Ik heb wel eens gemaild met de vraag of ik alles dubbel kreeg en zo ja, dat ze de bestelling konden verwijderen, omdat ik dat vermoeden had.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe reageert de klantenservice () hierop als je dat meldt?
Ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad! Mijn bestelling staat inmiddels al wel weer een paar dagen manco, ik hoop wel dat hij deze week nog komt!
Dat moet je bij geleverde artikelen kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Bobooo het volgende:
Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
Als het nu in behandeling is genomen, heb je hem waarschijnlijk volgende week in huis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef Bobooo het volgende:
thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
Haha nee ik ben bruin en heb zwartbruin haar. Had het kunnen weten...wilde es een keer geen zwart! Bij blanke meiden staat dit modieus maar bij mezelf vind ik het niks! Hadden ze 'm maar beter passend en in het knalrood....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Linnie20v het volgende:
Heb je blond haar en ietwat bleek gezicht?
Hij is niet vormloos. Bij mij waren de mouwen te lang. Er zitten van die bolle plastic knopen op waardoor je de mouw niet knap om kan vouwen. Dat wordt lelijk. Ook vond ik bovenaan aan de voorkant de boel een beetje platgedrukt. Weg waren mijn boobies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
Oke, ik heb met mijn bleke kleur en blond haar altijd problemen met die kleur!
Ik moet altijd voor grijs of zwart gaan. Hoewel felle kleurtjes als turkoois het ook goed doen!
Is 'ie erg vormloos dan? Soms zijn de H&M jasjes zo ze-zagen-er-zo-leuk-uit-op-de-foto!!
Bij mij ook!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:26 schreef Frosting het volgende:
Viel vanmiddag een nieuw catalogus lente zomer collectie in de bus....![]()
Die heb ik nog van vorig jaar! Isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En mijn oog is gevallen op:
[ afbeelding ]
Ahh mooi zo, een pos. recensie.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En mijn oog is gevallen op:
[ afbeelding ]
Er staat 'https', als je de s weghaalt en er 'http' van maakt doen ze het welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan melden dat ik nog steeds bestellingvrij ben
Ben ik trouwens de enige bij wie de plaatjes het niet doen als je de link van eigenschappen/properties hier plakt?
Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ok geeeeen idee of het al gezegd is maar...
WAT ZIJN DIE VROUWEN OP DE VOORPAGINA VAN DE CATALOGUS ONTZETTEND ANOREXIA DUN![]()
Belachelijk echt
Iddquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijn
Jeez.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
IddSlanke dames oke, maar dit gaat echt te ver
![]()
Ik schrok trouwens ook al van die H&Mreclame van vorig jaar:
Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf. Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
En ook nog even bijbesteld in het paarsquote:
dat heb ik dus ook, ik zelf ben wat forser maar niet BIB maat fors, als ik dan zo'n 1.80 magere lat zie is het voor mij erg moelijk om te bepalen hoe iets staat op mijn forsere slechts 1.50 m kleine lijf, gelukkig weet ik wat ik wel en niet kan hebben dus dat scheelt maar is soms wel irriquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf. Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
Ohhww!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*
ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhww!Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
Stom he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op jadan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
Dat dus ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
dat is ook een idee, echter gaat het al niet zo goed met me lijf en heb ik tot wel me rust nodig, 7 uur is toch wel het minimum, eerder kom ik me bed niet uit dan trek ik het niet..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
Kun je de zoom er niet uithalen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef MaLo het volgende:
Mijn pakje werd vandaag bezorgd, terwijl hij gisteravond nog op manco stond. Ik was helemaal verbaasd.
Helaas gaat de helft terug.
[ afbeelding ]
Deze broek zat heeeeel mooi, echt super. Behalve dan dat hij nét 1 a 2 cm te kort is. Hier baal ik echt van.
Ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee
Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.
Eén ding is me wel bijgebleven....
quote:
De voorpagina?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
het is toch echt geen tekst maar een plaatje eigenlijk, maar dan geef ik alweer teveel weg
OMG oh diequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
Owquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
Die is echt irritant ja. Ze heeft ook een zus ofzo, lijkt erg op haar, met wat donkerder haar. In de dikke catalogus staan ze ergens samen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Dat compenseert de kleding zelf.quote:
Iddquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Anne het volgende:
Ook niet normaal dat ik dat herken natuurlijk.
kan je daarop lopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
GODVER DE GODVER DE GODVER!
