb je idd recht van spreken
Ja, ik twijfelde steeds of ik mijn bevindingen hier nog zou posten....ik 'hoor' hier tenslotte niet echt. Maar vond het ook weer zo gek om helemaal niets meer te laten te laten weten, terwijl ik echt blij ben dat ik (mede) dankzij de tips hier nu een echte Pilates-er ben
En wat mijn lenigheid betreft....ehm....mijn spieren behoeven duidelijk nog véél oefening, haha. Maar mijn gewrichten zijn weer wel vrij soepel. Beetje conflicterig soms dus
De juf vind iig dat ik het erg goed doe voor een beginneling Of dat ook ècht zo is, dat weet ik niet....maar het helpt wel.
pi_67154547
*Spam* heb mijn kamer anders ingedeeld.
P.Fje gaat op kamers!

Koelkast
Boxen
Senseo (voor gasten )

Oh de koelkast heeft ook een lichtje, was wel tof geweest voor op de foto Maar daar kwam ik later pas achter
pi_67154634
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Volgens mijn schema is het 5, 6, 7, 8. en na 6 en 7 minuten 2 minuten pauze.
ik ga deze les (19) donderdag lopen. eerst weer een beetje opfrissen. Is het te doen.
ik had zondag deze les ook willen doen maar had per ongeluk les 20 op mp3 speler gezet, en
die is 4 x 8 minuten. die was wel pittig.
we hebben zonder Evy gelopen gewoon zelf wat 'bedacht' 4 min inlopen en daarna 3 langere stukken met 1 minuut rust ertussen.

mn batterijen zijn op, dus daarom even zonder belgische coach
Ja doei.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:05:51 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67154643
t is echt heel leuk PF!
en ik vind je wokmaaltijd er goed uitzien. 530 kcal is niet teveel voor een avondmaaltijd...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 23:06:20 #207
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67154663
en ik ben voor t eerst sinds mn "weer thuis" jetlag nu gewoon moe, om elf uur al, dus ik ga nu lekker naar bed. t is een miracle!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67154716
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:05 schreef kwakveense het volgende:
t is echt heel leuk PF!
en ik vind je wokmaaltijd er goed uitzien. 530 kcal is niet teveel voor een avondmaaltijd...
Dank je!!
Ja, als die site van eazy peazy klopt
pi_67154850
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hahaha, kennen jullie de literal versions op YouTube? Ik zit hier echt te schateren

!! Leuk

Planning morgen:

O: Brinta met banaan
T: appel (misschien wel microwaved )
L: brood met appelstroop/pindakaas
T:
D: soeppp, of iets anders lowcarbs
pi_67154937
S_S: meer eten! Op soep en twee boterhammen kun je niet leven. Maak die T maar noten en eet nog wat bij je soep!
pi_67154959
En: welterusten, dames!
pi_67155025
Noten lust ik niet .
En ik sta nooit vroeg op, moet morgen alleen studeren dus lichaamsbeweging is bijna nul Het is echt genoeg!
pi_67159084
goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:19:10 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67159520
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, dat wou ik nog zeggen: bij mij is het of-of, hoor: of veel eten, veel sporten, of weinig eten, weinig sporten. Anders val ik echt niet af. Maar ik heb een voorkeur voor het eerste want ik ben dol op lekker eten, en sporten vind ik best OK

Sport jij veel?
Goedemorgen allemaal

Ik sport niet zoveel. Dat heeft deels te maken met het feit dat ik er een pleurishekel aan heb maar ook dat ik EDS heb en daardoor maar weinig sporten geschikt voor me zijn en de inspanning me vaak veel pijn oplevert. Vandaar dat ik ook maar af en toe naar de sportschool ga. Maar minder gewicht betekent ook minder pijn in mn gewrichten, dus ja, kiezen tussen twee kwaden.

Lijstje voor vandaag:

O: 250 ml magere yoghurt + 1 mandarijn
T: 1 plak ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen, 1 met appelstroop en 1 met kipfilet
T: 1 glas optimel drink
D: Choriatiki (Griekse boerensalade van ui, tomaat, komkommer, paprika, griekse kruiden, beetje olijfolie en wat blokjes fetakaas)
T: ?

En nu, aan het werk!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67159881
Wat vervelend, X_M. Heb je er veel last van in het dagelijks leven?

Ik heb nu wel zin in een Griekse salade. . Wel in Griekenland te nuttigen dan natuurlijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:48:03 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67159939
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, X_M. Heb je er veel last van in het dagelijks leven?
Ja, best wel... Het beperkt je behoorlijk in je dagelijks functioneren. Je bent je door de pijn altijd 'bewust' van je lijf en dat is wel eens irritant .
quote:
Ik heb nu wel zin in een Griekse salade. . Wel in Griekenland te nuttigen dan natuurlijk. .
Jaaaaa Lekker in de Griekse zon, met uitzicht over zee en bergen

De kruiden die ik erover doe heb ik meegenomen uit Griekenland en dat proef je toch stiekem wel een beetje hoor
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:53:15 #217
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_67160018
Mm klinkt goed XM.
Ik heb vroeger een kindje in de klas gehad met ED, die moest als ze gevallen was met gym of op het plein altijd gelijk naar het ziekenhuis. Vond ik heel griezelig, was altijd bang dat ze uit elkaar zou vallen ofzo. Maar zij had geen pijn, normaal gezien. Zijn meerdere varianten van dan zeker?

Ik heb gister op de trap naar boven me verstapt en daarbij mijn enkel verzwikt. Het doet zo'n zeer, ik weet niet of ik er mee kan autorijden maar ik heb wel een belangrijke afspraak op school. ZO maar even in een koud badje doen ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door mspoez op 18-03-2009 09:00:55 ]
Prrrrr
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:56:12 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67160068
Goedemorgen .

Drukke planning vandaag. Eerst maar eensch douchen.
Niet meer actief op Fok!
pi_67160111
Mogguh dames . Ik heb zomaar vrij, en alsnog zit mijn dag vol .

@XM: welk type heb jij? Zag op wikipedia een hele lijst met soorten?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:00:14 #220
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67160138
Goedemorgen!

Vandaag lekker een dagje thuis 'werken'!

straks maar even met m'n hardloopschoenen langs de winkel...afgelopen weekend liet de binnenzool een beetje los en beet in mijn voet...vrij pijnlijk, en door het compenseren daarvoor kreeg ik het aan mijn knie ...eens kijken wat er aan te doen is...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:01:06 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67160154
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh dames . Ik heb zomaar vrij, en alsnog zit mijn dag vol .

@XM: welk type heb jij? Zag op wikipedia een hele lijst met soorten?
Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.

Maar, ik heb het gelukkig niet zo erg dat als ik een bal gooi, m'n arm er achteraan gaat
pi_67160233
Jemig, da's niet niets XcUZ!

Vik! succes weer!!

vandaag is mn gala en voel me alles behalve lelijk ™ maar echt geweldig! Haar zat meteen goed, weegschaal was aardig en al met al was de spiegel ook erg vriendelijk

Samen met Yashi en een stijltang aan de slag en sporten en netjes eten vanmiddag, want vanavond pizza en bier of misschien wel whisky
Ja doei.
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:06:18 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67160251
Wat heerlijk motorbloempje Fijn dat soort dagen he

Dat je in de spiegel kijkt en denkt:

Heeeeeel veel plezier, geniet ervan!!!
pi_67160280
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Klassieke type / hypermobiliteitstype. Dus ik ben vrij lenig en heb een huid vol met littekentjes. Snel blauwe plekken, slechte (wond)genezing.

Maar, ik heb het gelukkig niet zo erg dat als ik een bal gooi, m'n arm er achteraan gaat
hihi, da's mooi! Al die reservearmen meeslepen zou ook lastig zijn, of dat de hond er mee terug komt lopen

Maar lijkt me verdomde lastig XcUZ! En ik maar klagen als ik 's spierpijn heb
Ja doei.
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:10:24 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67160336
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

Vik! succes weer!!

Ik hoef niet naar revalidatie vandaag (alleen op maandag en dinsdag en volgende week is al de laatste keer ).

Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier bij het gala vanavond! Je ziet er vast fabulous uit .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')