abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:02:27 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67149881
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat sport iedereen hier goed

BJ: gefeliciteerd!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 crackers met halvejam
T: 1 plak ontbijtkoek (jaja i know)
L: 250 ml Optimel yoghurt + 1 appel
T: 2 mandarijntjes + 1 appel
D: kipfilet, bietjes en aardappeltjes
T: 1 mandarijn
Die ontbijtkoek is toch helemaal niet zo verkeerd? Dat vult een beetje Avondeten is natuurlijk oke, maar rondom de lunch zou ik toch wel last krijgen van een knorrende maag
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:06:12 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67150019
Ik zuip me helemaal klem aan grote glazen thee. Dat scheelt wel. Eerste twee weken zijn het ergst.

Iemand nog tips, ik heb donderdag een cursusdag van mn werk en die wordt afgesloten met een rijsttafel en vrijdag met vrienden al eeuwen een afspraak staan om bij de Griek te gaan eten. Suggesties voor acceptabel gerecht? Met die rijsttafel zat ik te denken aan wat rijst (joh ) met wat groentes en Grieks aan gegrilde kip en dan vragen of ze de saus apart willen serveren...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:07:54 #153
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67150083
waarom is de laatste zin altijd het moeilijkst? blegh!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67150241
XM, je hoeft echt geen honger te lijden om af te vallen hoor... Kun je niet gewoon een extra tussendoortje nemen of iets vervangen door iets met evenveel kcal dat meer vult?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_67150269
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zuip me helemaal klem aan grote glazen thee. Dat scheelt wel. Eerste twee weken zijn het ergst.

Iemand nog tips, ik heb donderdag een cursusdag van mn werk en die wordt afgesloten met een rijsttafel en vrijdag met vrienden al eeuwen een afspraak staan om bij de Griek te gaan eten. Suggesties voor acceptabel gerecht? Met die rijsttafel zat ik te denken aan wat rijst (joh ) met wat groentes en Grieks aan gegrilde kip en dan vragen of ze de saus apart willen serveren...
Bij de Griek hebben ze altijd vrij veel koude voorgerechten, daar is vaak wel iets acceptabels uit te halen. Ook veel vis meestal, dus probeer anders iets daarvan te kiezen.

Ook kunnen jullie misschien kiezen voor mezze, dan krijg je een grote tafel met allerlei kleine hapjes (soort tapas, maar dan dus Grieks) - zodat je goed kunt kiezen welke dingen wat gezonder zijn en dan alleen die eten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:14:48 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67150311
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:
XM, je hoeft echt geen honger te lijden om af te vallen hoor... Kun je niet gewoon een extra tussendoortje nemen of iets vervangen door iets met evenveel kcal dat meer vult?
Nou, ik ken mezelf... Als ik iets extra's neem, ga ik gelijk helemaal los. Need the discipline .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_67150359
ik ontplof! maar het was wel mega-lekker

lijstje:

O: 3 rijstwafels (2 filet A, 1 slankie)
T: appel
T: banaan
L: 3 boterhammen slankie
T: appel
T: rijstwafel met filet a.
S: hardlopen
D: fajita's

lekker vroeg slapen straks
Ja doei.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:17:04 #158
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67150389
het is weer dinsdagavond te laat, en k zit weer een college voor te bereiden. gatverdegatver.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakveense op 17-03-2009 21:23:20 ]
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67150405
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, ik ken mezelf... Als ik iets extra's neem, ga ik gelijk helemaal los. Need the discipline .
Dat ken ik, maar kun je niet gewoon een paar wortels ofzo inbouwen in je planning? Dan is het niet meer extra, en het is ook niet echt iets dat smaakt naar meer.
pi_67150412
Ja doei.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:19:45 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67150481
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Bij de Griek hebben ze altijd vrij veel koude voorgerechten, daar is vaak wel iets acceptabels uit te halen. Ook veel vis meestal, dus probeer anders iets daarvan te kiezen.

Ook kunnen jullie misschien kiezen voor mezze, dan krijg je een grote tafel met allerlei kleine hapjes (soort tapas, maar dan dus Grieks) - zodat je goed kunt kiezen welke dingen wat gezonder zijn en dan alleen die eten.
Thnx!!