[ afbeelding ]
Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
*huilt heel hard*
Die donkerblauwe heb ik pas gepast in Arnhem, maar ze zijn ontzettend kort. Ik ben redelijk lang, dit was meer een naveljasje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef alors het volgende:
Ik vind de donkerblauwe ervan erg tof. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij heb ik ze nog niet zien hangen.
Ik vind dat niet lelijk. Madonna heeft dat ook en het is zelfs een beetje haar handelsmerk.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kidsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!
Nee, maar als je zoiets zegt ben je niet gelijk zo iemandEn wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar.
Oh wacht, ik heb nog een goed plaatje op mn comp:
[ afbeelding ]
Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kids![]()
Maar als ik dan dingen zie zoals dit topje hieronder, en het model.. Dan moet ik wel even slikken want ik weet zeker dat ik er als een plumpuddig uitzie wanneer ik dat draag![]()
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor, met die boobs van mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.
Nee, dat maakt niet zoveel uit, ik heb ook niet de kleinste.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die boobs van mij
Edit: hij is al uitverkocht, probleem opgelost![]()
Ik zag het gelijk. Ik erger me dood aan haar, ik geloof dat ze in alle catalogi die ik heb staat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee
Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.
Eén ding is me wel bijgebleven....
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, met die boobs van mij
Edit: hij is al uitverkocht, probleem opgelost![]()
Het zijn best brede hakken, zelfs ik kan er op lopen. Ik lijk alleen zo lang nu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
rennen zelfs![]()
[ afbeelding ]
2de bruine paar, gisteren van half 9 tot half 11 savonds op gelopen, maar ze zijn nu wel uitgelopen, die dingen zitten btw echt lekker, zijn ook van de h&m
Boh, die zijn echt hoog en smal. Maar ik ben 1.87 nu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Kleintje19 het volgende:
nou en! lang mag! vind dat erg mooi en ben zwaar jaloers op je
daarom zeg ik, ze lopen echt godelijk
stiekem staan deze ook nog op me wishlist
http://www.asos.com/Karen-Millen/Karen-Millen-Tropical-Print-Heeled-Court/Prod/pgeproduct.aspx?iid=584265&cid=4104&clr=BlueBlack&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=_None
maar me moeder gaat vast zeuren dat het slecht is voor me heupen,enkels blablablabla![]()
t zijn ook geen oude gracht schoenen, breekt je hak afquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Boh, die zijn echt hoog en smal. Maar ik ben 1.87 nu.
ze zijn het echt waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind deze ook heel gaaf..maar dan ben ik ongeveer net zo lang als mijn vriend (1,93) en dat zie ik niet zo zitten.
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook. Mijn vriend is ongeveer 1.90 en zo lang ben ik ongeveer ook op die hakken. Maar ze zijn wel geweldig en ik heb ze ook gekocht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind deze ook heel gaaf..maar dan ben ik ongeveer net zo lang als mijn vriend (1,93) en dat zie ik niet zo zitten.
[ afbeelding ]
Maar... Ze zijn wel heul cutequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Addict89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ze wel besteld, want mijn 1.82 plus deze hak is nog steeds kleiner dan Heer Greys, die is 1.98.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Addict89 het volgende:
[ afbeelding ]
amen, showen ermee, vind het altijd super mooi om te zienquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Anne het volgende:
Hey, hallo. Lange vrouwen zijn juist mooi
, want die hebben vaak ook lange benen en daar is helemaaaal niks mis mee.
Dus hup, hakken aan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:35 schreef CherryLips het volgende:
er is zomaar een rokje in m'n winkelmandje gesprongen
Jeujjj!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb zeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
waaaaaa![]()
![]()
me dag kan niet meer stuk ik laat ze in mei samen met de andere leveren, zit nu op school en me order is gewijzigd, zal vanmiddag even me nieuwe order showen. krijg het begin mei binnen
en? hoe zijn ze?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
JahaaaHeb ze inmiddels ook in de (Divided) winkel gezien
Ik dacht heel even dat ik het U2topic en deze door de war haaldequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik heb zeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef Enfermera het volgende:
Mijn bestelling staat manco
En ik heb, heel knap vind ik zelf, mn tas uit mn winkelwagentje gegooid..Ik probeer mezelf echt in te houden en het gaat vrij aardig tot nu toe moet ik zeggen
Haha thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo![]()
*applaudiseert*
Je gaat het volhouden hoor!! *straalt positieve mantraenergie in*
XD Slim!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn vriend is altijd met de auto's bezig, dus als ik weer eens kleren/schoenen heb gekocht dan is hij zo verstandig niets te zeggen....![]()
Wat hij in één keer uitgeeft ,daar kan ik een heel jaar schoenen van kopen![]()
I
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja. Teveel geld en ik moet mijn vakantie betalen.
terwijl normaal is dat dit er staat:quote:Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces
2 pakketjes, omg, die postbode zal ook wel denkenquote:Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Leuke jurkjes + peeptoesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Dit staat nu manco:
[ afbeelding ]
En dit moet allemaal nog (gespreide leveringen) komen:
[ afbeelding ]
edit: toelichting op de, die zijn dus voor m'n vriendje
Die is van de kinderafdelingquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
Dat blauw-witte jurkje![]()
! Waar staat die??
Thanksquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die is van de kinderafdeling. Weinig plek voor boobies, waarschijnlijk.
Die geel/beige tuniek hangt ook al in de winkel, hij is erg leuk
*grinnik* dan past bij mij me grote teen er net in denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Kiddie department, yesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:
[..]
Maat 170 is bedoeld voor iemand van ongeveer 1.70, 164 voor iemand van 1.64 enz.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kiddie department, yes. Maar goed, ik heb dan ook weinig boobie.. ben wel benieuwd hoe de lengte uitvalt: het is eigenlijk een lange jurk..
quote:
Fashion previeuw (dikke spelfout trouwens)
Neem alvast een kijkje bij de mode voor komend najaar! Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren, mix en match en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.
Bestel de nieuwe najaarscatalogus uiterlijk 22/3/2009. Als je uit deze najaarscatalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
Ik krijg er 2 vandaag![]()
Ik ga echt proberen om superstreng te selecteren..
Ga even naar geleverde artikelen/retouren en klik dan op de link die achter je bestelling staat, onder collonummer. Dan kun je precies zien waar ie is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Bobooo het volgende:
Vandaag staat er voor de eerste dag: 'bestelling is onderweg'
Over hoe lang zal het er dan ongeveer zijn?
Dan duurt het meestal nog een paar dagen.. Hier de laatste keer 9 dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Bobooo het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Dat staat er..
Jawel hoor, ook op zaterdag!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Bobooo het volgende:
Ze leveren toch alleen op werkdagen? Niet in het weekend toch?
Haha, ik ben nogal ongeduldig
Jammer joh, dat die jurkjes zo tegenvallen! Ik heb dat ook vaak. Vandaag zit er ook een jurkje bij, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef alors het volgende:
Jaa het is binnen, mn moeder vond dat het wel een beetje de spuigaten begon uit te lopen![]()
Oooh er zit weer zoveel leuks tussenGelukkig waren de bestelde jurkjes niet zo super, die gaan lekker weer terug scheelt alweer 50 euro
![]()
Deze en deze dus:
[ afbeelding ]
Tussen je tieten zit de stof dubbel, en omdat het maar een dun stofje is, valt dat behoorlijk op, verder valt ie wat raar op de rug.
[ afbeelding ]
Is veel valer/minder kleurrijk in het echt, en die openrug gaat verder dan mijn bhbandje...
Enfermera, is jouw spul er al?
Huh? Dat zijn zijn zaken toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef Jurk het volgende:
De meneer die het komt bezorgen herkend me als ik gewoon op straat loop....bovendien heeft ie al een keer tegen mijn man gezegd dat ik wel heel veel bestel bij H&M. Maar ja, ik krijg 20% korting en hoef geen bezorgkosten te betalen, dat maakt het wel makkelijk natuurlijk.
Nee, niet vierkant, maar wel aardig breed en langquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:
Enfermera, is dat een vierkante sjaal? Ik vind hem errug mooi op het plaatje.
Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen.
Ze vallen inderdaad iets groter dan normaal, ik heb 39,5 en 39 zit gewoon goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb de witte schoentjes vandaag maar gekocht![]()
Alleen zijn de zilveren dingetjes waar de veters doorheen gaan nu GOUD
Edit met foto:
[ afbeelding ]
Mja ben ze nu aan het inlopen want ze irriteren een beetje...
Heb ook een maat kleiner moeten kopen dan normaal!
Ik ben 1.76, maar h&m broeken zijn ook altijd te kort maar deze was lang genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:
Enfermera, is dat een vierkante sjaal? Ik vind hem errug mooi op het plaatje.
Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef Bobooo het volgende:
Jullie kopen echt véél!Hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand/jaar? en dan alleen bij de H&M
Ik ben een cheap ass, zelfs dat lukt me niet!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Addict89 het volgende:
Sowieso kan je de halve sale leegplunderen 's ochtends voor 100 euro ofzo.
Ik heb van de week 2 zendingen gehad. Eentje was een jas die ik vandaag geretourneerd heb. En van de zending van vandaag gaan er ook weer 2 items retour en houd ik alleen een simpel zwart rokje. Net weer een bestelling geplaatst met dubbele items vanwege de maten, weet zeker dat ondanks het bedrag nu op 80 euro staat voor deze zending dat ik uiteindelijk maar iets van 20 euro betaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:05 schreef alors het volgende:
Dat is waar idd, ik heb nu geloof ik 10 dingetjes voor 55 euro in totaal... Ik bestel vaak 2 maten en kleuren, maar houd meestal maar 1 exemplaar dan.
Het is geen 'Kijk-mij-zwanger-zijn-truitje"? Ziet er wel cute uitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb deze gehouden van m'n laatste bestelling, ben er helemaal verliefd op![]()
[ afbeelding ]
Nee ik vind hem juist flatteus vallen. En ik ben erg kieskeurig wat dat betreftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen 'Kijk-mij-zwanger-zijn-truitje"? Ziet er wel cute uit
Dan krijg je dus wel geen bewijs dat je het hebt teruggestuurd?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat er in de brievenbus past, gewoon ingooienKomt wel terecht
nee idd !quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.
Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen![]()
Elke H&M vestiging is anders dus dat zul jezelf moeten checken...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
dan ga ik even kijken thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
Moet je even vragen aan de klantenservice.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:
Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?
Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?
Bedankt!
toen ik op 74 euro zat had ik die rode letters er niet onder, nu had ik er schoenen bij gedaan en toen kwam ik op 99 euro uit en toen kreeg ik die rode tekst eronder, en nu heb ik een broek retour gedaan van andere bestelling dus kom ik rond de 150 euro uit, denk dat dat mijn bedrag is, anyway als ik deze maandfactuur betaald heb, zet ik me andere levering snel over naar acceptgiroquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:
Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?
Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?
Bedankt!
ik kan het nu niet wijzigen voor me volgende bestelling, omdat ik me eerste maandfactuur nog moet betalen, als die is betaald daarna kan ik het pas weer wijzigenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
*voelt zich nu heel erg blond*quote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
in de winkels heb je geloof ik een maand om te ruilen, maar alsnog, als je niet vaak gaat kan je toch wel even voor het vestje gaan, snap dat t niet leuk is maar is zonde van je geld en je krijgt er niets voor terugquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
ik zag het zo vlug niet staan![]()
ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
iemand die weet hoe h&m hierover doet?
De previewcatalogus gaat alleen naar koopverslaafdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Kleintje19 het volgende:
kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
Ik vind de pashokjes van de H&M juist rukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef alors het volgende:
Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.
Maar sommige winkels iddWat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk![]()
Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)
Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
Jaa, echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Of je kijkt even op je kassabon, daar staat precies op welke datum "laatste datum voor retour" is....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
ik zag het zo vlug niet staan![]()
ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
iemand die weet hoe h&m hierover doet?
Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, echt hedat snap ik ook niet.
![]()
Online shoppen =![]()
Ja dat vind ik ook altijd zo smerigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Wat goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag![]()
. M'n pakketje is onderweg, jeeeeh
hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen
? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
dat is echt geheel aan een aparte schoonmaak, niet aan de h&m een schoonmaakster krijgt sochtend paar uur om de h&m vloer te doen, ik ben toen ook gevraagd maar niet gedaan t is er elke dag een t*ering zooi en je krijgt te weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
vind passen sowieso kut, krijg t altijd warm, helemaal strippen etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo smerig![]()
Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtjeEn dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
Bij de Vero Moda in Venloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat goed!En waar is dat?
Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef Rekkof het volgende:
[..]
mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
Ahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Vero Moda in Venlo.
Lala pakketje pakketje pakketjeal zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi
.
Dat laatstequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
[Offtopic] Zusjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de Vero Moda in Venlo.
Lala pakketje pakketje pakketjeal zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi
.
[Reactie offtopic]Ander zusjequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
[Offtopic] Zusjeook uit Venlo zie ik
haha
Nu gaat het eng worden[einde offtopic]
Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnenvan 28-02....
heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M![]()
ik kijk echt elke dag naar me schoenen, heb 2 paar die erg geliefd zijn hier en steeds uitverkocht, i swear to god als er daar iets mee gebeurd zoek ik ze opquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef bladibladibla het volgende:
Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.
Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
OFFTOPICquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[Reactie offtopic]Ander zusjewerk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven
[/Reactie offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Daph: H&M is, ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht?
nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)Nee de andere, de kleineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Daph: H&M is, ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
. Uhm, door te solliciteren en te zeggen dat je bereid bent te reizen
.
Nope, wij hebben ze op 't moment alleen in effen zwart en zwart verwassen/grijs met ritsjes. De grote heeft ook effen grijze dacht ik. Loop straks wel nog even door de VM in Eindhoven, welke maat moet je hebben? Want dan neem ik 'm mee en kan je 'm bij ons af komen rekenen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef baniekje het volgende:
Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
gewoon de bestelling doen, t rijtje aflopen zegmaar dan komt ie als t goed is vanzelf in je mei-bestellingquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb weer eens een vraagje
ik heb eindelijk de jas die ik wilde te pakken!
ligt nu in mn mandje
maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
hoe doe ik dat?
Bij mij staat derquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht: "Ik kijk nog een keertje hoe het met mijn bestelling is hoewel ik dat vanmiddag ook al heb gedaan en er toch geen verandering is zit waarschijnlijk."
Staat er ipv manco:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Woeiiiiii
Laat me raden, die leren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb weer eens een vraagje
ik heb eindelijk de jas die ik wilde te pakken!
ligt nu in mn mandje
maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
hoe doe ik dat?
Hmm okee. Ja bij mij verschilt het heel erg of ik 36/34 heb, maar ik zie het vanzelf welquote:Op donderdag 19 maart 2009 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
@ Pumpkin: Die jasjes zitten bij maat 36 erg wijd aan de onderkant maar de mouwen zijn wel oke.
De 34 is goed sluitend aan de onderkant alleen zijn daar de mouwen weer erg strak van (lees: je kunt er niets/weinig onder aan)
(mijn normale maat is 36 wat bij H&M al gauw xs of 34 is....dus denk meld het ff)
Ik heb ze een tijd geleden in de winkel gepast, uiteindelijk toch maar terug gehangen (alleen had ik de grijze variant gepast)
Ja waarschijnlijk draag ik hem gewoon open met een shirt/topje eronder ofzo (:quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:21 schreef Linnie20v het volgende:
Mja ligt er natuurlijk ook aan of je het jasje dicht draagt of open
Ik heb ze dicht gepast...
was ik maar 1/4 zo bruin *zucht*
Morgen is het erquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:47 schreef R-m-a het volgende:
'Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten;
Wat betekent dit?!
Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.
Helaas, nergens meer te krijgen in Eindhoven!quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
S/M , alvast bedankt voor het kijken!!
Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.
Ik krijg nooit nieuwsbrieven, nooit catalogi, en heb geloof ik nog nooit een geblokkeerde bestelling gehad.. Heb een limiet van ¤400,- dus ben wel een redelijk vaste klant, maar blijkbaar toch niet interessant genoeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |