abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66894044

Vervolg van:
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 10-03-2009 14:49:10 ]
  • know'm sayin?
    word? word.
    pi_66894122
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hoe reageert de klantenservice ( ) hierop als je dat meldt?

Ik heb zoiets gelukkig nog nooit gehad! Mijn bestelling staat inmiddels al wel weer een paar dagen manco, ik hoop wel dat hij deze week nog komt!
    Ik heb wel eens gemaild met de vraag of ik alles dubbel kreeg en zo ja, dat ze de bestelling konden verwijderen, omdat ik dat vermoeden had.

Toen kreeg ik (zoals altijd) een standaardmail terug. Maar ik hoef die blouse niet, dus het kan me ook niet schelen, hij staat er alleen maar vanwege de levertijd
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66894275
    8390 was ook 25% toch? Voor in de OP.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_66894301
    Teeveepee
    pi_66894392
    kan je ook nakijken hoe lang het nog duurt voor je bestelling binnen is?

[ Bericht 63% gewijzigd door Bobooo op 10-03-2009 13:38:32 ]
    pi_66894600
    tvp
    pi_66894833
    Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
    pi_66894861
    tvp
    pi_66894898
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:47 schreef Bobooo het volgende:
    Ik weet het al, maar als ik op de site doe: 'te bekijken wanneer je bestelling wordt geleverd', dat zegt ie dat ik geen artikelen heb die nog geleverd moeten worden.. hoe komt dit?
    Dat moet je bij geleverde artikelen kijken
    pi_66894954
    thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
      dinsdag 10 maart 2009 @ 13:53:50 #11
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66895039
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef Addict89 het volgende:
    8390 was ook 25% toch? Voor in de OP.
    toegevoegd en nog wat i.v.m. al die hoe-kan-dat-nou? verhalen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66895074
    Nee de ene keer is dat sneller dan de andere.. soms is een bestelling wel 2 weken in behandeling en onderweg.. Mijn laatste alweer 1.5 week

Maar zodra er 'bestelling is onderweg' staat, kun je wel elke dag even kijken of hij al gesorteerd is in Zwolle; vaak komt het dan dezelfde dag nog.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 13:54:47 #13
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66895077
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 13:51 schreef Bobooo het volgende:
    thanks, maar je kan niet weten wanneer het (ongeveer) aankomt? ja bij de bestelling stond er eind maart, maar hoe specifiek is dit?
    Als het nu in behandeling is genomen, heb je hem waarschijnlijk volgende week in huis.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66895139
    ok thanks
    pi_66895205
    Mmmh, volgens de klantenservice had ik mijn geboortedatum niet ingevuld, maar die staat er toch echt bij. heb dit terug gemaild, dus ben benieuwd wat ik direct te horen krijg
    If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
    pi_66896065
    T V P
    Heb op dit moment een bestelling staan, alleen zo weinig dat ik dit niet eens hoef te vermelden
    pi_66896185
    Ik kan melden dat ik nog steeds bestellingvrij ben

Ben ik trouwens de enige bij wie de plaatjes het niet doen als je de link van eigenschappen/properties hier plakt?
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 14:32:06 #18
    163650 Greys
    pi_66896504
    8226 deed het bij mij vorige week donderdag al niet meer.
    'Geldingsduur verstreken' stond er toen. Dus die geeft geen 25% korting meer.

Tevens tie to the vie pie!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66896682
    Inderdaad Greys, ik gisteren heel enthousiast die code invullen...niet meer geldig!
    Maar de 8390 zoals hierboven vermeldt werkt wel gewoon als 25% koringscode!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 14:45:13 #20
    163650 Greys
    pi_66897041
    Ik had het vorige week ook geroepen, maar logisch dat niet iedereen dat leest
    En ik was te beroerd om mijn bestelling daarna weer opnieuw te doen of aan te passen met die nieuwe code. Ik dacht dat je dan weer alles moest wijzigen (en ik had nogal een lijst ) en was bang dat er dan dingen ineens uitverkocht waren ofzo!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66897159
    TVP en geen bestelling staan.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 14:50:28 #22
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66897247
    aangepast
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 15:01:34 #23
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66897630
    vandaag weer een gids binnengekregen . Bladert toch leuker dan de site .
    Helaas geen kortingscode erbij .
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
    pi_66899256
    Bestelling verschoven naar eind maart, helaas.
    pi_66904458
    Zo ik ben maar even mijn retourpakket aan het klaarmaken....je moet wat als je ziek bent....
    pi_66904563
    TT
    pi_66904621
    Ongeldige rabat blabla, neem contact op met klantenservice
    Gaat dat ook nog goed komen als je geen contact opneemt? anders gaat het betere maanden worden voor mijn bankrekening
    pi_66904725
    Ja hoor, gewoon even een paar dagen wachten.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 19:04:29 #29
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66906721

Gaat retour. Ietsje te groot en de kleur staat me niet.
    Voordeel is weer wel dat ik weer ANDERE dingetjes kan bestellen!

[ Bericht 63% gewijzigd door Psych-case op 10-03-2009 19:20:54 ]
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_66907322
    Heb je blond haar en ietwat bleek gezicht?
      dinsdag 10 maart 2009 @ 19:22:23 #31
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66907440
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 19:18 schreef Linnie20v het volgende:
    Heb je blond haar en ietwat bleek gezicht?
    Haha nee ik ben bruin en heb zwartbruin haar. Had het kunnen weten...wilde es een keer geen zwart! Bij blanke meiden staat dit modieus maar bij mezelf vind ik het niks! Hadden ze 'm maar beter passend en in het knalrood....
    pi_66907580
    Oke, ik heb met mijn bleke kleur en blond haar altijd problemen met die kleur!
    Ik moet altijd voor grijs of zwart gaan. Hoewel felle kleurtjes als turkoois het ook goed doen!

Is 'ie erg vormloos dan? Soms zijn de H&M jasjes zo ze-zagen-er-zo-leuk-uit-op-de-foto!!
      dinsdag 10 maart 2009 @ 19:35:18 #33
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66907908
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
    Oke, ik heb met mijn bleke kleur en blond haar altijd problemen met die kleur!
    Ik moet altijd voor grijs of zwart gaan. Hoewel felle kleurtjes als turkoois het ook goed doen!

Is 'ie erg vormloos dan? Soms zijn de H&M jasjes zo ze-zagen-er-zo-leuk-uit-op-de-foto!!
    Hij is niet vormloos. Bij mij waren de mouwen te lang. Er zitten van die bolle plastic knopen op waardoor je de mouw niet knap om kan vouwen. Dat wordt lelijk. Ook vond ik bovenaan aan de voorkant de boel een beetje platgedrukt. Weg waren mijn boobies! In de winter is het niet zo erg, dan heb je toch een sjaal maar voor de lente nee. Dus de jas wat qua pavorm ietsje te krap en de mouwen waren te lang voor mij. Ach dit is al de 3e H&M jas die retour gaat!
      dinsdag 10 maart 2009 @ 19:52:14 #34
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66908532
    Doordat er spullen uit mn bestelling zijn gehaald is mijn bestelling opnieuwe getrack&traced, dus nu nog niet eens manco 15.gif

nog langer wachten..
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66910098
    Viel vanmiddag een nieuw catalogus lente zomer collectie in de bus....
    Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
    Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
      dinsdag 10 maart 2009 @ 20:36:33 #37
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66910541
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:26 schreef Frosting het volgende:
    Viel vanmiddag een nieuw catalogus lente zomer collectie in de bus....
    Bij mij ook!
    En mijn oog is gevallen op:

dinsdag 10 maart 2009 @ 20:47:45 #38
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66911051
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:36 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Bij mij ook!

[ afbeelding ]
    Die heb ik nog van vorig jaar! Is
    You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 maart 2009 @ 20:51:07 #39
    163650 Greys
    pi_66911227
    Ja hier ook de nieuwe gids! Zometeen even uit het plastic trekken en doorbladeren
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66911247
    Ik ook . De rode. Is wel een leuk dingetje.

Zo, verkapte TVP.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 20:59:59 #41
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66911647
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 20:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Die heb ik nog van vorig jaar! Is
    Ahh mooi zo, een pos. recensie. Hij staat op mijn verlanglijstje!
    pi_66913577
    quote:

[..]

Bij mij ook!

[ afbeelding ]

Oooh die is ook leuk
    pi_66914424
    Hier ook nieuwe gids
    Jeej DE heerlijke divided broeken staan erin
    Ik heb alleen nog geen paarse, maar die koop ik nog wel in een winkel denk ik

Dat kinder teckelshirt wil ik, maar die gaan maar tot 128
    “I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
    pi_66917880
    Mijn bestelling is verplaatst naar eind maart
    Klussen deel 1 en 2
    pi_66918590
    Ik kreeg bij mn laatste bestelling zo'n catalogus van de home spullen en ben helemaal verliefd op die witte tassen met die mannetjes er op geprint
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:25:20 #46
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66919010
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
    Ik kan melden dat ik nog steeds bestellingvrij ben

Ben ik trouwens de enige bij wie de plaatjes het niet doen als je de link van eigenschappen/properties hier plakt?
    Er staat 'https', als je de s weghaalt en er 'http' van maakt doen ze het wel kwam ik laatst ook achter
    En er staat nog een bestelling van mij in behandeling, maar omdat er nu onderhoud is kan ik niet zien wanneer ie aankomt, en of ie al maco staat
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_66919013
    Ok geeeeen idee of het al gezegd is maar...