*noteert*
pi_67150500
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik doe 't altijd met dubbel s, maar vanavond ga ik niet, want m'n linkerbil is blauw en beurs En dat wiebelt zo rot

Ik loop echt lekker op 't moment! Steeds een looptempo van boven de 10 km/u (of is dat normaal )

DaD, ik doe 'm altijd precies zo lang als in het recept en dan is 'ie nog licht moist Is 't gelukt?
Pila-tessen, vond ik dat op lijken. Maar beide zijn goed

Ik loop nog langzamer Merk wel dat ik het prima uithou dus misschien tempo opvoeren? Of eerst gewoon de minuten?

Ik ben net terug van Pilates: officialy hooked!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67150533
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef kwakveense het volgende:
het is weer dinsdagavond te laat, en k zit weer een collee voor te bereiden. gatverdegatver.
Blegh... Moet je nog lang?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:21:59 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67150540
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat ken ik, maar kun je niet gewoon een paar wortels ofzo inbouwen in je planning? Dan is het niet meer extra, en het is ook niet echt iets dat smaakt naar meer.
Ik red het nog wel zo, maar wel een goeie om te onthouden .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:24:26 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67150636
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Blegh... Moet je nog lang?
ik moet nog beginnen
ik had misgerekend: dacht dat ik alleen wat zou hoeven lezen voor moprgen, maar nu ineens moet ik ook een thema/concept introduceren, omdat er maar 2 presenaties zijn, in plaats van 3 of 4. k hoef dus gelukkig niet zoals vorige keer 2 volle uren vol te praten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:25:29 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67150678
Succes kwakveense . Koffie helpt
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:25:35 #167
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67150681
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik red het nog wel zo, maar wel een goeie om te onthouden .
er zitten vrij veel suikers in wat je nu eet (ontbijtkoek=suiker, fruit=suiker), daar krijg ik altijd honger van... misschien dat je van iets meer mager eiwit in je tussendoortjes ook minde rhonger krijgt?
pi_67151148
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pila-tessen, vond ik dat op lijken. Maar beide zijn goed

Ik loop nog langzamer Merk wel dat ik het prima uithou dus misschien tempo opvoeren? Of eerst gewoon de minuten?

Ik ben net terug van Pilates: officialy hooked!
Ik ben ook om Pilates met een juf is zo tof En helemaal met een Vlaamse juf; die zegt 'benen naar buiten draaien, alsof je dijen elkaar kusjes geven'
pi_67151235
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben ook om Pilates met een juf is zo tof En helemaal met een Vlaamse juf; die zegt 'benen naar buiten draaien, alsof je dijen elkaar kusjes geven'
Oh, jij hebt een juf+! In mijn les komt nog veel gestuntel voor and i'm proud to say dat ik zogoed als stabiel mijn oefening kan doen

Morgen komt de pijn.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:43:04 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67151382
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:25 schreef kwakveense het volgende:

[..]

er zitten vrij veel suikers in wat je nu eet (ontbijtkoek=suiker, fruit=suiker), daar krijg ik altijd honger van... misschien dat je van iets meer mager eiwit in je tussendoortjes ook minde rhonger krijgt?
De thee helpt nu nog goed . Als ik het écht niet meer red, dan neem ik ook wel iets hoor .

Pilates, is dat ook te doen voor mensen met een krakkemikkig lijf, of is het met heel veel stretchen en rekken enzo?
pi_67151499
Pilates is ook goed te doen voor wat meer krakkemikkige mensen, want het tempo ligt laag en er zijn veel aanpassingen mogelijk. Maar als je echt een heel slechte rug hebt, zou ik het niet doen.
Is wel echt heel effectief (voor zo'n rustige sport).
pi_67151641
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De thee helpt nu nog goed . Als ik het écht niet meer red, dan neem ik ook wel iets hoor .

Pilates, is dat ook te doen voor mensen met een krakkemikkig lijf, of is het met heel veel stretchen en rekken enzo?
Gewoon een keer een proefles doen, dan weet je meteen of het iets voor je is!

Ik vind het heerlijk rustgevend ook.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:49:53 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_67151681
Hmm, daar waar ik een sportschoolabonnement heb ( ) geven ze geen Pilates... Jammer
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:52:03 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67151759
ik moet mn pilatesdvds ook maar weer eens uit de kast halen. heb geen geld voor een juf momenteel...
pi_67151767
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, daar waar ik een sportschoolabonnement heb ( ) geven ze geen Pilates... Jammer
Bummer! Mijn sportschool is er gelukkig net mee begonnen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')