abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67062325
ik zou het risico niet nemen, mijn broek paste er ook in maar als er wat gebeurt mooi 15 eurie kwijt. ik ga wel gewoon naar het postkantoor.
  zondag 15 maart 2009 @ 10:56:41 #202
123170 alors
zlata1234
pi_67062626
Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.

Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen
know'm sayin?
word? word.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:01:56 #203
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_67062720
Het postkantoor in mijn woonplaats is zoooo'n drama, wachttijd op ieder tijdstip minimaal een kwartier . Dus voor mij geldt, wat in de brievenbus past, gaat in de brievenbus . Is altijd nog goed gegaan.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_67065752
Ik ga ook altijd gewoon naar het postkantoor
Tap tap tap
pi_67066090
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:56 schreef alors het volgende:
Ja dan heb je ook een verzendbewijsje.

Het witte shirtje heb ik gister even gewassen en de foundationvlek van iemand anders is eruit, dus ik ga em nu zeker houden, 3 euro, dan kan ik em toch niet laten liggen
nee idd !
geef trouwens even een gil als 1 van jullie ziet dat die basic shirts weer voor 2.90 in de aanbieding komen, ik draag die dingen altijd onder een blousje dus wil alle kleuren
pi_67066512
wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
  zondag 15 maart 2009 @ 13:24:55 #207
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67066776
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:17 schreef Kleintje19 het volgende:
wie weet trouwens of ze de sportcollectie ook in de winkels verkopen?
Elke H&M vestiging is anders dus dat zul jezelf moeten checken...
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zondag 15 maart 2009 @ 15:15:38 #208
123170 alors
zlata1234
pi_67071035
Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
know'm sayin?
word? word.
pi_67071432
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:15 schreef alors het volgende:
Je kunt op hm.com bij Stores wel zien welke h&m welke collecties allemaal heeft.
dan ga ik even kijken thanks
pi_67085204
Hoe kom je erachter wat het maximale bedrag is was je kan besteden?

Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..
Kan iemand me vertellen waar ik dat kan terugvinden? Of hoeveel dat is?

Bedankt!
  zondag 15 maart 2009 @ 22:38:11 #211
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67086246
Deze wil ik nog

en dat korte leren jasje, ik kan hem op de site niet meer vinden (maar hij ligt nog wel in de winkels):

pi_67095287
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:

Ik heb een erg grote bestelling klaarstaan, en heb aangegeven dat ik die wil ophalen bij een Kiala punt, maar er wordt aangegeven dat ik bij het Kiala punt het bedrag wat boven mijn limiet zit moet betalen. Maar ik kan niet op de site vinden wat mijn limiet is..

Bedankt!
Moet je even vragen aan de klantenservice.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_67095348
Ik heb nog maar een te betalen factuur van de H&M

Wat ben ik blij als ik daar vanaf ben nu zit ik wel met de facturen en dingen die ik moet betalen terwijl ik al een tijdje niks meer ontvangen en besteld heb
pi_67095959
Mijn pakketje is onderweg!

Track & Trace werkt nog niet, maar het is iig een goed teken
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_67097159
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:13 schreef fae_sarah het volgende:

Bedankt!
toen ik op 74 euro zat had ik die rode letters er niet onder, nu had ik er schoenen bij gedaan en toen kwam ik op 99 euro uit en toen kreeg ik die rode tekst eronder, en nu heb ik een broek retour gedaan van andere bestelling dus kom ik rond de 150 euro uit, denk dat dat mijn bedrag is, anyway als ik deze maandfactuur betaald heb, zet ik me andere levering snel over naar acceptgiro veel handiger.
pi_67097404
Ohhh ik zie leuke dingen in de sale
*mep mep mep* mag niet shoppen, mag niet shoppen..
pi_67097880
@ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
pi_67098271
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:15 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je kan ook gewoon per bestelling met acceptgiro betalen (je kenmerk is altijd hetzelfde..gewoon je inlognummer) dan blijft je maandfactuur op nul omdat je alles zelf bijhoudt!
Doen ze bij mij ook wel eens veranderen naar Maandfactuur maar dat weiger ik, gewoon omdat het kan
ik kan het nu niet wijzigen voor me volgende bestelling, omdat ik me eerste maandfactuur nog moet betalen, als die is betaald daarna kan ik het pas weer wijzigen
pi_67099585
Mijn bestelling staat nog steeds op manco.
pi_67100087
@ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
pi_67101239
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Linnie20v het volgende:
@ Kleintje, je hoeft dat ook niet te wijzigen. Gewoon zelf met acceptgiro/internet bankieren het bedrag betalen...
Ik heb de keren dat ik niet kon veranderen naar acceptgiro ook zelf betaald wanneer ik iets kreeg en NIET gewacht op de factuur!
*voelt zich nu heel erg blond*
giechel ik snap hem idd dan ga ik dat mooi ff doen
pi_67101496
@ kleintje;

Om moment dat jij dan de factuur thuisgestuurd krijgt, hoef je niets meer te betalen
Ik vind het gewoon makkelijker om per bestelling te betalen, ik hou van overzicht !!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:05:49 #223
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_67139724
Haha.. nu alweer in mijn mailbox:

Fashion previeuw
Neem alvast een kijkje bij de mode voor komend najaar! Omdat jij een van onze trouwe klanten bent, geven wij jou de mogelijkheid om als één van de eersten uit de nieuwe najaarscatalogus te bestellen. Laat je inspireren, mix en match en vind jóuw stijl voor het nieuwe seizoen.

Bestel de nieuwe najaarscatalogus uiterlijk 22/3/2009. Als je uit deze najaarscatalogus bestelt, krijg je 10% korting op het hele assortiment. Bovendien krijg je in je pakket een cadeaubon ter waarde van ¤ 5,- meegestuurd die je weer bij je volgende bestelling kunt gebruiken!
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_67140481
Ik hem 'm ook besteld hoor Kom maar hier met die ¤ 5 korting
pi_67140608
Net bij de H&M geweest. Love de H&M als het rustig is

Ik pak dus een truitje en pas het aan in een pashokje. Zit verder helemaal goed dus ik loop het pashokje uit en wil naar de kassa gaan, komt er zo'n ernorm wijf naar me toe om te vragen of ik wel zo'n kaartje heb meegenomen waarop staat hoeveel kledingstukken ik mee heb genomen naar het pashokje. Ik zo: Eeeuh, heb er geen. Wist geen eens dat dat moest En dat wijf: Hmmf En keert me de rug toe

Ten eerste: Er stond helemaal niemand bij de pashokjes en ten tweede zie ik die kaartjes toch ook niet als die ergens achter liggen En na ik betaald had, liep ik dus weer langs dat pashokje, liep er een vrouw ZONDER kaartje naar het pashokje. Oh oh, die zal het wel krijgen van dat wijf Moet ze er maar bij blijven MET de kaartjes in haar handen

Kutwijf
Noot noot.
pi_67141534
kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
pi_67146333
ik zag het zo vlug niet staan
ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
iemand die weet hoe h&m hierover doet?
pi_67146423
Nog steeds op manco. Sjonge jonge.
pi_67147453
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
in de winkels heb je geloof ik een maand om te ruilen, maar alsnog, als je niet vaak gaat kan je toch wel even voor het vestje gaan, snap dat t niet leuk is maar is zonde van je geld en je krijgt er niets voor terug
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:07:27 #230
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67147787
Van Nu.nl:

Benauwde pashokjes stimuleren online shoppen
Uitgegeven: 17 maart 2009 10:51
Laatst gewijzigd: 17 maart 2009 10:51

HOOFDDORP - Kleine, warme pashokjes met confronterende spiegels en fel licht. Uit een enquête van het tijdschrift Get In Shape blijkt dat 80 procent van de vrouwen zich niet prettig voelt in pashokjes en meer kleding online koopt.
Van alle vrouwen shopt 64 procent online. Het afgelopen jaar kochten ze gemiddeld een derde van hun garderobe digitaal.
Vrouwen die zich onprettig voelen in pashokjes blijken twee keer zo veel kleren online te kopen dan vrouwen die geen moeite hebben met pashokjes.

Rapportcijfer

Gemiddeld geven vrouwen 106 euro per maand uit aan nieuwe kleding en schoenen. Vrouwen die meer geld aan mode besteden geven zichzelf een hoger rapportcijfer voor de manier waarop ze zich kleden.
Vrouwen die gemiddeld tot 45 euro per maand uitgeven geven zichzelf een 6,5, vrouwen die 150 euro of meer besteden gevenzichzelf een 7,6.
Twee derde van de respondenten kiest thuis voor ruime, makkelijk zittende kleding, zoals een joggingbroek met een slobbertrui, pyjama of badjas. Ook de schoenen gaan uit bij 92 procent.
Het onderzoek is uitgevoerd door TeraKnowledge onder achthonderd Nederlandse vrouwen. Get in Shape ligt vanaf donderdag in de winkels. Dit is het laatste nummer.

© ANP

Interessant bericht vond ik het. Ik vind thuis passen ook lekkerder! Je hoeft tenminste niet in de rij te staan voor een krap hokje met slechte spiegels.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:27:39 #231
123170 alors
zlata1234
pi_67148618
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Kleintje19 het volgende:
kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
De previewcatalogus gaat alleen naar koopverslaafden

Die mail wordt verstuurd aan een bepaald aantal klanten, die kunnen hem aanvragen.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:33:56 #232
123170 alors
zlata1234
pi_67148876
Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.

Maar sommige winkels idd Wat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
know'm sayin?
word? word.
pi_67148994
H&M pashokjes vind ik ook fijn ja, maar ik shop ook liever online. Ik heb echt een hekel aan andere mensen in een winkel die je dan zo aanstaren als je buiten je pashokje in de spiegel gaat kijken, en de drukte in winkels is ook vaak verschrikkelijk. Bovendien voel ik me altijd schuldig als ik met andere mensen shop, aangezien ik altijd heel veel wil passen. Dus shop liever alleen, maar da's dan weer zo saai. Online is ideaal voor mij.
pi_67149024
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef alors het volgende:
Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.

Maar sommige winkels idd Wat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk

Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)

Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:10:36 #235
123170 alors
zlata1234
pi_67150175
Waar hebben ze nog van die ouderwetse klapdeurtjes dan? Die waren idd echt slecht.

Wel hebben sommige filialen deuren met een luikje erin. Dat vind altijd wel beroerd. Nu ben ik zelf nog niet eens zo mega lang, maar als ik 1.80 of langer was zou ik er geen lingerie of badkleding in gaan passen, dan kunnen ze precies je tieten zien
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:12:28 #236
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67150227
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk

Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)

Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:21:18 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67150523
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Jaa, echt he dat snap ik ook niet.
Online shoppen =
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:36:02 #238
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_67151083
Ik was laatst in een H&M, en het leek wel of er een (verf)bommetje was ontploft..

Blijkbaar had er 1tje geprobeerd dat verfpatroon eraf te rukken..
Het zag er nogal rood .. zelfs de spiegel..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_67151248
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
Of je kijkt even op je kassabon, daar staat precies op welke datum "laatste datum voor retour" is....
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:49:57 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67151682
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaa, echt he dat snap ik ook niet.
Online shoppen =
Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag . M'n pakketje is onderweg, jeeeeh hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen ? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
pi_67152054
quote:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd zo smerig

Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtje En dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:02:19 #242
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_67152232
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag . M'n pakketje is onderweg, jeeeeh hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen ? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
Wat goed! En waar is dat?
Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_67152320
quote:

[..]

dat is echt geheel aan een aparte schoonmaak, niet aan de h&m een schoonmaakster krijgt sochtend paar uur om de h&m vloer te doen, ik ben toen ook gevraagd maar niet gedaan t is er elke dag een t*ering zooi en je krijgt te weinig tijd.
pi_67152369
te enthousiast
pi_67152406
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook altijd zo smerig

Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtje En dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
vind passen sowieso kut, krijg t altijd warm, helemaal strippen etc.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:06:40 #246
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67152409
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wat goed! En waar is dat?
Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
Bij de Vero Moda in Venlo .
Lala pakketje pakketje pakketje al zijn 't voortaan meer basic spullen, moet 5 dagen in de week Vero Moda/Only aan dus heb niet zoveel aan H&M zooi .
pi_67152779
De H&M hier heeft niet in alle pashokjes een krukje. En ik kan dus echt niet omkleden als ik niet kan zitten. In invalide pashokje zit een bankje. En laat die invalide pashokje nou net altijd vol zitten met niet invaliden Daar sta je dan...

En dan die lange rij, die maar nooit korter lijkt te worden. En spiegels waarvan je kont dik lijkt en mijn rug nog schever lijkt te staan. En het licht is helemaal een ramp. Hellup een zombie!! O nee, dat ben ik

----------

vandaag klein h&m pakketje gekregen.

Gaat is terug. Had hem al in XS genomen, maar nog zakken de mouwtjes af. En de rug is eigenlijk best wel bloot. Wel lekker stofje

deze hou ik.
pi_67152904
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:

mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
pi_67153062
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef Rekkof het volgende:

[..]

mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?
pi_67153211
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik dacht: "Ik kijk nog een keertje hoe het met mijn bestelling is hoewel ik dat vanmiddag ook al heb gedaan en er toch geen verandering is zit waarschijnlijk."

Staat er ipv manco:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-03-2009 Zwolle , intern transport pakketten

Woeiiiiii
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')