WAT ZIJN DIE VROUWEN OP DE VOORPAGINA VAN DE CATALOGUS ONTZETTEND ANOREXIA DUN

Belachelijk echt
    Noot noot.
    pi_66919029
    He getver, er lag een catalogus op me te wachten toen ik thuiskwam . Gelukkig ligt de site er tijdelijk uit .
    Tap tap tap
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:35:00 #49
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66919393
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
    Ok geeeeen idee of het al gezegd is maar...

WAT ZIJN DIE VROUWEN OP DE VOORPAGINA VAN DE CATALOGUS ONTZETTEND ANOREXIA DUN

Belachelijk echt
    Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijn
    pi_66919484
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Bizar he. Ik snap het ook echt niet. Het lijkt niet eens maatje 34, zal eerder wel 30 of 32 zijn
    Idd Slanke dames oke, maar dit gaat echt te ver

Ik schrok trouwens ook al van die H&Mreclame van vorig jaar:

Noot noot.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:39:15 #51
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66919579
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd Slanke dames oke, maar dit gaat echt te ver

Ik schrok trouwens ook al van die H&Mreclame van vorig jaar:

Jeez.
    Ik snap dat echt niet.. Ik ben zelf ook niet dik, ben 1.66 en 58 kg ofzo, maatje 34, maar ik vind dit echt te bizar dun. Sowieso zijn die modellen superlang, minstens 1.75, hoeveel zouden ze dan wegen? Nog minder dan ik? Das toch niet gezond jongens.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:45:14 #52
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66919838
    Dat zijn echt high fashion modellen, die ook catwalk lopen. De meeste h&m modellen doen wat minder high fashion werk en zien er gelukkig ook normaler uit.
    Desalniettemin vind ik het 9 van de 10 ook niet mooi.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66919937
    Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf . Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
    Tap tap tap
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:57:10 #54
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66920279
    Ik heb de nieuwe catalogus ook, maar ik durf hem niet open te maken
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      dinsdag 10 maart 2009 @ 23:58:01 #55
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66920302
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
    Ik begrijp het ook niet helemaal, want ik krijg door zulke modellen totaal geen goed beeld van hoe die kleding nou eigenlijk hoort te zitten op een normaal lijf . Ik wil niet overkomen als een Dove-gebruikende Viva-lezende muts, maar het zou wel fijner zijn voor mijn zelfbeeld als er wat... vollere meiden die kleding zouden showen. Het irritante is nu namelijk dat ik bij de gewone kleding vaak geen idee heb of het me zal staan en de kleding in grote maten is weer veel te groot voor me, daar verzuip ik in.
    Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!
    Nee, maar als je zoiets zegt ben je niet gelijk zo iemand En wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar.
    Oh wacht, ik heb nog een goed plaatje op mn comp:

pi_66920935
    Monroe
    Noot noot.
    pi_66923678
    quote:

[..]

[ afbeelding ]
    En ook nog even bijbesteld in het paars .

Al mn kortingscodes zijn uit mn bestelling verdwenen .

Naja, laat maar komen die kleding (eind maart).
    pi_66925416
    Ahww zag niet dat ik de laatste was, zat @ school
    TVP en even bijlezen.
    pi_66925615
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
    dat heb ik dus ook, ik zelf ben wat forser maar niet BIB maat fors, als ik dan zo'n 1.80 magere lat zie is het voor mij erg moelijk om te bepalen hoe iets staat op mijn forsere slechts 1.50 m kleine lijf, gelukkig weet ik wat ik wel en niet kan hebben dus dat scheelt maar is soms wel irri

edit: die foto hierboven is echt top, ik vind dat serieus echt heel erg mooi om te zien
    pi_66925698
    GODVER DE GODVER DE GODVER!

Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
    *huilt heel hard*
      woensdag 11 maart 2009 @ 09:48:20 #61
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66925938
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
    [ afbeelding ]
    Gisteren stonden ze er nog niet ik check braaf elke dag, het is nu 10 uur en ze zijn WEER uitverkocht in maat 37
    *huilt heel hard*
    Ohhww! Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
    pi_66926592
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhww! Ja meid, je moet echt vroeg opstaan hiervoor, ze vullen de dingen rond 7 uur bij... Als je morgenochtend 7 uur even kijkt, wellicht dat ze er dan wel bij staan!
    ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op ja dan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
      woensdag 11 maart 2009 @ 10:15:42 #63
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66926670
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik sta voortaan wel kwartiertje eerder op ja dan zet ik me pc aan, ga ik douchen en dan om kwart over 7 surf ik ff snel erheen..
    Stom he. Idd... Hoop voor je dat ze er morgen zijn!
    pi_66927820
    Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 11 maart 2009 @ 11:01:55 #65
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66927992
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
    Als je zeker wilt zijn moet je gewoon om 6 uur kijken en dan wachten tot ze klaar zijn met aanvullen.
    Dat dus ja. Ik was er een keer om 7:15 en toen was dat rokje wat ik wilde alweer uitverkocht Volgende keer om 7 uur en toen was ik wel op tijd, maar idd.. Soms gaat het echt hard met dingen die heel populair zijn
    pi_66932153
    Wilde gisteren dit jack bestellen in het beige

Ik dacht nog...ik bestel zo veel de laatste tijd, laat ik even een weekje wachten Nu is hij uitverkocht natuurlijk, niet alleen in mijn maat, maar in alle maten...

Denk dat ik morgen ook maar vroeg op ga staan...hopelijk heeft dat nog zin. Wel ik heb een wijze les geleerd, namelijk voortaan meteen bestellen als ik iets leuks zie

Ik heb hem ook niet in de 'gewone' winkel gezien, iemand hier toevallig wel?
    Float like a butterfly, sting like a bee.
    pi_66932567
    Ik vind de donkerblauwe ervan erg tof. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij heb ik ze nog niet zien hangen.
    know'm sayin?
    word? word.
      woensdag 11 maart 2009 @ 14:11:28 #68
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66934439
    Mijn pakje werd vandaag bezorgd, terwijl hij gisteravond nog op manco stond. Ik was helemaal verbaasd .
    Helaas gaat de helft terug.

Deze broek zat heeeeel mooi, echt super. Behalve dan dat hij nét 1 a 2 cm te kort is . Hier baal ik echt van.

En deze had een rare naad bij de tiet, waardoor mijn tiet puntig lijkt .

Ik hou een simpel lichtrood shirtje en die schattige bloemenknipjes . Wel lekker goedkoop .
    pi_66935955
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 10:54 schreef alors het volgende:
    dat is ook een idee, echter gaat het al niet zo goed met me lijf en heb ik tot wel me rust nodig, 7 uur is toch wel het minimum, eerder kom ik me bed niet uit dan trek ik het niet..
    pi_66936929
    Heeft iemand DE gympjes al trouwens?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 maart 2009 @ 15:18:59 #71
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_66936949
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef Syrena het volgende:
    BETRAPT.

Shopaholic
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
    pi_66937082
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef MaLo het volgende:
    Mijn pakje werd vandaag bezorgd, terwijl hij gisteravond nog op manco stond. Ik was helemaal verbaasd .
    Helaas gaat de helft terug.
    [ afbeelding ]
    Deze broek zat heeeeel mooi, echt super. Behalve dan dat hij nét 1 a 2 cm te kort is . Hier baal ik echt van.
    Kun je de zoom er niet uithalen?
    Noot noot.
    pi_66937097
    Ik heb net die spring/summer dinges binnen met de post mee

Er staat niet echt heel veel spannends in, paar leuke dingetjes.

Eén ding is me wel bijgebleven....

Kijken of iemand em doorheeft
    pi_66937142
    Ik zie er "LULLO" in
    Noot noot.
    pi_66937201
    het is toch echt geen tekst maar een plaatje eigenlijk, maar dan geef ik alweer teveel weg
      woensdag 11 maart 2009 @ 15:26:44 #76
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66937234
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:

Ik
      woensdag 11 maart 2009 @ 15:28:22 #77
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66937282
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Kun je de zoom er niet uithalen?
    Ik kan dat sowieso niet, ik kan nog geen knoop aannaaien .
    Heb hem inmiddels ook alweer samen met het giletje teruggestuurd. En op de terugweg van het postkantoor even gewinkeld, en als troost voor het bedrag dat de broek en het giletje samen kosten een andere mooie linnen broek gekocht die wél lang genoeg is
    pi_66937328
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef Muis006 het volgende:

[..]

BETRAPT.

Shopaholic
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66937350
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
    het is toch echt geen tekst maar een plaatje eigenlijk, maar dan geef ik alweer teveel weg
    De voorpagina?
    pi_66937694
    Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
    pi_66937741
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
    Nah één zo'n model had gewoon een ontzettende spleet tussen d'r tanden die ik overal terugzag
    OMG oh die
    Noot noot.
    pi_66937769
    quote:
    Ow .

Ik zag er twee dames in die elkaar de hand vasthouden . (zonder bovenlijf, freaky)
    pi_66937970
    quote:
    Die is echt irritant ja. Ze heeft ook een zus ofzo, lijkt erg op haar, met wat donkerder haar. In de dikke catalogus staan ze ergens samen.

En overal diezelfde spleetlach Buh.
      woensdag 11 maart 2009 @ 16:00:40 #84
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_66938548
    Modellen moeten neutraal zijn en niet met hun spleettanden de aandacht afleiden van de kleding .
    pi_66938691
    Haha, tsja, het maakt d'r wel unieker
    pi_66938781
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Maisnon het volgende:
    Haha, tsja, het maakt d'r wel unieker
    Dat compenseert de kleding zelf.

*gniffelt* .

Als ik door een stad loop, zie je zoveel meiden in H&M gekleed, niet normaal. Ook niet normaal dat ik dat herken natuurlijk.
    pi_66938835
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:05 schreef Anne het volgende:
    Ook niet normaal dat ik dat herken natuurlijk.
    Idd
    Noot noot.
    pi_66938992
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef Kleintje19 het volgende:
    [ afbeelding ]
    *huilt heel hard*
    kan je daarop lopen?
    Strawberry Flavour..
    pi_66940325
    Hee, mijn bestelling is in behandeling! Volgens mij hebben ze er alleen wel een kortingscode uitgehaald.

Hoe zit het eigenlijk als je zo'n 25% kortingscode hebt op iets maar je stuurt dat terug, en houdt hetzelfde artikel in een andere maat. Kan je dat gewoon zelf berekenen of moet je dan contact opnemen met de klantenservice?
    pi_66941215
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 13:20 schreef alors het volgende:
    Ik vind de donkerblauwe ervan erg tof. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij heb ik ze nog niet zien hangen.
    Die donkerblauwe heb ik pas gepast in Arnhem, maar ze zijn ontzettend kort. Ik ben redelijk lang, dit was meer een naveljasje.
    pi_66941542
    Typisch H&M. De lelijkste gratenpakhuisjes en mannen die lijken op vampieren zetten ze op de cover van hun catalogus .
      woensdag 11 maart 2009 @ 18:06:16 #92
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_66942828
    quote:
    Ik vind dat niet lelijk. Madonna heeft dat ook en het is zelfs een beetje haar handelsmerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Psych-case op 11-03-2009 18:16:07 ]
    pi_66943069
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef -moi- het volgende:

[..]

kan je daarop lopen?
    Die zijn inderdaad best hoog

Ik ben een keer achterover gevallen toen ik moest niesen
    pi_66944333
    quote:
    Op dinsdag 10 maart 2009 23:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dat ook ja.. Die kleding zit heel anders idd!
    Nee, maar als je zoiets zegt ben je niet gelijk zo iemand En wat dan nog? Ik zat idd ook zo'n H&M catalogus te lezen, en ik merkte gewoon dat ik onzeker werd door al die strakke lijven in bikini's. Das toch bizar? Terwijl ik gewoon tevreden moet zijn met mezelf zoals ik ben, klaar... Het idee gewoon dat zoiets je onzeker maakt vind ik gewoon echt bizar.
    Oh wacht, ik heb nog een goed plaatje op mn comp:
    [ afbeelding ]

Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kids

Maar als ik dan dingen zie zoals dit topje hieronder, en het model.. Dan moet ik wel even slikken want ik weet zeker dat ik er als een plumpuddig uitzie wanneer ik dat draag

pi_66944945
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 18:48 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik word er niet onzeker van.. Ik woog toen ik trouwde 12 jaar geleden meer dan nu, en ik vind maat 38 niet verkeerd na 2 kids

Maar als ik dan dingen zie zoals dit topje hieronder, en het model.. Dan moet ik wel even slikken want ik weet zeker dat ik er als een plumpuddig uitzie wanneer ik dat draag

[ afbeelding ]
    Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.
    pi_66945005
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee joh, juist niet! Omdat het onder wat wijder valt, kleedt het juist af.
    Ik weet het niet hoor, met die boobs van mij

Edit: hij is al uitverkocht, probleem opgelost
    pi_66945363
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee, dat maakt niet zoveel uit, ik heb ook niet de kleinste.
    Maar dan is het probleem opgelost ja. xD
    pi_66945432
    Ik vind het grappig om te lezen dat vrouwen het over 'boobs' hebben ipv 'borsten'
    pi_66945531
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:22 schreef Maisnon het volgende:

Ik zag het gelijk. Ik erger me dood aan haar, ik geloof dat ze in alle catalogi die ik heb staat.
    Ik wil trouwens ook die blazer met korte mouwen
    I would go along with someone like you
    pi_66946147
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef -moi- het volgende:

[..]

kan je daarop lopen?
    rennen zelfs

2de bruine paar, gisteren van half 9 tot half 11 savonds op gelopen, maar ze zijn nu wel uitgelopen, die dingen zitten btw echt lekker, zijn ook van de h&m
    pi_66946211
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

dat kan soms idd heeeeel erg helpen
    pi_66946221
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

rennen zelfs

[ afbeelding ]
    2de bruine paar, gisteren van half 9 tot half 11 savonds op gelopen, maar ze zijn nu wel uitgelopen, die dingen zitten btw echt lekker, zijn ook van de h&m
    Het zijn best brede hakken, zelfs ik kan er op lopen. Ik lijk alleen zo lang nu.
    pi_66946258
    nou en! lang mag! vind dat erg mooi en ben zwaar jaloers op je
    daarom zeg ik, ze lopen echt godelijk
    stiekem staan deze ook nog op me wishlist
    http://www.asos.com/Karen-Millen/Karen-Millen-Tropical-Print-Heeled-Court/Prod/pgeproduct.aspx?iid=584265&cid=4104&clr=BlueBlack&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=_None
    maar me moeder gaat vast zeuren dat het slecht is voor me heupen,enkels blablablabla
    pi_66946415
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:45 schreef Kleintje19 het volgende:
    nou en! lang mag! vind dat erg mooi en ben zwaar jaloers op je
    daarom zeg ik, ze lopen echt godelijk
    stiekem staan deze ook nog op me wishlist
    http://www.asos.com/Karen-Millen/Karen-Millen-Tropical-Print-Heeled-Court/Prod/pgeproduct.aspx?iid=584265&cid=4104&clr=BlueBlack&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=_None
    maar me moeder gaat vast zeuren dat het slecht is voor me heupen,enkels blablablabla
    Boh, die zijn echt hoog en smal. Maar ik ben 1.87 nu.
    pi_66946455
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Boh, die zijn echt hoog en smal. Maar ik ben 1.87 nu.
    t zijn ook geen oude gracht schoenen, breekt je hak af dus echt alleen voor school.
    1.87
    pi_66946635
    Ik draag ook geen hakken, omdat ik dan zo lang lijk
    Noot noot.
    pi_66946858
    Ik vind deze ook heel gaaf..maar dan ben ik ongeveer net zo lang als mijn vriend (1,93) en dat zie ik niet zo zitten.
    pi_66946905
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:04 schreef Addict89 het volgende:
    Ik vind deze ook heel gaaf..maar dan ben ik ongeveer net zo lang als mijn vriend (1,93) en dat zie ik niet zo zitten.
    [ afbeelding ]
    ze zijn het echt waard
    alleen dit is dus een grotere maat, ik heb maat 36/37 en dan zien er heel anders uit
    pi_66947883
    er is zomaar een rokje in m'n winkelmandje gesprongen
    Tap tap tap
    pi_66947910
    quote:
    [ afbeelding ]
    Dat heb ik ook. Mijn vriend is ongeveer 1.90 en zo lang ben ik ongeveer ook op die hakken. Maar ze zijn wel geweldig en ik heb ze ook gekocht.
    pi_66947921
    quote:
    [ afbeelding ]
    Maar... Ze zijn wel heul cute
    Noot noot.
    pi_66948052

Ik heb deze maar even besteld. Komt altijd van pas Hopen dat ze mooi vallen bij de boobies
    Noot noot.
    pi_66948580
    Hey, hallo . Lange vrouwen zijn juist mooi , want die hebben vaak ook lange benen en daar is helemaaaal niks mis mee.

Dus hup, hakken aan .
    pi_66949566
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef Syrena het volgende:
    Je bedoelt deze?

Jahaaa Heb ze inmiddels ook in de (Divided) winkel gezien
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 maart 2009 @ 22:07:22 #115
    163650 Greys
    pi_66951543
    quote:
    [ afbeelding ]
    Ik heb ze wel besteld, want mijn 1.82 plus deze hak is nog steeds kleiner dan Heer Greys, die is 1.98.
    Dus ik durfde het wel aan

Ben wel benieuwd of ze niet erg 'tuttig' zijn in het echt, of misschien wel leuk tuttig juist.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66959576
    Nog steeds bestelloos.. Hoewel het wel lastig is als je een gids hebt gekregen waar je zéker drie leuke dingen in hebt zien staan

Het is wel goed voor mijn bankrekening dat ik even een bestelstop heb, heb namelijk nog steeds twee facturen liggen van de H&M .
    pi_66960059
    Ik heb zeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaa me dag kan niet meer stuk ik laat ze in mei samen met de andere leveren, zit nu op school en me order is gewijzigd, zal vanmiddag even me nieuwe order showen. krijg het begin mei binnen
    pi_66960091
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:54 schreef Anne het volgende:
    Hey, hallo . Lange vrouwen zijn juist mooi , want die hebben vaak ook lange benen en daar is helemaaaal niks mis mee.

Dus hup, hakken aan .
    amen, showen ermee, vind het altijd super mooi om te zien
      donderdag 12 maart 2009 @ 10:45:03 #119
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66962524
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:35 schreef CherryLips het volgende:
    er is zomaar een rokje in m'n winkelmandje gesprongen
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Kleintje19 het volgende:
    [ afbeelding ]
    waaaaaa me dag kan niet meer stuk ik laat ze in mei samen met de andere leveren, zit nu op school en me order is gewijzigd, zal vanmiddag even me nieuwe order showen. krijg het begin mei binnen
    Jeujjj! Supergaaf meid!
      donderdag 12 maart 2009 @ 11:28:31 #120
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_66964029
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Je bedoelt deze?

[ afbeelding ]

Jahaaa Heb ze inmiddels ook in de (Divided) winkel gezien
    en? hoe zijn ze?
    het is vast heel dom om op de lente/zomer uitverkoop te wachten he? ik heb ze zo erg níet nodig namelijk
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_66967483
    Mijn bestelling staat al drie dagen 'in behandeling'
    pi_66968141
    Ik wil bestellen, maar ik mag niet.
    pi_66968385
    van jezelf?
    pi_66969259
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:18 schreef Kleintje19 het volgende:

Ik dacht heel even dat ik het U2topic en deze door de war haalde

Ik vind ze enorm leuk
      donderdag 12 maart 2009 @ 14:19:05 #125
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66969941
    Mijn bestelling staat manco
    En ik heb, heel knap vind ik zelf, mn tas uit mn winkelwagentje gegooid.. Ik probeer mezelf echt in te houden en het gaat vrij aardig tot nu toe moet ik zeggen
    pi_66970214
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef Enfermera het volgende:
    Mijn bestelling staat manco
    En ik heb, heel knap vind ik zelf, mn tas uit mn winkelwagentje gegooid.. Ik probeer mezelf echt in te houden en het gaat vrij aardig tot nu toe moet ik zeggen
    Goedzo

*applaudiseert*

Je gaat het volhouden hoor!! *straalt positieve mantraenergie in*
      donderdag 12 maart 2009 @ 14:35:50 #127
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66970470
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Goedzo

*applaudiseert*

Je gaat het volhouden hoor!! *straalt positieve mantraenergie in*
    Haha thanks! Ja ik vind het ook echt knap van mezelf.. Vond 'm wel leuk die tas, maar mn vriend zei al: Hoeveel tassen heb je nou. Van die maat. En heb je 'm nou ook echt nodig? Dus ik: Hij heeft ook wel gelijk, maar het is soms echt moeilijk om iets niet te kopen
    Maar ik houd vol idd
    pi_66971383
    Mijn vriend is altijd met de auto's bezig, dus als ik weer eens kleren/schoenen heb gekocht dan is hij zo verstandig niets te zeggen....
    Wat hij in één keer uitgeeft ,daar kan ik een heel jaar schoenen van kopen

I
      donderdag 12 maart 2009 @ 15:12:58 #129
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_66971718
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 15:03 schreef Linnie20v het volgende:
    Mijn vriend is altijd met de auto's bezig, dus als ik weer eens kleren/schoenen heb gekocht dan is hij zo verstandig niets te zeggen....
    Wat hij in één keer uitgeeft ,daar kan ik een heel jaar schoenen van kopen

I
    XD Slim!! Ja die van mij heeft een lease, dus daar geeft hij weinig aan uit, en hij is ook al helemaal opgepimpt dus ja
    pi_66973088
    Wagen nummer 3 is nog altijd een grote transformatie aan het ondergaan.
    Maar goed, ieder zijn hobby..Ben allang blij dat ie het niet vergokt ofzo Dat zou pas zonder geld zijn (wat kun je daar allemaal niet voor kopen )

Ik heb nu trouwens een grijs jasje en paar sandaaltjes in bestelling staan! *trots*
    pi_66973410
    Ik ben de beste denk ik: Ik heb al sinds 11 januari dit jaar niet meer besteld.

En dit terwijl mijn verlanglijstje bomvol staat, dat kan wel een order van een paar honderd euro zijn. Maar ik bestel lekker niks! Ik kwijl wel mee met al jullie nieuwe dingetjes.
    pi_66973623
    ik heb vóórdat ik bestelde zeker dik 2 jaar niets online besteld bij de h&m alleen sinds ze schoenen hebben gaat het echt gruwelijk mis.. er komen straks 2 paar in mei en een shirtje dus ik mag nu écht niets meer bestellen.
    als straks me maandfactuur betaald is zet ik die andere op acceptgiro.
    pi_66973680
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef Bobooo het volgende:
    van jezelf?
    Ja. Teveel geld en ik moet mijn vakantie betalen.
    pi_66973693
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja. Teveel geld en ik moet mijn vakantie betalen.
      donderdag 12 maart 2009 @ 17:36:34 #135
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66976792
    Nou mij bestelling komen morgen, de ene heeft de ander ingehaald, maar ik denk dat de ander ook morgen komt. Ik heb een melding die ik nog nooit gezien heb. Hij is niet manco, ook nooit geweest, maar dit stond er:
    quote:
    Statusinformatie Datum Locatie

Zending opgehaald en in sorteerproces
    terwijl normaal is dat dit er staat:
    quote:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    2 pakketjes, omg, die postbode zal ook wel denken
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_66977500
    Ik heb ook maar weer even besteld, ik ga 2,5 maand op vakantie deze zomer, ik moet natuurlijk wel genoeg bikini's hebben

donderdag 12 maart 2009 @ 20:47:53 #137
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66983623
    Dit staat nu manco:

En dit moet allemaal nog (gespreide leveringen) komen:

edit: toelichting op de , die zijn dus voor m'n vriendje
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_66985101
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 20:47 schreef Debsterr het volgende:
    Dit staat nu manco:
    [ afbeelding ]

En dit moet allemaal nog (gespreide leveringen) komen:
    [ afbeelding ]

edit: toelichting op de , die zijn dus voor m'n vriendje
    Leuke jurkjes + peeptoes
    pi_66986165
    dat tuniek geval daarboven is ook leuk!
    pi_66986378
    Dat blauw-witte jurkje ! Waar staat die??
    pi_66986652
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 21:32 schreef Chanty87 het volgende:
    Dat blauw-witte jurkje ! Waar staat die??
    Die is van de kinderafdeling . Weinig plek voor boobies, waarschijnlijk.
    Die geel/beige tuniek hangt ook al in de winkel, hij is erg leuk
    Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
    pi_66987365
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 21:37 schreef Jurk het volgende:

[..]

Thanks
    pi_66987408
    quote:

[..]

*grinnik* dan past bij mij me grote teen er net in denk ik
      donderdag 12 maart 2009 @ 21:54:27 #144
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_66987618
    quote:

[..]

Kiddie department, yes . Maar goed, ik heb dan ook weinig boobie.. ben wel benieuwd hoe de lengte uitvalt: het is eigenlijk een lange jurk..
    pi_66988312
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 21:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kiddie department, yes . Maar goed, ik heb dan ook weinig boobie.. ben wel benieuwd hoe de lengte uitvalt: het is eigenlijk een lange jurk..
    Maat 170 is bedoeld voor iemand van ongeveer 1.70, 164 voor iemand van 1.64 enz.
    Dat kun je een beetje aanhouden wat lengte betreft. Hou er wel rekening mee dat kinderjurken echt een kids pasvorm hebben, dus niet alleen smal van boven, maar ook niet veel ruimte voor heupen.
    Hopelijk past het, het is een heel lief jurkje. Ik koop um maar voor mn dochter, no way dat ik daar in ga passen (dat wordt namelijk een "to pigs fighting under a blanket" effect).
      vrijdag 13 maart 2009 @ 09:58:47 #146
    123170 alors
    zlata1234
    pi_66999446
    quote:

Fashion previeuw (dikke spelfout trouwens )

Neem alvast een kijkje bij de mode voor komend najaar! Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren, mix en match en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.

Bestel de nieuwe najaarscatalogus uiterlijk 22/3/2009. Als je uit deze najaarscatalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 10:36:05 #147
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67000589
    Mijn pakketje komt vandaag!!! Komt wel goed uit, want ik zit ziek thuis dus ik kan wel wat afleiding gebruiken
    En er is ook alweer een andere in bestelling genomen! Er staan nu nog maar 2 dingen van me in mn bestellijst, en dat ga ik echt zo proberen te houden 8)
      vrijdag 13 maart 2009 @ 10:56:19 #148
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67001248
    Ik krijg er 2 vandaag

Ik ga echt proberen om superstreng te selecteren..

know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:02:24 #149
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67001450
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
    Ik krijg er 2 vandaag

Ik ga echt proberen om superstreng te selecteren..

Ik ook.
    Echt!
    pi_67001453
    Vandaag staat er voor de eerste dag: 'bestelling is onderweg'
    Over hoe lang zal het er dan ongeveer zijn?
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:07:05 #151
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67001599
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Bobooo het volgende:
    Vandaag staat er voor de eerste dag: 'bestelling is onderweg'
    Over hoe lang zal het er dan ongeveer zijn?
    Ga even naar geleverde artikelen/retouren en klik dan op de link die achter je bestelling staat, onder collonummer. Dan kun je precies zien waar ie is.
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:10:26 #152
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67001722
    Bij mij gaat het altijd in deze volgorde:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
    Zending gesorteerd in sorteercentrum
    Zending zit in afleverroute
    Chauffeur is onderweg

Dat 'manco' kan een paar dagen duren. Als hij is gesorteerd komt hij de volgende dag meestal bij me aan, 'chauffeur is onderwerg' is helemaal een zekerheid dat ie vandaag nog komt.
    pi_67001849

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Dat staat er..
      vrijdag 13 maart 2009 @ 11:20:59 #154
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67002135
    Dan is ie aangemeld bij tnt maar nog niet in Zwolle aangekomen.

Staat ook wel in de OP geloof ik. Als je 's avonds om een uur om 9 even kijkt en er staat zending gesorteerd, dan heb je hem de andere dag in huis.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67002227
    ok, dankje!
    pi_67004177
    Ze leveren toch alleen op werkdagen? Niet in het weekend toch?
    Haha, ik ben nogal ongeduldig
    pi_67004224
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Bobooo het volgende:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Dat staat er..
    Dan duurt het meestal nog een paar dagen.. Hier de laatste keer 9 dagen

Ik kan de Herfstcatalogus alweer aanvragen
      vrijdag 13 maart 2009 @ 12:36:11 #158
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67004804
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Bobooo het volgende:
    Ze leveren toch alleen op werkdagen? Niet in het weekend toch?
    Haha, ik ben nogal ongeduldig
    Jawel hoor, ook op zaterdag!
    pi_67005908
    Ik heb de witte schoentjes vandaag maar gekocht
    Alleen zijn de zilveren dingetjes waar de veters doorheen gaan nu GOUD

Edit met foto:

Mja ben ze nu aan het inlopen want ze irriteren een beetje...
    Heb ook een maat kleiner moeten kopen dan normaal!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 13:19:43 #160
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67006198
    een maat kleiner? das jammer, want die bestaat niet
    pi_67006383
    Ja, ik heb normaal maat 39 maar daar kon ik zo uitstappen....
    dat vind ik ook het nadeel van zulke schoentjes omdat ze nergens houvast hebben...

Misschien toch maar de kleinste maat proberen, kan altijd meevallen
      vrijdag 13 maart 2009 @ 14:02:50 #162
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67007564
    Jaa het is binnen, mn moeder vond dat het wel een beetje de spuigaten begon uit te lopen

Oooh er zit weer zoveel leuks tussen Gelukkig waren de bestelde jurkjes niet zo super, die gaan lekker weer terug scheelt alweer 50 euro
    Deze en deze dus:

Tussen je tieten zit de stof dubbel, en omdat het maar een dun stofje is, valt dat behoorlijk op, verder valt ie wat raar op de rug.

Is veel valer/minder kleurrijk in het echt, en die openrug gaat verder dan mijn bhbandje...

Enfermera, is jouw spul er al?
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 14:08:31 #163
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67007774
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef alors het volgende:
    Jaa het is binnen, mn moeder vond dat het wel een beetje de spuigaten begon uit te lopen

Oooh er zit weer zoveel leuks tussen Gelukkig waren de bestelde jurkjes niet zo super, die gaan lekker weer terug scheelt alweer 50 euro
    Deze en deze dus:

[ afbeelding ]
    Tussen je tieten zit de stof dubbel, en omdat het maar een dun stofje is, valt dat behoorlijk op, verder valt ie wat raar op de rug.

[ afbeelding ]
    Is veel valer/minder kleurrijk in het echt, en die openrug gaat verder dan mijn bhbandje...

Enfermera, is jouw spul er al?
    Jammer joh, dat die jurkjes zo tegenvallen! Ik heb dat ook vaak. Vandaag zit er ook een jurkje bij, ben benieuwd..
    Nee, mn spul is nog niet binnen! Ik zit nog vol smart te wachten Waarschijnlijk 5 uur pas ofzo... Nja, ik post hier iig een plaatje zodra ik weet wat ik wel / niet hou
    pi_67008261
    Jullie kopen echt véél! Hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand/jaar? en dan alleen bij de H&M
    pi_67008435
    heel veel
      vrijdag 13 maart 2009 @ 14:29:26 #166
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67008455
    Ja. Te veel.
    pi_67009794
    De meneer die het komt bezorgen herkend me als ik gewoon op straat loop.. ..bovendien heeft ie al een keer tegen mijn man gezegd dat ik wel heel veel bestel bij H&M.
    Maar ja, ik krijg 20% korting en hoef geen bezorgkosten te betalen, dat maakt het wel makkelijk natuurlijk.
    pi_67010285
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef Jurk het volgende:
    De meneer die het komt bezorgen herkend me als ik gewoon op straat loop.. ..bovendien heeft ie al een keer tegen mijn man gezegd dat ik wel heel veel bestel bij H&M. Maar ja, ik krijg 20% korting en hoef geen bezorgkosten te betalen, dat maakt het wel makkelijk natuurlijk.
    Huh? Dat zijn zijn zaken toch niet Dat vind ik erg brutaal moet ik zeggen..

Mijn laatste bestelling kan op een bhtje en een poloshirt voor m'n zoon terug, dus ik mag weer bestellen van mezelf
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:31:18 #169
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67010724

Dus: zonnebril niet (ik lijk wel maja de bij ), het jurkje kan ik beter dragen als ik zwanger ben (het was een gok, ik hou eigenlijk nooit zo van jurkjes met een band net onder je borsten).
    Sjaal is suuuuper En zo'n wit shirtje had ik al maar ik wilde er gewoon nog 1
    Oh, en er zat nog heel veel voor mn vriend bij (broek, een trui, 2 shirts en een riem). Maar die is nog niet thuis.
    pi_67010916
    -Verkeerd-

Noot noot.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:46:51 #171
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67011301
    Oh, en mijn vriend houdt ook alleen maar de broek en de riem, de rest stond ook niet leuk
    Maar mijn volgende pakket is ook alweer onderweggg!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:58:31 #172
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67011785
    Wat een bescheiden bestelling, Enfermera !

Ik hou waarschijnlijk dit:

Het colbertje is wel mooi, staat ook goed, alleen hij is wat kort en de mouwen ook .. misschien ben ik ook gewoon lange jasjes gewend, ik denk er nog even over. Het witte shirtje is ook leuk, alleen ik heb wel witte shirtje, maar deze is wel leuker. En er heeft iemand met z'n poederkop aangezeten er zit een foundationvlek in.. ik weet niet of dat er nog uit wil... De bikini was dus wat miste, er was alleen maar 38 bovenstukje gekomen en broekje, maar daar pas je alleen in als je cup aa hebt Als het 34 was, had ik het ook geloofd...
    De roodroze broek is superrrrrvet (zelfs lang genoeg!!) alleen ook weer 40 euro.. ik weet het nog niet... Dat bolletjesvest toch maar gehouden, ik was er meteen al verliefd op alleen vond ik hem wat te duur Dat korte broekje was ook leuk, maar ja wanneer draag ik die nou? Ik draag toch altijd rokjes of jurkjes...

en van de andere bestelling, 2 paar oorbellen die niet meer op de site staan... Het was alleen niet echt oranje maar meer koraal roodroze, wel heel mooie kleur
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 16:07:16 #173
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67012082
    Goed he
    Wat een dilemma's weer alors! Wel leuke dingen iig die je houdt
    pi_67012202
    na dat scheelt weer toch alors, vind het jasje wel ubercute!
    maar bij twijfel altijd nee

net een riem gezocht bij deze, had ze aan onder me grijze broek stond voor geen ene meter maar moest ze gewoon aan voor de kleur, nou echt heb er één gezien die een klein beetje in de buurt kwam maar die was niet breed genoeg morgen dan maar naar de big city.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:04:12 #175
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67014045
    Vandaag een mail gekregen om de najaarscatalogus vast te bestellen .
    Met een prachtige fout: "Fashion previeuw"

Uiteraard heb ik de catalogus besteld
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:06:07 #176
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67014104
    Enfermera, is dat een vierkante sjaal? Ik vind hem errug mooi op het plaatje .

Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen .
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:11:50 #177
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67014281
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:

Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen .
    Nee, niet vierkant, maar wel aardig breed en lang
    pi_67014350
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef Linnie20v het volgende:
    Ik heb de witte schoentjes vandaag maar gekocht
    Alleen zijn de zilveren dingetjes waar de veters doorheen gaan nu GOUD

Edit met foto:
    [ afbeelding ]

Mja ben ze nu aan het inlopen want ze irriteren een beetje...
    Heb ook een maat kleiner moeten kopen dan normaal!
    Ze vallen inderdaad iets groter dan normaal, ik heb 39,5 en 39 zit gewoon goed En inderdaad, die ringetjes zijn goud Al de tweede keer dat H&M schoenen in het echt anders zijn dat op het plaatje
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:28:26 #179
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67014788
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:

Ik ben 1.76, maar h&m broeken zijn ook altijd te kort maar deze was lang genoeg Ik denk dat ik em ga kopen als er weer een kortingscode komt.. Zoo leuk issie

Ik ga de witte top en nog een ander shirt toch houden. Hij is superleuk en ik heb de vorige 4 bestellingen helemaal retour gestuurd.
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 19:54:38 #180
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67018921
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef Bobooo het volgende:
    Jullie kopen echt véél! Hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand/jaar? en dan alleen bij de H&M

Niet veel. Meer dan de helft gaat altijd weer retour bij mij.
    pi_67018960
    Sowieso kan je de halve sale leegplunderen 's ochtends voor 100 euro ofzo.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 20:05:17 #182
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67019267
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Addict89 het volgende:
    Sowieso kan je de halve sale leegplunderen 's ochtends voor 100 euro ofzo.
    Ik ben een cheap ass, zelfs dat lukt me niet!
      vrijdag 13 maart 2009 @ 20:05:48 #183
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67019281
    Dat is waar idd, ik heb nu geloof ik 10 dingetjes voor 55 euro in totaal... Ik bestel vaak 2 maten en kleuren, maar houd meestal maar 1 exemplaar dan.
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 20:09:48 #184
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67019392
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 20:05 schreef alors het volgende:
    Dat is waar idd, ik heb nu geloof ik 10 dingetjes voor 55 euro in totaal... Ik bestel vaak 2 maten en kleuren, maar houd meestal maar 1 exemplaar dan.
    Ik heb van de week 2 zendingen gehad. Eentje was een jas die ik vandaag geretourneerd heb. En van de zending van vandaag gaan er ook weer 2 items retour en houd ik alleen een simpel zwart rokje. Net weer een bestelling geplaatst met dubbele items vanwege de maten, weet zeker dat ondanks het bedrag nu op 80 euro staat voor deze zending dat ik uiteindelijk maar iets van 20 euro betaal.

Vroeger kocht ik lange tijd niks en opeens had ik van ALLES nodig. Niet allleen broeken en shirts maar ook sokken, hemdjes, onderbroeken, dan van kleine gedoe dat best veel kost als je in 1x de boel moet vernieuwen. Man toen was ik pas veel geld kwijt in 1x. Nu houd ik alles netjes bij en hoef ik niet een hele garderobe in 1x aan te schaffen.
      vrijdag 13 maart 2009 @ 21:26:04 #185
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67022193

mag nu maar 1 keer per maand naar de h&m van mammie
    pi_67022306
    Ik ga morgen even langs de H&M
    pi_67025803
    Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
    pi_67027246
    Hoe groot is de kans dat je order gecanceld word als je zon code gebruikt en bij welke code is dat?
    Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
    pi_67028481
    heb nu in een week tijd , twee bestellingen gedaan en code ... 1304 gebruikt is 5 euro korting en code 8390 is 25 % korting en werken nog steeds !
    Loslaten, is het ultieme houden van.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 08:59:29 #190
    162296 JMarsden
    tempé4life.
    pi_67031654
    Links werken niet

In ieder geval weer wat overhemden en wat linnengoed gekocht bij H&M.com
    "Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
    pi_67050937
    Ik heb deze gehouden van m'n laatste bestelling, ben er helemaal verliefd op

pi_67050990
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 21:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Ik heb deze gehouden van m'n laatste bestelling, ben er helemaal verliefd op

[ afbeelding ]
    Het is geen 'Kijk-mij-zwanger-zijn-truitje"? Ziet er wel cute uit
    Noot noot.
    pi_67051178
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het is geen 'Kijk-mij-zwanger-zijn-truitje"? Ziet er wel cute uit
    Nee ik vind hem juist flatteus vallen. En ik ben erg kieskeurig wat dat betreft
      zaterdag 14 maart 2009 @ 21:24:40 #194
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67051388
    Zeg hebben jullie wel eens een klein pakketje geretourneerd door hem in de brievenbus te proppen of gaan jullie altijd braafjes naar het postkantoor???
    pi_67051417
    Nee hoor, kleine zakken doe ik in de brievenbus. Dat is bij mij nog nooit fout gegaan.
    pi_67052068
    Wat er in de brievenbus past, gewoon ingooien Komt wel terecht
    Noot noot.
      zaterdag 14 maart 2009 @ 22:04:42 #197
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67052818
    Oke thanx!
    Ik ben deze week 2x naar het postkantoor gegaan vanwege een kleine retournering.
    2x dezelfde postkantoorgozer die me zeer zeker herkende!
    Voelde me een beetje....

Heb alleen deze gehouden:

En deze is retour met nog wat andere dingetjes:

Deze net aan mijn nieuwe bestelling toegevoegd:

zaterdag 14 maart 2009 @ 22:07:56 #198
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67052934
    ik schaam me ook dood voor mn postbode
    elke keer zo'n "grinnik"
      zaterdag 14 maart 2009 @ 22:34:56 #199
    162296 JMarsden
    tempé4life.
    pi_67054028
    Vandaag een enorme doos van H&M binnengekregen: vol met kussens en kussenslopen.. Mooi spul, vooral die smallere kussens, de slopen ervan sluiten met rits, dus geen open zijkant meer gelukkig..
    "Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
      zondag 15 maart 2009 @ 09:47:36 #200
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_67061918
    quote:
    Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Jojoortje het volgende:
    Wat er in de brievenbus past, gewoon ingooien Komt wel terecht
    Dan krijg je dus wel geen bewijs dat je het hebt teruggestuurd?
    pi_67062325
    ik zou het risico niet nemen, mijn broek paste er ook in maar als er wat gebeurt mooi 15 eurie kwijt. ik ga wel gewoon naar het postkantoor.
      zondag 15 maart 2009 @ 10:56:41 #202
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67062626
    Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.

Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen
    know'm sayin?
    word? word.
      zondag 15 maart 2009 @ 11:01:56 #203
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_67062720
    Het postkantoor in mijn woonplaats is zoooo'n drama, wachttijd op ieder tijdstip minimaal een kwartier . Dus voor mij geldt, wat in de brievenbus past, gaat in de brievenbus . Is altijd nog goed gegaan.
    pi_67065752
    Ik ga ook altijd gewoon naar het postkantoor
    Tap tap tap
    pi_67066090
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
    Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.

Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen
    nee idd !
    geef trouwens even een gil als 1 van jullie ziet dat die basic shirts weer voor 2.90 in de aanbieding komen, ik draag die dingen altijd onder een blousje dus wil alle kleuren
    pi_67066512
    wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
      zondag 15 maart 2009 @ 13:24:55 #207
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67066776
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
    wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
    Elke H&M vestiging is anders dus dat zul jezelf moeten checken...
      zondag 15 maart 2009 @ 15:15:38 #208
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67071035
    Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67071432
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef alors het volgende:
    Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
    dan ga ik even kijken thanks
    pi_67085204
    Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?

Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
    Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?

Bedankt!
      zondag 15 maart 2009 @ 22:38:11 #211
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67086246
    Deze wil ik nog

en dat korte leren jasje, ik kan hem op de site niet meer vinden (maar hij ligt nog wel in de winkels):

pi_67095287
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:

Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..

Bedankt!
    Moet je even vragen aan de klantenservice.
    pi_67095348
    Ik heb nog maar een te betalen factuur van de H&M

Wat ben ik blij als ik daar vanaf ben nu zit ik wel met de facturen en dingen die ik moet betalen terwijl ik al een tijdje niks meer ontvangen en besteld heb
    pi_67095959
    Mijn pakketje is onderweg!

Track & Trace werkt nog niet, maar het is iig een goed teken
    pi_67097159
    quote:
    Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:

Bedankt!
    toen ik op 74 euro zat had ik die rode letters er niet onder, nu had ik er schoenen bij gedaan en toen kwam ik op 99 euro uit en toen kreeg ik die rode tekst eronder, en nu heb ik een broek retour gedaan van andere bestelling dus kom ik rond de 150 euro uit, denk dat dat mijn bedrag is, anyway als ik deze maandfactuur betaald heb, zet ik me andere levering snel over naar acceptgiro veel handiger.
    pi_67097404
    Ohhh ik zie leuke dingen in de sale
    *mep mep mep* mag niet shoppen, mag niet shoppen..
    pi_67097880
    @ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
    Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
    pi_67098271
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
    Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
    ik kan het nu niet wijzigen voor me volgende bestelling, omdat ik me eerste maandfactuur nog moet betalen, als die is betaald daarna kan ik het pas weer wijzigen
    pi_67099585
    Mijn bestelling staat nog steeds op manco.
    pi_67100087
    @ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
    Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
    pi_67101239
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
    Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
    *voelt zich nu heel erg blond*
    giechel ik snap hem idd dan ga ik dat mooi ff doen
    pi_67101496
    @ kleintje;

Om moment dat jij dan de factuur thuisgestuurd krijgt, hoef je niets meer te betalen
    Ik vind het gewoon makkelijker om per bestelling te betalen, ik hou van overzicht !!
      dinsdag 17 maart 2009 @ 16:05:49 #223
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_67139724
    Haha.. nu alweer in mijn mailbox:

Fashion previeuw
    Neem alvast een kijkje bij de mode voor komend najaar! Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren, mix en match en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.

Bestel de nieuwe najaarscatalogus uiterlijk 22/3/2009. Als je uit deze najaarscatalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_67140481
    Ik hem 'm ook besteld hoor Kom maar hier met die ¤ 5 korting
    pi_67140608
    Net bij de H&M geweest. Love de H&M als het rustig is

Ik pak dus een truitje en pas het aan in een pashokje. Zit verder helemaal goed dus ik loop het pashokje uit en wil naar de kassa gaan, komt er zo'n ernorm wijf naar me toe om te vragen of ik wel zo'n kaartje heb meegenomen waarop staat hoeveel kledingstukken ik mee heb genomen naar het pashokje. Ik zo: Eeeuh, heb er geen. Wist geen eens dat dat moest En dat wijf: Hmmf En keert me de rug toe

Ten eerste: Er stond helemaal niemand bij de pashokjes en ten tweede zie ik die kaartjes toch ook niet als die ergens achter liggen En na ik betaald had, liep ik dus weer langs dat pashokje, liep er een vrouw ZONDER kaartje naar het pashokje. Oh oh, die zal het wel krijgen van dat wijf Moet ze er maar bij blijven MET de kaartjes in haar handen

Kutwijf
    Noot noot.
    pi_67141534
    kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
    pi_67146333
    ik zag het zo vlug niet staan
    ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
    dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
    kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
    en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
    iemand die weet hoe h&m hierover doet?
    pi_67146423
    Nog steeds op manco. Sjonge jonge.
    pi_67147453
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
    in de winkels heb je geloof ik een maand om te ruilen, maar alsnog, als je niet vaak gaat kan je toch wel even voor het vestje gaan, snap dat t niet leuk is maar is zonde van je geld en je krijgt er niets voor terug
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:07:27 #230
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_67147787
    Van Nu.nl:

Benauwde pashokjes stimuleren online shoppen
    Uitgegeven: 17 maart 2009 10:51
    Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 10:51

HOOFDDORP - Kleine, warme pashokjes met confronterende spiegels en fel licht. Uit een enquête van het tijdschrift Get In Shape blijkt dat 80 procent van de vrouwen zich niet prettig voelt in pashokjes en meer kleding online koopt.
    Van alle vrouwen shopt 64 procent online. Het afgelopen jaar kochten ze gemiddeld een derde van hun garderobe digitaal.
    Vrouwen die zich onprettig voelen in pashokjes blijken twee keer zo veel kleren online te kopen dan vrouwen die geen moeite hebben met pashokjes.

Rapportcijfer

Gemiddeld geven vrouwen 106 euro per maand uit aan nieuwe kleding en schoenen. Vrouwen die meer geld aan mode besteden geven zichzelf een hoger rapportcijfer voor de manier waarop ze zich kleden.
    Vrouwen die gemiddeld tot 45 euro per maand uitgeven geven zichzelf een 6,5, vrouwen die 150 euro of meer besteden gevenzichzelf een 7,6.
    Twee derde van de respondenten kiest thuis voor ruime, makkelijk zittende kleding, zoals een joggingbroek met een slobbertrui, pyjama of badjas. Ook de schoenen gaan uit bij 92 procent.
    Het onderzoek is uitgevoerd door TeraKnowledge onder achthonderd Nederlandse vrouwen. Get in Shape ligt vanaf donderdag in de winkels. Dit is het laatste nummer.

© ANP

Interessant bericht vond ik het. Ik vind thuis passen ook lekkerder! Je hoeft tenminste niet in de rij te staan voor een krap hokje met slechte spiegels.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:27:39 #231
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67148618
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Kleintje19 het volgende:
    kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
    De previewcatalogus gaat alleen naar koopverslaafden

Die mail wordt verstuurd aan een bepaald aantal klanten, die kunnen hem aanvragen.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 20:33:56 #232
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67148876
    Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.

Maar sommige winkels idd Wat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67148994
    H&M pashokjes vind ik ook fijn ja, maar ik shop ook liever online. Ik heb echt een hekel aan andere mensen in een winkel die je dan zo aanstaren als je buiten je pashokje in de spiegel gaat kijken, en de drukte in winkels is ook vaak verschrikkelijk. Bovendien voel ik me altijd schuldig als ik met andere mensen shop, aangezien ik altijd heel veel wil passen. Dus shop liever alleen, maar da's dan weer zo saai. Online is ideaal voor mij.
    pi_67149024
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef alors het volgende:
    Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.

Maar sommige winkels idd Wat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
    Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk

Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
    Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)

Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:10:36 #235
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67150175
    Waar hebben ze nog van die ouderwetse klapdeurtjes dan? Die waren idd echt slecht.

Wel hebben sommige filialen deuren met een luikje erin. Dat vind altijd wel beroerd. Nu ben ik zelf nog niet eens zo mega lang, maar als ik 1.80 of langer was zou ik er geen lingerie of badkleding in gaan passen, dan kunnen ze precies je tieten zien
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:12:28 #236
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67150227
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk

Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
    Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)

Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
    De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:21:18 #237
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67150523
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
    Jaa, echt he dat snap ik ook niet.
    Online shoppen =
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:36:02 #238
    101840 Rijstebuiltje
    Du Hast.. Du Hast mich
    pi_67151083
    Ik was laatst in een H&M, en het leek wel of er een (verf)bommetje was ontploft..

Blijkbaar had er 1tje geprobeerd dat verfpatroon eraf te rukken..
    Het zag er nogal rood .. zelfs de spiegel..
    Wir müssen leben, bis wir sterben!
    pi_67151248
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
    Of je kijkt even op je kassabon, daar staat precies op welke datum "laatste datum voor retour" is....
      dinsdag 17 maart 2009 @ 21:49:57 #240
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67151682
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaa, echt he dat snap ik ook niet.
    Online shoppen =
    Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag . M'n pakketje is onderweg, jeeeeh hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen ? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
    pi_67152054
    quote:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd zo smerig

Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtje En dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:02:19 #242
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67152232
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag . M'n pakketje is onderweg, jeeeeh hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen ? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
    Wat goed! En waar is dat?
    Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
    Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
    pi_67152320
    quote:

[..]

dat is echt geheel aan een aparte schoonmaak, niet aan de h&m een schoonmaakster krijgt sochtend paar uur om de h&m vloer te doen, ik ben toen ook gevraagd maar niet gedaan t is er elke dag een t*ering zooi en je krijgt te weinig tijd.
    pi_67152369
    te enthousiast
    pi_67152406
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd zo smerig

Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtje En dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
    vind passen sowieso kut, krijg t altijd warm, helemaal strippen etc.
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:06:40 #246
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67152409
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat goed! En waar is dat?
    Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
    Bij de Vero Moda in Venlo .
    Lala pakketje pakketje pakketje al zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi .
    pi_67152779
    De H&M hier heeft niet in alle pashokjes een krukje. En ik kan dus echt niet omkleden als ik niet kan zitten. In invalide pashokje zit een bankje. En laat die invalide pashokje nou net altijd vol zitten met niet invaliden Daar sta je dan...

En dan die lange rij, die maar nooit korter lijkt te worden. En spiegels waarvan je kont dik lijkt en mijn rug nog schever lijkt te staan. En het licht is helemaal een ramp. Hellup een zombie!! O nee, dat ben ik

----------

vandaag klein h&m pakketje gekregen.

Gaat is terug. Had hem al in XS genomen, maar nog zakken de mouwtjes af. En de rug is eigenlijk best wel bloot. Wel lekker stofje

deze hou ik.
    pi_67152904
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:

mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
    pi_67153062
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef Rekkof het volgende:

[..]

mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
    Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
    pi_67153211
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht: "Ik kijk nog een keertje hoe het met mijn bestelling is hoewel ik dat vanmiddag ook al heb gedaan en er toch geen verandering is zit waarschijnlijk."

Staat er ipv manco:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Woeiiiiii
      dinsdag 17 maart 2009 @ 22:29:14 #251
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67153235
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Lala pakketje pakketje pakketje al zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi .
    Aha
    Ja, true.
    Ik zet morgen weer even vroeg mijn wekker om te kijken wat er allemaal in de sale staat
    pi_67154252
    Jeeej, broek binnengekomen.
    pi_67169102
    lol ik heb een bestelling met artikelen variëren van 40 euro tot3,90 geeft hij die 25% korting over die 3,90 genaait!
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_67170581
    Mijn bestelling is in behandeling Met alles erin, dus ook de bikinibroek die pas in april zou komen.
    En de gympjes
    pi_67171322
    Pakketje is in zwolleeeee
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:24 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
    Dat laatste
    pi_67171474
    Ik moest vandaag per se artikelen bij mijn bestelling gooien omdat ik anders niet kon bestellen.
    pi_67172626
    Chauffeur is onderweg 18-03-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
    pi_67172771
    Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.

Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
    pi_67178131
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[Offtopic] Zusje ook uit Venlo zie ik haha
    Nu gaat het eng worden [einde offtopic]

Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnen van 28-02....
    heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M
      woensdag 18 maart 2009 @ 20:26:07 #260
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67182533
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 18:43 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

[Offtopic] Zusje ook uit Venlo zie ik haha
    Nu gaat het eng worden [einde offtopic]

Ik kreeg trouwens vandaag weer een factuur binnen van 28-02....
    heb ondertussen al retouren gehad en betalingen gedaan..ja ja ze zijn wél snel bij H&M
    [Reactie offtopic]Ander zusje werk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven [/Reactie offtopic]

Ik heb m'n bestelling gehad, maar de zwarte broek en de pyamabroek zijn te klein, net als de schoenen. En de ketting vond ik stom. Sjaal en t-shirt voor zijn wel okay.

De zwarte broek en pyamabroek bestel ik wel in een ander maatje . Schoenen zijn er niet groter .
    pi_67184168
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 15:42 schreef bladibladibla het volgende:
    Geen idee waar mijn pakketje uithangt. Track & Trace zegt dat er geen pakket met die combinatie te vinden is. Ik wacht rustig af.

Wat dan wel weer kut is, is dat ze mijn jurk die half mei zou komen voor de 6e keer uit mijn winkelmandje hebben verwijderd
    ik kijk echt elke dag naar me schoenen, heb 2 paar die erg geliefd zijn hier en steeds uitverkocht, i swear to god als er daar iets mee gebeurd zoek ik ze op
    pi_67184655
    En ook mijn bestelling (helemaal zonder korting...) is onderweg naar het afhaal punt.

Vraagje, hoe posten jullie hier die leuke overzichts foto's van je bestelling, kan je die afbeeldingen ergens makkelijk vandaan halen?
    pi_67184730
    hm.com . En dan in paint een beetje klooien.
    pi_67184779
    idd, pak alle foto's en dan verklein ik ze en zet ze in photoshop in elkaar.
    pi_67188346
    Bestelling binnen Ik houd de jongensbroek en de ketting, de andere twee broeken zaten wel goed maar niet zo mooi (en had al een zwarte), singlets waren geribbeld ipv stretch dus die gaan terug, gebreide trui had ik in het olijfgroen besteld maar de kleur viel iets anders uit dan ik dacht en dat staat me niet zo, dus die bestel ik in het wit/beige denk ik.. Het zwarte jurkje met drie knopen bij de borsten is perfect maar meer een winterjurkje en die pas ik dan toch niet meer, dus die gaat met pijn in mijn hart ook terug. De blouse is echt buttugly, zonder model enzulks. En oja het witte vest van biologisch katoen is net een mislukte pyjama.

Het blousje dat ik nu besteld heb en de jurk heb ik geannuleerd en ipv die twee dingen (en eigenlijk ook de rest van de bestelling) bestel ik dit:

(ipv de olijfgroene)

En ik zit te twijfelen tussen deze

of deze

Ik ben namelijk nogal bang dat dat grijze me niet staat..

[ Bericht 0% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 18-03-2009 22:42:40 ]
    pi_67189165
    Gelden er nog kortingscodes op het moment trouwens?
    En hoe lang duurt het als je je dingen besteld via de retourbon voordat je het ontvangt?

Edit: Hihi mijn moeder heeft ook twee shirtjes en een rok besteld, en morgenochtend even kijken of een andere rok die ze wil er weer is.

[ Bericht 52% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 18-03-2009 22:54:18 ]
      woensdag 18 maart 2009 @ 23:19:40 #267
    123170 alors
    zlata1234
    pi_67191174
    Die LOGG hemdje zijn fijn, dat jurkje had ik ook, maar heeft in het echt veel meer wit en oogt daardoor fletser dan op de foto

Die jasjes zijn heel cute In beide kleuren
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_67191553
    Hmm, even afwachten dan.. Hij komt ook pas eind mei dusja.

Ik ben toch voor de lichtblauwe gegaan. Anders word ik heul bleek denk ik zo.

Ook erbij gegooid. Beter komt die bestelling snel.

[ Bericht 28% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 19-03-2009 00:49:46 ]
    pi_67195697
    Toen ik gisteren bij mijn vriend was lag daar een envelop van de H&M. Gisteren binnengekomen, stond gedateerd op 10 maart Maar okee. Hebben ze me een maandfactuur gestuurd omdat ik niet betaald zou hebben Het domme is dat het gaat om dingen die allang betaald zijn

Ze zijn wel uitgekiend trouwens, als je gebruik maakt van H&M rekening dan krijg je korting op allerlei shirtjes enzo

Kneuzen
    pi_67196845
    quote:
    Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

[Reactie offtopic]Ander zusje werk wel in Venlo maar kom uit Rotterdam en woon in Eindhoven [/Reactie offtopic]
    OFFTOPIC
    Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
    En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht ?

nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    @ Daph: H&M is , ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
      donderdag 19 maart 2009 @ 09:21:51 #271
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67196973
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 09:16 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

OFFTOPIC
    Schuin tegenover de H&M? Of die andere?
    En hoe kom je in godsnaam vanuit Eindhoven in Venlo terecht ?

nog zwaarder offtopic: Hebben jullie de acid wash legging van pieces nog ergens liggen? (met ritjes onderaan)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    @ Daph: H&M is , ik mag zelfs nu niet naar acceptgiro veranderen....TSSS
    Nee de andere, de kleine . Uhm, door te solliciteren en te zeggen dat je bereid bent te reizen .

Nope, wij hebben ze op 't moment alleen in effen zwart en zwart verwassen/grijs met ritsjes. De grote heeft ook effen grijze dacht ik. Loop straks wel nog even door de VM in Eindhoven, welke maat moet je hebben? Want dan neem ik 'm mee en kan je 'm bij ons af komen rekenen .
    pi_67197088
    S/M , alvast bedankt voor het kijken!!
      donderdag 19 maart 2009 @ 10:53:50 #273
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67199625
    éindelijk mn bestelling in behandeling. pf!
      donderdag 19 maart 2009 @ 11:16:03 #274
    97687 Lavenderlily
    beroepslurker/muurbloem
    pi_67200409
    Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
    pi_67200961
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:16 schreef baniekje het volgende:
    Ik krijg die catalogussen niet, en ook geen mailtjes met kortingscodes....
    Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.
    pi_67201041
    Dat werkt ook niet altijd hoor, bij mij werkt het op 1 account wel en op de ander niet.
    pi_67201277
    ik heb weer eens een vraagje
    ik heb eindelijk de jas die ik wilde te pakken!
    ligt nu in mn mandje
    maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
    hoe doe ik dat?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_67201332
    Mijn bestelling heeft echt een week in behandeling gestaan, maar nu istie eindelijk onderweg
      donderdag 19 maart 2009 @ 12:48:06 #279
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67203630
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
    ligt nu in mn mandje
    maar ik heb ook nog een bestelling die pas in mei komt nou wil ik m daar bij doen ivm verzendkosten en zo
    hoe doe ik dat?
    gewoon de bestelling doen, t rijtje aflopen zegmaar dan komt ie als t goed is vanzelf in je mei-bestelling
    pi_67203770
    dankje!
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    pi_67203845
    ow nou ga ik dat doen en nu snap ik er weer ff niks van hoor
    ik doe normaal altijd een aceptgiro bij aflevering maar nu mag ik alleen een maandfactuur?
    wrom?
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      donderdag 19 maart 2009 @ 12:59:01 #282
    242543 R-m-a
    Ik vind pizza's tof
    pi_67203966
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht: "Ik kijk nog een keertje hoe het met mijn bestelling is hoewel ik dat vanmiddag ook al heb gedaan en er toch geen verandering is zit waarschijnlijk."

Staat er ipv manco:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Woeiiiiii
    Bij mij staat der
    'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 19-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten'

Wat mag dat betekenen?
      donderdag 19 maart 2009 @ 13:01:12 #283
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_67204045
    rhubarbje: that i don't know... sorry

R-m-a; dat ie op weg is naar zwolle. maar dat kan nog een tijdje duren voordat ie er is. daar maakt ie dan ook weer melding van.
    pi_67204049
    geen idee wat het letterlijk betekend maar het betekend eigenlijk ff wachten nog
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      donderdag 19 maart 2009 @ 13:05:13 #285
    242543 R-m-a
    Ik vind pizza's tof
    pi_67204189
    Koet zooi ja
    pi_67204217
    hmm jammer
    hopelijk weet eimand anders het
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
      donderdag 19 maart 2009 @ 16:36:57 #287
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67210709
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
    ligt nu in mn mandje
    hoe doe ik dat?
    Laat me raden, die leren?
    Ik heb maat 36 geloof ik, en wil hem in het zwart, dus 'sochtends om half 8 bestellen, was er alleen nog 34, maar wit was er nog wel in 36, uiteindelijk maar allebei besteld.. ik zie het wel.

Mijn bestelling
    ehh ik heb moeilijk lopen doen met de plaatjes dus het ziet er niet uit xD

pi_67212806
    @ Pumpkin: Die jasjes zitten bij maat 36 erg wijd aan de onderkant maar de mouwen zijn wel oke.
    De 34 is goed sluitend aan de onderkant alleen zijn daar de mouwen weer erg strak van (lees: je kunt er niets/weinig onder aan)

(mijn normale maat is 36 wat bij H&M al gauw xs of 34 is....dus denk meld het ff )

Ik heb ze een tijd geleden in de winkel gepast, uiteindelijk toch maar terug gehangen (alleen had ik de grijze variant gepast)
      donderdag 19 maart 2009 @ 18:16:35 #289
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67213203
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 17:58 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Pumpkin: Die jasjes zitten bij maat 36 erg wijd aan de onderkant maar de mouwen zijn wel oke.
    De 34 is goed sluitend aan de onderkant alleen zijn daar de mouwen weer erg strak van (lees: je kunt er niets/weinig onder aan)

(mijn normale maat is 36 wat bij H&M al gauw xs of 34 is....dus denk meld het ff )

Ik heb ze een tijd geleden in de winkel gepast, uiteindelijk toch maar terug gehangen (alleen had ik de grijze variant gepast)
    Hmm okee. Ja bij mij verschilt het heel erg of ik 36/34 heb, maar ik zie het vanzelf wel
    Ik wil trouwens ook zo bruin zijn als dat meisje met de roze bikini
    pi_67213306
    Mja ligt er natuurlijk ook aan of je het jasje dicht draagt of open
    Ik heb ze dicht gepast...

was ik maar 1/4 zo bruin *zucht*
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:06:30 #291
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_67214494
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 18:21 schreef Linnie20v het volgende:
    Mja ligt er natuurlijk ook aan of je het jasje dicht draagt of open
    Ik heb ze dicht gepast...

was ik maar 1/4 zo bruin *zucht*
    Ja waarschijnlijk draag ik hem gewoon open met een shirt/topje eronder ofzo (:
    hahah inderdaad, ik ben nog laaang niet zo bruin
      donderdag 19 maart 2009 @ 19:47:45 #292
    242543 R-m-a
    Ik vind pizza's tof
    pi_67215795
    'Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten;

Wat betekent dit?!
    pi_67215827
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 19:47 schreef R-m-a het volgende:
    'Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten;

Wat betekent dit?!
    Morgen is het er
      donderdag 19 maart 2009 @ 20:02:29 #294
    242543 R-m-a
    Ik vind pizza's tof
    pi_67216281
    Nasi!!
    pi_67216558
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 11:30 schreef Jurk het volgende:

[..]

Die kun je gewoon aanvragen via de site. En als je geabboneerd bent op de nieuwsbrief, krijg je zo af en toe een kortingscode toegestuurd.
    Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.
      donderdag 19 maart 2009 @ 23:39:03 #296
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67224977
    Bestelling komt morgennnn Jeuj!
    Ook weer een rekening gehad btw.
    Ik heb het idee dat ik al betaald heb.
    Magoed, ga morgen wel ff kijken
      vrijdag 20 maart 2009 @ 08:27:07 #297
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67229258
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Linnie20v het volgende:
    S/M , alvast bedankt voor het kijken!!
    Helaas, nergens meer te krijgen in Eindhoven!
    pi_67229624
    Pakje kwam gister, van de bestelling van bijna 300, houd ik voor 150,-.
    De rest ook wel willen houden, waren alleen verkeerde maten.
    misschien ook maar beter voor de portomonnee
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:01:51 #299
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_67231210
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ik krijg dat niet meer sinds ik ongeldige kortingscodes heb gebruikt.
    Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.
      vrijdag 20 maart 2009 @ 10:07:14 #300
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_67231333
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ik krijg inmiddels wel weer catalogussen en nieuwbrieven, maar heb maar 1x na het misbruik van kortingscode weer een kortingscode ontvangen, nu idd al een hele tijd niet meer.
    Ik krijg nooit nieuwsbrieven, nooit catalogi, en heb geloof ik nog nooit een geblokkeerde bestelling gehad.. Heb een limiet van ¤400,- dus ben wel een redelijk vaste klant, maar blijkbaar toch niet interessant genoeg?
    pi_67232138
    @ Debsterr, toch bedankt voor het kijken, ik ga er mee leren leven dat ik hem nooit ga kopen whehe!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')