SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh: FiPo![]()
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben me wel aangestoken, ik ben ook al dagen aan het bakken!
Ach, ik was vanochtend toch weer 2 ons lichter dan gisteren dus het heeft in elk geval niet zoveel kwaad gedaan. Had de rest van de dag toch nog weinig op. Vanavond nog 1 muffin en dan zijn ze op, dan stop ik ook weer even met bakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...
Daarvoor doe ik de oefeningen op de wii-fit (voorbeelden ervan kun je zien op de site van wii-fit, dan kun je ze ook thuis doen eventueel).. en verder veel hardlopen, dat werkt voor mij erg goed. Ik heb altijd flinke benen gehad, maar nu zijn de vetdelen spieren aan het worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef Laureline het volgende:
Is er ook ergens een site met de beste oefeningen voor billen/bovenbenen? Of wat doen jullie daaraan?
Pas op hoor, anders laat ik 'm aanpassenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
.
Valt me mee dat de TT niet over logopedistes gaat. Pfiew
.
Broodje kroketquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef AKnynke het volgende:
nog 25 minuten, dan is het lunchpauze. Honger!
Even bedenken wat, heb zin in wat warms...
nee, en ik heb zo'n zin in kroketten! wil ze binnenkort zelf een keer gaan maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
ha-haquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Vik, jij wandelende frituurpan!
Tevens tvp
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
Heb ik een keer gelezen en het wordt hier ook steeds geroepen. Weet niet precies hoe dat verder, maar juist omdat het onlogisch klinkt is het blijven hangenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
OMG dit soort dingen moet ik helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Een flinke plak Goudse kaas van 30 gram bevat zo'n 120 kcal, een kroket (na bakken in frituurvet) 250-300... Pas bij 2 boterhammen met kaas begin je dus een beetje in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Ik had wel wat dingen gevonden maar daar hadden ze het over broodjes kaas die je in de horeca zou krijgen, da's ook een stuk meer dan een gewone boterham.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
het was iets met ijzergehalte!
google maar op kroket beter dan kaas
Yes! Dat is precies goed voor mij. Maar moet je daar uiteindelijk ook tot 200 per dag van doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef mspoez het volgende:
Geen student, volgend jaar weer. Net lunchpauze gehad met worstjes en okra.
Billen en benen; en .
Ik 242. Ik krijg echt alleen maar goed nieuws vandaag. Gelukkig ben ik wel, voor het eerst in 3 maanden afgevallen ipv aangekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
Chico!
Adres Willem Beukelsstraat 55
Reacties 278
Positie 223
Succesquote:
Ken je de versie van Nina Simone? die isquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ken je de versie van Nina Simone? die is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Jottem. Wat een feest is dat toch, een uitstrijkje laten maken![]()
![]()
Maar als het goed is ben ik er nu voor vijf jaar vanaf geloof ik?
Over drie weken bellen voor de uitslag. Drie weken!
Om te vieren dat ik er vanaf ben voorlopig heb ik mezelf getrakteerd op een witte Magnum met aardbeienmeuk er in. Mjam! Ik zou er bijna ook nog een patatje van gaan nemen, maar dat doe ik dan maar weer niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Is dat lekker?? (die magnum, niet het uitstrijkje!)
Whehehehe!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou, ik had ze nog nooit gegeten en holde de supermarkt in op zoek naar comfort food
De doos () zag er lekker en gezellig uit dus heb ik het geprobeerd en het is lekker! Ik eet eens per jaar een Magnum ofzo - dát is nog eens 'zelden', Vik!
- maar nu was ik er gewoon aan toe!
Why is everybody always pickin' on me?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]!
Nou, ik had ze nog nooit gegeten en holde de supermarkt in op zoek naar comfort food
De doos () zag er lekker en gezellig uit dus heb ik het geprobeerd en het is lekker! Ik eet eens per jaar een Magnum ofzo - dát is nog eens 'zelden', Vik!
- maar nu was ik er gewoon aan toe!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:00 schreef Beessie-Jen het volgende:en ik heb wel taart gehad
bountytaart
![]()
![]()
![]()
want:
ik heb vandaag mijn opleiding afgerond!!!!!!!!
en mag in juni mijn diploma komen halen![]()
Jaahaa, maahaar, die oude mevrouw is wel oud en kan dus minder lang genieten van haar spraakverstaanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Why is everybody always pickin' on me?.
On the bright side: ik heb naar Bon Jovi geluisterd op mijn iPod! Met CI! En 'Always' klonk nog niet eens zo heel afschuwelijk. Heb nu ook een leuk spelletje ontdekt: Mark kiest een liedje en ik moet zeggen welke het is. Ik weet het best snel. Woeiiiiiiiiii
.
Ik zat echt een beetje in een dipje na vandaag. Het ging echt bagger en - serieus - dat kwam niet door de logopediste. De oefeningen waren gewoon een stuk pittiger (minder context, langere zinnen etc). Maar volgens haar lig ik wel op schema, dus ik moet me geen zorgen maken. Minder leuk om te horen is dat de bejaarde vrouw die samen met mij revalideert nog maar één keer hoeft terug te komen, omdat zij al op het niveau van spraakverstaan zit. Ik hoor van alle kanten dat ik mezelf niet moet gaan zitten vergelijken met andere mensen, maar toch is het niet leuk...
. Maar nu heb ik dus de muziek ontdekt en ben ik weer een beetje happy
.
En o ja: goed zo, Greys!Ik ben trots op je dat je toch doorgezet hebt! Nu ben je er voorlopig weer van af
.
True.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaahaa, maahaar, die oude mevrouw is wel oud en kan dus minder lang genieten van haar spraakverstaan![]()
Maar ik begrijp helemaal dat je het niet leuk vindt
Is ze tegelijkertijd met jou aangesloten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar je verwacht dat zo'n oud brein zich minder goed kan aanpassen dan een jong, fris en fruitig brein.
Nee wacht, ik heb gewoon een koppig brein. That makes sense![]()
.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True.
Maar je verwacht dat zo'n oud brein zich minder goed kan aanpassen dan een jong, fris en fruitig brein.
Nee wacht, ik heb gewoon een koppig brein. That makes sense![]()
.
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Is ze tegelijkertijd met jou aangesloten?
Je hebt ook (zonder account) www.caloriechecker.nl en als je een lijst met kcal waardes per product wil: www.voedingswaardetabel.nlquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:07 schreef stroke het volgende:
Heey, heeft iemand hier een goede online calorie telller? ^^"
ben sinds de laatste keer hier te zijn geweest 1 kilo afgevallen! het gaat sloom maar het gaat eraf!
Is het niet alleen teveel maar ook een beetje ongezond?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:15 schreef stroke het volgende:
ja ik heb vandaag iets teveel gegeten! 4 broodjes met paturain. 2 tosti's, zo nog avond eten en danvanavond nog wat fruit.
Ik had les tot half 5. Zonder al dat eten wat ik echt ingedut! maar ik probeer minder calorieen binnen te krijgen.
1318kcal zonder avondeten?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:23 schreef stroke het volgende:
ja ik had vanochtend haast dus ff van alles bij elkaar gegooid.
Kcal: 1318
best veel zie ik nu.
Mensen een eet patroon waar ik 2 stuks fruit binnen krijg en niet boven de 1500~ kcal uitkom?
At je normaliter veel? Ik eet 4/6 broodjes per dag, drink koffie, tussendoortjes fruit of een stukje ontbijtkoek (dat laatste ook niet meer dan 1x per dag), gewoon goed avondeten en 's avonds drink ik wel eens een glas rivella of bier.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef stroke het volgende:
en lukt het om goed af te vallen daarmee?! ik heb het idee dat je echt niks meer mag eten om afte vallen...
wat is mager beleg?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je een normaal gezonde jongen bent val je er heel goed mee af
Maar dan ook wel echt mager beleg, want 4x iets zoals paturain telt meteen heel zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |