nee idd !quote:Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.
Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen![]()
Elke H&M vestiging is anders dus dat zul jezelf moeten checken...quote:Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
dan ga ik even kijken thanksquote:Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
Moet je even vragen aan de klantenservice.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:
Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?
Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?
Bedankt!
toen ik op 74 euro zat had ik die rode letters er niet onder, nu had ik er schoenen bij gedaan en toen kwam ik op 99 euro uit en toen kreeg ik die rode tekst eronder, en nu heb ik een broek retour gedaan van andere bestelling dus kom ik rond de 150 euro uit, denk dat dat mijn bedrag is, anyway als ik deze maandfactuur betaald heb, zet ik me andere levering snel over naar acceptgiroquote:Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:
Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?
Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?
Bedankt!
ik kan het nu niet wijzigen voor me volgende bestelling, omdat ik me eerste maandfactuur nog moet betalen, als die is betaald daarna kan ik het pas weer wijzigenquote:Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
*voelt zich nu heel erg blond*quote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |