SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh: FiPo![]()
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Jullie hebben me wel aangestoken, ik ben ook al dagen aan het bakken!
Ach, ik was vanochtend toch weer 2 ons lichter dan gisteren dus het heeft in elk geval niet zoveel kwaad gedaan. Had de rest van de dag toch nog weinig op. Vanavond nog 1 muffin en dan zijn ze op, dan stop ik ook weer even met bakken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:20 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet echt de bedoeling van dit topic...
Daarvoor doe ik de oefeningen op de wii-fit (voorbeelden ervan kun je zien op de site van wii-fit, dan kun je ze ook thuis doen eventueel).. en verder veel hardlopen, dat werkt voor mij erg goed. Ik heb altijd flinke benen gehad, maar nu zijn de vetdelen spieren aan het worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef Laureline het volgende:
Is er ook ergens een site met de beste oefeningen voor billen/bovenbenen? Of wat doen jullie daaraan?
Pas op hoor, anders laat ik 'm aanpassenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
.
Valt me mee dat de TT niet over logopedistes gaat. Pfiew
.
Broodje kroketquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:38 schreef AKnynke het volgende:
nog 25 minuten, dan is het lunchpauze. Honger!
Even bedenken wat, heb zin in wat warms...
nee, en ik heb zo'n zin in kroketten! wil ze binnenkort zelf een keer gaan maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
ha-haquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
Vik, jij wandelende frituurpan!
Tevens tvp
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Broodje kroket(is beter dan een bammetje met kaas én warm
Of hebben jullie daar geen kroketten? Nee zeker?
.
Heb ik een keer gelezen en het wordt hier ook steeds geroepen. Weet niet precies hoe dat verder, maar juist omdat het onlogisch klinkt is het blijven hangenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Beter dan 1 boterham met kaas lijkt me toch sterk! Vanaf 2 misschien.
OMG dit soort dingen moet ik helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Een flinke plak Goudse kaas van 30 gram bevat zo'n 120 kcal, een kroket (na bakken in frituurvet) 250-300... Pas bij 2 boterhammen met kaas begin je dus een beetje in de buurt te komen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kroket bevat minder kcal dan een plak kaas dacht ik.
Ik had wel wat dingen gevonden maar daar hadden ze het over broodjes kaas die je in de horeca zou krijgen, da's ook een stuk meer dan een gewone boterham.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
het was iets met ijzergehalte!
google maar op kroket beter dan kaas
Yes! Dat is precies goed voor mij. Maar moet je daar uiteindelijk ook tot 200 per dag van doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef mspoez het volgende:
Geen student, volgend jaar weer. Net lunchpauze gehad met worstjes en okra.
Billen en benen; en .
Ik 242. Ik krijg echt alleen maar goed nieuws vandaag. Gelukkig ben ik wel, voor het eerst in 3 maanden afgevallen ipv aangekomenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef P.F het volgende:
Chico!
Adres Willem Beukelsstraat 55
Reacties 278
Positie 223
Succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |