in de winkels heb je geloof ik een maand om te ruilen, maar alsnog, als je niet vaak gaat kan je toch wel even voor het vestje gaan, snap dat t niet leuk is maar is zonde van je geld en je krijgt er niets voor terugquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
ik zag het zo vlug niet staan![]()
ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
iemand die weet hoe h&m hierover doet?
De previewcatalogus gaat alleen naar koopverslaafdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef Kleintje19 het volgende:
kan je die catalogus al online bestellen? ik heb namelijk nog steeds geen email gehad, sta er wel voor aangemeld
Ik vind de pashokjes van de H&M juist rukquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:33 schreef alors het volgende:
Ik vind trouwens de pashokjes van bv de h&m en zara erg fijn.
Maar sommige winkels iddWat ik het grootste voordeel vind is dat het aanbod groter is, met name qua maten. In winkels hangen soms maar 1 of 2 maten van een artikel. In de h&m shop zijn zeker 's morgens alle maten aanwezig. En ik kan thuis meteen checken hoe het combineert met de rest van mijn garderobe.
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de pashokjes van de H&M juist ruk![]()
Voordelen: meerdere spiegels zodat je alle kanten kunt bekijken + het krukje
Nadelen: overbelichting waardoor ik eruit zie als een lijk en de klapdeurtjes die vaak niet helemaal dicht kunnen (en bovendien slechts een beperkt gedeelte van het zicht onthouden)
Tel daarbij de enorme wachtrij voor de paskamers op. Ik vind het vreselijk
Jaa, echt hequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Of je kijkt even op je kassabon, daar staat precies op welke datum "laatste datum voor retour" is....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:32 schreef rense het volgende:
ik zag het zo vlug niet staan![]()
ik heb ong. 1,5 week terug een vest gekocht bij de h&m winkel
dus niet online. Maar hij is dus toch niet de goede maat
kan ik hem nu nog ruilen? ik kom niet vaak in de stad, dus h&m
en zal het dan denk ik ook niet binnen 2 week redden..
iemand die weet hoe h&m hierover doet?
Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaa, echt hedat snap ik ook niet.
![]()
Online shoppen =![]()
Ja dat vind ik ook altijd zo smerigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De pashokjes zijn altijd zo stoffig bij de H&M (en de Zara ook trouwens. Hebben die winkels geen stofzuigers?).
Wat goed!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze wel stofvrij, wij stofzuigen elke dag![]()
. M'n pakketje is onderweg, jeeeeh
hij is al gesorteerd, krijg ik 'm dan morgen
? Tenminste, dan heb ik 'm over-overmorgen want er is toch niemand thuis om 'm aan te nemen..
dat is echt geheel aan een aparte schoonmaak, niet aan de h&m een schoonmaakster krijgt sochtend paar uur om de h&m vloer te doen, ik ben toen ook gevraagd maar niet gedaan t is er elke dag een t*ering zooi en je krijgt te weinig tijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
vind passen sowieso kut, krijg t altijd warm, helemaal strippen etc.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook altijd zo smerig![]()
Ik pas bij ons bij de H&M eigenlijk alleen maar blousejes, omdat ik het maar niks vind dat je tot boven mijn knieën kan kijken door dat deurtjeEn dat deurtje houdt op bij 1.80 meter dus het is ook altijd fijn als er mannen bij de paskamers staan te loeren
Bij de Vero Moda in Venloquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat goed!En waar is dat?
Yup... Dan komt ie meestal de volgende dag. xD haha!
Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Mijne staat nog manco in Zwolle, ben benieuwd wanneer ie komt
Duurt het dan langer of was het alsin 'ik wil weten wat er past en wat niet!'?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:20 schreef Rekkof het volgende:
[..]
mijne sinds gister, heb een grote bestelling dus ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |