Ga even naar geleverde artikelen/retouren en klik dan op de link die achter je bestelling staat, onder collonummer. Dan kun je precies zien waar ie is.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef Bobooo het volgende:
Vandaag staat er voor de eerste dag: 'bestelling is onderweg'
Over hoe lang zal het er dan ongeveer zijn?
Dan duurt het meestal nog een paar dagen.. Hier de laatste keer 9 dagenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:13 schreef Bobooo het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 13-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Dat staat er..
Jawel hoor, ook op zaterdag!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef Bobooo het volgende:
Ze leveren toch alleen op werkdagen? Niet in het weekend toch?
Haha, ik ben nogal ongeduldig
Jammer joh, dat die jurkjes zo tegenvallen! Ik heb dat ook vaak. Vandaag zit er ook een jurkje bij, ben benieuwd..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:02 schreef alors het volgende:
Jaa het is binnen, mn moeder vond dat het wel een beetje de spuigaten begon uit te lopen![]()
Oooh er zit weer zoveel leuks tussenGelukkig waren de bestelde jurkjes niet zo super, die gaan lekker weer terug scheelt alweer 50 euro
![]()
Deze en deze dus:
[ afbeelding ]
Tussen je tieten zit de stof dubbel, en omdat het maar een dun stofje is, valt dat behoorlijk op, verder valt ie wat raar op de rug.
[ afbeelding ]
Is veel valer/minder kleurrijk in het echt, en die openrug gaat verder dan mijn bhbandje...
Enfermera, is jouw spul er al?
Huh? Dat zijn zijn zaken toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef Jurk het volgende:
De meneer die het komt bezorgen herkend me als ik gewoon op straat loop....bovendien heeft ie al een keer tegen mijn man gezegd dat ik wel heel veel bestel bij H&M. Maar ja, ik krijg 20% korting en hoef geen bezorgkosten te betalen, dat maakt het wel makkelijk natuurlijk.
Nee, niet vierkant, maar wel aardig breed en langquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:
Enfermera, is dat een vierkante sjaal? Ik vind hem errug mooi op het plaatje.
Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen.
Ze vallen inderdaad iets groter dan normaal, ik heb 39,5 en 39 zit gewoon goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:10 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb de witte schoentjes vandaag maar gekocht![]()
Alleen zijn de zilveren dingetjes waar de veters doorheen gaan nu GOUD
Edit met foto:
[ afbeelding ]
Mja ben ze nu aan het inlopen want ze irriteren een beetje...
Heb ook een maat kleiner moeten kopen dan normaal!
Ik ben 1.76, maar h&m broeken zijn ook altijd te kort maar deze was lang genoegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef MaLo het volgende:
Enfermera, is dat een vierkante sjaal? Ik vind hem errug mooi op het plaatje.
Alors, jij bent ook lang he, maar die rozerode broek is dus lang genoeg? Ik vind hem supergaaf maar bijna altijd zijn de broeken mij te kort als je ze niet in lengtematen kunt kopen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:23 schreef Bobooo het volgende:
Jullie kopen echt véél!Hoeveel geven jullie ongeveer uit per maand/jaar? en dan alleen bij de H&M
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |